RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Muu jalkapallo => Aiheen aloitti: #10 - 23.08.2005, 20.14.15

Otsikko: Euroopan parhaat valitaan
Kirjoitti: #10 - 23.08.2005, 20.14.15
Euroopan parhaat pelaajat valitaan torstaina, mutta listalta ei löydy yhtäkään
Realin pelaajaa...ei tosin viime kauden esityksien perusteella kyllä kuulukaan...

Tässä lista:

Paras maalivahti

Gianluigi Buffon (Juventus FC)
Petr Cech (Chelsea FC)
Jerzy Dudek (Liverpool FC)

Paras puolustaja

Cafu (AC Milan)
Jamie Carragher (Liverpool FC)
Sami Hyypiä (Liverpool FC)
Paolo Maldini (AC Milan)
Alessandro Nesta (AC Milan)
John Terry (Chelsea FC)

Paras keskikenttäpelaaja

Michael Ballack (FC Bayern München)
Steven Gerrard (Liverpool FC)
Kakà (AC Milan)
Juninho Pernambucano (Olympique Lyonnais)
Frank Lampard (Chelsea FC)
Andrea Pirlo (AC Milan)
Mark van Bommel (PSV Eindhoven, now FC Barcelona)

Paras hyökkääjä

Adriano (FC Internazionale Milano)
Samuel Eto'o (FC Barcelona)
Ji-Sung Park (PSV Eindhoven, now Manchester United FC)
Ronaldinho (FC Barcelona)
Andriy Shevchenko (AC Milan)

Oma arvaukseni: Cech, Carragher, Lampard, Ronaldinho
Otsikko: Re: Euroopan parhaat valitaan
Kirjoitti: El Madridista - 24.08.2005, 08.50.09
jaa-a....kyl vähä ihmettelen et mitä jotku pelaajat tekee tuol....et jos joku ois realist tänne kuulunu se ois ollu casillas ja kyl se pelas nii helvetin hyvän kauden et vähä ihmettelen et miks se ei oo tuolla listalla...mun mielestä casillas on ehdottomasto maailman paras veskari

et mitä esim. pirlo, dudek, cafu, park tekee tuol? ei oo hajuukaan.

mun arvaus on:

buffon
terry
ballack
adriano

mut toisaalta osa tosta mun listasta on sellasta toivomista
Otsikko: Re: Euroopan parhaat valitaan
Kirjoitti: el Blanco - 24.08.2005, 13.16.19
Näistä ehdokkaista listan tulisi olla tällainen:

Cech
Terry
Kaká
Ronaldinho


Oma näkemykseni on siis tämä, vaikka toki toivon, että Hyypiä valittaisiin puolustajien osalta...
Otsikko: Re: Euroopan parhaat valitaan
Kirjoitti: Puuportti - 24.08.2005, 15.19.16
Chech
Terry
Gerrard
Ronaldinho
Otsikko: Re: Euroopan parhaat valitaan
Kirjoitti: HannuTouru - 24.08.2005, 15.39.49
Ihan perseestä koko lista jos nyt suoraan sanon :peukku_alas:
Otsikko: Re: Euroopan parhaat valitaan
Kirjoitti: Kärsä - 24.08.2005, 19.55.07
Kaikkihan noista on hyviä pelaajia ja jokainen antanut panoksensa, mutta suuresti ihmettelen Iker Casillasin puuttumista.. Sanotaanko että olen suorastaan JÄRKYTTYNYT!!  :o

Mutta tässä olis mun sellaset ehdokkaat:
Cech - Terry - Kakà - Ronaldino

Kärkien osalta tosi tasainen kolmikko: Sheva, Ronaldinho ja Adriano..
Maalivahtivalinnasta sen verran että Cech päästi vähän maaleja loistavan puolustuksen ansiosta.. Toisaalta maalivahti on tärkeä osa puolusta...
Otsikko: Re: Euroopan parhaat valitaan
Kirjoitti: Joni - 24.08.2005, 21.01.46
Joo, eiköhän nuo kaikki ole ehdokkuutensa ansainneet. Voiton vie joko Ronaldinho, tai sitten ehkäpä Gerrard, jo pelkästään CL-menestyksen myötä. Terry on puolustajista vahvimpana.
Otsikko: Re: Euroopan parhaat valitaan
Kirjoitti: KesantoVesa - 25.08.2005, 08.32.32
Cech
Terry
Gerrard
Ronaldinho

Varma tieto! Lampard saatetaan kylläkin valita, mutta britti joka tapauksessa..

Listan laatijat näyttivät taas tasonsa; Etoo ja Dudek uuh! :keskari:
Otsikko: Re: Euroopan parhaat valitaan
Kirjoitti: STRIKER - 25.08.2005, 09.09.55
Cech
Terry
Kaka
Ronaldinho

En sulkis Hyypiä tai Dudekia pois, olivat kummatkin todella ratkaisevia mestaruuden kannalta.
Otsikko: Re: Euroopan parhaat valitaan
Kirjoitti: el Blanco - 25.08.2005, 17.00.45
Näistä ehdokkaista listan tulisi olla tällainen:

Cech
Terry
Kaká
Ronaldinho

Ja nappiin meni ;D :peukku_ylos:

Melko helppo lista, ooh - olemme jopa asiantuntijoita, kaikille virtuaalinen :tuoppi:
Otsikko: Re: Euroopan parhaat valitaan
Kirjoitti: viltsu1 - 26.08.2005, 16.30.22
Näistä ehdokkaista listan tulisi olla tällainen:

Cech
Terry
Kaká
Ronaldinho

Ja nappiin meni ;D :peukku_ylos:

Melko helppo lista, ooh - olemme jopa asiantuntijoita, kaikille virtuaalinen :tuoppi:
Joo noin sen pitää mennä! ::)
Otsikko: Re: Euroopan parhaat valitaan
Kirjoitti: HannuTouru - 26.08.2005, 16.52.07
Näistä ehdokkaista listan tulisi olla tällainen:

Cech
Terry
Kaká
Ronaldinho

Ja nappiin meni ;D :peukku_ylos:

Melko helppo lista, ooh - olemme jopa asiantuntijoita, kaikille virtuaalinen :tuoppi:
:peukku_ylos:
Oli kyl monta nimeä joita ei voinut edes ajatella voittajiksi: Cafu, Ji-Sung Park , Mark van Bommel,  Andrea Pirlo...