RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: Chris - 01.11.2025, 19.49.22

Otsikko: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Chris - 01.11.2025, 19.49.22
Uusi kuu, uudet tuulet? Toivottavasti ei Pohjolan harmaus ja sateet ole levinneet Madridin pelaajistoon asti, vaan marraskuu alkaa samassa iskussa, mihin lokakuu päättyi. Real palasi maajoukkuetauolta väkevästi, voitettuaan ensin hieman nihkeästi Getafen 0-1, Juventuksen hieman pirteämmän pelin jälkeen 1-0 ja sen jälkeen murskaten Barcan 2-1. Lukemat ei toki murskajais-termiä oikeuta, mutta kentällä nähtiin kauden paras Real, joka olisi voinut tehdä tuplaten maaleja. Tärkeät voitot isoista peleistä toi taatusti itseluottamusta lisää sekä kiillotti kilpeä mm. Derbi-tappion jäljiltä. Tänään Real pelaa liki käsittämättömästi kuun ainoan kotipelinsä, sillä muut viisi peliä ovat vierasnurmella. Melko harvinaista tässä otteluruuhkassa.

Illan vastus Valencia on ollut melko turbulenssissa jo vuosikausia, eikä alkanut sesonkikaan ole ollut poikkeus. Alkukauteen mahtui pari voittoa, mutta nyt alla on La Ligassa kuuden pelin voitoton ränni ja sarjaijoitus on murheellinen, vasta 18. Paljon saa lepakkolauma tehdä taas töitä välttääkseen pahemman putoamiskurimuksen. Mikäli tämä peli olisi Mestallalla, nähtäisiin kauden parasta Valenciaa ja Hugo Durosta kuoriutuisi Leo Messi, mutta koska Bernabeulla pelataan, lähtee Real peliin massiivisena ennakkosuosikkina.  Viime kaudella Valencia voitti vastaavan keskinäisen, mutta tuota edeltävää vierasvoittoa saa hakea vuodelta 2008. Real antanee hieman tasoitusta sillä, että sillä on tiistaina europeli Anfieldilla, mutta nämä pelit täytyy voittaa, jotta niskalenkki sarjakärkenä säilyy edelleen.

Loukkaantumistilanne on helpottamaan päin, mutta Carvajal, Alaba ja Rüdiger ovat sivussa. Valverde ja Mastantuono ovat kärsineet pikkuvammoista, eli saa nähdä ovatko avauksen iskussa. Vini sai hermoromahduksen Clasicossa, joten veikkaisin, että brassi pelaa tänään täydet minuutit - ellei Xabi sitten kuin kostona penkitä brassilaiturin kokonaan.

Real Madrid, mahdollinen avaus:

---------------------- Courtois  -------------------
- Trent -- Militao - Huijsen --Carreras -
------ Tchouameni --- Camavinga  ------
-------------------Bellingham  -----‐-----------
-- -Brahim  - Mbappe  ----Vini jr ----
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Ultras Sur - 01.11.2025, 20.58.51
Xabilta fiksu avauskokoonpano. Camvingalle ansaittua lepoa ja Mastantuono sisään. Samalla mediassa huhuillut väitteet Vinin ja Xabin tulehtuneista väleistä voidaan heittää roskasäkkiin.
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Kultainen kenkä - 01.11.2025, 21.13.07
Hyvä että Xabi jatkaa vastuun antamista Francolle, se on ainoa tapa kehittää nuorta pelaajaa (Gülerin tapaus hyvä esimerkki).
Useamman maalin voitto toiveissa  :pallo:
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Chris - 01.11.2025, 22.20.32
Pallo osuu ensin Valencian ukon käteen ja takatolpalla revitään Mbappe kumoon. Voiko edes Espanjassa jättää tästä pilkun antamatta?

E: Ei voi. Pallo täplälle ja Kylian 1-0 :pallo:
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Ultras Sur - 01.11.2025, 22.20.51
Päivän selvä pilkku mitä tässä kelaillaan
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Ultras Sur - 01.11.2025, 22.23.33
Maailman paras maalaa
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Mágico Madrid - 01.11.2025, 22.24.09
Kitketään repimiset pois? Ei ton enempää voi edes repiä.  :D

Tän lajin säännöt on välillä aivan huumoria.
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Chris - 01.11.2025, 22.28.58
Kitketään repimiset pois? Ei ton enempää voi edes repiä.  :D

Tän lajin säännöt on välillä aivan huumoria.
Eikä pilkku edes tullut tuosta, vaan käsivirheestä :D tuo boxissa repiminen ja siitä aiheutuva epävarmuus on kyllä yhtä raskasta kun nämä millimetrien paitsiokelailut..
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Mágico Madrid - 01.11.2025, 22.35.07
Kaunista  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Ultras Sur - 01.11.2025, 22.35.18
Arda + Mbappe toimittaa jälleen kerran.
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Chris - 01.11.2025, 22.36.40
On se vaan tuhoisa kaksikko. Kylli ja illan toinen  :pallo:

On tämä Valencia kyllä nykyään myös aika luokaton sakki.
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Mágico Madrid - 01.11.2025, 22.37.02
Eikä pilkku edes tullut tuosta, vaan käsivirheestä :D tuo boxissa repiminen ja siitä aiheutuva epävarmuus on kyllä yhtä raskasta kun nämä millimetrien paitsiokelailut..
Niimpä :D Melkee olisin jättäny sen käsituomion kelaamatta ja katsonu vaa sinne takatolpalle junttakarnevaaliin.
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Mágico Madrid - 01.11.2025, 22.38.26
Ai että on kiva katsoa tätä peli-ilmettä!
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Chris - 01.11.2025, 22.46.57
Tuo pilkkutuomio oli selviö, mutta eihän Vini jumalauta osu näistä enää edes vähää alusta. Surkea veto.
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Ultras Sur - 01.11.2025, 22.47.02
Olipa kamala pilkku Viniltä
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Ultras Sur - 01.11.2025, 22.47.56
HEY JUDE
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Kultainen kenkä - 01.11.2025, 22.48.20
Voiko Vini olla vetämästä enää yhtään pilkkua, ikinä...vittu oikeasti :keskari:
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Alpo - 01.11.2025, 22.48.22
Jude! :pallo:
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Chris - 01.11.2025, 22.48.24
Jude ja 3-0! Fantastinen veto.

Herrat numero 9 ja 5 ne tämän hetken kirkkaimmat starat.
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Chris - 01.11.2025, 22.49.44
Voiko Vini olla vetämästä enää yhtään pilkkua, ikinä...vittu oikeasti :keskari:
Ihan pelkkää Kyllin sääliä nämä, että antaa Vinillekin yhden jouluna ja joskus. Voisi Xabi laittaa moisen pelleilyn stoppiin. Ja jos Kylli haluaa antaa välillä muun vetää, niin sitten vaihtoehtona pitäisi olla Jude tai Fede.
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Karzzaa - 01.11.2025, 22.49.48
Jude ja 3-0! Fantastinen veto.

Herrat numero 9 ja 5 ne tämän hetken kirkkaimmat starat.
Olisko kuitenkin 10
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Ultras Sur - 01.11.2025, 22.53.49
Ihan pelkkää Kyllin sääliä nämä, että antaa Vinillekin yhden jouluna ja joskus. Voisi Xabi laittaa moisen pelleilyn stoppiin. Ja jos Kylli haluaa antaa välillä muun vetää, niin sitten vaihtoehtona pitäisi olla Jude tai Fede.
Fedellä vielä huonompi onnistumisprosentti pilkuissa.

Tchouamenin voisi ottaa puoliajalla vaihtoon, ettei ota toista korttia.
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Chris - 01.11.2025, 22.55.43
Olisko kuitenkin 10
Ymmärsitte pointin!

Olihan viihdyttävää menoa, sitä Realia mitä ennen kautta toivoi näkevänsä, kun saatiin eri ideoilla varustettu koutsi puikkoihin. Olihan Valencia heikko, mutta Real niin dominoiva, että tuossa myllyssä aika moni muu joukkuekin olisi näyttänyt pilipaliseuralta.

Ajoissa vaan rotaatiot nyt käyntiin, Mbappe, Tchoua, Fede, Carreras ainakin voisi suht ajoissa ottaa penkille.
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Mágico Madrid - 01.11.2025, 22.57.15
Hieno puoliaika  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Ultras Sur - 01.11.2025, 22.58.06
Loistava puoliaika Realilta. Puoliajalla voisi aloittaa kierrättämisen.
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Cama oh Cama oh - 01.11.2025, 23.01.34
Hienoa tekemistä koko joukkueelta! Saa nähdä antaako Xabi Endrickille ensi minuutit tällä kaudella.
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Ultras Sur - 01.11.2025, 23.29.53
Hyvä juoksu Viniltä ja Mbappe lähellä hattutemppua.
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Alpo - 01.11.2025, 23.36.24
Ilmeisesti Trent ei pelikuntoinen, kun Valverdelle ei anneta lepoa.
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Ultras Sur - 01.11.2025, 23.43.29
Bobby sisään!
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Chris - 01.11.2025, 23.43.47
Aikamoista läpsyttelyä 2.jakso, mikä ei suuresti yllätä. Fedellä ja Vinillä vielä maalinnälkää riittää.

Ja samalla Endrick sisään! :o Nyt on vartti aikaa näyttää ainakin asennetta, jos ei muuta.

E: Vini pois, viittelyt yleisölle vähän kuin anteeksipyyntönä ja läpyt Alonson kanssa.
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Ultras Sur - 01.11.2025, 23.48.32
Carreras WOW
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Chris - 01.11.2025, 23.49.55
CARRERAS QUE!?

Huh mikä pommi :D yllättyi kyllä itsekkin, että miten se noin helähti :D
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: tanu - 01.11.2025, 23.50.54
Oliko se Roberto Car... eiku Carreras. ;D
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: TAMI - 02.11.2025, 12.21.23
En ehtinyt katsoa peliä, mutta kiva nähdä onnistumisia tulleen.

Kylian jatkaa normimenoa ja Jude alkaa olla oma dominoiva itsensä. :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Jornada 11: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: maheinon - 02.11.2025, 18.41.52
Xabi heitti niin tyhjentävän esityksen pöytään, ettei ole pelistä oikeastaan mitään sanottavaa. Jos joku pitää valita niin Franco oli hieman näkymätön, joskin hoiti leiviskänsä mallikkaasti.