RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Roberto - 08.11.2005, 15.36.24
-
Itseäni korpeaa suunnattomasti, kun klassinen traktorihymiö on poistettu. Yksi kaikkien, ja kaikki traktorin puolesta! :peukku_ylos:
-
:peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
en kyllä sitä traktoria ole nähnyt mutta se on varmaan aika hieno ku sitä kaikki niin paljo haluavat
-
Se on kuule komeata katseltavaa kun traktoria esittävä hymiö mollottaa ruudulla ;D Ehdottomasti takaisin :peukku_ylos:
-
Se on kuule komeata katseltavaa kun traktoria esittävä hymiö mollottaa ruudulla ;D Ehdottomasti takaisin :peukku_ylos:
Petri P puhuu asiaa :peukku_ylos: Traktori takaisin ja faceliftin käyneenä samantien, ettei ajan hammas vaan pääse raiskaamaan kaunista traktoriamme :-*
-
Se on kuule komeata katseltavaa kun traktoria esittävä hymiö mollottaa ruudulla ;D Ehdottomasti takaisin :peukku_ylos:
Petri P puhuu asiaa :peukku_ylos: Traktori takaisin ja faceliftin käyneenä samantien, ettei ajan hammas vaan pääse raiskaamaan kaunista traktoriamme :-*
Juu Juu olen näköjää jäänny paljosta paitsi ku en oo nähny sitä..
Mut eiköhän sitä laiteta takas hymiöihin ku on 9 äänestän että ehdottomasti ja 1 " ei sillä väliä"
-
Tää on aika hauska ;D
Jos joku sen traktorin kuvan jostain etsii, niin ehdottomasti laitetaan takaisin.
-
Tää on aika hauska ;D
Jos joku sen traktorin kuvan jostain etsii, niin ehdottomasti laitetaan takaisin.
Minähän sen silloin joskus tänne pistin, harmi vain kun on kadonnut mokoma. Eikä löydy enää niin täydellistä hymiötä mistään. :peukku_alas:
-
Elä per.... vaan sano, ettei sitä ole saatavilla! Pitää sitten mennä etsimään kaiken maailman joutavilta foorumeilta, josko löytyy! Kansa on kuitenkin puhunut! Traktori takaisin ;D
www.deaf-online.com/ löytyy hieno juna ja auto, muttei vielä traktoria :-\ Metsästys jatkuu...
-
:peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
en kyllä sitä traktoria ole nähnyt mutta se on varmaan aika hieno ku sitä kaikki niin paljo haluavat
en mäkää oo kyl sitä nähny mut toivottavasti löytyy :peukku_ylos:
-
Onkos jo löytyny ::)
-
Ei ole ilmeisesti :'(
-
Onkos jo löytyny ::)
Miten voi kadota yks traktori noin vain? Jos joku löytää, ilmoittakaa heti! :'(
-
Onkos jo löytyny ::)
Miten voi kadota yks traktori noin vain? Jos joku löytää, ilmoittakaa heti! :'(
Et rekisteritunnusta ottanut ylös? Auttais etsinnöissä...
-
Joku on varmaan ajanut traktorilla pohjattomaan suohon. :peukku_alas:
-
Onkos jo löytyny ::)
Miten voi kadota yks traktori noin vain? Jos joku löytää, ilmoittakaa heti! :'(
Et rekisteritunnusta ottanut ylös? Auttais etsinnöissä...
Milläs otat kun joka kerta nähdessäni traktorin näin sen sivusta päin? ;D
-
Onkos jo löytyny ::)
Miten voi kadota yks traktori noin vain? Jos joku löytää, ilmoittakaa heti! :'(
Et rekisteritunnusta ottanut ylös? Auttais etsinnöissä...
Milläs otat kun joka kerta nähdessäni traktorin näin sen sivusta päin? ;D
;D :D :peukku_ylos:
-
Lieneekö kyseessä keitolla ja perunoilla kulkeva Tr-tr Mitja?
-
Hetki jota on innolla odotettu: (http://img300.imageshack.us/img300/9928/tractor3ni.gif)
;D :peukku_ylos:
Edit: Ei vielä löydy foorumista, mutta piakkoin.
Edit2: :traktori:
-
Oi ihanaa ;D :traktori: :traktori: :traktori: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
-
(http://img300.imageshack.us/img300/9928/tractor3ni.gif) Mitä juhlaa
-
:traktori:
Se sittenkin liikkuu, mjithjaaaajhhh?!?!?!+++111++?! :o :peukku_ylos: :pallo:
-
:traktori: :traktori: :traktori: :traktori:
Tältä siis näyttää se paljonpuhuttu traktori. Olinkin jo ootellut näkeväni sen. ;)
-
:traktori: Vihdoinkin! :traktori:
-
Oooh.... :o :traktori: :peukku_ylos:
-
Mahtavaa! :traktori: on palannut sivuille, seuraako Real Madridin menestys nyt traktorin paluuta? :traktori:
-
:traktori: :traktori: :traktori: :traktori:
Tältä siis näyttää se paljonpuhuttu traktori. Olinkin jo ootellut näkeväni sen. ;)
Sitten kun se faniryhmä perustetaan niin traktorin löytäjästä pitää tehdä kunniajasen ehdottomasti. Kukas sen löysi? Sami? Juhana? :traktori: :traktori: :traktori: :traktori: :traktori: :traktori: :traktori:
-
Meikäläinen nöyränä ottaa kunnian ko. hymiöstä. Sen silloin joskus tänne jostain löysin ja nyt siis jo toisen kerran. :D
:traktori:
-
:traktori: :traktori: :traktori: :traktori: :traktori:Hyvä sami :traktori: :traktori: :traktori:
-
Sitten kun se faniryhmä perustetaan niin traktorin löytäjästä pitää tehdä kunniajasen ehdottomasti. Kukas sen löysi? Sami? Juhana? :traktori: :traktori: :traktori: :traktori: :traktori: :traktori: :traktori:
Ei yhtään hullumpi ajatus.