RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: samuelinho - 07.07.2005, 12.46.32
-
Siitä äänestämään ilmoita jos lempipelaajasi puuttuu listalta ;D
-
slatan ;D ;D
Ronandinho ;D ;D
-
Äänestäisin Sammy Banaania ::)
-
Eiköhän tämän äänestyksen ylivoimainen voittaja ole tuo Hymyilevä Taikuri!! Elikkä siis Ronaldinho!
;D :peukku_ylos:
Harmi vaan että kaveri pelaa ihan rupusakissa... ;)
-
Löytyykö kiinnostusta ostamaan meikäläisen vanha Motorolan kännykkä? Näyttö on helevetin pieni ja akku ei kestä sekuntiakaan ilman kiinnitettyä verkkovirtalaturia. Myydään tarjousten mukaan.
Ainii ja ääni Walesin tiikeri Tomppa Jonesille. Siinä on pelimiesten pelimies. :peukku_ylos:
Ja jos tähän samaan sais tiedustella ni mikä toi karma - systeemi tossa nimimerkin alapuolella mahtaa olla?
-
Saat joko famea tai et... Threadin tekijällä yllättäen jo miinuksen puolella, hihi
Kirjotat ison liudan mitäänsanomatonta paskaa, juhana antee sulle plussan :D
-
Tänks. Ilmeisesti sitten tarpeeks monesta miinuksesta rapsahtaa bannia? ;D
-
Pitäisikö rupeamaan kirjoittamaan paskaa? en varmasti. Lyhyet, asiattomat kommentit :peukku_ylos:. Samuelinho voisitko mennä kotiin kasvamaan! Lasket nimittäin erittäin paljon tasoa. No en kyllä itsekkään nosta sitä joten minullekkin :peukku_alas:
Nyt tuli hieman katsottua tuota listaa ja ihmettelen kyllä suuresti noita vaihtoehtoja! Missä on keisari?? Sitäpaitsi tällaisia topikkeja löytyy jo kymmeniä, ellei jopa satoja.
-
Millonkohan tällaseen äänestykseen voidaan laittaa missään päin maailmaa puolustaja??? ::)
Aina kun kysytään maailman parasta pelaajaa niin vaihtoehdoista ei löydy yhtään puolustajaa, vaikka puolustajan rooli on paljon vastuullisempi kuin hyökkääjän tai keskikentän. Jos puolustaja tekee virheen ja menettää pallon niin vastustaja tekee maalin tai pääsee ainakin vaaralliseen vetopaikkaan, mutta jos hyökkääjä tai keskikenttä menettää pallon niin pakkien on lähes pakko onnistua. ::)
-
Millonkohan tällaseen äänestykseen voidaan laittaa missään päin maailmaa puolustaja??? ::)
Aina kun kysytään maailman parasta pelaajaa niin vaihtoehdoista ei löydy yhtään puolustajaa, vaikka puolustajan rooli on paljon vastuullisempi kuin hyökkääjän tai keskikentän. Jos puolustaja tekee virheen ja menettää pallon niin vastustaja tekee maalin tai pääsee ainakin vaaralliseen vetopaikkaan, mutta jos hyökkääjä tai keskikenttä menettää pallon niin pakkien on lähes pakko onnistua. ::)
Njoo, onhan toi totta kyl. Ero on vaa siinä et puolustajien "neroutta" on vaikeempi huomata kuin esim. Ronaldinholla tai Zizoulla. Tuolla heittämälläs kolikolla on myös se klaavapuoli: eli myös hyökkääjien ja keskikenttien hyvät suoritukset(harhautukset, syötöt, laukaukset) muistetaan paremmin kuin puolustajien tekemät vaikka nyt pallonriistot.
-
Millonkohan tällaseen äänestykseen voidaan laittaa missään päin maailmaa puolustaja??? ::)
Aina kun kysytään maailman parasta pelaajaa niin vaihtoehdoista ei löydy yhtään puolustajaa, vaikka puolustajan rooli on paljon vastuullisempi kuin hyökkääjän tai keskikentän. Jos puolustaja tekee virheen ja menettää pallon niin vastustaja tekee maalin tai pääsee ainakin vaaralliseen vetopaikkaan, mutta jos hyökkääjä tai keskikenttä menettää pallon niin pakkien on lähes pakko onnistua. ::)
Njoo, onhan toi totta kyl. Ero on vaa siinä et puolustajien "neroutta" on vaikeempi huomata kuin esim. Ronaldinholla tai Zizoulla. Tuolla heittämälläs kolikolla on myös se klaavapuoli: eli myös hyökkääjien ja keskikenttien hyvät suoritukset(harhautukset, syötöt, laukaukset) muistetaan paremmin kuin puolustajien tekemät vaikka nyt pallonriistot.
Ja lisäyksenä vielä että maalit ratkasee.. Ja yleensä ne hyökkääjät ja kk-pelaajat tekee ne maalit... Ja maaleillahan tosiaankin ratkaistaan näitä pelejä... Mut tekeehän ne pakitkin silloin tällöin maaleja mut ei ne tee kaudessa 20-30 maalii kuten huippukärjet... Mutta se tästä aiheesta omalta osaltani...
-
Millonkohan tällaseen äänestykseen voidaan laittaa missään päin maailmaa puolustaja??? ::)
Aina kun kysytään maailman parasta pelaajaa niin vaihtoehdoista ei löydy yhtään puolustajaa, vaikka puolustajan rooli on paljon vastuullisempi kuin hyökkääjän tai keskikentän. Jos puolustaja tekee virheen ja menettää pallon niin vastustaja tekee maalin tai pääsee ainakin vaaralliseen vetopaikkaan, mutta jos hyökkääjä tai keskikenttä menettää pallon niin pakkien on lähes pakko onnistua. ::)
Njoo, onhan toi totta kyl. Ero on vaa siinä et puolustajien "neroutta" on vaikeempi huomata kuin esim. Ronaldinholla tai Zizoulla. Tuolla heittämälläs kolikolla on myös se klaavapuoli: eli myös hyökkääjien ja keskikenttien hyvät suoritukset(harhautukset, syötöt, laukaukset) muistetaan paremmin kuin puolustajien tekemät vaikka nyt pallonriistot.
Ja lisäyksenä vielä että maalit ratkasee.. Ja yleensä ne hyökkääjät ja kk-pelaajat tekee ne maalit... Ja maaleillahan tosiaankin ratkaistaan näitä pelejä... Mut tekeehän ne pakitkin silloin tällöin maaleja mut ei ne tee kaudessa 20-30 maalii kuten huippukärjet... Mutta se tästä aiheesta omalta osaltani...
Totta, maalithan ne ratkasee pelit mutta jos puolustaja estää kauden aikana 30 maalin tekemisen niin onhan sekin aikamoinen suoritus.... En tarkota että olisin puolustavan jalkapalloilun ystävä mutta mielestäni puolustajia huomioidaan ja arvostetaan aivan liian vähän. ::)
Juhana, mistäs sä ton miinuksen ittelles oot hankkinu? ???
-
Katsoiko kukaan Lucion touhuja Confederations Cupissa. Siinä vasta jumalainen puolustaja. Luultavasti koko maailman paras puolustaja.
-
Katsoiko kukaan Lucion touhuja Confederations Cupissa. Siinä vasta jumalainen puolustaja. Luultavasti koko maailman paras puolustaja.
Lucio oli kyllä todella vakuuttava kaveri Brassien puolustuksessa.. Välillä sai naureskella kun Lucio lähti nousemaan ja pelas keskikentällä ja hyökkäyksessä pallollisena... ;D
-
David Hasselhoff ehdottomasti :peukku_ylos:
Ei juma, onko toi treadin aloittaja tosissaan ::)
-
David Hasselhoff ehdottomasti :peukku_ylos:
Hasselhoffille :peukku_ylos: :peukku_ylos:...enempää peukkuja mulla ei oo muuten sais enemmänkin.
En kyllä tiiä miten Ritari ässä liittyy mitenkään Realiin mutta mitäs väliä sillä on.... :D
-
Mika Nurmela :peukku_ylos:
-
Paras pelimies on se Allianssin Kiinalainen vedonlyöjäfirman pomo! Varmasti on tienannut enemmän seuralla kun muut Veikkausliigaseurojen omistajat.
-
Lucio = Köyhänmiehen Hyypiä ;D
-
pistää miettimään että kuka on äänestänyt larssonia
-
pistää miettimään että kuka on äänestänyt larssonia
::)
...pistää myös miettimään, ketkä tai kenen kuningasideat tulevat tänne tekemään turhanpäivisiä äänestyksiä ja kirjoittaa vaihtoehdotkin aivan väärin.
Ilmeisesti sitten tarpeeks monesta miinuksesta rapsahtaa bannia?
Onneksi karma on jo poissa...
Pitäisikö rupeamaan kirjoittamaan paskaa?
Suosittelen, on ihan hyvä "harrastus"...
Ja maaleillahan tosiaankin ratkaistaan näitä pelejä
Tästäkin voitaisiin kiistellä... ;D
Mika Nurmela :peukku_ylos:
...ja hänen ilmiömäiset vapaapotkunsa :peukku_ylos:
-
Mika Nurmela :peukku_ylos:
Mikahan juoksee aina kentällä tukka hulmuten...
-
ronaldinho ehdottomasti. 3 vuoden pääst robinho. ;D
-
Oisit tehny samuelinho mielummin "Kaikkien aikojen paras pelaaja" äänestyksen, olisi ollut luultavasti enemmän keskustelua... ::) Tämähän äänestys on aivan turha, ja selvä juttu, sille iso :peukku_ylos: ;D ;D ;D ;
-
Zidane paras eilen, tänään ja huomenna.......aina