RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: robinho - 06.10.2005, 16.44.51

Otsikko: Paras valmentaja
Kirjoitti: robinho - 06.10.2005, 16.44.51
Minun mielestäni Mourinho on paras.
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: peikko - 06.10.2005, 18.28.34
Missä Suhonen, Sieppi ja Andersson?
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: Roberto - 08.10.2005, 13.45.05
Guus Hiddink on paras. Ja toiseksi paras on Bora Milutinovic. Ei tarvitse perustella, kaikki muut paitsi Robinho tietävät kyseisten herrojen meriitit vuorenvarmasti.
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: robinho - 09.10.2005, 18.04.14
Guus Hiddink on paras. Ja toiseksi paras on Bora Milutinovic. Ei tarvitse perustella, kaikki muut paitsi Robinho tietävät kyseisten herrojen meriitit vuorenvarmasti.

Kyllä minä Hiddinkin meriitit tiedän
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: El Madridista - 09.10.2005, 20.48.15
täysin typerä äänestys!! :peukku_alas:
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: Rasseldo - 11.11.2005, 17.39.48
Mourinho yksinkertaisesti paras.... (näköjään muidenkin mielestä)
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: fernando - 12.11.2005, 15.04.26
Kyllä Mourinho on vakuuttanut, etenkin Porto vuosina saavutti kaiken.
Persoonastakin tavallaan pidän, piirien paha poika ;D
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: luisfigo - 12.11.2005, 15.27.39
Scolari, Mourinho, Hitzfeld, Capello. Etelä-Amerikastakin tulee muita kovia kuin Scolari niitä on vaan paha vertailla kun ei ole harmikseni pahemmin pystynyt seuraamaan esim. Argentiinan ja Brasilian sarjoja. :peukku_alas: Vanhoista jyristä Johan Cruyff on vakuuttanut
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: HannuTouru - 16.11.2005, 17.10.38
Nostellaan tätäkin ylöspäin..

Guus Hiddink sai taas yhden meriitin lisää, viemällä Australian ensi kesäksi Saksaan.
Omasta mielestäni huippuvalmentajia ovat: Mourinho, Capello, Hiddink, Milutinovic, Scolari, Hitzfeld, Wenger ja varmaan monia muita keitä ei nyt tule mieleen.

Sitten voisin vielä laittaa muutamia minun mielestäni mielenkiintoisia ja myös hyviä valmentajia: Aguirre, Zeman, Luxemburgo  :peukku_ylos:, Schuster ja tietysti Mursu  ;D

Varmasti unohtui monia hyviä valmentajia, mutta laitetaan lisää sitten kun muistuu mieleen..
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: Raul - 16.11.2005, 22.24.28
Kyllä mä arvostan Mourinhon, Hiddinkin, Magaathin, Capellon, Hitzfeldin korkealle. Oma suosikki tosin on Pasi Rautiainen  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: Kärsä - 17.11.2005, 14.21.59
On se Guus Hiddink vaan aikamoinen velho!! Täytyy nostaa hattua kaverille..   :tuoppi:

Ensin Korea hienoon suoritukseen kisoissa ja sitten PSV:n peräsimessä loistavaa duunii.. Nyt 4 kk:n aikana vei Australian kisoihin..  :o
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: WiLLe - 17.11.2005, 15.34.49
munki suosikki on kyl Pasi Rautiainen  :peukku_ylos: ;D
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: kjwp - 18.11.2005, 19.36.00
Mourinho yksinkertaisesti paras.... (näköjään muidenkin mielestä)

totta :peukku_ylos: vaikka onkin välillä vähän ärsyttävä :peukku_alas:
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: kjwp - 18.11.2005, 19.37.38
täysin typerä äänestys!! :peukku_alas:

ehkä paitsi onhan näihin aina kiva kirjoitella omia mielipiteitä ;D
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: Mágico Madrid - 19.11.2005, 00.17.58
voisitko pistää noi viestit samaan viestiin?? näyttää vaan aika hölmöltä kun on kaksi viestiä peräkkäin samalta henkilöltä..
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: ronaldo_90 - 19.11.2005, 12.02.36
voisitko pistää noi viestit samaan viestiin?? näyttää vaan aika hölmöltä kun on kaksi viestiä peräkkäin samalta henkilöltä..
Kyllä sä oot täysin oikeessa , mut nyt asiaan.
Kyllä guus hiddink on ihan ihme jätkä ;D PSV : ssä ihme tekoja ja sitten Australia kisoihin ;D
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: d4mn - 19.11.2005, 23.45.25
Hiddinkki. Loistava valkku, sais tulla Suomen maajoukkueen peräsimeen, niin oltaisiin jo kisoissa. :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: HannuTouru - 20.11.2005, 00.03.37
Hiddinkki. Loistava valkku, sais tulla Suomen maajoukkueen peräsimeen, niin oltaisiin jo kisoissa. :peukku_ylos:
Ja palloliitto konkurssissa..  ;)
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: Mágico Madrid - 20.11.2005, 00.07.16
Hiddinkki. Loistava valkku, sais tulla Suomen maajoukkueen peräsimeen, niin oltaisiin jo kisoissa. :peukku_ylos:
Ja palloliitto konkurssissa..  ;)

Hodgson taitaa myös hieman tuota rahaa viedä..  ;D
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: HannuTouru - 20.11.2005, 00.13.33
Hiddinkki. Loistava valkku, sais tulla Suomen maajoukkueen peräsimeen, niin oltaisiin jo kisoissa. :peukku_ylos:
Ja palloliitto konkurssissa..  ;)

Hodgson taitaa myös hieman tuota rahaa viedä..  ;D
Ja niin vei muuten Mursukin, ja vie itse asiassa vielä vuodenvaihteeseen asti. Että ei mikään ihme kun  harjoitus maaottelut pelataan jotain Viroa vastaan  :P
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: Mágico Madrid - 20.11.2005, 00.16.09
Hodgson taitaa myös hieman tuota rahaa viedä..  ;D
Ja niin vei muuten Mursukin, ja vie itse asiassa vielä vuodenvaihteeseen asti. Että ei mikään ihme kun  harjoitus maaottelut pelataan jotain Viroa vastaan  :P

Ja melkein hävitään noille porukoille  ;D.. ei kylläkään parhaat sällit kentällä.. hieman offtopic..
Otsikko: Re: Paras valmentaja
Kirjoitti: ronaldo_90 - 03.01.2006, 07.17.44
Paras äänestys on :
Kuka on äänestysten paras tekijä?
Noh ei nyt kai. Mut kyllä on vähän vaikea päättää valmentajien paremmuutta. Niinkun on jo ennemmin sanottu niin joka joukkueelle on omansa.