RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Roberto - 08.11.2005, 15.36.24

Otsikko: Pro traktori!
Kirjoitti: Roberto - 08.11.2005, 15.36.24
Itseäni korpeaa suunnattomasti, kun klassinen traktorihymiö on poistettu. Yksi kaikkien, ja kaikki traktorin puolesta! :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: ronaldo_90 - 08.11.2005, 16.42.16
  :peukku_ylos:  :peukku_ylos: :peukku_ylos:
en kyllä sitä traktoria ole nähnyt mutta se on varmaan aika hieno ku sitä kaikki niin paljo haluavat
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: Petri P - 09.11.2005, 00.16.29
Se on kuule komeata katseltavaa kun traktoria esittävä hymiö mollottaa ruudulla ;D Ehdottomasti takaisin :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: luisfigo - 09.11.2005, 01.32.32
Se on kuule komeata katseltavaa kun traktoria esittävä hymiö mollottaa ruudulla ;D Ehdottomasti takaisin :peukku_ylos:
Petri P puhuu asiaa :peukku_ylos: Traktori takaisin ja faceliftin käyneenä samantien, ettei ajan hammas vaan pääse raiskaamaan kaunista traktoriamme :-*
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: ronaldo_90 - 09.11.2005, 16.12.22
Se on kuule komeata katseltavaa kun traktoria esittävä hymiö mollottaa ruudulla ;D Ehdottomasti takaisin :peukku_ylos:
Petri P puhuu asiaa :peukku_ylos: Traktori takaisin ja faceliftin käyneenä samantien, ettei ajan hammas vaan pääse raiskaamaan kaunista traktoriamme :-*
Juu Juu olen näköjää jäänny paljosta paitsi ku en oo nähny sitä..
Mut eiköhän sitä laiteta takas hymiöihin ku on 9 äänestän että ehdottomasti ja 1 " ei sillä väliä"
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: Juhana - 10.11.2005, 20.38.27
Tää on aika hauska  ;D

Jos joku sen traktorin kuvan jostain etsii, niin ehdottomasti laitetaan takaisin.
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: Sami - 11.11.2005, 11.22.49
Tää on aika hauska  ;D

Jos joku sen traktorin kuvan jostain etsii, niin ehdottomasti laitetaan takaisin.

Minähän sen silloin joskus tänne pistin, harmi vain kun on kadonnut mokoma. Eikä löydy enää niin täydellistä hymiötä mistään.  :peukku_alas:
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: Roberto - 16.11.2005, 17.17.52
Elä per.... vaan sano, ettei sitä ole saatavilla! Pitää sitten mennä etsimään kaiken maailman joutavilta foorumeilta, josko löytyy! Kansa on kuitenkin puhunut! Traktori takaisin ;D

www.deaf-online.com/  löytyy hieno juna ja auto, muttei vielä traktoria :-\ Metsästys jatkuu...
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: kjwp - 17.11.2005, 13.53.33
  :peukku_ylos:  :peukku_ylos: :peukku_ylos:
en kyllä sitä traktoria ole nähnyt mutta se on varmaan aika hieno ku sitä kaikki niin paljo haluavat

en mäkää oo kyl sitä nähny mut toivottavasti löytyy  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: ronaldo_90 - 03.01.2006, 15.48.44
Onkos jo löytyny  ::)
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: Petri P - 03.01.2006, 23.25.16
Ei ole ilmeisesti :'(
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: Roberto - 15.03.2006, 15.32.19
Onkos jo löytyny  ::)

Miten voi kadota yks traktori noin vain? Jos joku löytää, ilmoittakaa heti!  :'(
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: E-spel - 15.03.2006, 17.14.04
Onkos jo löytyny  ::)
Miten voi kadota yks traktori noin vain? Jos joku löytää, ilmoittakaa heti!  :'(
Et rekisteritunnusta ottanut ylös? Auttais etsinnöissä...
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: Sami - 16.03.2006, 10.23.50
Joku on varmaan ajanut traktorilla pohjattomaan suohon.  :peukku_alas:
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: Roberto - 17.03.2006, 14.47.56
Onkos jo löytyny  ::)
Miten voi kadota yks traktori noin vain? Jos joku löytää, ilmoittakaa heti!  :'(
Et rekisteritunnusta ottanut ylös? Auttais etsinnöissä...

Milläs otat kun joka kerta nähdessäni traktorin näin sen sivusta päin?  ;D
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: Petri P - 17.03.2006, 15.13.07
Onkos jo löytyny  ::)
Miten voi kadota yks traktori noin vain? Jos joku löytää, ilmoittakaa heti!  :'(
Et rekisteritunnusta ottanut ylös? Auttais etsinnöissä...

Milläs otat kun joka kerta nähdessäni traktorin näin sen sivusta päin?  ;D

 ;D :D :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: Testimies - 17.03.2006, 16.10.08
Lieneekö kyseessä keitolla ja perunoilla kulkeva Tr-tr Mitja?
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: Sami - 18.03.2006, 17.55.04
Hetki jota on innolla odotettu: (http://img300.imageshack.us/img300/9928/tractor3ni.gif)

 ;D :peukku_ylos:

Edit: Ei vielä löydy foorumista, mutta piakkoin.

Edit2: :traktori:
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: RONALDO - 18.03.2006, 18.31.27
Oi ihanaa  ;D :traktori: :traktori: :traktori:   :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: Finale - 18.03.2006, 18.38.11
(http://img300.imageshack.us/img300/9928/tractor3ni.gif) Mitä juhlaa
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: el Blanco - 18.03.2006, 19.28.06
 :traktori:
Se sittenkin liikkuu, mjithjaaaajhhh?!?!?!+++111++?! :o :peukku_ylos: :pallo:
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: Music - 18.03.2006, 19.28.37
 :traktori: :traktori: :traktori: :traktori:

Tältä siis näyttää se paljonpuhuttu traktori. Olinkin jo ootellut näkeväni sen. ;)
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: HannuTouru - 19.03.2006, 12.55.40
 :traktori:   Vihdoinkin!  :traktori:
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: Petri P - 20.03.2006, 00.20.38
Oooh....  :o :traktori: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: E-spel - 20.03.2006, 11.37.14
Mahtavaa!  :traktori: on palannut sivuille, seuraako Real Madridin menestys nyt traktorin paluuta?  :traktori:
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: Roberto - 04.04.2006, 17.26.51
:traktori: :traktori: :traktori: :traktori:

Tältä siis näyttää se paljonpuhuttu traktori. Olinkin jo ootellut näkeväni sen. ;)

Sitten kun se faniryhmä perustetaan niin traktorin löytäjästä pitää tehdä kunniajasen ehdottomasti. Kukas sen löysi? Sami? Juhana?  :traktori: :traktori: :traktori: :traktori: :traktori: :traktori: :traktori:
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: Sami - 04.04.2006, 17.47.49
Meikäläinen nöyränä ottaa kunnian ko. hymiöstä. Sen silloin joskus tänne jostain löysin ja nyt siis jo toisen kerran.  :D

 :traktori:
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: El Real - 04.04.2006, 18.19.41
 :traktori: :traktori: :traktori: :traktori: :traktori:Hyvä sami :traktori: :traktori: :traktori:
Otsikko: Re: Pro traktori!
Kirjoitti: RONALDO - 04.04.2006, 20.41.24
Sitten kun se faniryhmä perustetaan niin traktorin löytäjästä pitää tehdä kunniajasen ehdottomasti. Kukas sen löysi? Sami? Juhana?  :traktori: :traktori: :traktori: :traktori: :traktori: :traktori: :traktori:

Ei yhtään hullumpi ajatus.