RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: robinho - 06.10.2005, 16.44.51
-
Minun mielestäni Mourinho on paras.
-
Missä Suhonen, Sieppi ja Andersson?
-
Guus Hiddink on paras. Ja toiseksi paras on Bora Milutinovic. Ei tarvitse perustella, kaikki muut paitsi Robinho tietävät kyseisten herrojen meriitit vuorenvarmasti.
-
Guus Hiddink on paras. Ja toiseksi paras on Bora Milutinovic. Ei tarvitse perustella, kaikki muut paitsi Robinho tietävät kyseisten herrojen meriitit vuorenvarmasti.
Kyllä minä Hiddinkin meriitit tiedän
-
täysin typerä äänestys!! :peukku_alas:
-
Mourinho yksinkertaisesti paras.... (näköjään muidenkin mielestä)
-
Kyllä Mourinho on vakuuttanut, etenkin Porto vuosina saavutti kaiken.
Persoonastakin tavallaan pidän, piirien paha poika ;D
-
Scolari, Mourinho, Hitzfeld, Capello. Etelä-Amerikastakin tulee muita kovia kuin Scolari niitä on vaan paha vertailla kun ei ole harmikseni pahemmin pystynyt seuraamaan esim. Argentiinan ja Brasilian sarjoja. :peukku_alas: Vanhoista jyristä Johan Cruyff on vakuuttanut
-
Nostellaan tätäkin ylöspäin..
Guus Hiddink sai taas yhden meriitin lisää, viemällä Australian ensi kesäksi Saksaan.
Omasta mielestäni huippuvalmentajia ovat: Mourinho, Capello, Hiddink, Milutinovic, Scolari, Hitzfeld, Wenger ja varmaan monia muita keitä ei nyt tule mieleen.
Sitten voisin vielä laittaa muutamia minun mielestäni mielenkiintoisia ja myös hyviä valmentajia: Aguirre, Zeman, Luxemburgo :peukku_ylos:, Schuster ja tietysti Mursu ;D
Varmasti unohtui monia hyviä valmentajia, mutta laitetaan lisää sitten kun muistuu mieleen..
-
Kyllä mä arvostan Mourinhon, Hiddinkin, Magaathin, Capellon, Hitzfeldin korkealle. Oma suosikki tosin on Pasi Rautiainen :peukku_ylos:
-
On se Guus Hiddink vaan aikamoinen velho!! Täytyy nostaa hattua kaverille.. :tuoppi:
Ensin Korea hienoon suoritukseen kisoissa ja sitten PSV:n peräsimessä loistavaa duunii.. Nyt 4 kk:n aikana vei Australian kisoihin.. :o
-
munki suosikki on kyl Pasi Rautiainen :peukku_ylos: ;D
-
Mourinho yksinkertaisesti paras.... (näköjään muidenkin mielestä)
totta :peukku_ylos: vaikka onkin välillä vähän ärsyttävä :peukku_alas:
-
täysin typerä äänestys!! :peukku_alas:
ehkä paitsi onhan näihin aina kiva kirjoitella omia mielipiteitä ;D
-
voisitko pistää noi viestit samaan viestiin?? näyttää vaan aika hölmöltä kun on kaksi viestiä peräkkäin samalta henkilöltä..
-
voisitko pistää noi viestit samaan viestiin?? näyttää vaan aika hölmöltä kun on kaksi viestiä peräkkäin samalta henkilöltä..
Kyllä sä oot täysin oikeessa , mut nyt asiaan.
Kyllä guus hiddink on ihan ihme jätkä ;D PSV : ssä ihme tekoja ja sitten Australia kisoihin ;D
-
Hiddinkki. Loistava valkku, sais tulla Suomen maajoukkueen peräsimeen, niin oltaisiin jo kisoissa. :peukku_ylos:
-
Hiddinkki. Loistava valkku, sais tulla Suomen maajoukkueen peräsimeen, niin oltaisiin jo kisoissa. :peukku_ylos:
Ja palloliitto konkurssissa.. ;)
-
Hiddinkki. Loistava valkku, sais tulla Suomen maajoukkueen peräsimeen, niin oltaisiin jo kisoissa. :peukku_ylos:
Ja palloliitto konkurssissa.. ;)
Hodgson taitaa myös hieman tuota rahaa viedä.. ;D
-
Hiddinkki. Loistava valkku, sais tulla Suomen maajoukkueen peräsimeen, niin oltaisiin jo kisoissa. :peukku_ylos:
Ja palloliitto konkurssissa.. ;)
Hodgson taitaa myös hieman tuota rahaa viedä.. ;D
Ja niin vei muuten Mursukin, ja vie itse asiassa vielä vuodenvaihteeseen asti. Että ei mikään ihme kun harjoitus maaottelut pelataan jotain Viroa vastaan :P
-
Hodgson taitaa myös hieman tuota rahaa viedä.. ;D
Ja niin vei muuten Mursukin, ja vie itse asiassa vielä vuodenvaihteeseen asti. Että ei mikään ihme kun harjoitus maaottelut pelataan jotain Viroa vastaan :P
Ja melkein hävitään noille porukoille ;D.. ei kylläkään parhaat sällit kentällä.. hieman offtopic..
-
Paras äänestys on :
Kuka on äänestysten paras tekijä?
Noh ei nyt kai. Mut kyllä on vähän vaikea päättää valmentajien paremmuutta. Niinkun on jo ennemmin sanottu niin joka joukkueelle on omansa.