RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: robinho - 15.08.2005, 15.44.59

Otsikko: Joaquin
Kirjoitti: robinho - 15.08.2005, 15.44.59
Tietääkö joku onko Joaquin tulossa realiin korvaamaan figoa. Siinä olisi loistava pelaaja. Voisitteko kertoa muista siirtohuhuista jotka koskevat realia
Otsikko: Re: Joaquin
Kirjoitti: Kärsä - 15.08.2005, 15.50.29
Tietääkö joku onko Joaquin tulossa realiin korvaamaan figoa. Siinä olisi loistava pelaaja. Voisitteko kertoa muista siirtohuhuista jotka koskevat realia
Joaquinin siirrosta ei ole kuulunut mitään vähään aikaan.. Muista siirtohuhuista keskustellaan täällä: http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=239.0 eli osiossa huhuja pelaaja-siirroista vol.2..