RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Mágico Madrid - 06.09.2005, 20.42.54
-
Tää nyt oli tällänen vitsi.. Mä en vaan jaksa lukee tollaisia kommetteja.. Halukkaat äänestää.. Tän voi kans poistaa.. ::) >:D
-
Jos tarkoitat sitä nimimerkkiä mitä kuvittelen sinun tarkoittavan, niin se on ihan robinho pienellä ärrällä.. ;)
-
pois..pois....ja vielä kerran pois!!
-
äänestäkää kaikki ei:tä
-
No ei sua pois olla potkimassa, mut voisit tuosta varmaan tajuta et parantaa tavat.. :) :peukku_ylos:
-
Ei kovinkaan fiksu otsikko.