RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: Chris - 03.05.2026, 21.13.26
-
Muutama pitäisi jaksaa vielä..
Lunin; Trent - Rudiger - Huijsen - Mendy; Valverde - Tchouameni - Thiago; Bellingham - Brahim - Vini.
-
Ei vaan pysy Mendy kasassa. Sääli sillä ihan monsteri silloin harvoin kun on ehjänä.
-
Carreras koirankopissa, kun Fran otettiin Mendyn tilalle?
-
Carreras koirankopissa, kun Fran otettiin Mendyn tilalle?
Olise vei siinä ekassa Bayern-pelissä kuin kuoriämpäriä, niin ei oo sen jälkeen löytynyt luottoa
-
Olise vei siinä ekassa Bayern-pelissä kuin kuoriämpäriä, niin ei oo sen jälkeen löytynyt luottoa
Erinomaista man managementia :D
-
Lopettakaa jo hyvät ihmiset tämä kausi. Ei ole pienintäkään kiinnostusta edes Clasicoon. Ehkä parempi saada mestaruustaisto ratkeamaan jo tänään.
-
Nyt oli hieno maali. Vini! :pallo:
-
Vini alkoi osumaan. :pallo: :pallo:
-
Masta ja GG kentällä. Hmm..
Jude näyttänyt viimein siltä ekan kauden Judelta. Nyt siellä ollut GG ja motivoitunut Vini ollut juoksemassa tiloihin ja se kyllä vaikuttaa.
Ja heti, kun kehuin niin Jude missaa maalipaikan.
-
Carreras koirankopissa, kun Fran otettiin Mendyn tilalle?
Tabloidit puhuvat asenneongelmista, eli olisko kommentoinut jotain valmennuksen ratkaisua vastaan kopissa.
55 minuutilla asti Real ei saanut oikein mitään aikaan, mutta GGn kentälle tulo muutti sen verran dynamiikkaa, että paikkoja alkoi tulla. Mielestäni taas esittää sitä suurinta ongelmakohtia, ettei valmennus yleensä pysty reagoimaan toimimattomaan hyökkäykseen kunnollisella taktiikan muutoksella, kun kentällä on liikaa koskemattomia.
Maalit olivat muuten kaikki tilanteita, joissa Vini aktiivesti luopui pallosta, eikä haastanut. Joku voisi pyörittää hänelle naaman edessä noita tilanteita jostain tiktokista tai muusta keskittymiskyvyn yllä pitävästä sovelluksesta, josko alkaisi itsekin tajuamaan,.minkä takia kritiikkiä sataa ja mistä ne omat statsit kumpuaa.
-
Tabloidit puhuvat asenneongelmista, eli olisko kommentoinut jotain valmennuksen ratkaisua vastaan kopissa.
Tabloidien perusteella ei ole ainut, joka ei pidä Arbeloan (seuran) peluutuksesta.
En ihmettele mikäli Carreras menee myyntiin kesällä. Oli kuitenkin huonon päävalmentajan hankinta, joten tunnesiteitä ei yläkertaan ole.
-
En ihmettele mikäli Carreras menee myyntiin kesällä. Oli kuitenkin huonon päävalmentajan hankinta, joten tunnesiteitä ei yläkertaan ole.
Mä ihmettelisin. On kuitenkin espanjalainen ja taustaa Realin junnuista, joten se painanee vaakakupissa. Lisäksi pelasi hyvän kauden avauspuolikkaan. Mendy on jatkuvasti rikki ja Franiin ei ole luottoa, todennäköisesti Fran myös lähtee kesällä, joten jos Carreras pistetään myös lihatehtaalle, niin siinä saa joku olla hommaamassa pari vasenta pakkia ensi kaudeksi ja tuohon ei Perezin kukkaro taivu millään.
-
Fran on pelannut kyllä todella hyvin ja luotettavasti jo pitkään. Ei ehkä ole mitään kaikkien taitavin, mutta ei ollut Roberto Carloskaan. Juoksuvoimaa ja asennetta riittää - mielestäni olisi liikaa vaatia enempää.
Mendy Saudeihin ja pelataan seuraavat 10 vuotta Carreras-Garcia kaksikolla.
-
Mendy Saudeihin ja pelataan seuraavat 10 vuotta Carreras-Garcia kaksikolla.
Tämä. Jätetään nyt hetkeksi rauhaan tuo vasen tontti ja korjataan tuo RB positio.
-
Fran on pelannut kyllä todella hyvin ja luotettavasti jo pitkään. Ei ehkä ole mitään kaikkien taitavin, mutta ei ollut Roberto Carloskaan. Juoksuvoimaa ja asennetta riittää - mielestäni olisi liikaa vaatia enempää.
Mendy Saudeihin ja pelataan seuraavat 10 vuotta Carreras-Garcia kaksikolla.
Franin kohdalla ylöspäin ei ole ollut varmaan missään vaiheessa ongelmaa, eikä työteliäisyyden kanssa. Viime kaudella kuitenkin oli alaspäin suurissa ongelmissa ja tällä kaudella ei isompia pelejä ole kauheasti käynyt vetämässä, niin on hankala kommentoida. Lisäksi tosiaan pelaaja itse halusi talvi-ikkunassa ulos, eli siinä mielessä varmaan tätä vasempaa puolustajaakin on syytä miettiä.
Siinä mielessä Carrerasin penkittäminen on hiukan ihme, varsinkin kun sieltä Mendykin tosiaan on kaivettu ohi näiden molempien ohi, vaikka tietysti prime-Mendy kunnossaan on tunnetusti nimenomaan puolustuspäähän ihan eri peto, kuin kukaan joka hetkeen on Realissa tallustellut. Harmi vain, että kaveri on rakennettu murupohjasta. Mendyä tuskin ostaa kukaan ja palkkakulut ovat menneet varmaan vakuutusyhtiöiltä aika lailla viimeiset pari vuotta. Tietysti sopparin voi varmaan kesällä ostaa ulos tai Mendy voi jo hyvinkin miettiä nappisten naulaan laittamista, koska ikää on 30 ja ilmeisesti taas menossa veitsen alle, joten vasta kesän jälkeen takaisin.