RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Siete - 08.11.2016, 08.44.01
-
Ajattelin laittaa tällaisen äänestyksen pystyyn Yhdysvaltain presidentinvaalien hengessä. Tässä ei siis veikata voittajaa, vaan ilmaistaan oma mielipide siitä, kumpi pitäisi valita Yhdysvaltain seuraavaksi presidentiksi.
(http://media.breitbart.com/media/2016/09/Donald-Trump-Hillary-Clinton-Sept-26-debate-Getty.jpg)
-
2-2 joku muukin kannattaa siis Trumpia >:D
-
Trump :peukku_ylos:
-
Clinton on se ainoa vaihtoehto kahdesta huonosta.
Erityisesti tyytymättömät miehet ja kouluttamattomat päätyvät äänestämään Trumpia.
-
Trump on varsinainen persoona ja hänen edesottamuksiaan tänään päättyneessä vaalikampanjassa on ollut erittäin viihdyttävää seurata. Niin paljon kuin haluaisinkin nähdä, mitä Trump keksisi seuraavaksi valtaan päästyään, on silti pakko myöntää Clintonin olevan juuri näistä kahdesta ehdokkaasta se parempi vaihtoehto. Toivottavasti neljän vuoden kuluessa 322 miljoonan amerikkalaisen joukosta löytyisi edes yksi pätevä presidenttiehdokas, jotta Clintonin toimikausi jäisi mahdollisimman lyhyeksi.
-
Trump. Ihan vaan, että saa taas nähdä suomalaisten toimittajien pöyristelyä, kuten oli Brexitin kanssa.
"Väärin äänestetty "
"Heikkotuloiset ja vanhukset äänestivät Trumpin voittoon "
"Maailma on pulassa "
"Painajaismainen tiistai "
"Populismin nousu "
"Trump voittoon, mitä nyt "
"Koko maailma heräsi painajaiseen "
"Putin hieroo käsiään "
"Suomi on pulassa "
-
Clinton. Kahdesta pahasta pienempi. Ja ei kai presidentiksi nyt sentään voi pelkkää suutansa soittamalla päästä edes jenkeissä.
Ihan vaan, että saa taas nähdä suomalaisten toimittajien pöyristelyä, kuten oli Brexitin kanssa.
"Väärin äänestetty "
"Heikkotuloiset ja vanhukset äänestivät Trumpin voittoon "
"Maailma on pulassa "
"Painajaismainen tiistai "
"Populismin nousu "
"Trump voittoon, mitä nyt "
"Koko maailma heräsi painajaiseen "
"Putin hieroo käsiään "
"Suomi on pulassa "
Tästä kyllä aivan samaa mieltä. Meidän puolueeton media... ::) :peukku_alas:
-
:peukku_alas:
-
Kuten Enbuske sen kolumnissaan toi esiin: "Valinta Trumpin ja Clintonin välillä on kuin joutuisi Suomen presidentinvaaleissa äänestämään kahden Paavo Väyrysen väliltä."
Clinton kuitenkin näistä kahdesta se pienempi paha..
-
Donald J. Trump on Yhdysvaltojen seuraava presidentti.
Tavallaan olen iloinen, että "oikeat mielipiteet" omaavat "hyvät ihmiset" olivat taas väärässä.
-
Jes mahtavaa! :tuoppi:
-
Huh ;D
Katsellaan, että mitä tästä tulee. Jenkkien punaisten maailmankuva ei oikein istu omaani. En olisi kyllä mielellään Clintoniakaan äänestänyt. Olisi jotenkin luullut, että tuon kokoisesta valtiosta olisi löytynyt edes yksi hyvä ehdokas.
-
Katsellaan, että mitä tästä tulee. Jenkkien punaisten maailmankuva ei oikein istu omaani. En olisi kyllä mielellään Clintoniakaan äänestänyt. Olisi jotenkin luullut, että tuon kokoisesta valtiosta olisi löytynyt edes yksi hyvä ehdokas.
Löytyihän sieltä, mutta Sanders ei ollut vanhan rahan ja demokraattijohdon mieleen. Sanders olisi luultavasti voittanut Trumpin, kun olisi saanut myös ne nuoret äänestämään.