RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Sami - 14.07.2005, 16.29.06
-
Tämä aihe on siirretty alueelle Vapaa keskustelu (http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?board=4).
http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=310.0
Vähän tarkkuutta aluevalintaan. ::)