RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: ronaldo_90 - 02.11.2005, 21.09.30

Otsikko: hyökkääjä
Kirjoitti: ronaldo_90 - 02.11.2005, 21.09.30
ehkä tyhmä kysymys paras hyökkääjä on ronaldo,,mutta ne kaikki loukkaantumiset ym.... robinho on nopeasti kehittyvä ja hyvää syöttöpeliä ronaldon kanssa pelaava hyökkääjä .. ja raul on minusta hyvä kanssa. ( guti on enemmän keskikenttä mies,mutta se tekee niin paljon maaleja et laitoin sen sinne..)  :-X :D ;)
Otsikko: Re: hyökkääjä
Kirjoitti: Mágico Madrid - 02.11.2005, 21.36.51
ehkä tyhmä kysymys paras hyökkääjä on ronaldo,,mutta ne kaikki loukkaantumiset ym.... robinho on nopeasti kehittyvä ja hyvää syöttöpeliä ronaldon kanssa pelaava hyökkääjä .. ja raul on minusta hyvä kanssa. ( guthi on enemmän keskikenttä mies,mutta se tekee niin paljon maaleja et laitoin sen sinne..)  :-X :D ;)

Anteeks, mut mikä äänestys tää on?? Guthi = Guti  ??? Mut tervetuloa foorumille..
Otsikko: Re: hyökkääjä
Kirjoitti: ronaldo_90 - 02.11.2005, 21.37.53
ohhoh
Otsikko: Re: hyökkääjä
Kirjoitti: kjwp - 18.11.2005, 19.58.52
Raul tai Ronaldo en osaa päättää ???
Otsikko: Re: hyökkääjä
Kirjoitti: Kärsä - 19.11.2005, 21.52.22
Realin paras hyökkääjä on vastustajan maalivahti!  ;D
Otsikko: Re: hyökkääjä
Kirjoitti: Mágico Madrid - 19.11.2005, 23.04.22
Realin paras hyökkääjä on vastustajan maalivahti!  ;D

Eipäs nyt revitä pelihousuja..  :)
Otsikko: Re: hyökkääjä
Kirjoitti: RONALDO - 18.12.2005, 00.39.29
Vastasin Ronaldo koska viime vuosien saatossa Ronaldo on tehnyt enemmän maaleja kuin Raul....Mutta Ronaldo ja Raul molemmat erittäin hyviä hyökkääjiä Raul on vähän hitaamman puoleinen ja pääpeli ei ole niin vahvaa Ronaldo taas  on liiaan loukkantumisaltis....Mutta tästä kaudesta ei voi kunnolla vertailla kun Raul on melkein koko kauden sivussa.
Otsikko: Re: hyökkääjä
Kirjoitti: fernando - 22.12.2005, 00.03.23
"joku muu kuka? :D"

Soldado.