RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: Chris - 17.09.2024, 19.12.04

Otsikko: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Chris - 17.09.2024, 19.12.04
(https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/jxi77qxnqv2fUxFbJP6Mzw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTM2MA--/https://media.zenfs.com/en/90min_articles_646/68321c8f82f3a49ac70d02155684bd86)

Sateet alkaneet ja ilmat viilenee, joten se tietää sitä, että Mestarien liigan lohkovaihe potkaistaan käyntiin tänään. Historiallisia muutoksia jo ennen kautta, kun lohkot poistuivat ja tilalle saatiin sarjamuotoinen kilpailu. Super liigalle siis vastinetta tarjolla. Real avaa tänään urakkansa kotinurmella, kun vastaan tulee saksalainen Stuttgart. Seurahistorian 15. tuli viime keväänä, joten mikäs sen houkuttelevampaa kuin lähteä jahtaamaan 16. isokorvaista.

Kausi on Valkoisilla lähtenyt yskähdellen käyntiin, sillä pari tasuria on tarttunut matkaan ja useampi maali on viimeistelty viime aikoina rankkaripilkulta. Tähtikaksikko Vini & Mbappe ei vielä ihan löydä toisiaan, samaan aikaan kun Rodrygo on kärsinyt näkymättömyydestä ja Jude loukkaantumisesta. Aihioita on ollut, mutta toteutus on jäänyt ikävän laihaksi. UCL-valojen syttyminen pitäisi laittaa joukkueeseen lisää vauhtia, vaikka loukkaantumiset riivaavaat edelleen. Uusimpana Brahim, joka on loppuvuoden sivussa. Jude on kuitenkin kuntoutunut ja on tänään kokoonpanossa. Brahimin lisäksi sivussa ovat Alaba, Ceballos ja Camavinga. Militao sai osumaa Baskimaan reissussa ja saattaa olla tänään penkillä. Myös Tchouameni on saatu tähän otteluun parsittua kasaan.

Stuttgart oli koko eurofutis huomioiden viime kauden yksi suurimpia valopilkkuja, ollen Bundesliigassa upeasti toiseksi, jättäen taakseen itsensä FC Bayernin. Samanlaisten urotekojen uusiminen voi olla kovan työn takana, etenkin kun joukkueesta lähti mm. ykköspyssy Serhio Guirassu ja luottotoppari Hiroki Ito. Alkukausi on kotimaassa alkanut saldolla 1-1-1, joten ei suuria hurraa huutoja vielä, mutta kenraalissa se mätti kolme maalia vieraissa Mönchengladbachin häkkiin, joten heräämistä lienee nähtävissä. Stuttgart on tullut viime kaudella tutuksi sen vahvasta prässistä ja työmoraalista, joten Real saa laittaa kotonaan parastaan pöytään, mikäli uusi UCL-kausi halutaan voitolla avata. Saksalaiset pääsevät peliin ilman pahempia loukkaantumishuolia.


Real, mahdollinen avaus:

----------------- Courtois ---------------
Carvajal - Tchouameni - Rudiger - Mendy
------- Valverde ---- Modric -------
---------- Bellingham -----------------
Rodrygo -- Mbappe -- Vini jr.


(https://images2.minutemediacdn.com/image/upload/c_crop,w_4275,h_2404,x_0,y_76/c_fill,w_720,ar_16:9,f_auto,q_auto,g_auto/images/GettyImages/mmsport/207/01j7sj41sczf0pq6zbka.jpg)

Viikonloppuna maalit mieheen ja hauskaa oli, vielä kun se saataisiin muuhun kuin tuuletuksiinkin..
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: TAMI - 17.09.2024, 19.56.04
Kiitokset avauksesta. Sitä alkaa tottua näiden suhteen liian hyvään.

Saksassa on kyllä reilun pelin meininki: pelaat joukkueena loistokauden, niin ykköspyssy lähtee Dortmundiin ja -toppari Bayerniin. :D

Taas pitää luottaa hymnin voimaan, koska muutoin alkukaudesta lähtee täältä suunnasta isot risut Ancelottin suuntaan. Tämä porukka pitää saada pelaamaan paljon paremmin, kuin nyt on nähty.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Chris - 17.09.2024, 20.14.36

Taas pitää luottaa hymnin voimaan, koska muutoin alkukaudesta lähtee täältä suunnasta isot risut Ancelottin suuntaan. Tämä porukka pitää saada pelaamaan paljon paremmin, kuin nyt on nähty.

Syytäkin on. La Ligassa ei ole varaa pistemenetyksiin, sillä Barca painaa voitosta voittoon ja onhan tämä UCL-tie aika kovaa kamaa: tänään Stuttgart, sitten Lille. No, eihän tuo paha, mutta sen päälle Dortmund, Milan, Liverpool ja Atalanta. Välissä kotimaan kentillä mm. Atleti ja Barcelona. Kyllä tässä laitetaan tähtisikermää heti kunnolla testiin. Ei voi ainakaan syyttää, että olisi liian heppoisia vastuksia :D

Oli muuten jossain Maikkarin ennakkopläjäyksessä, että Optan tilastopalvelu oli laskenut todennäköisyyksiä ja Realilla oli kaikkein vaikein otteluohjelma - Celtic, Bayern ja Dortmund puolestaan saivat kaikkein helpoimman otteluohjelman. No, siihenhän sitä on totuttu :)
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: TAMI - 17.09.2024, 20.50.02
(https://pbs.twimg.com/media/GXsPOS_XUAsSIE9?format=jpg&name=4096x4096)

Lord kaivetaan avaukseen ja Dani topparina. Taas voi kysyä, mitä ihmettä Vallejo tekee tässä joukkueessa.

Kärjessä kolme tenoria, joilta odottaisi tänään näkevän jotain.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Chris - 17.09.2024, 20.55.43
Luultavasti Lunin ja Mbappe pelaa ennemmin toppareina kuin Vallejo. :D ei mitään luottoa. Ehkä ihan rehdin mahdollisuuden voisi antaa..

Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: maheinon - 17.09.2024, 21.45.03
Nähtävästi Militao saa nyt lepuutusta. Olisiko nyt keskikentän ohuuden vuoksi topparina Carvajal eikä Tchouameni. Lord kuitenkin parhaimmillaan kelpo pelimies ja hänelle järkevää jakaa kuormaa tässä kohtaa. Kokeneempi kuin Arda ja Bob.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Alpo - 17.09.2024, 21.51.30
Kenttää vielä kastellaan.

Tätä iltaa olen odottanut.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: maheinon - 17.09.2024, 21.56.11
Tuli mieleen, että eniten kaipaan Karim Benzemaa tähän joukkueeseen edelleen.  Se kevään 2022 magia oli jotain unohtumatonta.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Gossau - 17.09.2024, 22.03.45
Tuli mieleen, että eniten kaipaan Karim Benzemaa tähän joukkueeseen edelleen.  Se kevään 2022 magia oli jotain unohtumatonta.

Ajattelin tänään päivällä ihan samaa. Ihan en arvostanut häntä tarpeeksi aikanaan.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Alpo - 17.09.2024, 22.17.58
Itsekin mietin samaa eilen. Benzema oli täydellinen pelaaja Vinille.

Milloin Carlo tajuaa, että joukkue kaipaa hyökkääjää. Siis kärkipelaajaa, joka tekee pystyjuoksuja ja painii toppareiden kanssa.

Nyt on 2 pelaajaa toistensa tiellä ja 1 joka yrittää pysyä pois tieltä. Sellainen ei vaan toimi.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Chris - 17.09.2024, 22.18.52
Thiboo pelastaa joukkuetta. Hohhoijaa miten ongelmissa taas.  Liikaa en luottaisi, että jokainen nippu sössii näin paljon tontteja mitä Stuttgart tai Sossu..
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: TAMI - 17.09.2024, 22.22.57
Jep, jo ennen painittiin sen ongelman kanssa, että joukkueessa on kaksi pelaajaa LW-tontille. Tilanne ratkaistiin hankkimalla kolmas.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: honni - 17.09.2024, 22.23.03
Vittu mitä paska, ilman Courtua oltaisiin jo tappiolla  :peukku_alas:
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Alpo - 17.09.2024, 22.24.07
En ymmärrä, miksi otteluiden alut pitää antaa vastustajalle. Ollaanko liian väsyneitä treeneistä vai mikä, mutta nytkin eka 20min ollaan katsottu vierestä kun Stuttgart pelaa.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: honni - 17.09.2024, 22.26.52
Ardan voisi vaihtaa Rodrygon tilalle
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Alpo - 17.09.2024, 22.33.27
Ensin Mbappe tuhlaa loistavan maalipaikan, sitten Valverde antaa niin hiljaisen syötön, että minäkin olisin ehtinyt katkaista. Voisi ottaa niistä transfermarkt arvoista yhden nollan pois.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Chris - 17.09.2024, 22.36.16
Ardan voisi vaihtaa Rodrygon tilalle
Pirteämpi Rodry tänään on ollut kuin aikoihin. Hyviä haastoja useampi.

Stutt missaa paikkoja ja sitten Real täplälle.. ehkä. Heppoisalta näytti.

E: eihän se edes osu Rudigeriin. Paidasta revitään paljon pahemmin. Oikea tuomio että ei penalttia tuosta.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Alpo - 17.09.2024, 22.36.32
Nyt kyllä Rudiger myi hyvin. Oliko edes osumaa?
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.09.2024, 22.53.25
Pulassa ollaan.

Vaikka tykkäänkin erikoisista jutuista futiksessa niin oon sen verran konservatiivinen et kyl kaks topparia pitää kentällä olla. Tai edes Tchoua sitten. Vallejo taitaa olla täysin unohdettu pelaaja. :(
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: maheinon - 17.09.2024, 22.54.15
Nyt kyllä väläytellään, mutta jännittää viimeinen ratkaisu jopa Mbappea.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Chris - 17.09.2024, 23.00.49
Sentään viihdearvo ollut kohdillaan. Stuttgart pelaa omaa peliään eikä kumartele, huomattavasti mukavampi tätä on katsella kuin La Ligan bussijengejä vastaan.

Vaan sitkeässä on maalinteko tänäänkin ja vastaavasti omissa Thibo ja ylärima pelastanut.

Veikata jos pitää, niin 2.jaksolla Tchu tippuu toppariksi, Dani omalle tontille ja Arda/Lukita tulee keskikentälle.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Alpo - 17.09.2024, 23.08.17
Mbappe!  :pallo:
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Chris - 17.09.2024, 23.09.03
Komea syöttö Tchouamenilta vaikkakin vähän Mittelstädtin avustuksella. Rodry malttaa ja KM9 naulaa tyhjiin.

Noin helppoa se on :)
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Alpo - 17.09.2024, 23.14.03
Sitten taas tutumpaa Rodrygoa. Katsoin oikeasti, että Bellingham oli kuka antoi syötön Mbappelle, Rodrygo olisi varmasti epäonnistunut. Niin alas on mennyt odotukset.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Chris - 17.09.2024, 23.29.29
Meneehän se Stuttgartillakin. Kaikkea ei Thiboo kestä.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: maheinon - 17.09.2024, 23.30.03
Jotenkin sekasorrossa tämä puolustus nyt vaikka saatiin Tchoua takaisin..
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: TAMI - 17.09.2024, 23.31.38
Hyvä saada herätys tähän väliin. Ei pidä tulla liian helpolla kolme pistettä illasta toiseen.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.09.2024, 23.33.01
Ei oo kaikilla 100% pelissä. Yksinkertaista.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Alpo - 17.09.2024, 23.35.20
Jokohan alkaisi Chema saada peliaikaa. Siellä on nyt toisen puolustavan keskikentän aukko puolustaessa. Valverde ei sitä ole ja Jude ei pysty ihan kaikkea tekemään.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.09.2024, 23.38.16
Aivan eri syke ollu saksalaisilla. Ei oo kotijoukkueella tilaa helpoille syötöille oikein missään kohdissa kenttää. Ihailen, kunpa joskus Madrid näyttäisi tältä. Ekalla jaksolla hetki kun saatiin prässiä.

edit. Kaikesta huokuu, että pelaajat ei ole samalla aaltopituudella. Aivan idioottisia ratkaisu perä jälkeen.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Alpo - 17.09.2024, 23.42.57
Endrick tulossa kentälle. Tästä taitaa tulla vielä voitto.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Alpo - 17.09.2024, 23.45.33
Rudiger! :pallo:

Ei siinä pitkään mennyt, kun saatiin hyökkääjä kentälle.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Chris - 17.09.2024, 23.46.19
Rüdiger! :pallo:

Ihana pallo Lukalta ja Tonio kyykyttää ilmatilassa. Veskarin ulostulolle  :-X
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: TAMI - 17.09.2024, 23.46.31
Rüdiger vanhaa seuraansa vastaan. :pallo:

En voisi enempää allekirjoittaa tuota Magicon sanomaa siitä, että pelaajat ovat täysin eri aaltopituudella.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: tanu - 17.09.2024, 23.48.01
Tonista on kyllä vaikea olla pitämättä! <3

Pojat antoi vähän takaisin jokakertaisista "läpsyttelyistä" Rudiger muistaa aina antaa maalien jälkeen muille. :D
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Alpo - 17.09.2024, 23.49.16
Pelaako Endrick oikeaa pakkia?

Eikö oikeasti Carlolla ole munaa siirtää Mbappe oikeaan laitaan ja päästää hyökkääjä omalle paikalleen.

Tuohon olisi vaikka sen Vallejon voinut laittaa juoksemaan laitapakin mukana.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Alpo - 17.09.2024, 23.57.40
Endrick! :pallo: :sydan:
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: maheinon - 17.09.2024, 23.57.44
Jäätävä junnu.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: TAMI - 17.09.2024, 23.58.27
:D mikä ratkaisu, mikä maali!
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.09.2024, 23.59.54
Olin aivan varma, että tuo vastaisku päättyy johonkin tragikoomiseen paitsioon tai vetoon piippuhyllylle. Komea veto saatiin näiden sijaan  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Chris - 17.09.2024, 23.59.57
Endrick! :D

Meni onneksi maaliin, muutoin olisi ollut kohtuu typerä paikka laukoa itse kun joku 5v2 hyökkäys päällä. Helpostihan se lurahtu, mutta painava on pojan jalka!

Vaikea peli, tärkeä voitto! Viihdyttävä matsi kyllä, tervetuloa näihin kinkereihin Stuttgart. Ei paljoa alettu pakittelemaan.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: tanu - 18.09.2024, 00.00.13
:D mikä ratkaisu, mikä maali!

Perus 3v2 vastahyökkäys, jossa voisit syöttää Mbappelle tai Vinille, mutta päätät vetää 25+ metristä itse!  :D Huikea junnu!
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: TAMI - 18.09.2024, 00.04.55
Perus 3v2 vastahyökkäys, jossa voisit syöttää Mbappelle tai Vinille, mutta päätät vetää 25+ metristä itse!  :D Huikea junnu!

Kertoo paljon kaverista, että CL-debyytissään päättää laukoa tuosta. Ilmeisesti oli saanut tarpeekseen muiden nallipyssyilystä.

Ihanaa, kun joku uskaltaa!
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Alpo - 18.09.2024, 00.53.43
Endrick vei Raulin ennätyksen kaikkein nuorimpana Realin maalintekijänä Mestarien liigassa ja teki sen jälkeen Raulin sormuksen suudelma tuuletuksen. Röyhkeys ja kunnioitus samassa nuorukaisessa. Ei voi kuin ihailla.

(https://pbs.twimg.com/media/GXtUK8NWIAERJao?format=jpg&name=medium)

Ja Modric on nyt kaikkien aikojen 3. vanhin maalin syöttäjä.


Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Chris - 18.09.2024, 07.34.02
Toivottavasti Endrick saisi nyt hieman enemmän minuutteja, jotta brassin pitäminen joukkueen mukana käy toteen myös tammikuun siirtoikkunan auettua. Joukkue kaipaa yhtä puhdasta kärkeä ja vaikkei brassi nyt sellainen "joselu" olekaan, niin ehdottomasti lisää minuutteja vaan vyölle ja kehitystä eteenpäin.

Nyt on pari iisimpää peliä tulossa (Alaves ja Espanyol) joten olisi otollinen sauma lepuuttaa Mbappea ja/tai Viniä ja antaa Endrickille jopa avauksen paikka. Ei häpeile kaveri ollenkaan ja se on näiden nuorten elinehto, jos aikoo Madridin kokoluokan seuroissa pärjätä.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: #10 - 18.09.2024, 09.10.26
Tärkeä, tärkeä maali Endrickille. Kyllä tää kaveri pistää verkot kireälle jos vaan saa tilaisuuksia. Rohkeasti vaan puoliajalla sisään, viimeistään 60 minuutin kohdalla - ja mielellään omalle tontilleen.

Kaikenkaikkiaan varsin viihdyttävä matsi.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: TAMI - 18.09.2024, 10.45.51
Tärkeä, tärkeä maali Endrickille. Kyllä tää kaveri pistää verkot kireälle jos vaan saa tilaisuuksia. Rohkeasti vaan puoliajalla sisään, viimeistään 60 minuutin kohdalla - ja mielellään omalle tontilleen.

Kaikenkaikkiaan varsin viihdyttävä matsi.

Juuri tätä itsekin toivon edellisten kirjoittajien tapaan, että huomattavasti isompia minuutteja aletaan antaa. Varsinkin kun hyökkäyspää ei todellakaan näytä toimivan optimaalisesti.

Viihdyttävää oli, vaikka omakin keskittyminen meni paljolti joukkueen pelaamisesta purnaamiseen. Rutiini riittää raapia voitot näistä, mutta kyllähän se häiritsee, kuinka paljon alle potentiaalinsa joukkue kentällä esiintyy.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: maheinon - 18.09.2024, 11.11.13
Bellingham teki paljon juoksuja boxiin, mutta todella heikosti sinne saatiin palloja.

Puolustuksen muoto rikkoutui todella helposti ja vastustaja pääsi tämän jälkeen usein paikoille.

Tästä kaksi teemaa kehitettäväksi: 1) ei tarvii kuljettaa sitä palloa päätyrajalle asti vaan jo aiemmin palloa keskelle ja pakotetaan puolustajia reakoimaan jo varhaisessa vaiheessa. 2) pakka pitää pitää tiiviinä vaikka väärä pelaaja joutuu ottamaan vastustajalta tyhjät pois. Koko puolustuksen pitää liikkua yhdessä.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Chris - 18.09.2024, 11.18.37
Rutiini riittää raapia voitot näistä, mutta kyllähän se häiritsee, kuinka paljon alle potentiaalinsa joukkue kentällä esiintyy.

Omaan silmään homma ei kuitenkaan ole asenteesta tällä erää kiinni tai siitä, että tultaisiin aivan liian ylimielisesti peleihin. Ongelmat on enemmän pelillisissä ja taktisissa asioissa. Tietysti pelilliset ongelmat on vaikeampi ehkä korjata, toisaalta pakko olla tyytyväinen että joukkuehenki näyttää olevan hyvällä tasolla. Tässä hommassa on kuitenkin se, että jos ja kun pojat saa homman toimimaan, niin jälki tulee olemaan tuhoisaa. Siitä saatiin jo esimakua mm. Atalantaa vastaan ja Mallorca-pelin avausjaksolla.

Pakko uskoa, että se tuosta selkiytyy, mutta pientä huolta tietysti tuo se, että Carletto ei ole aina se taktisin velho, joten löytyykö oikeat keinot sitten homman kääntämiseen.. Aina ei riitä, että pojat pelatkoon keskenään.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: Alpo - 18.09.2024, 17.02.14
Peli näyttää siltä, että keskikentän sielu lähti eläkkeelle ja jo vuosia sitten Tonin paikalle kaavailtu Camavinga loukkaantuneena. Tchouaméni ei peliä rakentava keskikenttä. Nyt pelin avaaminen toppareiden vastuulla. Meillä onneksi tähän pystyvät topparit. Aina ei vaan löydy vapaata pelaajaa.

Eli ihan sama ongelma mitä kauden alussa. Ei ihme, että Rodri noussut huhuihin.
Otsikko: Vs: UEFA Champions league R1: Real Madrid - Stuttgrt
Kirjoitti: maheinon - 18.09.2024, 17.33.39
Aika hyvin visseen unohtunut, että Kroosin kanssa hierottiin aika paljon näitä tuskaisia pelejä joissa voitto raavittiin vasta lopussa. Usein Kroos oli jo tullut vaihtoon, kun se voitto raavittiin. Oli aika vakio, että Kroos pois 60min kohdalla.