RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: RMad7 - 29.07.2005, 14.03.25
-
...on
-
eiks tää vastaus oo aika selkee...
-
eiks tää vastaus oo aika selkee...
´
no on, kuitenki luulis että tulis ees vähä enemmä väkee... :tuoppi:
-
Löytyy aihe nimeltä "Parsa"... :-\
Sinne olis voinu heittää läppää tästä aiheesta..
Tää poll on vähä sama ku kysyis et kuka on Suomen pahin vastustaja lätkäs: Ruotsi, Burkina Faso, Arabiemiirikuntien liitto, Nepal vai Peru...
-
parsa se on
-
Löytyy aihe nimeltä "Parsa"... :-\
Sinne olis voinu heittää läppää tästä aiheesta..
Tää poll on vähä sama ku kysyis et kuka on Suomen pahin vastustaja lätkäs: Ruotsi, Burkina Faso, Arabiemiirikuntien liitto, Nepal vai Peru...
Veikkaan Perua vaikka Burkina Faso onkin saanut pari nuorta junnua jotka on suuria tulevaisuudenlupauksi. Ei pidä sulkea Nepaliakaan pois onhan nepalissa kiekkoiluperinteet olleet jo vuosia vahvat ... ::)
-
Barca :(
-
Blaugrana :(
-
Hmm...Mikäköhän se voisi olla... ::)
Katalonian ylpeys, Blaugranahan se!
-
Äänestin luonnollisesti Celtaa, mutta seuraavat veijaritkin ovat joskus olleet ikävästi Madridia kaatamassa:
(http://www.anti-barcelona.com/Humor/cexarronaldinhoetoo.jpg)
-
Pahin vastustaja on "joku muu" ja se on David Beckham joka yksinään kykenee siihen missä kokonaiset joukkueet ovat toistuvasti epäonnistuneet; tuhoamaan madridilaisten luovan hyökkäyspelin rakentelun tehokkaasti. Saman miehen meriitiksi on luettava myös erikoistilannemaalien ennätyksellisen tehokas ehkäisy. ;D