RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: ronaldo_90 - 02.11.2005, 21.09.30
-
ehkä tyhmä kysymys paras hyökkääjä on ronaldo,,mutta ne kaikki loukkaantumiset ym.... robinho on nopeasti kehittyvä ja hyvää syöttöpeliä ronaldon kanssa pelaava hyökkääjä .. ja raul on minusta hyvä kanssa. ( guti on enemmän keskikenttä mies,mutta se tekee niin paljon maaleja et laitoin sen sinne..) :-X :D ;)
-
ehkä tyhmä kysymys paras hyökkääjä on ronaldo,,mutta ne kaikki loukkaantumiset ym.... robinho on nopeasti kehittyvä ja hyvää syöttöpeliä ronaldon kanssa pelaava hyökkääjä .. ja raul on minusta hyvä kanssa. ( guthi on enemmän keskikenttä mies,mutta se tekee niin paljon maaleja et laitoin sen sinne..) :-X :D ;)
Anteeks, mut mikä äänestys tää on?? Guthi = Guti ??? Mut tervetuloa foorumille..
-
ohhoh
-
Raul tai Ronaldo en osaa päättää ???
-
Realin paras hyökkääjä on vastustajan maalivahti! ;D
-
Realin paras hyökkääjä on vastustajan maalivahti! ;D
Eipäs nyt revitä pelihousuja.. :)
-
Vastasin Ronaldo koska viime vuosien saatossa Ronaldo on tehnyt enemmän maaleja kuin Raul....Mutta Ronaldo ja Raul molemmat erittäin hyviä hyökkääjiä Raul on vähän hitaamman puoleinen ja pääpeli ei ole niin vahvaa Ronaldo taas on liiaan loukkantumisaltis....Mutta tästä kaudesta ei voi kunnolla vertailla kun Raul on melkein koko kauden sivussa.
-
"joku muu kuka? :D"
Soldado.