RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Peruna - 12.01.2017, 16.56.38
-
Kummalla pitäisi mennä tästä eteenpäin?
-
Äänestin Bentsoa, kun saattuu olemaan yksi suosikkipelaajistani ja Morata ei ole tarpeeksi tehokas.
Ostoksille lienee turha lähteä, kun parempi ysi löytyy vain pahimmasta kilpailijasta.
-
Äänestin myös Benzemaa. Kärsinyt tällä kaudella siitä, että Real on hyökännyt paljon laitojen kautta ja keskittänyt todella paljon. Benzema kun ei ole mikään tyypillinen ysipaikan hyökkääjä vaan ennemminkin jotain perinteisen 10-paikan pelaajaan ja 9:n välillä. Jos Zizou saisi lisättyä pelikirjaan myös erilaisia varitaatioita keskustan kautta hyökkäämisestä, niin uskoisin Benzemankin nousevan aiemmalle tasolle...
-
Benzema.
Kun Bale saadaan mukaan niin uskon että keväällä tuttua BBC:tä nähtäneen taas. Lisäksi Benzema ajoittaisesta flegmaattisuudesta huolimatta kliinisempi kuin Morata.
Vähän skeptinen edelleen olen Moratan suhteen, toisaalta puolustukseksi sanottava että vastuu ollut vähäistä, eli siihen nähden ihan ok syyskausi Alvarolta nähtiin...
-
Äänestin uuden hankinnan puolesta, koska voin. Uusi hankinta olisi vaikea perustella, sillä joukkueen runko pysynee lähes samana seuraavat pari vuotta ja pakan sekoittamisesta olisi todennäköisesti enemmän haittaa kuin hyötyä. Samalla Karimin ja Zidanen välit ovat lämpimät, ranskalaiskärki on muutenkin pidetty pelaaja. Karimin ja Moratan välillä valinta on erittäin helppo, ehdottomasti Karim ja samat muiden foorumistien kanssa. En jotenkin vain usko Morataan, romanttisista seikoista huolimatta. Sitten kun BBC:n aika on ohi, näkisin mielelläni tuoreita nimiä Real Madridin hyökkäysosastolla. :traktori:
-
Vähälle on jäänyt tämän kauden pelien seuraaminen. Isot pelit nyt toki olen nähnyt. Alkukausi on ollut Benziltä vaikea, mutta korkein taso Benzillä on ylempänä, ainakin toistaiseksi. Tämän päiväinen peli oli taas hyvä osoitus siitä mihin mies pystyy. Valitsin siis hänet.
https://www.youtube.com/watch?v=P1DPxXytLu4
Tasoitus Sevillaa vastaan tältä päivältä. Herranjestas ihan tulee R9 mieleen!
-
Benzema voitti murskalukemin. Onnea patongille!
-
Kirjoitetaan nyt vielä tänne, vaikka äänestys on jo päättynyt.
Jos otetaan huomioon vain tämän kauden meriitit, niin kärjet ovat olleet keskenään hyvin tasaväkisiä. Kummankin maali- ja syöttömäärät suhteutettuna saatujen peliminuuttien määrään ovat lähes identtiset. Patongin formi on heilahdellut rajusti ja Moratasta on saatu parhaimmat tehot irti supersubin roolissa. Karimin vaeltaessa varjojen mailla on hyökkäykseen monesti saatu aivan uusi vaihde tuomalla Morata sisään ja tästä syystä olen muutamaan otteeseen vaatinut nuorta espanjalaista avaukseen. Morata ei ole vaan ole vielä vastannut huutoon päästessään avaukseen.
Benzema on toki saattanut kärsiä Cristianon ja Balen loukkaantumisista tai Zidanen pelitavasta, mutta joka tapauksessa ranskalainen on ollut tällä kaudella erittäin passiivinen. Eilen Sevillaa vastaan Patonki teki taas katoamistempun ja surkeuden kruunasi kotijoukkueen voittomaaliin johtanut pallonmenetys, jota hän ei edes yrittänyt lähteä tosissaan paikkaamaan. Benzeman asema ykköshyökkääjänä olisi kiistaton, mikäli hän pelaisi illasta toiseen samanlaisella asenteella kuin jälkimmäisessä Copan pelissä Sevillaa vastaan tultuaan vaihdosta sisään. Siinä pelissä nähtiin aktiivinen, maaleja janoava kärki, jolla oli asenne kohdallaan.
Tämän kauden näytöillä kumpikaan ei ansaitse kiistatonta Realin ykköskärjen statusta, vaan kaksikko saa omasta puolestani jatkaa taistelua peliminuuteista. Kokonaisuutta ajatellen uusi hankinta saattaisi myös olla erittäin hyvä vaihtoehto. Enkä tarkoita nyt uutta kärkeä, kuten Aubameyangia tai Dybalaa, vaan uutta laituria. Cristianon siirtyessä enemmän keskelle vasemman tai (Balen siirtyessä vasemmalle) oikean laiturin tontille avautuisi pelipaikka. Sinne tarvittaisiin vauhtihirmu väkkärä, joka kykenisi ohittamaan vastustajia, jakamaan laadukkaita passeja ja viimeistelemään osumia.
-
Morata tottakai. Paljon parempi kuin tuhnu Benzema.