RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: RMad7 - 29.07.2005, 14.03.25

Otsikko: Realin pahin vastustaja...
Kirjoitti: RMad7 - 29.07.2005, 14.03.25
...on
Otsikko: Re: Realin pahin vastustaja...
Kirjoitti: Puuportti - 29.07.2005, 15.24.51
eiks tää vastaus oo aika selkee...
Otsikko: Re: Realin pahin vastustaja...
Kirjoitti: RMad7 - 04.08.2005, 16.00.54
eiks tää vastaus oo aika selkee...
´
no on, kuitenki luulis että tulis ees vähä enemmä väkee... :tuoppi:
Otsikko: Re: Realin pahin vastustaja...
Kirjoitti: Kärsä - 04.08.2005, 16.07.34
Löytyy aihe nimeltä "Parsa"...  :-\

Sinne olis voinu heittää läppää tästä aiheesta..

Tää poll on vähä sama ku kysyis et kuka on Suomen pahin vastustaja lätkäs: Ruotsi, Burkina Faso, Arabiemiirikuntien liitto, Nepal vai Peru...
Otsikko: Re: Realin pahin vastustaja...
Kirjoitti: tume15 - 25.08.2005, 15.04.02
parsa se on
Otsikko: Re: Realin pahin vastustaja...
Kirjoitti: STRIKER - 25.08.2005, 15.09.35
Löytyy aihe nimeltä "Parsa"...  :-\

Sinne olis voinu heittää läppää tästä aiheesta..

Tää poll on vähä sama ku kysyis et kuka on Suomen pahin vastustaja lätkäs: Ruotsi, Burkina Faso, Arabiemiirikuntien liitto, Nepal vai Peru...
Veikkaan Perua vaikka Burkina Faso onkin saanut pari nuorta junnua jotka on suuria tulevaisuudenlupauksi. Ei pidä sulkea Nepaliakaan pois onhan nepalissa kiekkoiluperinteet olleet  jo vuosia vahvat ... ::)
Otsikko: Re: Realin pahin vastustaja...
Kirjoitti: ronaldo_90 - 08.12.2005, 22.14.27
Barca :(
Otsikko: Re: Realin pahin vastustaja...
Kirjoitti: RONALDO - 31.12.2005, 00.59.05
Blaugrana :(
Otsikko: Re: Realin pahin vastustaja...
Kirjoitti: #17 - 23.02.2006, 13.52.28
Hmm...Mikäköhän se voisi olla... ::)
Katalonian ylpeys, Blaugranahan se!
Otsikko: Re: Realin pahin vastustaja...
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 24.02.2006, 00.02.54
Äänestin luonnollisesti Celtaa, mutta seuraavat veijaritkin ovat joskus olleet ikävästi Madridia kaatamassa:
(http://www.anti-barcelona.com/Humor/cexarronaldinhoetoo.jpg)
Otsikko: Re: Realin pahin vastustaja...
Kirjoitti: Roberto - 15.03.2006, 15.19.04
Pahin vastustaja on "joku muu" ja se on David Beckham joka yksinään kykenee siihen missä kokonaiset joukkueet ovat toistuvasti epäonnistuneet; tuhoamaan madridilaisten luovan hyökkäyspelin rakentelun tehokkaasti. Saman miehen meriitiksi on luettava myös erikoistilannemaalien ennätyksellisen tehokas ehkäisy.  ;D