RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Muu jalkapallo => Aiheen aloitti: El Madridista - 10.08.2005, 09.41.35
-
eli tarkotus olis kerätä tänne kaiken maailman ruikuttajat ja filmaajat. eli yksinkertasesti tänne kaikki mulkerot (perustelujakin saa laittaa).
mä alotan:
- van nistelrooy (ikuinen filmaaja ja pilkkujen kalastelija)
- totti (LAAMA ja filmaaja)
- deco (pelkkä itkupilli ja filmaaja)
- baros (jätkä on täysin turha, ei tee maaleja, ei sitten millään)
- f. inzaghi (kalastelija, jonka jumala on tuomari)
- gerrard (väkivaltanen ja tahallaan muita vahingoittava)
tässä nyt muutama ja jatkan listaa varmasti myöhemmin mikäli tää saa yhtään suosiota
-
Eikö tällane ketju oo jo.... ::)
-
Eikö tällane ketju oo jo.... ::)
Löytyyhän tällanen.. Mut minkäs voit... :-\
-
Eikö tällane ketju oo jo.... ::)
joo...niin näkyy löytyvän...sori nyt vaan jos joillekkin ihmisille tää on niin vaikeeta
my bad..
mut mä sanon vaan top 3 on liian vähän, koska noita mulperoita ja reppahousuja kyllä löytyy.
-
Eikö tällane ketju oo jo.... ::)
joo...niin näkyy löytyvän...sori nyt vaan jos joillekkin ihmisille tää on niin vaikeeta
my bad..
mut mä sanon vaan top 3 on liian vähän, koska noita mulperoita ja reppahousuja kyllä löytyy.
Voihan pyytää jos aiheen otsikkoa muutettais.. Ja onhan siellä moni lämännyt enemmän kuin 3 pelaajaa vihatuimmiksi.. Et ei toi otsikko määrää sisältöö..
-
Aika turha ketju, kun aiheesta on jo viestiketju. Lisäksi tämmöiset gallupit ja kyselyt voisi varmaan jatkossa veivata tuonne Äänestysalueelle?
Juhana: pistetäänkö lukkoa tämmöiselle?
-
Juhana: pistetäänkö lukkoa tämmöiselle?
Kinkkinen kysymys, yksi vaihtoehto olisi myös se että vanha lukittaisiin. Olettaen tietysti ettei siellä ole keskustelu kesken... Nimittäin ei sekään ole kovinkaan hienoa, jos keskustelu täälläkin menee vain TOP-listojen seassa oleviksi jumbotopikeiksi joita kukaan ei jaksa lukea.
-
Vanhassa keskustelu näyttää jatkuvan, joten naksautamme tämän lukkoon...