RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: E-spel - 06.08.2005, 17.36.30

Otsikko: Kiitos Luis Figo!
Kirjoitti: E-spel - 06.08.2005, 17.36.30
Tähän vapaa kiitoksen sana pelaajalle, jota viimekauden vaisusta olemuksesta huolimatta kunnioitan suunnattomasti. Siispä kiitos Luis Figolle vuosista ja mestaruuksista Real Madridissa. Figo muistetaan "meillä", ja pitkään...
Otsikko: Re: Kiitos Luis Figo!
Kirjoitti: RMad7 - 06.08.2005, 18.18.35
Tähän vapaa kiitoksen sana pelaajalle, jota viimekauden vaisusta olemuksesta huolimatta kunnioitan suunnattomasti. Siispä kiitos Luis Figolle vuosista ja mestaruuksista Real Madridissa. Figo muistetaan "meillä", ja pitkään...
Kiitos, kiitos, mutta...Figon viimekauden esitys ei ollut sitä mitä Luisilta odotettiin ja koska Luxemburgo näyttää haluavan ´´vaihtaa´´ joukkueen kaikki on hyvin sillä tilalle tulee kuitenkin ´´50%Galacticoja´´ eli ei hätää.
Otsikko: Re: Kiitos Luis Figo!
Kirjoitti: el Blanco - 06.08.2005, 19.03.55
i Gracias !

Luis, sinä näit mahdollisuutesi.
Luis, vaikka suutelit Blaugranaa, niin silti petit heidät.
Luis, joka osaat arvostaa parasta.
Luis, joka haluat pelata parhaalla tasolla.
Luis, joka saavutit unelmasi Madridissa.
Luis, olit suuri ja olet sitä yhä.

 :tuoppi:
Otsikko: Re: Kiitos Luis Figo!
Kirjoitti: Mágico Madrid - 06.08.2005, 19.56.00
LUIS FILIPE MADEIRA CAEIRO FIGO   
 
Country: Portugal   
Born in: Almada (POR) 
On: November 4 1972  position: Midfielder 
Height: 180 cm 
Weight: 75 kg 

 
1989/90  Sporting Lisbona (A - Por)
1990/91  Sporting Lisbona (A - Por)
1991/92  Sporting Lisbona (A - Por)
1992/93  Sporting Lisbona (A - Por)   
1993/94  Sporting Lisbona (A - Por)   
1994/95  Sporting Lisbona (A - Por)   
1995/96  Barcellona (A - Spa) 
1996/97  Barcellona (A - Spa)
1997/98  Barcellona (A - Spa) 
1998/99  Barcellona (A - Spa) 
1999/00  Barcellona (A - Spa)   
2000/01  Real Madrid (A - Spa)   
2001/02  Real Madrid (A - Spa) 
2002/03  Real Madrid (A - Spa) 
2003/04  Real Madrid (A - Spa) 
2004/05  Real Madrid (A - Spa)

1 U-16 European Champion:  1989 Portugal
1 U-20 World Champion:   1991 Portugal
1 Portuguese Cup:  1995 Sporting Lisbon
2 Spanish Super Cup: 1996 FC Barcelona, 2001 Real Madrid
3 Championships of League:1998, 1999 FC Barcelona
2001 Real Madrid
2 Copa de Rey:  1996, 1998 FC Barcelona
1 European Cup Winners Cup:  1997 FC Barcelona
1 European Super Cup:  1997 FC Barcelona

Siinä faktaa Figosta.. Kyl se jotain on voittamu  ;)
Otsikko: Re: Kiitos Luis Figo!
Kirjoitti: luisfigo - 06.08.2005, 21.05.42
Jep, parhaimmillaan oli maailman paras pelaaja. Viime kausi oli mitä oli, mutta Barcassakin jo sai ihmeitä aikaan ja Perezin loistava siirto oli hankkia Figo Barcasta Madridiin, Barca toipui tuosta vasta viime kaudella palaten kärkikahinoihin tyylillä ::)

Luis Figohan sanoi joskus että hän tiesi ettei voi voittaa Barcassa kaikkea mitä Madridissa eli Champions Leagueta. Se tuli voitettua ja pitkälti Figon mahtavan debyyttikauden ansiosta Madrid valloitti myös La Ligan, seuraavana vuotena sitten kentällä oli Zidane, Makelele, Helquera, Hierro, Figo, Roberto Carlos, Raúl, Morientes, Michel Salgado, Pavón, Casillas, Solari yms. loistava joukkue, pelasi mahtavaa peliä, matsien jälkeen valkoiset asut oli myös likaiset eli taisteltu oli kentällä, eikä vain ajateltu seuraavaa tiliä.

Oon kova fanittamaan Figoa, se alkoi jo Barca aikana vaikka kannatin Madridia, mut sama juttu se on Ronaldinhon kanssakin.

Figolle :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: Kiitos Luis Figo!
Kirjoitti: El Madridista - 07.08.2005, 17.55.03
olen tosta barca-jutusta samaa mieltä ton luisfigon kanssa...et barca sai monta ämpärii paskaa siitä ku päästi figon menee...mutta miehen päivät valkoisissa oli ohi jo ku ei enää peli kiinnostanu.......miehen ansiosta saatiin bernabeulle monta kippoa...kiitokset niistä ja hienoista harhautuksista silloin kun olit maailman paras....
Otsikko: Re: Kiitos Luis Figo!
Kirjoitti: tume15 - 10.08.2005, 15.31.57
nostan Figolle hattua mies teki Realissa historiaa ja toivon että hän pärjää jatkossakin
Otsikko: Re: Kiitos Luis Figo!
Kirjoitti: Kärsä - 11.08.2005, 12.43.54
Ja jos joku ei ole käynyt www.realmadrid.com kattoos videota Luis Figosta niin suosittelen..  :peukku_ylos:

Siellä löytyy myös muista pelaajista, mutta mainitaan nyt Figo kun otsikko velvoittaa.. ;D
Otsikko: Re: Kiitos Luis Figo!
Kirjoitti: Roberto - 12.08.2005, 18.22.17
Eiköhän oteta Figolle :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi:

Tulee kieltämättä vähän ikävä, mutta varmaan robinho laitetaan sinne laitaan viilettämään Figon paikalle, ja se onkin ihan hyvä paikka nopealle ja taitavalle nuorukaiselle kehittyä pelaajana.