RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Alpo - 10.09.2017, 17.16.33

Otsikko: Väistyn moden hommista, jos porukka niin haluaa.
Kirjoitti: Alpo - 10.09.2017, 17.16.33
No niin nyt ei tarvitse huutoboksissa huudella vaan saa ilmaista oman mielipiteensä äänestämällä. 10 päivän päästä tiedetään enemmistön mielipide.

e. Lisäsin kysymyksen. Jos joku ehti äänestää niin äänet nollautuivat.
Otsikko: Väistyn moden hommista, jos porukka niin haluaa.
Kirjoitti: Cristiano7 - 10.09.2017, 17.30.05
Poistaa on radikaali sana, mutta vaihtuvuus on hyvästä. Ehkä molemmat voisi vaihtaa? Mitään isoja virheitähän ette ole tehneet mutta tietynlainen epätasa-arvo on paistanut.

Mielestäni raja meni siinä kun aloit toisten aivotoimintaa haukkumaan, vaikka olisitkin ollut kännissä ja läpällä sanonut niin silti. Lisäksi et edes viitsinyt anteeksi pyytää.

Toki en tiedä onko kovin hyvä se että mode yrittää vaikuttaa topikin tekemiseen...
Otsikko: Vs: Väistyn moden hommista, jos porukka niin haluaa.
Kirjoitti: Peruna - 10.09.2017, 17.34.44
Ei se vaihtamalla parane. Nykyinen kokoonpano on hyvä.
Otsikko: Vs: Väistyn moden hommista, jos porukka niin haluaa.
Kirjoitti: Alpo - 10.09.2017, 17.37.27
Mielestäni raja meni siinä kun aloit toisten aivotoimintaa haukkumaan, vaikka olisitkin ollut kännissä ja läpällä sanonut niin silti. Lisäksi et edes viitsinyt anteeksi pyytää.
Pahoittelut, kun läppäni pahaa mieltä aiheutti. Oli ihan vitsiksi tarkoitettu.
Otsikko: Vs: Väistyn moden hommista, jos porukka niin haluaa.
Kirjoitti: Redondo - 10.09.2017, 17.51.25
Mitään isoja virheitähän ette ole tehneet mutta tietynlainen epätasa-arvo on paistanut.
Mielelläni kuulisin tästä hieman lisää...
Otsikko: Vs: Väistyn moden hommista, jos porukka niin haluaa.
Kirjoitti: Siete - 10.09.2017, 17.58.11
Jos enemmistön mielestä yhdellä moderaattorilla jatkaminen on paras vaihtoehto, niin olkoon sitten niin. Tilalle ei tällä hetkellä löydy ketään kenen aktiivisuus ja puolueettomuus riittäisi moderaattorin statukseen. Teki minkälaisia päätöksiä tahansa, niin aina löytyy joku, joka valittaa. Kaikkia ei voi miellyttää, mutta tämä(kin) äänestys nyt on aika huono vitsi.
Otsikko: Vs: Väistyn moden hommista, jos porukka niin haluaa.
Kirjoitti: sanaseppo - 10.09.2017, 19.19.09
Vastasin ei. Mielestäni tämän hetken tiimi on paras mahdollinen ja tässä taustalla on pienen ryhmän henkilökohtaiset kaunat. Jos joku oikeasti on tuota mieltä niin aika kovaa saa silmiään ummistaa tai sitten haluaa vaan nostaa omaa asemaansa.

Ja itsekkin mielelläni kuulisin näistä virheistä ja epätasa-arvosta?
Otsikko: Vs: Väistyn moden hommista, jos porukka niin haluaa.
Kirjoitti: Chris - 10.09.2017, 19.27.37
Poistaa on radikaali sana, mutta vaihtuvuus on hyvästä. Ehkä molemmat voisi vaihtaa? Mitään isoja virheitähän ette ole tehneet mutta tietynlainen epätasa-arvo on paistanut.

Täältä propsit Redondolle ja Juhanalle, mielestäni hyvää toimintaa.

Epätasa-arvo koskeekin pitkälti Alpon toimintaa. Moden ei missään nimisi tulla puolueellinen, jota nyt on viime aikoina tapahtunut.
Otsikko: Vs: Väistyn moden hommista, jos porukka niin haluaa.
Kirjoitti: Losblancos - 11.09.2017, 00.15.20
Vähän ehkä ihmettelin Cristiano7 pelikiellon pituutta joka oli aikamoinen, mutta ei oo kyllä pahaa sanottavaa modeista. Viimeisin päätös oli hyvä. En kannata vaihdoksia.
Otsikko: Vs: Väistyn moden hommista, jos porukka niin haluaa.
Kirjoitti: Alpo - 20.09.2017, 19.43.44
Sai kapinakaksikko ;) puolelleen 2 muuta, mutta siihen tyytymättömyys mun modeiluun jääkin. Toki aina pystytään parantamaan ja en läheskään täydellinen ole.

Nyt kohti illan peliä.