RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: samuelinho - 07.07.2005, 12.46.32

Otsikko: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: samuelinho - 07.07.2005, 12.46.32
Siitä äänestämään ilmoita jos lempipelaajasi puuttuu listalta  ;D
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: Raul - 07.07.2005, 21.59.33
slatan  ;D  ;D 
Ronandinho  ;D  ;D
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: Royce - 07.07.2005, 23.37.21
Äänestäisin Sammy Banaania  ::)
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: Rootface - 08.07.2005, 09.33.23
Eiköhän tämän äänestyksen ylivoimainen voittaja ole tuo Hymyilevä Taikuri!! Elikkä siis Ronaldinho!
 ;D :peukku_ylos:
Harmi vaan että kaveri pelaa ihan rupusakissa...  ;)
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: E-spel - 08.07.2005, 13.27.48
Löytyykö kiinnostusta ostamaan meikäläisen vanha Motorolan kännykkä? Näyttö on helevetin pieni ja akku ei kestä sekuntiakaan ilman kiinnitettyä verkkovirtalaturia. Myydään tarjousten mukaan.

Ainii ja ääni Walesin tiikeri Tomppa Jonesille. Siinä on pelimiesten pelimies.  :peukku_ylos:

Ja jos tähän samaan sais tiedustella ni mikä toi karma - systeemi tossa nimimerkin alapuolella mahtaa olla?
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: Royce - 08.07.2005, 15.05.40
Saat joko famea tai et... Threadin tekijällä yllättäen jo miinuksen puolella, hihi

Kirjotat ison liudan mitäänsanomatonta paskaa, juhana antee sulle plussan  :D
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: E-spel - 08.07.2005, 15.10.46
Tänks. Ilmeisesti sitten tarpeeks monesta miinuksesta rapsahtaa bannia?  ;D
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: Puhkin - 09.07.2005, 00.02.33
Pitäisikö rupeamaan kirjoittamaan paskaa? en varmasti. Lyhyet, asiattomat kommentit  :peukku_ylos:. Samuelinho voisitko mennä kotiin kasvamaan! Lasket nimittäin erittäin paljon tasoa. No en kyllä itsekkään nosta sitä joten minullekkin  :peukku_alas:

Nyt tuli hieman katsottua tuota listaa ja ihmettelen kyllä suuresti noita vaihtoehtoja! Missä on keisari?? Sitäpaitsi tällaisia topikkeja löytyy jo kymmeniä, ellei jopa satoja.
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: STRIKER - 09.07.2005, 13.48.44
Millonkohan tällaseen äänestykseen voidaan laittaa missään päin maailmaa puolustaja??? ::)
Aina kun kysytään maailman parasta pelaajaa niin vaihtoehdoista ei löydy yhtään puolustajaa, vaikka puolustajan rooli on paljon vastuullisempi kuin hyökkääjän tai keskikentän. Jos puolustaja tekee virheen ja menettää pallon niin vastustaja tekee maalin tai pääsee ainakin vaaralliseen vetopaikkaan, mutta jos hyökkääjä tai keskikenttä menettää pallon niin pakkien on lähes pakko onnistua.  ::)
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: E-spel - 09.07.2005, 15.58.47
Millonkohan tällaseen äänestykseen voidaan laittaa missään päin maailmaa puolustaja??? ::)
Aina kun kysytään maailman parasta pelaajaa niin vaihtoehdoista ei löydy yhtään puolustajaa, vaikka puolustajan rooli on paljon vastuullisempi kuin hyökkääjän tai keskikentän. Jos puolustaja tekee virheen ja menettää pallon niin vastustaja tekee maalin tai pääsee ainakin vaaralliseen vetopaikkaan, mutta jos hyökkääjä tai keskikenttä menettää pallon niin pakkien on lähes pakko onnistua.  ::)

Njoo, onhan toi totta kyl. Ero on vaa siinä et puolustajien "neroutta" on vaikeempi huomata kuin esim. Ronaldinholla tai Zizoulla. Tuolla heittämälläs kolikolla on myös se klaavapuoli: eli myös hyökkääjien ja keskikenttien hyvät suoritukset(harhautukset, syötöt, laukaukset) muistetaan paremmin kuin puolustajien tekemät vaikka nyt pallonriistot.
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: Kärsä - 09.07.2005, 17.21.51
Millonkohan tällaseen äänestykseen voidaan laittaa missään päin maailmaa puolustaja??? ::)
Aina kun kysytään maailman parasta pelaajaa niin vaihtoehdoista ei löydy yhtään puolustajaa, vaikka puolustajan rooli on paljon vastuullisempi kuin hyökkääjän tai keskikentän. Jos puolustaja tekee virheen ja menettää pallon niin vastustaja tekee maalin tai pääsee ainakin vaaralliseen vetopaikkaan, mutta jos hyökkääjä tai keskikenttä menettää pallon niin pakkien on lähes pakko onnistua.  ::)

Njoo, onhan toi totta kyl. Ero on vaa siinä et puolustajien "neroutta" on vaikeempi huomata kuin esim. Ronaldinholla tai Zizoulla. Tuolla heittämälläs kolikolla on myös se klaavapuoli: eli myös hyökkääjien ja keskikenttien hyvät suoritukset(harhautukset, syötöt, laukaukset) muistetaan paremmin kuin puolustajien tekemät vaikka nyt pallonriistot.
Ja lisäyksenä vielä että maalit ratkasee.. Ja yleensä ne hyökkääjät ja kk-pelaajat tekee ne maalit... Ja maaleillahan tosiaankin ratkaistaan näitä pelejä... Mut tekeehän ne pakitkin silloin tällöin maaleja mut ei ne tee kaudessa 20-30 maalii kuten huippukärjet... Mutta se tästä aiheesta omalta osaltani...
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: STRIKER - 09.07.2005, 18.16.24
Millonkohan tällaseen äänestykseen voidaan laittaa missään päin maailmaa puolustaja??? ::)
Aina kun kysytään maailman parasta pelaajaa niin vaihtoehdoista ei löydy yhtään puolustajaa, vaikka puolustajan rooli on paljon vastuullisempi kuin hyökkääjän tai keskikentän. Jos puolustaja tekee virheen ja menettää pallon niin vastustaja tekee maalin tai pääsee ainakin vaaralliseen vetopaikkaan, mutta jos hyökkääjä tai keskikenttä menettää pallon niin pakkien on lähes pakko onnistua.  ::)

Njoo, onhan toi totta kyl. Ero on vaa siinä et puolustajien "neroutta" on vaikeempi huomata kuin esim. Ronaldinholla tai Zizoulla. Tuolla heittämälläs kolikolla on myös se klaavapuoli: eli myös hyökkääjien ja keskikenttien hyvät suoritukset(harhautukset, syötöt, laukaukset) muistetaan paremmin kuin puolustajien tekemät vaikka nyt pallonriistot.
Ja lisäyksenä vielä että maalit ratkasee.. Ja yleensä ne hyökkääjät ja kk-pelaajat tekee ne maalit... Ja maaleillahan tosiaankin ratkaistaan näitä pelejä... Mut tekeehän ne pakitkin silloin tällöin maaleja mut ei ne tee kaudessa 20-30 maalii kuten huippukärjet... Mutta se tästä aiheesta omalta osaltani...
Totta, maalithan ne ratkasee pelit mutta jos puolustaja estää kauden aikana 30 maalin tekemisen niin onhan sekin aikamoinen suoritus.... En tarkota että olisin puolustavan jalkapalloilun ystävä mutta mielestäni puolustajia huomioidaan ja arvostetaan aivan liian vähän.  ::)

Juhana, mistäs sä ton miinuksen ittelles oot hankkinu?  ???
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: Puhkin - 10.07.2005, 11.43.34
Katsoiko kukaan Lucion touhuja Confederations Cupissa. Siinä vasta jumalainen puolustaja. Luultavasti koko maailman paras puolustaja.
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: Kärsä - 10.07.2005, 12.57.59
Katsoiko kukaan Lucion touhuja Confederations Cupissa. Siinä vasta jumalainen puolustaja. Luultavasti koko maailman paras puolustaja.
Lucio oli kyllä todella vakuuttava kaveri Brassien puolustuksessa.. Välillä sai naureskella kun Lucio lähti nousemaan ja pelas keskikentällä ja hyökkäyksessä pallollisena... ;D
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: luisfigo - 10.07.2005, 20.09.00
David Hasselhoff ehdottomasti :peukku_ylos:

Ei juma, onko toi treadin aloittaja tosissaan ::)
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: STRIKER - 10.07.2005, 21.38.22
David Hasselhoff ehdottomasti :peukku_ylos:
Hasselhoffille  :peukku_ylos: :peukku_ylos:...enempää peukkuja mulla ei oo muuten sais enemmänkin.
En kyllä tiiä miten Ritari ässä liittyy mitenkään Realiin mutta mitäs väliä sillä on.... :D
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: Mikko - 11.07.2005, 10.08.30
Mika Nurmela :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: Roberto - 11.07.2005, 15.29.30
Paras pelimies on se Allianssin Kiinalainen vedonlyöjäfirman pomo! Varmasti on tienannut enemmän seuralla kun muut Veikkausliigaseurojen omistajat.
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: Rootface - 14.07.2005, 15.57.53
Lucio = Köyhänmiehen Hyypiä  ;D
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: Hebe - 14.07.2005, 17.23.13
pistää miettimään että kuka on äänestänyt larssonia
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: el Blanco - 14.07.2005, 19.48.42
pistää miettimään että kuka on äänestänyt larssonia

 ::)


...pistää myös miettimään, ketkä tai kenen kuningasideat tulevat tänne tekemään turhanpäivisiä äänestyksiä ja kirjoittaa vaihtoehdotkin aivan väärin.

Lainaus
Ilmeisesti sitten tarpeeks monesta miinuksesta rapsahtaa bannia?

Onneksi karma on jo poissa...

Lainaus
Pitäisikö rupeamaan kirjoittamaan paskaa?

Suosittelen, on ihan hyvä "harrastus"...

Lainaus
Ja maaleillahan tosiaankin ratkaistaan näitä pelejä

Tästäkin voitaisiin kiistellä... ;D

Lainaus
Mika Nurmela  :peukku_ylos:

...ja hänen ilmiömäiset vapaapotkunsa :peukku_ylos:





 
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: Puuportti - 15.07.2005, 01.31.43
Mika Nurmela :peukku_ylos:

Mikahan juoksee aina kentällä tukka hulmuten...
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: robinho10 - 13.03.2006, 19.00.39
ronaldinho ehdottomasti. 3 vuoden pääst robinho. ;D
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: #17 - 24.03.2006, 15.26.52
Oisit tehny samuelinho mielummin "Kaikkien aikojen paras pelaaja" äänestyksen, olisi ollut luultavasti enemmän keskustelua... ::) Tämähän äänestys on aivan turha, ja selvä juttu, sille iso  :peukku_ylos:  ;D ;D ;D ;
Otsikko: Re: Maailman paras pelaaja
Kirjoitti: Madridista - 06.04.2006, 13.25.23
Zidane paras eilen, tänään ja huomenna.......aina