RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: tuanínho_512 - 09.11.2005, 19.17.32
-
nii, eli jos lempipelaajasi lähtisi real madridista jatkaisitko seuran kannattamista?
kyllä minä ainakin, jos esim. ronaldo lähtis (ei tuu ikinä tapahtumaan ;D)
-
Kyllä minä kannustaisin edellee , mut itkisin 5 päivää jos ronsu lähtis ja kannattaisin myös sitä seuraa minne se lähti (mut kuitenki realia vähemmän),ja jos ronaldo lähtis barcaa tekisin itsemurhan !! :D ja kannustaisin valioliigan joukkueita !!! :D
-
nii, eli jos lempipelaajasi lähtisi real madridista jatkaisitko seuran kannattamista?
kyllä minä ainakin, jos esim. ronaldo lähtis (ei tuu ikinä tapahtumaan ;D)
hieman väärä paikka tälle topicille..
-
kyllä minäkin Realia kannatan viimeseen asti... oikeastaan sais Realista lähtee melkein koko pelaava kokoonpano ennen kuin alkaisin kyseenalaistamaan Los Blancosin paremmuutta!! :pallo:
-
nii, eli jos lempipelaajasi lähtisi real madridista jatkaisitko seuran kannattamista?
kyllä minä ainakin, jos esim. ronaldo lähtis (ei tuu ikinä tapahtumaan ;D)
hieman väärä paikka tälle topicille..
Onko muka toi ei o mikää äänestys ,eikä keskustelua muusta jalkapallosta ym.. nii et koitas miettii ( voin kyl olla vääräs et minuu ei tarvi alkaa haukkuu :D )
-
Jaa-a. Enpä tiiä mitä tekisin JOS Raul lähtisi madritista luultavasti itkisin viikon ;D MUTTA kyllä varmaa jäisin kannustamaan Madridia tai sitten alkaisin kannustamaan sitä minne hän menisi MUTTA toivotaan että sitä ei tapahdu IKINÄ!!!!!! :peukku_ylos: :pallo: :tuoppi:
-
nii, eli jos lempipelaajasi lähtisi real madridista jatkaisitko seuran kannattamista?
kyllä minä ainakin, jos esim. ronaldo lähtis (ei tuu ikinä tapahtumaan ;D)
hieman väärä paikka tälle topicille..
no mihis sitte... Real Madridistahan tässä puhutaa eikä ManU:sta ;)
@ Jaani emmä usko et Raul lähtis mihinkää Real Madridista ikinä ;D
-
Niin tuskin rauli minnee lähtee ja eihän sitä saa päästää. Ronaldo + Raul (ja Robinho vaihtoon) :D
-
Luis Figo lähti mutta, niin se vain on Madridissa pelaa parhaat peeljat. -72 syntynyt pelaaja ole enää tällä tasolla mikään loistava pelaaja, vaikka välillä saattaisi väläytelläkin.
-
aikanaan mun suosikkipelaajiin realissa kuulu el macca, mut sit "jostain kumman syystä" se savustettiin pihalle. ihan perezin temppu!! macca oli kausilla 99-02 tosi hyvä ja pelas lähes aina hyvin ku kentälle pääs. ei valittanu. aina hyviä passeja, jopa ihan hyvä veto, maali cl finaalissa. EL MACCAN muistoa kunnioittaen. nykyään mieshän on jo lopettanu (tauolla).
mut sen jälkeen ei voi mitään. elämä jatkuu. jos raul lähtis nii sit vituttas enemmän. mut totuus on se et real on raulist hyvän ja raul realist. se on semmonen symbioosi!
-
Joo tuan eihän Raul madridista lähe :peukku_ylos: luin jostain että sillä on sopimusta vielä parivuotta jäljellä ja veikkaan että sit tehään uusi sopimus ;D ;D. Madrid pitää raulia niin kauan kun on mahollista koska SE ON ESPANJAN SUOSITUIN PELAAJA!!!!!!!!!!!!!!!! :pallo: :peukku_ylos: :peukku_ylos: ja se on paras :tuoppi: :tuoppi:
-
En missään nimessä lopettaisi! Jos Raúl lähtisi niin olisin kyl aika hämmentynyt ja vihainen, mut se olis lähinnä siinä.. Ja tietenkin ottaisin kakkosjoukkueeksi Raúlin joukkueen.. Paitsi jos siirtyisi sumusaarille.. :peukku_alas:
-
Kohta kun Carlos parin vuoden sisällä lähtee niin sit kannustan Barcaa, Chelskiä ja MUnaa....koska ne pärjää parhaiten!!
-
Kohta kun Carlos parin vuoden sisällä lähtee niin sit kannustan Barcaa, Chelskiä ja MUnaa....koska ne pärjää parhaiten!!
Täh?? toivottavasti oli vitsi.. ;D
-
Kohta kun Carlos parin vuoden sisällä lähtee niin sit kannustan Barcaa, Chelskiä ja MUnaa....koska ne pärjää parhaiten!!
Oliko vitsi?
Joo, mut carloshan lopettaa parin vuoden pääst koko jalkapallon.
MunA muka menestyy paremmin kuin real?
Ja sillä ei minust oo väliä et kuka menestyy ja sillee . Kuhan on joukkue jota kannustaa :D
-
JUVENTUS IS THE BEST! :D:D
-
JUVENTUS IS THE BEST! :D:D
Huh, huh.. Onhan Juve ihan hyvä, mutta SE suurin, kauneinen, fantastisin ja paras on REAL MADRID!! :peukku_ylos:
-
JUVENTUS IS THE BEST! :D:D
Taas vitsi ? Nyt on kyl tullu liikaa muitten joukkueiden faneja foorumille :D
-
Kyllä minä kannustaisin edellee , mut itkisin 5 päivää jos ronsu lähtis ja kannattaisin myös sitä seuraa minne se lähti (mut kuitenki realia vähemmän),ja jos ronaldo lähtis barcaa tekisin itsemurhan !! :D ja kannustaisin valioliigan joukkueita !!! :D
Miten voi tehdä itsemurhan ja kannattaa sen jälkeen Barcelonaa? >:D
No eihän tuo ollut kun vertaus ;D
-
Miten voi tehdä itsemurhan ja kannattaa sen jälkeen Barcelonaa? >:D
No eihän tuo ollut kun vertaus ;D
vertaus vertaus :D
-
JUVENTUS IS THE BEST! :D:D
Mikä aloitusviesti.. Kunhan nyt vaan ei enää..
-
Uskomatonta kuinka taso laskee kuin lehmän häntä. Raul on oma suosikkini Real Madridissa, ja hän oli syy myös aloittaa RMA kannattamisen. Itse en tiedä mitä tapahtuisi jos Raul lähtisi Realista. Luultavasti jatkaisin kannattamista, mutten niin kiihkeästi. Luultavasti alkaisin kannattamaan hieman enemmän Italian hienointa ja kauneinta seuraa - Fiorentinaa.
-
Uskomatonta kuinka taso laskee kuin lehmän häntä. Raul on oma suosikkini Real Madridissa, ja hän oli syy myös aloittaa RMA kannattamisen. Itse en tiedä mitä tapahtuisi jos Raul lähtisi Realista. Luultavasti jatkaisin kannattamista, mutten niin kiihkeästi. Luultavasti alkaisin kannattamaan hieman enemmän Italian hienointa ja kauneinta seuraa - Fiorentinaa.
Tapa millä Real Madrid on kohdellut tärkeitä runkomiehiään viime kausina on säälittävä (del Bosque, Hierro, Morientes, Makelele, Cambiasso...) :keskari:
Jos Raulille tehdään vielä vittumaisesti, niin adios! :peukku_alas:
-
Kohta kun Carlos parin vuoden sisällä lähtee niin sit kannustan Barcaa, Chelskiä ja MUnaa....koska ne pärjää parhaiten!!
Täh?? toivottavasti oli vitsi.. ;D
eihän se mikään vitsi ollut.... :-*
-
Kohta kun Carlos parin vuoden sisällä lähtee niin sit kannustan Barcaa, Chelskiä ja MUnaa....koska ne pärjää parhaiten!!
Täh?? toivottavasti oli vitsi.. ;D
eihän se mikään vitsi ollut.... :-*
Se ei ole mitään faniutta jos kannattaa menestyksen mukaan ja vaihtaa joukkuetta kuin Beckham kampausta!
Tosi fanius punnitaan kun joukkue ei menesty. Itsekin aloin kannattaa Real Madridia kun seura oli ihan paska ja konkurssin partaalla, mutta sieltä se on noussut takaisin loistoonsa. :peukku_ylos:
Nyt on tosin pelillinen lamakausi menossa :peukku_alas:
-
Makelelea arvostin yli kaiken kuten Cambiassoa. Tiesen kun mies teki läpimmurron ja siirtyi Interiin, että menettettiin painonsa arvosta jalometallia. Itse olin jo tilaamaisillani Cambiasson paidan, mutta kun luin miehen siirtyvän Interiin jätin tilauksen tekemättä. Jos olisimme pystyneet pitämään Makelelen tai Cambiasson, olisi joukkueellamme luultavasti pysti jos toinenkin enemmän. On se vain niin sääli kun ei niitä pivoteja arvosteta.
-
Se ei ole mitään faniutta jos kannattaa menestyksen mukaan ja vaihtaa joukkuetta kuin Beckham kampausta!
Tosi fanius punnitaan kun joukkue ei menesty. Itsekin aloin kannattaa Real Madridia kun seura oli ihan paska ja konkurssin partaalla, mutta sieltä se on noussut takaisin loistoonsa. :peukku_ylos:
Nyt on tosin pelillinen lamakausi menossa :peukku_alas:
Ehkä mä en ihan tosissaan noita viestejä kirjoittanu ;) niin, ja olet aivan oikeassa tuossa fanitus-jutussa...
-
;D ;heh mikä läppä:D laitakko vähä parempii :o ;D
-
Makelelea arvostin yli kaiken kuten Cambiassoa. Tiesen kun mies teki läpimmurron ja siirtyi Interiin, että menettettiin painonsa arvosta jalometallia. Itse olin jo tilaamaisillani Cambiasson paidan, mutta kun luin miehen siirtyvän Interiin jätin tilauksen tekemättä. Jos olisimme pystyneet pitämään Makelelen tai Cambiasson, olisi joukkueellamme luultavasti pysti jos toinenkin enemmän. On se vain niin sääli kun ei niitä pivoteja arvosteta.
totta. ei gravesen pysty oikee paikkaamaa niit pelaajii, makelelea tai cambiassoa :( :(
-
zambrotta vie raulii :D :pallo:
-
zambrotta vie raulii :D :pallo:
haha "Lee!!" ;D toi on iha toisinpäin! raul on se joka vie zambrottaa... :D
-
Makelelea arvostin yli kaiken kuten Cambiassoa. Tiesen kun mies teki läpimmurron ja siirtyi Interiin, että menettettiin painonsa arvosta jalometallia. Itse olin jo tilaamaisillani Cambiasson paidan, mutta kun luin miehen siirtyvän Interiin jätin tilauksen tekemättä. Jos olisimme pystyneet pitämään Makelelen tai Cambiasson, olisi joukkueellamme luultavasti pysti jos toinenkin enemmän. On se vain niin sääli kun ei niitä pivoteja arvosteta.
Saattaa olla mahdollista että real pysyy jatkossa ucl:ssä Ronaldon, Carlosin, Zidanen ja ehk viel Raulin avuin.. Jos Realil ei näit olis ni se olis jo historiaa ;D
-
Kovia paikkoja jo ollut kun figoa ja moroa on viety pois :-\
Mutta jos Raúl myytäisiin niin siinäpä sitä olisi pureskeltavaa pidemmäksi aikaa. Realin palvontaan nyt tietenkään vaikuttaisi mitenkään, mutta Raúlin uutta seuraa alkaisin kannattaa, poislukien muna ja barca.
Mutta eihän Raúlia ikään tulla myymään.
-
vaikka realista lähtis joku hyvä pelaaja :'( niin kannustaisin kuitenkin yhä realia ;D
-
vaikka realista lähtis joku hyvä pelaaja :'( niin kannustaisin kuitenkin yhä realia ;D
totta kukapa ei. kannustaisin realia vaikka ronaldo lähtisikin. itkisin varmaaan kuukauden :'( ja kannustaisin ronaldon joukkuetta mutta 1. joukkue olisi kuitenkin REAL MADRID!! :peukku_ylos:
jos realista lähtisi kaikki tämän hetkiset pelaajat ja tilalle tulisi jotain saudiarabilaisia.... silloin alkaisin kannnustaa barcaa....
-
totta kukapa ei. kannustaisin realia vaikka ronaldo lähtisikin. itkisin varmaaan kuukauden :'( ja kannustaisin ronaldon joukkuetta mutta 1. joukkue olisi kuitenkin REAL MADRID!! :peukku_ylos:
jos realista lähtisi kaikki tämän hetkiset pelaajat ja tilalle tulisi jotain saudiarabilaisia.... silloin alkaisin kannnustaa barcaa....
Olen sun kaa samaa mieltä , mutta EN KANNUSTAISI BARCAA ;D
-
REAL MADRID 4EVER :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: :tuoppi:
-
REAL MADRID 4EVER :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: :tuoppi:
näin on ;)
-
Voihan tännekin vastata:
Eli tilanne on se, että suosikkini pelaa Barcelonassa, ja kyseessähän on tietysti Ronaldinho. Vieläkin tulee usein mietittyä sitä, jos Perez olisikin älynnyt ostaa Ronaldinhon, eikä Beckhamia :'(
Ei voi edes kuvitella millaisen palvonnan kohteena Ronaldinho kohdallani olisi jos Madridissa pelaisi..
Kunpa jonain päivänä olisikin näin: http://www.anti-barcelona.com/Humor/pinhonesmadridista.jpg
Ja Madridin pelaavista suurin suosikkini on Ronaldo, mutta hänen lähtönsä ei vaikuttaisi mitenkään Real Madridin kannattamiseeni. Ainoastaan Raulin lähtö voisi jollakin lailla vaikuttaa suhtautumiseeni Real Madridia kohtaan, mutta käytännössä tilanne on se, että seura, tuo Madridin valkoinen, on tärkeintä, paljon tärkeämpää kuin yksittäiset pelaajat..
-
Voihan tännekin vastata:
Eli tilanne on se, että suosikkini pelaa Barcelonassa, ja kyseessähän on tietysti Ronaldinho. Vieläkin tulee usein mietittyä sitä, jos Perez olisikin älynnyt ostaa Ronaldinhon, eikä Beckhamia :'(
Ei voi edes kuvitella millaisen palvonnan kohteena Ronaldinho kohdallani olisi jos Madridissa pelaisi..
Kunpa jonain päivänä olisikin näin: http://www.anti-barcelona.com/Humor/pinhonesmadridista.jpg
Ja Madridin pelaavista suurin suosikkini on Ronaldo, mutta hänen lähtönsä ei vaikuttaisi mitenkään Real Madridin kannattamiseeni. Ainoastaan Raulin lähtö voisi jollakin lailla vaikuttaa suhtautumiseeni Real Madridia kohtaan, mutta käytännössä tilanne on se, että seura, tuo Madridin valkoinen, on tärkeintä, paljon tärkeämpää kuin yksittäiset pelaajat..
Aivan oikein ;D :peukku_ylos: :tuoppi:
-
Voihan tännekin vastata:
Eli tilanne on se, että suosikkini pelaa Barcelonassa, ja kyseessähän on tietysti Ronaldinho. Vieläkin tulee usein mietittyä sitä, jos Perez olisikin älynnyt ostaa Ronaldinhon, eikä Beckhamia :'(
Ei voi edes kuvitella millaisen palvonnan kohteena Ronaldinho kohdallani olisi jos Madridissa pelaisi..
Kunpa jonain päivänä olisikin näin: http://www.anti-barcelona.com/Humor/pinhonesmadridista.jpg
Ja Madridin pelaavista suurin suosikkini on Ronaldo, mutta hänen lähtönsä ei vaikuttaisi mitenkään Real Madridin kannattamiseeni. Ainoastaan Raulin lähtö voisi jollakin lailla vaikuttaa suhtautumiseeni Real Madridia kohtaan, mutta käytännössä tilanne on se, että seura, tuo Madridin valkoinen, on tärkeintä, paljon tärkeämpää kuin yksittäiset pelaajat..
Aivan oikein ;D :peukku_ylos: :tuoppi:
Ei vois asiat enää paremmin olla :peukku_ylos: :peukku_ylos: :tuoppi: :tuoppi:
-
:D
-
UP, jos Ronaldo(mitä todennäköisemmin)lähtee niin Real pysyy silti omana suosikkijoukkueena, mutta siihen seuraan mihkä hän menisi on kakkonen, Parsaa ei lasketa tuossa tilastossa >:D
-
Kyllä minä tietenkin kannustaisin mutta jos nyt Ronaldo lähtee kesällä niin ei enää ole niin ykkönen kuten ennen. Mutta kannatan kummiskin. :)
-
Ei vaikuta ja onhan niitä ns.lempipelaajia jo lähtenytkin. Yleensä tulee seurattua niitä joukkueita sitten hiukan tarkemmin mihin pelaajia valkoisista siirtyy.
-
Kyllä minä kannustaisin edellee , mut itkisin 5 päivää jos ronsu lähtis ja kannattaisin myös sitä seuraa minne se lähti (mut kuitenki realia vähemmän),ja jos ronaldo lähtis barcaa tekisin itsemurhan !! :D ja kannustaisin valioliigan joukkueita !!! :D
Toivottavasti Ronaldo lähtee. Faneja ei saa haukkua sen takia että he eivät arvosta sinua. Heidän kunnioituksensa täytyy ansaita ja Ronaldo ei todellakaan ole ansainnut fanejen kunnioitusta
-
Minä en ainakaan vaihdai omaa suosikkijoukkuetta, vaikka oma suosikkipelaaja lähtisikin pois..
-
JUVENTUS IS THE BEST! :D:D
Huh, huh.. Onhan Juve ihan hyvä, mutta SE suurin, kauneinen, fantastisin ja paras on REAL MADRID!! :peukku_ylos:
Ei tasan ole tällä hetkellä Real Madrid edes top 20! :'(
Kaikkina aikoina toki ykkösseura kirkkaasti :pallo:
-
Mikään tuskin ikinä tulee vaikuttamaan joukkeen kannatukseen ainakaan mun kohalla
-
Tietysti kannustan! Jos r9 lähtee,on Real yhä se ykkönen.
-
Kyllä Zidanen lähtö/lopettaminen ottaisi koville, mutta kyllä Real aina ykkönen....
Ja kesän MM-kisoista sen verran että RANSKA VIE!!
-
Toivoisin, että lempipelaajani Ivan Helguera (joka on pelannut loistavasti tälläkin kaudella) jäisi El Realiin.
Vai mitä Touru?