RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: robinho - 09.10.2005, 19.47.03
-
Brasilia tai Englanti. :peukku_ylos:
-
Brasiliaa veikkaan, vaikka toivon Argentiinaa
-
Englanti pelasi eilen loistavasti. Tuomari ole oikea puusilmä kun anto Beckhamille 2 keltast, vaikka Beckham ei tehnyt mitään. Tommosseet puusilmät pitäisi saada pois jalkapallosta
-
Kai se sit on loistavaa voittaa hätäsesti 1-0 lähes Suomen kastissa oleva Itävalta. Ja ennen kun alat mitään inisee ni voin tässä vaiheessa todeta, että myös itse katoin ton pelin.
Ääni Saksalle. Kaavan mukaanha se menee tää homma: Eurooppalaiset voittaa Euroopassa ja Brassit muualla maailmassa pidettävät kisat.
-
Kai se sit on loistavaa voittaa hätäsesti 1-0 lähes Suomen kastissa oleva Itävalta. Ja ennen kun alat mitään inisee ni voin tässä vaiheessa todeta, että myös itse katoin ton pelin.
Ääni Saksalle. Kaavan mukaanha se menee tää homma: Eurooppalaiset voittaa Euroopassa ja Brassit muualla maailmassa pidettävät kisat.
Kyllä Brasilia minun mielestäni voitti Confederations Cupin joka pelattiin Saksassa. Saksa? Älä naurata. Se joukkue tippuu jo alku lohkossa. Ei mitään toivoa. Eilenkin hävis Turkille 2-1. Ja maalivahti Kahn on täys seula. Ja Brasilia voitti Saksan Confederations Cupissa. Ja jos joku Eurooppalainen joukkue voittaa kisat niin se on Englanti
-
Kai se sit on loistavaa voittaa hätäsesti 1-0 lähes Suomen kastissa oleva Itävalta. Ja ennen kun alat mitään inisee ni voin tässä vaiheessa todeta, että myös itse katoin ton pelin.
Ääni Saksalle. Kaavan mukaanha se menee tää homma: Eurooppalaiset voittaa Euroopassa ja Brassit muualla maailmassa pidettävät kisat.
Kyllä Brasilia minun mielestäni voitti Confederations Cupin joka pelattiin Saksassa. Saksa? Älä naurata. Se joukkue tippuu jo alku lohkossa. Ei mitään toivoa. Eilenkin hävis Turkille 2-1. Ja maalivahti Kahn on täys seula. Ja Brasilia voitti Saksan Confederations Cupissa. Ja jos joku Eurooppalainen joukkue voittaa kisat niin se on Englanti
Katoppa poika historiaa miten on Saksa ja ENglanti pelannut, ja saksalla on nyt kovempi joukkue ku aikoihin
-
espanjaa toibon vaikka ne ei oikeesti voita ikinä arvokisoja.....mikä tahansa muu ku englanti tai saksa >:D
-
Espanjan toivon myös vihdoin lunastavan ne ikuiset odotukset. Paljon kyllä pitää nykyisestä parantaa, ja ottaa Ívan takaisin rinkiin. Mutta jos rehellinen olen niin täytyy tunnustaa että Brasilia on pelottavan vakuuttava. Ei siinä ettenkö heidän pelistään pitäisi... Myös Argentiina saattaa olla kova.
-
Kyllä Brasilia minun mielestäni voitti Confederations Cupin joka pelattiin Saksassa. Saksa? Älä naurata. Se joukkue tippuu jo alku lohkossa. Ei mitään toivoa. Eilenkin hävis Turkille 2-1. Ja maalivahti Kahn on täys seula. Ja Brasilia voitti Saksan Confederations Cupissa. Ja jos joku Eurooppalainen joukkue voittaa kisat niin se on Englanti
Katoppa poika historiaa miten on Saksa ja ENglanti pelannut, ja saksalla on nyt kovempi joukkue ku aikoihin
Nii varmaa onki kovempi ku aikoihin, mutta se ei tarkoita että se olisi hyvä joukkue. Saksa on ollut viimeiset 5 vuotta todella huono ja edellisissä mm-kisoissa sillä kävi tuuri kun se kohdannut huippu joukkueita ennen finaalia ja kun se lopulta finaalissa kohtasi huippujoukkueen se hävisi
-
Kyllä Brasilia minun mielestäni voitti Confederations Cupin joka pelattiin Saksassa. Saksa? Älä naurata. Se joukkue tippuu jo alku lohkossa. Ei mitään toivoa. Eilenkin hävis Turkille 2-1. Ja maalivahti Kahn on täys seula. Ja Brasilia voitti Saksan Confederations Cupissa. Ja jos joku Eurooppalainen joukkue voittaa kisat niin se on Englanti
Katoppa poika historiaa miten on Saksa ja ENglanti pelannut, ja saksalla on nyt kovempi joukkue ku aikoihin
Nii varmaa onki kovempi ku aikoihin, mutta se ei tarkoita että se olisi hyvä joukkue. Saksa on ollut viimeiset 5 vuotta todella huono ja edellisissä mm-kisoissa sillä kävi tuuri kun se kohdannut huippu joukkueita ennen finaalia ja kun se lopulta finaalissa kohtasi huippujoukkueen se hävisi
Meinaatko että esim. Englanti olisi pystynyt päihittämään tai edes laittamaan kampoihin tuon hetken brassi joukkueelle?
-
Kyllä Brasilia minun mielestäni voitti Confederations Cupin joka pelattiin Saksassa. Saksa? Älä naurata. Se joukkue tippuu jo alku lohkossa. Ei mitään toivoa. Eilenkin hävis Turkille 2-1. Ja maalivahti Kahn on täys seula. Ja Brasilia voitti Saksan Confederations Cupissa. Ja jos joku Eurooppalainen joukkue voittaa kisat niin se on Englanti
Katoppa poika historiaa miten on Saksa ja ENglanti pelannut, ja saksalla on nyt kovempi joukkue ku aikoihin
Nii varmaa onki kovempi ku aikoihin, mutta se ei tarkoita että se olisi hyvä joukkue. Saksa on ollut viimeiset 5 vuotta todella huono ja edellisissä mm-kisoissa sillä kävi tuuri kun se kohdannut huippu joukkueita ennen finaalia ja kun se lopulta finaalissa kohtasi huippujoukkueen se hävisi
Meinaatko että esim. Englanti olisi pystynyt päihittämään tai edes laittamaan kampoihin tuon hetken brassi joukkueelle?
Siitä olisi tullut tosi tiukka matsi
-
Brasiliaa toivon ja Brasiliaa veikkaan näin se vaan menee poijjaat.... ;D
-
Kyl se Espanja vie! :peukku_ylos: Meikällä luottoa vaikka näpeille on tullu joka kerta.. ;D
Saletti juttu on et Englanti on viimeinen jengi joka voi voittaa mestaruuden.. Mieluummin sit vaikka Saksa tai Ruotsi...
-
Englannille MM-kultaa?
Kuva:AFP - Englannilla on erittäin hyvä joukkue. Olen täysin vakuuttunut siitä, että pärjäämme Saksan MM-kisoissa hienosti. Englanti on yksi neljästä tai viidestä maasta, jotka voivat voittaa maailmanmestaruuden, Englannin jalkapallomaajoukkueen manageri Sven-Göran Eriksson sanoo.
Eriksson lisää kuitenkin heti perään, että paljon riippuu loukkaantumisista.
Joka tapauksessa nyt, kun Englanti on varmistanut paikkansa Saksan kisoissa, Erikssonin on helpompi hengittää. Häntä ei enää uhata ampua. Työrauhaa manageri ei kuitenkaan saa. Kaikki "viisaat" neuvovat edelleen, millainen kokoonpanon olisi oltava ja millä taktiikalla pitäisi pelata.
Keskiviikkona Englannin karsintaurakka päättyy Puola-otteluun. Myös Puola on yksi MM-kisojen joukkueista.
Lauantaina hankittu 1-0-voitto Itävallasta ei tarjonnut hirveästi pelillisiä hienouksia, mutta Eriksson on silti tyytyväinen.
- Tiedän, että pystymme parempaan peliin. Nyt on kuitenkin tärkeintä, että kahden vuoden projekti päättyy hyvin eli pääsyyn MM-kisoihin.
Lue lisää digilehdestä Keskustelu Tulosta Postita
;D ;D
-
Svennis saa kenkää kisojen jälkeen.. :peukku_ylos:
-
Svennis saa kenkää kisojen jälkeen.. :peukku_ylos:
Joo, kumma kun ovat katsoneet noinkin kauan tai no silloin ku Svennis tuli niin vastustus oli kova ja kai Svennis on sit kallis mies potkia pois. Ja ei se valmentajasta parane kyllä
-
Ja muutenkin noin paskalla jengillä on kenen tahansa valmentajan mahdotonta saada menestystä.. ;D
-
Ja muutenkin noin paskalla jengillä on kenen tahansa valmentajan mahdotonta saada menestystä.. ;D
Juuh, Becks tuskin pitää nyky virettään enää ensi kesänä, ja joukkue on muuten aika heikko. Sitten kun vielä esim Lampard, Terry, Gerrard voivat loukkaatua kun ainakin Chelsea menee pitkälle ja pelaajat sitä mukaa rasittuvat ja loukkaantumisriski kasvaa sitä mukaa. Mutta sama se on joka jengillä
-
Ja muutenkin noin paskalla jengillä on kenen tahansa valmentajan mahdotonta saada menestystä.. ;D
Juuh, Becks tuskin pitää nyky virettään enää ensi kesänä, ja joukkue on muuten aika heikko. Sitten kun vielä esim Lampard, Terry, Gerrard voivat loukkaatua kun ainakin Chelsea menee pitkälle ja pelaajat sitä mukaa rasittuvat ja loukkaantumisriski kasvaa sitä mukaa. Mutta sama se on joka jengillä
Kaikilla pelaajilla on loukkaantumisriski ja Englannilla on laaja materiaali. Ja Englanti ei ole paska jengi
-
Espanjalla 4 ääntä ;D ;D ;D ;D ;D
Se joukkue ei tule koskaan pärjäämään ja se on nähty useaan kertaan. Aina on puhuttu että nämä ovat ne kisat joissa Espanja pelaa tasollaan, mutta aina yhtä surkeasti se on pelannut
-
Espanjalla 4 ääntä ;D ;D ;D ;D ;D
Se joukkue ei tule koskaan pärjäämään ja se on nähty useaan kertaan. Aina on puhuttu että nämä ovat ne kisat joissa Espanja pelaa tasollaan, mutta aina yhtä surkeasti se on pelannut
Joskus ne kaikki putket katkeaa, esim Ferrarin mestaruus & voittoputket F1:ssä
-
Espanjalla 4 ääntä ;D ;D ;D ;D ;D
Se joukkue ei tule koskaan pärjäämään ja se on nähty useaan kertaan. Aina on puhuttu että nämä ovat ne kisat joissa Espanja pelaa tasollaan, mutta aina yhtä surkeasti se on pelannut
Joskus ne kaikki putket katkeaa, esim Ferrarin mestaruus & voittoputket F1:ssä
Täyttä asiaa! Ja Espanjalla rupee oleen sen tason jengi et ku tänä vuonna vielä nuoret huiput saa lisää kokemusta niin 2006 punaista paitaa ei pidättele mikään!! :peukku_ylos:
-
Espanjalla 4 ääntä ;D ;D ;D ;D ;D
Se joukkue ei tule koskaan pärjäämään ja se on nähty useaan kertaan. Aina on puhuttu että nämä ovat ne kisat joissa Espanja pelaa tasollaan, mutta aina yhtä surkeasti se on pelannut
Joskus ne kaikki putket katkeaa, esim Ferrarin mestaruus & voittoputket F1:ssä
Täyttä asiaa! Ja Espanjalla rupee oleen sen tason jengi et ku tänä vuonna vielä nuoret huiput saa lisää kokemusta niin 2006 punaista paitaa ei pidättele mikään!! :peukku_ylos:
LOL ;D ;D ;D ;D
Hyvä vitsi ;D ;D
otatko lisää :tuoppi:
-
Espanjalla 4 ääntä ;D ;D ;D ;D ;D
Se joukkue ei tule koskaan pärjäämään ja se on nähty useaan kertaan. Aina on puhuttu että nämä ovat ne kisat joissa Espanja pelaa tasollaan, mutta aina yhtä surkeasti se on pelannut
Joskus ne kaikki putket katkeaa, esim Ferrarin mestaruus & voittoputket F1:ssä
Täyttä asiaa! Ja Espanjalla rupee oleen sen tason jengi et ku tänä vuonna vielä nuoret huiput saa lisää kokemusta niin 2006 punaista paitaa ei pidättele mikään!! :peukku_ylos:
LOL ittelles!!!
älä viitti ottaa lisää :tuoppi:
-
Brasiliaa pidän oikeastaan ainoana suosikkina kisoihin. Argentiina, Ranska, Italia pystyvät parhaimmillaan haastamaan, mutta en usko. Kotijoukkue etenee aina pitkälle, mutta mestaruuteen asti Saksa ei yllä. Viime aikojen arvokisat ovat olleet kuitenkin täynnä yllätyksiä; uskon että ensi kesänä 3-4 yllätysjengiä selviää puolivälierävaiheeseen. Ivory Coast, Japani, Mexico ja USA ovat mun suunnitelmissa aika vahvoilla.
-
Saksa on aina sillon parhaimmillaan kun kukaan ei siihen usko. Ja nyt on kotikisat, se kuuluisa 12.pelaaja tuo mestaruuden. Tosin äänestäisin Mexicoa, mutta kun ei ole ehdolla. On hirmuinen buumi menossa siellä, ja JOUKKUE pelaa uskomattoman tasokasta taitofutista, johon yhdistyy loistava viimeistely ja yllätykselliset ratkaisut.
VAMOS!
-
Mestaruus on Argentiinan ja Brasilian kauppaa. Veikkaan, että Espanja etenee välieriin asti, mutta rahkeet ei riittäne finaaliin. Meksikokaan ei mikään negatiivinen yllätys olisi.
-
Argentiina, Espanja, Ranska ja Brassit on väsyneitä tähtiä ja joukkueena pelaaminen on hiukan hakusessa. Sen takia sanoisin etteivät yllä mestaruuteen. Toivoisin Espanjaa mestariksi, mutta Aragones on kylvänyt eripuraa joukkueeseen omilla idioottimaisilla valinnoillaan ja kommenteillaan niin tuskinpa käy sen paremmin kuin aiemminkaan. :peukku_alas:
-
Argentiina, Espanja, Ranska ja Brassit on väsyneitä tähtiä ja joukkueena pelaaminen on hiukan hakusessa. Sen takia sanoisin etteivät yllä mestaruuteen. Toivoisin Espanjaa mestariksi, mutta Aragones on kylvänyt eripuraa joukkueeseen omilla idioottimaisilla valinnoillaan ja kommenteillaan niin tuskinpa käy sen paremmin kuin aiemminkaan. :peukku_alas:
Ei brassit ole väsyneitä tähtiä ja pelaavat loistavasti yhteen, se nähtiin Confederations Cupissa
-
Brassit on väsyneitä tähtiä ja joukkueena pelaaminen on hiukan hakusessa.
Ja mihinköhän tämäkin väite perustuu?
Omia suosikkejani ovat Brasilia ja Espanja, ja jos nämä kaksi finaalissa pelaisivat, niin kyllä Espanjan puolella olisin. Epäilyttää tosin tuo Aragones, mutta vielähän on kisoihin aikaa..
-
Argentiina, Espanja, Ranska ja Brassit on väsyneitä tähtiä ja joukkueena pelaaminen on hiukan hakusessa. Sen takia sanoisin etteivät yllä mestaruuteen. Toivoisin Espanjaa mestariksi, mutta Aragones on kylvänyt eripuraa joukkueeseen omilla idioottimaisilla valinnoillaan ja kommenteillaan niin tuskinpa käy sen paremmin kuin aiemminkaan. :peukku_alas:
Ei brassit ole väsyneitä tähtiä ja pelaavat loistavasti yhteen, se nähtiin Confederations Cupissa
ootko nähny mitää muita pelejä ku confederations cupin? aina jaksat joka paikassa sitä mehutella..
-
Brassit on väsyneitä tähtiä ja joukkueena pelaaminen on hiukan hakusessa.
Ja mihinköhän tämäkin väite perustuu?
Joo, tekis mieli tietää miks noin kirjotit?? Kuitenkin Brasilialta löytyy vaatimaton hyökkäys....Robinho, Adriano, Ronaldo, Kaka, Carlos, Cafu. Maalistahan löytyy vain Dida, eikä pidä unohtaa Baptistaa....tossa oli muutama nimi ja uskon että Brasilia vie mestaruuden...toivon voittoa Espanjalle.
-
Joo, tekis mieli tietää miks noin kirjotit?? Kuitenkin Brasilialta löytyy vaatimaton hyökkäys....Robinho, Adriano, Ronaldo, Kaka, Carlos, Cafu. Maalistahan löytyy vain Dida, eikä pidä unohtaa Baptistaa....tossa oli muutama nimi ja uskon että Brasilia vie mestaruuden...toivon voittoa Espanjalle.
unohtamatta Ronaldinhoo...kyl on Brasilian hyökkäyskalusto pelottavan hyvä ja näkemänieni pelejen perusteella pelaa aikas hyvin myös yhteen
-
Brassit on väsyneitä tähtiä ja joukkueena pelaaminen on hiukan hakusessa.
Ja mihinköhän tämäkin väite perustuu?
Joo, tekis mieli tietää miks noin kirjotit?? Kuitenkin Brasilialta löytyy vaatimaton hyökkäys....Robinho, Adriano, Ronaldo, Kaka, Carlos, Cafu. Maalistahan löytyy vain Dida, eikä pidä unohtaa Baptistaa....tossa oli muutama nimi ja uskon että Brasilia vie mestaruuden...toivon voittoa Espanjalle.
Niin ja vaikka Brassien puolustusta usein haukutaankin, niin sieltäkin löytyy maailman eliittiin lukeutuvia pelaajia, Emerson(ei siis tietenkään puolustaja, mutta puolustuksen kannalta tärkeä mies) ja Lucio ainakin. Kuten hyvin usein ennenkin, koko joukkueen puolustaminen voi muodustua akilleen kantapääksi, niin paljon pitää hyökkääviä pelaajia kentälle mahduttaa. Tosin, tällä hetkellä hyökkäys on jotain niin käsittämätöntä, että puolustuksella on aika monta maalia varaa päästääkin..
-
Brassit on väsyneitä tähtiä ja joukkueena pelaaminen on hiukan hakusessa.
Ja mihinköhän tämäkin väite perustuu?
1)Mitä tapahtui 2002 World Cupissa? Ylivoimaisen ennakkosuosikin Ranskan piti olla hirmu iskussa, edellisten kisojen mestarit pelasivat aiempaa kovemmissa joukkueissa ja alkulohko oli suht. helppo. Niin vain Henryt ja kumppanit olivat raskaiden seurajoukkuepelien uuvuttamina alkulohkon jälkeen kotimatkalla. Samoin Italia ja Espanja putosivat varmasti huonommille joukkueille. Se joukkuehenki on näissä kekkereissä aika tärkeä, ja brassit ei tällä kertaa pokaalia nosta, vaikka pitkälle menevätkin.
2)Tapaus Kreikka: Seurajoukkueidensa vaihtopelaajista ja pienissä seuroissa pelaavista koostunut joukkue pelasi kilpikonnapuolustusta ja ratkaisi tehokkailla vastaiskuilla EM-kullan. Eikä kukaan voi tosissaan väittää Kreikalla olleen parhaat pelaajat, mutta asenne taktiikan noudattamisessa ja pelaajien "tuoreus" väsyneitä staroja vastaan olivat ratkaisevia seikkoja.
Nyt kun Kreikan runkomiehet pelaavat suurseuroissa tärkeissä rooleissa, MM-paikka jäi saavuttamatta.
Jos joku on eri mieltä, olkoon, mutta ei tarvitse ainakaan kenenkään nimeltä mainitsemattoman itkupillin alkaa inisemään.
-
Brassit on väsyneitä tähtiä ja joukkueena pelaaminen on hiukan hakusessa.
Ja mihinköhän tämäkin väite perustuu?
1)Mitä tapahtui 2002 Worl Cupissa? Ylivoimaisen ennakkosuosikin Ranskan piti olla hirmu iskussa, edellisten kisojen mestarit pelasivat aiempaa kovemmissa joukkueissa ja alkulohko oli suht. helppo. Niin vain Henryt ja kumppanit olivat raskaiden seurajoukkuepelien uuvuttamina alkulohkon jälkeen kotimatkalla. Samoin Italia ja Espanja putosivat varmasti huonommille joukkueille. Se joukkuehenki on näissä kekkereissä aika tärkeä, ja brassit ei tällä kertaa pokaalia nosta, vaikka pitkälle menevätkin.
Brasilia ja Ranska ovat aivan eri asia. Brasilia tulee pääsemään ainakin finaaliin asti kisoissa, niin kuin viimeisissä kolmissa kisoissa
-
Hyvä Englanti :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Te ette kyllä tiedä mitään jalkapallosta, kun luulette että joku Espanja pärjää. Espanja ei päässy suoraan kisoihin vaan joutuu jatkokarsintoihin ;D. Kyllä tuolla joukkueella pitäisi edes suoraan kisoihin päästä. Kyllä maailman parhaat maajoukkueet on Brasilia ja Englanti. Koittakaa tajuta se
-
Brassit on väsyneitä tähtiä ja joukkueena pelaaminen on hiukan hakusessa.
Ja mihinköhän tämäkin väite perustuu?
1)Mitä tapahtui 2002 Worl Cupissa? Ylivoimaisen ennakkosuosikin Ranskan piti olla hirmu iskussa, edellisten kisojen mestarit pelasivat aiempaa kovemmissa joukkueissa ja alkulohko oli suht. helppo. Niin vain Henryt ja kumppanit olivat raskaiden seurajoukkuepelien uuvuttamina alkulohkon jälkeen kotimatkalla. Samoin Italia ja Espanja putosivat varmasti huonommille joukkueille. Se joukkuehenki on näissä kekkereissä aika tärkeä, ja brassit ei tällä kertaa pokaalia nosta, vaikka pitkälle menevätkin.
2)Tapaus Kreikka: Seurajoukkueidensa vaihtopelaajista ja pienissä seuroissa pelaavista koostunut joukkue pelasi kilpikonnapuolustusta ja ratkaisi tehokkailla vastaiskuilla EM-kullan. Eikä kukaan voi tosissaan väittää Kreikalla olleen parhaat pelaajat, mutta asenne taktiikan noudattamisessa ja pelaajien "tuoreus" väsyneitä staroja vastaan olivat ratkaisevia seikkoja.
Nyt kun Kreikan runkomiehet pelaavat suurseuroissa tärkeissä rooleissa, MM-paikka jäi saavuttamatta.
Jos joku on eri mieltä, olkoon, mutta ei tarvitse ainakaan kenenkään nimeltä mainitsemattoman itkupillin alkaa inisemään.
Ja miten vitussa nämä perustelevat väitteen: "Brassit on väsyneitä tähtiä ja joukkueena pelaaminen on hiukan hakusessa"?
-
Brasilia voittaa. Niin yksinkertaista se on. ;D
-
Ja miten vitussa nämä perustelevat väitteen: "Brassit on väsyneitä tähtiä ja joukkueena pelaaminen on hiukan hakusessa"?
Historia toistaa usein itseään. Mestaruuden puolustaminen on vaikeaa vaikka olisikin parhaat pelaajat. Brasilia ei ole pärjännyt Argentiinalle karsinnassa. Brassit on tähtiä, ja World Cupin aikaan väsyneitä kovan kauden jäljiltä kuten muutkin huippuseurojen pelaajat joilla on takanaan paljon europelejä ja kansallisten sarjojen pelit. Eli brassit on väsyneitä tähtiä kauden jälkeen, mikä ei tarkoita että he ovat huonoja pelaajia, mutta paras terä ei ole silloin MM-kisojen aikaan.
-
Historia toistaa usein itseään.
Jalkapallo on niin vanha ja suuri laji, että voi väittää melkein mitä vain tahansa, ja aina löytyy esimerkkejä..
Brasilia ei ole pärjännyt Argentiinalle karsinnassa.
Miten niin ei ole pärjännyt? Brasilia voitti tuon karsintalohkon, heillä oli myös paras maalisuhde(eniten tehtyjä, 6 enemmän kuin Argentiinalla. Päästettyjä yhtä monta kuin Argentiinalla eli 17) ja kesinäiset ottelut Argentiinan kanssa päättyivät yhtä paljon(molemmat voittivat kotonaan 3-1).
Ja vaikka ei karsintaa olekaan, niin Confederations Cupissakin Brasilia vei Argentiina. Eli vähän on vaikee ymmärtää väitteitäs..
-
Argentiina on varmistanut kaikkina viime vuosina ennen Brasiliaa kisapaikan, ja pelannut loput merkityksettömät ottelut kokeillen eri pelaajia, joten kyllä tuo on ihan perusteltua.
Voihan sitä historiaa aina muuttaa, mutta ei se koskaan kovin todennäköistä ole.
-
Voihan sitä historiaa aina muuttaa
Kerroppas mullekkin miten tää tapahtuu..
-
Argentiina on varmistanut kaikkina viime vuosina ennen Brasiliaa kisapaikan
Mitä sitten. MM-kisoissa ratkaistaan mestaruus ei karsinnoissa. Ja Brasilia on ollut viime kisoissa selvästi parempi kuin Argentiina. Argentiina tippu muute aika nöyryyttävästi viime kisoissa, kun Englanti voitti Beckhamin maalilla ja samalla Beckham pääsi maksamaan kalavelkoja
-
Joku muukin tietää että englantilaiset ovat hyviä
http://www.realmadrid.dk/news/article/default.asp?newsid=7283
-
Joku muukin tietää että englantilaiset ovat hyviä
http://www.realmadrid.dk/news/article/default.asp?newsid=7283
Nyt sä yleistät! Carlos kehui Becksiä ja uskoo/toivoo et Woody pääsee maajoukoueeseen.. Muista Englantilaisista tossa nyt ei puhuttukaan.. Eli Englannis on kaks hyvää pelaajaa jos Carlokseen on uskominen.. ;D
-
Voihan sitä historiaa aina muuttaa
Kerroppas mullekkin miten tää tapahtuu..
Nykyisyys on tulevaisuuden historiaa. Eli jos nyt tapahtuu jotain odottamatonta, silloin historiaa muutetaan.
Eikä tuo ollut minun keksimää shittiä vaan perusfraasi.
-
Todennäköisesti jokaista Realin pelaajaa on jossain yhteydessä ylistetty samoin kuin Beckhamia edellä...
-
Argentiina on varmistanut kaikkina viime vuosina ennen Brasiliaa kisapaikan
Karsintaahan pelataan neljän vuoden välein välein, joten ehkä tarkoitit "varmistanut kaikissa viime karsinnoissa"?
Joka tapauksessa, en ymmärrä miten tämäkään liittyi keskusteluun, koska puhuimme nimenomaan tämän hetken Brasilian maajoukkueesta ja tämän hetken karsinnoista.
Kyllähän Argentiina varmisti kisapaikan näissäkin karsinnoissa ennen Brasseja, mutta tuo taitaakin olla ainoita asioita, missä Argentiina oli Brasiliaa edellä. Joten voiko tämän perusteella noin vain väittää Argentiinan pärjänneen Brasiliaa paremmin karsinnoissa?
-
Karsintaahan pelataan neljän vuoden välein välein, joten ehkä tarkoitit "varmistanut kaikissa viime karsinnoissa"?
Joka tapauksessa, en ymmärrä miten tämäkään liittyi keskusteluun, koska puhuimme nimenomaan tämän hetken Brasilian maajoukkueesta ja tämän hetken karsinnoista.
Kyllähän Argentiina varmisti kisapaikan näissäkin karsinnoissa ennen Brasseja, mutta tuo taitaakin olla ainoita asioita, missä Argentiina oli Brasiliaa edellä. Joten voiko tämän perusteella noin vain väittää Argentiinan pärjänneen Brasiliaa paremmin karsinnoissa?
Voi, koska karsinnan tavoite on varmistaa pääsy kisoihin. Ja Argentiinalla jos kellä on hyvät pelaajat, joiden joukkueena pelaamisessa olisi joskus toivomisen varaa. Kummasti ne karsinnoissa onnistuvat, saman draivin kun joskus saavat kisoihin päälle niin voittavat mestaruuden.
-
Vahvasti liputan kyllä Brasilian puolesta, niillä on tällä hetkellä aivan uskomaton joukkue,
jos kaikki saadaan terveinä kentälle. Joukkue saattaa olla jopa kovempi kuin Pelen aikoina.
Confederationin finaali oli väkevä näytös joukkueen tasosta ja tuoltahan puuttuivat
vielä mm. Ronaldo ja Carlos.
Argentiina saa myös jalkeille viime kisoista nälkäisemmän suht nuoren joukkueen,
jonka runkona toimivat Riquelme, Saviola, Tevez ja vanha kettu Aimar.
Englannilla on paperilla myös hemmetin kova joukkue, mutta kisoissa he eivät
ole onnistuneet pitkään aikaan. Etenkin keskikenttä saatta olla jopa kisojen kovin.
Ranska tulee varmaan uudella höyryllä, viime kisoista patonkikansa tippui tekemättä
maalin maalia, joten näytettävää riittää. Kärjessä Henry ja Cisse ovat melkoinen
parivaljakko ja Zidanen ja Makelelen paluu joukkueeseen parantaa joukkuetta kuin
joukkuetta.
Espanjalla myös hyvä materiaali, mutta kisat menevät aina miten menevät, en usko
menestykseen.
Mexico voi olla musta hevonen, en itse ole nähnyt vähään aikaan Mexicon pelejä lukuunottamatta
muutamaa Confederation cupin peliä, mutta sija 6 Fifan rankingissa kertoo osaltaan joukkueen
tasosta.
Lisäksi joku Aasian maista saattaa yllättää puun takaa, niistä on paha mennä mitään sanomaan
kun ei pelejä juuri missään näy. Mutta käsittääkseni viime MM-kisat saivat siellä melkoisen
buumin aikaiseksi.
-
Vahvasti liputan kyllä Brasilian puolesta, niillä on tällä hetkellä aivan uskomaton joukkue,
jos kaikki saadaan terveinä kentälle. Joukkue saattaa olla jopa kovempi kuin Pelen aikoina.
Confederationin finaali oli väkevä näytös joukkueen tasosta ja tuoltahan puuttuivat
vielä mm. Ronaldo ja Carlos.
Argentiina saa myös jalkeille viime kisoista nälkäisemmän suht nuoren joukkueen,
jonka runkona toimivat Riquelme, Saviola, Tevez ja vanha kettu Aimar.
Englannilla on paperilla myös hemmetin kova joukkue, mutta kisoissa he eivät
ole onnistuneet pitkään aikaan. Etenkin keskikenttä saatta olla jopa kisojen kovin.
Ranska tulee varmaan uudella höyryllä, viime kisoista patonkikansa tippui tekemättä
maalin maalia, joten näytettävää riittää. Kärjessä Henry ja Cisse ovat melkoinen
parivaljakko ja Zidanen ja Makelelen paluu joukkueeseen parantaa joukkuetta kuin
joukkuetta.
Espanjalla myös hyvä materiaali, mutta kisat menevät aina miten menevät, en usko
menestykseen.
Mexico voi olla musta hevonen, en itse ole nähnyt vähään aikaan Mexicon pelejä lukuunottamatta
muutamaa Confederation cupin peliä, mutta sija 6 Fifan rankingissa kertoo osaltaan joukkueen
tasosta.
Lisäksi joku Aasian maista saattaa yllättää puun takaa, niistä on paha mennä mitään sanomaan
kun ei pelejä juuri missään näy. Mutta käsittääkseni viime MM-kisat saivat siellä melkoisen
buumin aikaiseksi.
Englanti ei ole sen takia menestynyt pitkään aikaan, koska sillä ei ole pitkään aikaan ollut näin hyvää joukkuetta. Cisse on surkea. Se nähtiin eilen. Tuhlasi monta paikkaa ja yritti harhauttaa vastustajia muttei onnistunut milloinkaan. Se ruotsalainen pelaaja oli aika hyvä.
-
Englanti ei ole sen takia menestynyt pitkään aikaan, koska sillä ei ole pitkään aikaan ollut näin hyvää joukkuetta. Cisse on surkea. Se nähtiin eilen. Tuhlasi monta paikkaa ja yritti harhauttaa vastustajia muttei onnistunut milloinkaan. Se ruotsalainen pelaaja oli aika hyvä.
Noh, Englannin menestys jää nähtäväksi, mutta edellytyksiä nyt olisi.
Cisse ei todellakaan ole surkea. Tuon yhden matsinko perusteella häntä nyt arvostelet?
-
Englanti ei ole sen takia menestynyt pitkään aikaan, koska sillä ei ole pitkään aikaan ollut näin hyvää joukkuetta. Cisse on surkea. Se nähtiin eilen. Tuhlasi monta paikkaa ja yritti harhauttaa vastustajia muttei onnistunut milloinkaan. Se ruotsalainen pelaaja oli aika hyvä.
Noh, Englannin menestys jää nähtäväksi, mutta edellytyksiä nyt olisi.
Cisse ei todellakaan ole surkea. Tuon yhden matsinko perusteella häntä nyt arvostelet?
Ei vaan koko alkukauden perusteella. Ei ole monissa otteluissa edes mahtunut avaukseen. On ollut Ranskan avauksessa kun Henry tai Trezeguet on ollut loukkaantunut. Henry ja Trezeguet ovat Ranskan hyökkäyspari ei Henry ja Cisse
-
Vahvasti liputan kyllä Brasilian puolesta, niillä on tällä hetkellä aivan uskomaton joukkue,
jos kaikki saadaan terveinä kentälle. Joukkue saattaa olla jopa kovempi kuin Pelen aikoina.
Argentiina saa myös jalkeille viime kisoista nälkäisemmän suht nuoren joukkueen,
jonka runkona toimivat Riquelme, Saviola, Tevez ja vanha kettu Aimar.
Englannilla on paperilla myös hemmetin kova joukkue, mutta kisoissa he eivät
ole onnistuneet pitkään aikaan. Etenkin keskikenttä saatta olla jopa kisojen kovin.
Espanjalla myös hyvä materiaali, mutta kisat menevät aina miten menevät, en usko
menestykseen.
Brasilian joukkue näyttää kyllä todella vahvalta.. Hyökkäys on maailman paras, eikä puolustuskaan häviä hirveästi, varsinkaan topparit. Voidaan sanoa, että on ehkä MM-kisojen historian paras joukkue..
Argentina on myös vahva, mutta jotenkin en usko tango-poikien voittavan. Puolustus on paperilla hyvä esim. Milito, Heinze, Samuel, Ayala ja Collochini(?).. Eipä hyökkäyskään huono ole..
Ehkä tämä kuullostaa hieman oudolta, mutta joka tapauksessa... Toivoisin Englannin pärjäävän :o älkää kysykö miksi..
Jos Brasilia ei voita, haluisin Espanjan voittavan MM2006. En hirveästi muista Espanjan vanhoja joukkueita, mutta minusta tämä joukkue on todella hyvä.. En tiedä Espanjan taktiikkaa, mutta se voisi olla tälläinen..
Maalissa: Casillas
Puolustus: Salgado, Puyol, Helguera/Ramos, Del Horno
Keskikenttä: Joaquin, Albelda, Valeron/joku muu, Reyes
Kärjet: Torres, Raul(C)
-
Vahvasti liputan kyllä Brasilian puolesta, niillä on tällä hetkellä aivan uskomaton joukkue,
jos kaikki saadaan terveinä kentälle. Joukkue saattaa olla jopa kovempi kuin Pelen aikoina.
Argentiina saa myös jalkeille viime kisoista nälkäisemmän suht nuoren joukkueen,
jonka runkona toimivat Riquelme, Saviola, Tevez ja vanha kettu Aimar.
Englannilla on paperilla myös hemmetin kova joukkue, mutta kisoissa he eivät
ole onnistuneet pitkään aikaan. Etenkin keskikenttä saatta olla jopa kisojen kovin.
Espanjalla myös hyvä materiaali, mutta kisat menevät aina miten menevät, en usko
menestykseen.
Brasilian joukkue näyttää kyllä todella vahvalta.. Hyökkäys on maailman paras, eikä puolustuskaan häviä hirveästi, varsinkaan topparit. Voidaan sanoa, että on ehkä MM-kisojen historian paras joukkue..
Argentina on myös vahva, mutta jotenkin en usko tango-poikien voittavan. Puolustus on paperilla hyvä esim. Milito, Heinze, Samuel, Ayala ja Collochini(?).. Eipä hyökkäyskään huono ole..
Ehkä tämä kuullostaa hieman oudolta, mutta joka tapauksessa... Toivoisin Englannin pärjäävän :o älkää kysykö miksi..
Jos Brasilia ei voita, haluisin Espanjan voittavan MM2006. En hirveästi muista Espanjan vanhoja joukkueita, mutta minusta tämä joukkue on todella hyvä.. En tiedä Espanjan taktiikkaa, mutta se voisi olla tälläinen..
Maalissa: Casillas
Puolustus: Salgado, Puyol, Helguera/Ramos, Del Horno
Keskikenttä: Joaquin, Albelda, Valeron/joku muu, Reyes
Kärjet: Torres, Raul(C)
Vicente Reyesin tilalle ja Xavi Valeronin tilalle
-
Robinho puhuu kerrankin asiaa.
-
Maalissa: Casillas
Puolustus: Salgado, Puyol, Helguera/Ramos, Del Horno
Keskikenttä: Joaquin, Albelda, Valeron/joku muu, Reyes
Kärjet: Torres, Raul(C)
Vicente Reyesin tilalle ja Xavi Valeronin tilalle
Hups, toi Vicente unohtus ihan täysin.. Kyl se Reyeskin pitäis saada avaukseen, mutta minne?¿ ???Reyes on vakuuttanut ainakin minut. Voihan hän pelata myös kärjessä.
Tuosta Xavista en nyt olisi niin varma, ei ole mikään pelintekijä,Valeron taas on. Onko Espanjalla muita pelintekijöitä?? Baraja ja De la Pena..
-
Jos minulta tuosta Espanjan peluutuksesta kysyttäisiin, niin "unelma kokoonpano" olisi jotain tähän suuntaan:
(tässä saattaa siis olla mukana myös pelaajia, jotka eivät ole tällä hetkellä edes maajoukkueringissä)
Casillas
Puyol Ramos/Helguera
Salgado Del Horno
Albelda/Baraja/Helguera
Xavi
Joaquin Vicente
Raul
Reyes/Villa
-
Joo kyl näyttää olevan hyviä kokoonpanoja.. Luulis että tollasilla pelaajilla tulis tulosta...
Mv: Casillas
P: Salgado, Puyol, Helguera, del Horno
Kk: Joaquin, Albelda, Xavi/Guti, Vicente
H: Torres, Raúl
Vaihdosta löytyy hyvä materiaali.. :peukku_ylos:
-
Noist Espanjan maajoukkueen kokoonpanoista vielä, eiks kenelläkään kelpaa Villa avaukseen? Kaikki tyrkyttää vaan Torresii avaukseen? Olis kiva kuulla vähän perusteluita.
-
Pistäkääs:
- TOP3 joukkueet kisoihin ( ei sijoituksen mukaan)
- TOP3 maalintekijät (ei maalimäärää, eikä sijoituksen mukaan)
- TOP3 yllättäjät
TOP3 joukkueet:
Brasilia, Argentina, Espanja
TOP3 maalintekijät:
Ronaldo, Owen :o, Tevez
TOP3 yllättäjät:
Norsunluurannikko, Ukraina, Englanti :o
En aio perustella.. Nuo ovat aivan hatusta, paitsi Ronaldo ja Brasilia :P
-
Top 3 joukkueet:
Brasilia, Espanja, Saksa
Top 3 maalintekijät:
Ronaldo, Adriano, Raul
Top 3 yllättäjät:
Espanja, USA, Argentiina....yllättää pelaamalla huonosti
-
Top3 joukkueet:
Brasilia
Saksa
Portugal
Top3 maalintekijät:
Ronaldo
Pauleta
Didier Drogba
Top3 yllättäjät:
Meksiko
Ukraina
Norsunluurannikko
-
Top3 joukkueet:
Brasilia
Saksa
Portugal
Top3 maalintekijät:
Ronaldo
Pauleta
Didier Drogba
Top3 yllättäjät:
Meksiko
Ukraina
Norsunluurannikko
Pauleta.. WHAT?? 8)
-
Top3 joukkueet:
Brasilia
Saksa
Portugal
Top3 maalintekijät:
Ronaldo
Pauleta
Didier Drogba
Top3 yllättäjät:
Meksiko
Ukraina
Norsunluurannikko
Pauleta.. WHAT?? 8)
No kyllä tuo Pauleta on hyvä maalintekijä, vaikka EM04:ssä olikin täysin surkea. Mikäli vaan pelaa omalla tasollaan tulevissa kisoissa uskoisin, että tekee 3-4 maalia.
-
Top 3 joukkueet:
Argentiina
Brasilia
Espanja
Maalintekijät:
Ronaldo
Crespo
Van Nistelrooy
Yllättäjät:
Brasilia (saa "vain" hopeaa)
Espanja
Meksiko
-
Joukkueet:
Brasilia
Englanti
Italia
Maalintekijät:
Adriano
Rooney
Van Nistelrooy
Yllättäjät:
Meksiko
Ukraina
Kroatia
-
Joukkueet:
Brasilia, Argentiina, Saksa
Maalintekijät:
Ronaldo,D. Villa,Van Nistelrooy :peukku_alas:
Yllättäjät:
Espanja (pelaa taas luultavasti päin persettä) :peukku_alas: Meksiko (välieriin asti), Englanti (toivottavasti putoaa jo heti alkuun)
-
Englanti (toivottavasti putoaa jo heti alkuun)
Turha luulo. Englanti menee helposti jatkoon lohkosta aina finaaliin asti, jossa tulee ongelmia kun Brasilia asettuu vastaan
-
Englanti (toivottavasti putoaa jo heti alkuun)
Turha luulo. Englanti menee helposti jatkoon lohkosta aina finaaliin asti, jossa tulee ongelmia kun Brasilia asettuu vastaan
Jos nyt katsotaan, että mihin lohkoon joutuu.. Mahdollisuus on joutua ns. kuolemanlohkoon.. Englanti ei voita mitään suurmaata.. >:D
-
Joukkueet:
Brasilia
Argentiina
Hollanti
Maalintekijät:
Ronaldo
Van Nistelrooy
Kuraniy/Podolski (kumpi sattuu pelaamaan)
Yllättäjät:
Meksiko
Ranska
Hollanti
-
Joukkueet:
Brasilia
Argentiina
Hollanti
Maalintekijät:
Ronaldo
Van Nistelrooy
Kuraniy/Podolski (kumpi sattuu pelaamaan)
Yllättäjät:
Meksiko
Ranska
Hollanti
Samaa mieltä täysin , mutta maalintekijöihin voisin lisätä myös ronaldinhon ja milan Barosin.Ronaldo 1. ;D
-
Jes! Englanti voitti Argentiinan. Joko nyt uskotte että Englanti on ennakkosuosikki Brasilian kanssa
-
Jes! Englanti voitti Argentiinan. Joko nyt uskotte että Englanti on ennakkosuosikki Brasilian kanssa
Ei, tuo oli vain harjoitusottelu ja itse henk. koht uskon että Argentiina ja Brasilia on suurimmat suosikit edelleenkin mestariksi vaikka harjoitusotteluissa kävisi miten vain.
-
Jes! Englanti voitti Argentiinan. Joko nyt uskotte että Englanti on ennakkosuosikki Brasilian kanssa
Ei, tuo oli vain harjoitusottelu ja itse henk. koht uskon että Argentiina ja Brasilia on suurimmat suosikit edelleenkin mestariksi vaikka harjoitusotteluissa kävisi miten vain.
Argentiinan heikkous on että heillä ei ole todellisia maalintekijöitä. Tevezistä ja Saviolasta tulee vielä hyviä maalintekijöitä mutta he eivät ole vielä aivan todellisia maalintekijöitä. Figeroasta taas ei tule koskaan hyvää pelaajaa kun on niin huono viimeistelemään. Crespo on kadottanut maalivainunsa Chelseaan siirryttyään. Muutaman vuoden päästä kun Saviola ja Tevez ovat huipulla Argentiina on vakava ehdokas maailmanmestariksi, mutta ei vielä
-
Ei, tuo oli vain harjoitusottelu ja itse henk. koht uskon että Argentiina ja Brasilia on suurimmat suosikit edelleenkin mestariksi vaikka harjoitusotteluissa kävisi miten vain.
Niin munkii mielestä on vaikka Brasilia tai Argentiina hävisisi Angolalle 12-0 . ( Toi oli vaa vertaus).
-
Jes! Englanti voitti Argentiinan. Joko nyt uskotte että Englanti on ennakkosuosikki Brasilian kanssa
Ei ole muita ennakkosuosikkeja kuin Brasilia.. Jos joku muu voittaa se olisi yllätys...
-
Jes! Englanti voitti Argentiinan. Joko nyt uskotte että Englanti on ennakkosuosikki Brasilian kanssa
Ei ole muita ennakkosuosikkeja kuin Brasilia.. Jos joku muu voittaa se olisi yllätys...
Jaa no ei olisi hirveä yllätys , jos Argentiina veis ,vaikka en kyllä sitä joukkuetta hirveästi fanita. mut jos joku muu kuin Brassit tai argentiina vie niin on yllätys
-
Jes! Englanti voitti Argentiinan. Joko nyt uskotte että Englanti on ennakkosuosikki Brasilian kanssa
Ei ole muita ennakkosuosikkeja kuin Brasilia.. Jos joku muu voittaa se olisi yllätys...
Jaa no ei olisi hirveä yllätys , jos Argentiina veis ,vaikka en kyllä sitä joukkuetta hirveästi fanita. mut jos joku muu kuin Brassit tai argentiina vie niin on yllätys
Argentina ei hirveästi oo voitoilla juhlinut.. tai voittivat brasilian, mutta ottivat Englannilta nassuuun.. ;D :P
-
Argentina ei hirveästi oo voitoilla juhlinut.. tai voittivat brasilian, mutta ottivat Englannilta nassuuun.. ;D :P
Joo, mut ennen kisoja Englanti on vahva joukkue , mutta kun on tosiasia edessä niin saavat turpaa ja kunnolla.
-
Jes! Englanti voitti Argentiinan. Joko nyt uskotte että Englanti on ennakkosuosikki Brasilian kanssa
Ei, tuo oli vain harjoitusottelu ja itse henk. koht uskon että Argentiina ja Brasilia on suurimmat suosikit edelleenkin mestariksi vaikka harjoitusotteluissa kävisi miten vain.
Argentiinan heikkous on että heillä ei ole todellisia maalintekijöitä. Tevezistä ja Saviolasta tulee vielä hyviä maalintekijöitä mutta he eivät ole vielä aivan todellisia maalintekijöitä. Figeroasta taas ei tule koskaan hyvää pelaajaa kun on niin huono viimeistelemään. Crespo on kadottanut maalivainunsa Chelseaan siirryttyään. Muutaman vuoden päästä kun Saviola ja Tevez ovat huipulla Argentiina on vakava ehdokas maailmanmestariksi, mutta ei vielä
Hmm eka kommentti robinholta joka kannattaa lukea ajatuksella :peukku_ylos:
Kyllähän se vähän niin on, Crespo italian aikoinaan oli loistava ja silloin oli vielä Batigólkin kuvioissa mut kai sieltä ratkaisijoita löytyy myös.
Viime MM-kisoissa oli vain yksi suosikki Argentiina, ja nyt on kai Brasilia samassa tilanteessa. Mutta täytyy toivoa että Brassit pelaa tasollaan ja nähdään loistavaa hyökkäävää futista
-
Kyllähän se vähän niin on, Crespo italian aikoinaan oli loistava ja silloin oli vielä Batigólkin kuvioissa mut kai sieltä ratkaisijoita löytyy myös.
Niin. Itse olen pitänyt Crespoa jo pitkään melko yliarvostettuna pelaajana, mutta Italiassa pelatessaan hän oli joillakin kausilla lähes erinomainen. Ja se tosiaan on mielenkiintoinen kysymys, että kuka oikein menee Argentiinalla kärkeen? Brassien(Ronaldo,Adriano) veroisia kärkiä heiltä ei löydy, se on selvää.
Viime MM-kisoissa oli vain yksi suosikki Argentiina, ja nyt on kai Brasilia samassa tilanteessa. Mutta täytyy toivoa että Brassit pelaa tasollaan ja nähdään loistavaa hyökkäävää futista
Kaipa jotkut laskivat myös Ranskan suosikkeihin ennen viime MM-kisoja.. ;)
Hmm eka kommentti robinholta joka kannattaa lukea ajatuksella :peukku_ylos:
robinho on oikeasti nostanut tasoaan huimasti :tuoppi:
Jatka samaan malliin vain :peukku_ylos:
edit. sataset paukkuu rikki 8)
-
Niin. Itse olen pitänyt Crespoa jo pitkään melko yliarvostettuna pelaajana, mutta Italiassa pelatessaan hän oli joillakin kausilla lähes erinomainen. Ja se tosiaan on mielenkiintoinen kysymys, että kuka oikein menee Argentiinalla kärkeen? Brassien(Ronaldo,Adriano) veroisia kärkiä heiltä ei löydy, se on selvää.
Crespon taso on kyllä lakenut Englannissa , mutta tuskin hänen taito on minnekkään hävinnyt . Uskon. että jos Argentiina pärjää kisoissa 4 parhaan joukkoon ( Mikä voi olla todellakin mahdollista).Crespo entisellä pelillään voisi räväyttää 4-5 maalia.
Se on kuitenkin selvä, että Batistutan tai varsinkin Maradonan kaltaista hyökkääjää ei tule Argentiinaan vielä vähään aikaan.
-
Toivottavasti Espanja tai Argentiina voittaa. Brasilia kyllä on selvä ja ainoa ennakkosuosikki.
-
Tässä näkee miten arvostelukyky sumentuu kun fanittaa täysillä jotain joukkuetta? ;D
Mutta tunnettahan kaivataan tähän malliin myös täällä Jörö-Jukkien luvatussa maassa!
Eli kaikki fanittamaan samaan tahtiin myös omaa Veikkausliigasuosikkiaan paikan päälle! :pallo:
-
Euroopan vuoden jalkapalloilijaksi valittu Ronaldinho uskoo Englannin yltävän finaaliin Saksassa.
Ronaldinho uskoo johdattavansa maansa ensi kesänä kuudenteen maailmanmestaruuteen, mutta brassi odottaa Englannin olevan myös vahva ehdokas mestaruusjahdissa.
- Kunnioitan kaikkia joukkueita, mutta uskon, että Englanti pelaa finaalissa, Ronaldinho kertoi The Timesille.
- He ovat erittäin vahvoja ja heillä on erittäin hyvä valmentaja. Eikä heillä ole myöskään huono tekniikka, hän jatkoi.
Äskettäin yksi kaikkien aikojen parhaista pelaajista, Pele, ylisti Manchester Unitedin Wayne Rooneya. Myös Barcan tähti yhtyy legendan sanoihin.
- Pidän myös Rooneysta. Hän on erittäin lupaava ja uskon, että asiat kääntyvät parempaan suuntaan hänen kohdallaan.
Paitsio.com
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Joko kovenee, robinho? ;D ;)
-
Euroopan vuoden jalkapalloilijaksi valittu Ronaldinho uskoo Englannin yltävän finaaliin Saksassa.
Ronaldinho uskoo johdattavansa maansa ensi kesänä kuudenteen maailmanmestaruuteen, mutta brassi odottaa Englannin olevan myös vahva ehdokas mestaruusjahdissa.
- Kunnioitan kaikkia joukkueita, mutta uskon, että Englanti pelaa finaalissa, Ronaldinho kertoi The Timesille.
- He ovat erittäin vahvoja ja heillä on erittäin hyvä valmentaja. Eikä heillä ole myöskään huono tekniikka, hän jatkoi.
Äskettäin yksi kaikkien aikojen parhaista pelaajista, Pele, ylisti Manchester Unitedin Wayne Rooneya. Myös Barcan tähti yhtyy legendan sanoihin.
- Pidän myös Rooneysta. Hän on erittäin lupaava ja uskon, että asiat kääntyvät parempaan suuntaan hänen kohdallaan.
Paitsio.com
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Joko kovenee, robinho? ;D ;)
Asiaa
-
Group A:
Saksa
Costa Rica
Puola
Ecuador
Group B:
Englanti
Paraguay
Trinidad and Tobago
Ruotsi
Group C:
Argentina
Norsunluurannikko
Serbia- Montenegro
Hollanti
Group D:
Meksiko
Iran
Angola
Portugal
Group E:
Italia
Ghana
Yhdysvallat
Tsekki
Group F:
Brasilia
Kroatia
Australia
Japan
Group G:
Ranska
Sveitsi
Etelä-Korea
Togo
Group H:
Espanja
Ukraina
Tunisia
Saudi Arabia
Veikkauksia pistän vasta kun kisat lähenee.. :)
-
Ja jos joku Eurooppalainen joukkue voittaa kisat niin se on Englanti
Voi vittu ku mun on pakko MELKEE myöntää, että robinho puhuu totta :(
Italia on aivan jäässä. Ranskakaan ei osaa nykyää pelata kunnol :(
Saksasta puhumattakaan.
Kirjotin et melkee myönnän eli Englanti tulee aika varmasti päräämää Eurooppalaisista parhaiten :(
Espanjakin voi pärjätä hyvin myös Englantia paremminkin toivotaan niin :peukku_ylos:
Portugalikin saattaa yllättää, mutta ei ole vakuuttanut..
-
Ensivaikutelmat lohkoista:
Group A:
Saksa
Costa Rica
Puola
Ecuador
Ruskeita kirjekuoria matkalla? Melko helpolta vaikuttavan lohkon taisi isäntämaa saada.
Group B:
Englanti
Paraguay
Trinidad and Tobago
Ruotsi
Ruotsin ja Englannin kamppailu sytyttää varmasti. Toivottavasti T&T laittaa Englannin koville.
Group C:
Argentina
Norsunluurannikko
Serbia- Montenegro
Hollanti
Kuolemanlohko? Eipä olisi paljonkaan kovempaa lohkoa voitu arpoa.. Argentiina heti pihalle? ;D
Group D:
Meksiko
Iran
Angola
Portugal
Melko eksoottiselta vaikuttaa :o Portugalin tai Meksikon epäonnistuminen tarkoittaisi isoa yllätystä.
Group E:
Italia
Ghana
Yhdysvallat
Tsekki
Kivikovalta vaikuttaa tämäkin lohko. Toiveissa Italian hyytyminen alkulohkoon..
Group F:
Brasilia
Kroatia
Australia
Japan
Pitäisi olla helppo homma Brasseille.. kunhan nyt ei vaan asenne petä, ilmaiseksi eivät Brassitkaan saa mitään.
Group G:
Ranska
Sveitsi
Etelä-Korea
Togo
Mielenkiintoinen lohko. Togo tuo eksotiikallaan mukavasti lisämaustetta lohkoon.
Group H:
Espanja
Ukraina
Tunisia
Saudi Arabia
Nyt Espanja ei voi tehdä muuta kuin mennä jatkoon. Ukrainaa ja Tunisiaa aliarvioimatta Espanjan tippuminen tarkoittaisi lopullista kasvojen menetystä Espanjalle. Jatkoon, tai muuten Espanjan arvokisa menestyminen voidaan unohtaa lopullisesti.
-
Jatketaan nyt sitten tänne, vaikka Suomi ei olekaan mestariehdokkaana... :peukku_alas:
Varmaan jossain olen jo sanonut, että toivon Espanjan voittavan, mutta uskon Brasilian voittoon. Brasilian joukkueesta sen verran, että toivon, että nyt viimeistään on Robinhon paikka osoittaa olevansa yksi maailman parhaista pelaajista. Mikäs olisi siihen parempi tilaisuus kuin MM-kisat...Robinho ei ole vieläkään saanut sitä vakituista avauspaikkaa ja mielestäni hänen pitäisi ehdottomasti olla Realin avauksessa. uuh...vielä kun ajattelee sitä Brasilian joukkuetta niin ei voi kuin haaveilla kisojen jo alkavan...Ronaldinho, Robinho, Kaka, Adriano, Carlos....listaa voisi jatkaa vielä pitkään :pallo:
Onko muuten pelipäiviä ilmoitettu ja milloin ne kisat tarkalleen alkavat? ::)
-
Onko muuten pelipäiviä ilmoitettu ja milloin ne kisat tarkalleen alkavat? ::)
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/schedule.html
tuolta löytyy pelipäivät..
-
Onko muuten pelipäiviä ilmoitettu ja milloin ne kisat tarkalleen alkavat? ::)
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/schedule.html
tuolta löytyy pelipäivät..
Gracias...
-
Kyllä tässä näitä kisoja jo odottaakin vielä yli kaks kuukautta kun alotuspotku alkaa, millään ei jaksais odottaa mutta pakko odottavan aika on pitkä ;)
-
64 päivää jäljellä.....pakko jaksaa vielä odottaa....
RANSKA VIE!!! RANSKA VIE!!! RANSKA VIE!!! RANSKA VIE!!! RANSKA VIE!!! RANSKA VIE!!!