RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Redondo - 18.05.2017, 12.07.10
-
Zidanen mukaan Gareth Bale on jo harjoitellut ulkona, vaikkakaan ei vielä joukkueen mukana. Ilman takapakkia walesilainen on luultavasti kunnossa Mestareiden liigan finaaliin mennessä.
Jos oletetaan, että Bale on täydessä kunnossa Mestareiden liigan finaaliin mennessä, niin laittaako Zidane miehen avaukseen. Nyt siis mietitään nimenomaan siltä kannalta, että mihin ratkaisuun uskotte Zidanen päätyvän. Foorumilaisista luultavasti harva, jos kukaan, haluaa Balea nähdä avauksessa.
Allekirjoittaneella on pelko, että Zidane luottaa Milanon XI:n kuin vuoreen ja laittaa Balen suoraan avaukseen...
-
Raha puhuu ja yksi Adidas-futiksen näkyvimmistä kasvoista pelaa avauksessa, jos vaan kuntoon ehtii.
-
Valitettavasti.
-
Riippuu siitä, kuka on kunnossa ja kuka ei. Jos oletetaan, että kaikki pelaajat ovat käytettävissä 3. kesäkuuta, niin en silti usko Balen kiilaavan suoraan avaukseen. Walesilainen saa aloittaa penkin puolella.
-
En usko että on. Ensinnäkään en usko suuren kritiikin kohteena olevan Balen haluavan avata vaan mieluummin tulla kesken ehkä jopa ratkaisemaan ottelu. Bale ei ole täydessä kunnossa ja Zidane tajuaa tämän ja peluuttaa kunnossa olevia pelaajia. Iscoa on myös ajettu sisään top eleveniin selkeästi finaalia kohti. Eli Isco avaa oli Bale kunnossa tai ei.
-
En usko että on. Ensinnäkään en usko suuren kritiikin kohteena olevan Balen haluavan avata vaan mieluummin tulla kesken ehkä jopa ratkaisemaan ottelu. Bale ei ole täydessä kunnossa ja Zidane tajuaa tämän ja peluuttaa kunnossa olevia pelaajia. Iscoa on myös ajettu sisään top eleveniin selkeästi finaalia kohti. Eli Isco avaa oli Bale kunnossa tai ei.
Samoilla linjoilla.
-
En usko että on. Ensinnäkään en usko suuren kritiikin kohteena olevan Balen haluavan avata vaan mieluummin tulla kesken ehkä jopa ratkaisemaan ottelu. Bale ei ole täydessä kunnossa ja Zidane tajuaa tämän ja peluuttaa kunnossa olevia pelaajia. Iscoa on myös ajettu sisään top eleveniin selkeästi finaalia kohti. Eli Isco avaa oli Bale kunnossa tai ei.
Erittäin vaikea kuvitella, ettei Bale haluaisi avata. Kyseessä on ensimmäinen Walesissa järjestettävä Mestarien liigan finaali, ja vielä miehen kotikaupungissa. Vastaavaa tilaisuutta ei enää tule Balen uralla, joten väitän hänen tekevän kaikkensa päästäkseen avaukseen ja ratkaistakseen mestaruuden omalle joukkueelleen.
-
Enemmistö uskoo, että Bale ei avaa UCL-finaalissa. Jäämme odottamaan mihin Zizou viikon päästä päätyy.
Kysymys tuli mieleen, kun näin Twitterissä pätkän Balen otteista tämän päivän harjoituksissa: https://twitter.com/realmadriden/status/868512244207833088
Näyttäisi siis siltä, että Balen loukkaantumistilanne ei tee valintaa Zizoun puolesta, vaan walesilainen on täydessä iskussa viikon päästä...
-
Enemmistö uskoo, että Bale ei avaa UCL-finaalissa. Jäämme odottamaan mihin Zizou viikon päästä päätyy.
Kysymys tuli mieleen, kun näin Twitterissä pätkän Balen otteista tämän päivän harjoituksissa: https://twitter.com/realmadriden/status/868512244207833088
Näyttäisi siis siltä, että Balen loukkaantumistilanne ei tee valintaa Zizoun puolesta, vaan walesilainen on täydessä iskussa viikon päästä...
Kukas amatööri siinä puolustaa :D Jollekin voisi tulla mieleen, ettei nyt ainakaan vasurille anneta kääntää..