RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: viltsu1 - 14.07.2005, 16.25.06

Otsikko: Ronaldinho
Kirjoitti: viltsu1 - 14.07.2005, 16.25.06
Jos kiinnostaa nii äänestä!  :o
Otsikko: Re: Ronaldinho
Kirjoitti: Kärsä - 14.07.2005, 16.31.19
Mitä v***uu? Tällaset on ihan turhia!!!  :peukku_alas:

Eiköhän sen nyt kaikki tiedä et Ronaldinho on tän hetken paras pelaaja...
Otsikko: Re: Ronaldinho
Kirjoitti: STRIKER - 14.07.2005, 20.43.15
Aika saatanan viisas äänestys!!!  :keskari: :peukku_alas:
Toi huono on aika hyvä valinta  vaihtoehdoks Ronaldinholle......... >:( >:(
Otsikko: Re: Ronaldinho
Kirjoitti: Rootface - 15.07.2005, 09.26.07
Hei heepot! Antakaa aloittelijalle nyt edes vähän armoa!!  ;D Intoa kaverilla kuitenkin riittää! Kerranhan sitä jokainen erehtyy.. ;)
Tsemppiä viltsu1:lle vaan jatkossa!!!   :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Ronaldinho
Kirjoitti: luisfigo - 15.07.2005, 17.46.12
Jatkakaa samaa rataa ni palvelimet kaatu tälläsen p**kan ylikuormittaessa sitä :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Ronaldinho
Kirjoitti: RMad7 - 01.08.2005, 13.01.24
Ronald...inho...ttava (EI KIITOS) Olisihan se ihan kiva nähdä realin paidassa arvaan että numero olisi 10 sillä figo on lähdössä mutta kyllähän sillä Barca-kaalillakin pitää olla pelaajansa mutta muuten vaan tervetuloa Ronaldinho (ensimmäiset kolme (5) sanaa olivat vain vitsejä ja huonoja sellaisia).