RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: viltsu1 - 14.07.2005, 16.25.06
-
Jos kiinnostaa nii äänestä! :o
-
Mitä v***uu? Tällaset on ihan turhia!!! :peukku_alas:
Eiköhän sen nyt kaikki tiedä et Ronaldinho on tän hetken paras pelaaja...
-
Aika saatanan viisas äänestys!!! :keskari: :peukku_alas:
Toi huono on aika hyvä valinta vaihtoehdoks Ronaldinholle......... >:( >:(
-
Hei heepot! Antakaa aloittelijalle nyt edes vähän armoa!! ;D Intoa kaverilla kuitenkin riittää! Kerranhan sitä jokainen erehtyy.. ;)
Tsemppiä viltsu1:lle vaan jatkossa!!! :peukku_ylos:
-
Jatkakaa samaa rataa ni palvelimet kaatu tälläsen p**kan ylikuormittaessa sitä :peukku_ylos:
-
Ronald...inho...ttava (EI KIITOS) Olisihan se ihan kiva nähdä realin paidassa arvaan että numero olisi 10 sillä figo on lähdössä mutta kyllähän sillä Barca-kaalillakin pitää olla pelaajansa mutta muuten vaan tervetuloa Ronaldinho (ensimmäiset kolme (5) sanaa olivat vain vitsejä ja huonoja sellaisia).