RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: Luis Figo#7 - 16.08.2005, 17.09.23

Otsikko: PES 4
Kirjoitti: Luis Figo#7 - 16.08.2005, 17.09.23
Ketkä pelaa? :pallo:
tänne kaikkia kyselyita sun muita?
peliplaneetta.net issä on ollut semmosii juttui missä on kerrottu miten master liiga kaudet on mennyt
(esim. WEFA ranking sijoitus,mestaruudet,pelaajahankinnat,liiga sijoitus jne...
niitä on kiva lueskella ajan kuluksi :peukku_ylos: ;D
Otsikko: Re: PES 4
Kirjoitti: Kärsä - 16.08.2005, 17.18.54
 ;D  :peukku_alas: Löytyy jo samanlainen topic.. Mut onhan toi kiva peli..  ;D
Otsikko: Re: PES 4
Kirjoitti: Luis Figo#7 - 16.08.2005, 17.19.53
ensimmäinen kausi on päättymässä kolmanteen sijaan,real madrid ja juve edellä.
putosin ekalla kierroksella Palermolle cupissa ;D ::)
oon hankkinu mm.Emile Heskey,Owen Hargreaves,Kieron Dyer ja jotain muita
Otsikko: Re: PES 4
Kirjoitti: Luis Figo#7 - 16.08.2005, 17.20.31
;D  :peukku_alas: Löytyy jo samanlainen topic.. Mut onhan toi kiva peli..  ;D

en löytäny haulla >:D
luulet varmaan pes5:sen topiikkii
Otsikko: Re: PES 4
Kirjoitti: Kärsä - 16.08.2005, 17.26.04
;D  :peukku_alas: Löytyy jo samanlainen topic.. Mut onhan toi kiva peli..  ;D

en löytäny haulla >:D
luulet varmaan pes5:sen topiikkii
http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=218.0

Siinä tietoa, ei luuloa...  ::)
Otsikko: Re: PES 4
Kirjoitti: Luis Figo#7 - 17.08.2005, 07.53.37
;D  :peukku_alas: Löytyy jo samanlainen topic.. Mut onhan toi kiva peli..  ;D

en löytäny haulla >:D
luulet varmaan pes5:sen topiikkii
http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=218.0

Siinä tietoa, ei luuloa...  ::)

no niin mutta toi on semmosta ennakointia pelista suuremmaks osaks.
Otsikko: Re: PES 4
Kirjoitti: Kärsä - 17.08.2005, 09.55.17
;D  :peukku_alas: Löytyy jo samanlainen topic.. Mut onhan toi kiva peli..  ;D

en löytäny haulla >:D
luulet varmaan pes5:sen topiikkii
http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=218.0

Siinä tietoa, ei luuloa...  ::)

no niin mutta toi on semmosta ennakointia pelista suuremmaks osaks.
:D Antaa olla!! Voihan sinne kirjottaa muutakin PES4 liittyvää.. ;D
Otsikko: Re: PES 4
Kirjoitti: Luis Figo#7 - 17.08.2005, 18.56.37
;D  :peukku_alas: Löytyy jo samanlainen topic.. Mut onhan toi kiva peli..  ;D

en löytäny haulla >:D
luulet varmaan pes5:sen topiikkii
http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=218.0

Siinä tietoa, ei luuloa...  ::)

no niin mutta toi on semmosta ennakointia pelista suuremmaks osaks.
:D Antaa olla!! Voihan sinne kirjottaa muutakin PES4 liittyvää.. ;D
no ihan sama sitten perkele ;D
Otsikko: Re: PES 4
Kirjoitti: #10 - 17.08.2005, 20.31.06
Kyllä tulee pelattua Xboxilla ja melko paljon. Ja peli on tietenkin
patchilla kuorutettu, eli kaikkien pelaajien nimet ovat oikein
ja peliasut päivitettyjä samoin kun pelin valikkojen grafiikat.  :P