RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Mágico Madrid - 06.09.2005, 20.42.54

Otsikko: Robinho...
Kirjoitti: Mágico Madrid - 06.09.2005, 20.42.54
Tää nyt oli tällänen vitsi.. Mä en vaan jaksa lukee tollaisia kommetteja.. Halukkaat äänestää.. Tän voi kans poistaa..  ::)  >:D
Otsikko: Re: Robinho...
Kirjoitti: HannuTouru - 07.09.2005, 15.10.08
Jos tarkoitat sitä nimimerkkiä mitä kuvittelen sinun tarkoittavan, niin se on ihan robinho pienellä ärrällä..   ;)
Otsikko: Re: Robinho...
Kirjoitti: El Madridista - 08.09.2005, 07.37.54
pois..pois....ja vielä kerran pois!!
Otsikko: Re: Robinho...
Kirjoitti: robinho - 08.09.2005, 16.21.13
äänestäkää kaikki ei:tä
Otsikko: Re: Robinho...
Kirjoitti: Kärsä - 08.09.2005, 16.39.54
No ei sua pois olla potkimassa, mut voisit tuosta varmaan tajuta et parantaa tavat..  :)  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Robinho...
Kirjoitti: Juhana - 08.09.2005, 16.43.59
Ei kovinkaan fiksu otsikko.