RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: kjwp - 14.11.2005, 19.22.03
-
:peukku_ylos: Ronaldinho ehdottomasti :peukku_ylos:
-
Ehdottomasti Matti "Sändis" Santahuhta.. Kaverilla on tappajan vaisto.. ;D
-
Hyvä polli :peukku_ylos:
-
Ronaldo vieläkin . Mielestäni paras on ronaldinho , mutta lempi pelaaja vieläkin sama.
-
näitä topiceja on jo miljoona..
-
Ronaldinho tietenkin! Sehän on selvää. :peukku_ylos:
-
Miksihän tuolla listalla on esim. Zlatan muttei Raulia ??? Mä ainakin olisin äänestäny sitä. Täällä foorumilla on muuten aika moni mielestäni sitä mieltä, että Ronaldinho on paras pelaaja, vaikka tämä on Real Madrid sivusto ??? En väitä, että Ronaldinho olisi huono, mutta on vähän outoa, kun Madridin kannattajan lempipelaaja on pahimman vastustajan ylpeys.
-
Miksihän tuolla listalla on esim. Zlatan muttei Raulia ??? Mä ainakin olisin äänestäny sitä. Täällä foorumilla on muuten aika moni mielestäni sitä mieltä, että Ronaldinho on paras pelaaja, vaikka tämä on Real Madrid sivusto ??? En väitä, että Ronaldinho olisi huono, mutta on vähän outoa, kun Madridin kannattajan lempipelaaja on pahimman vastustajan ylpeys.
Niin kyllä Raul tonne äänestykseen kuuluisi (Hän varmaan tuon äänestyksen voittaisikin).Niin kyllä Ronaldinho on maailman paras pelaaja, mutta ei edes yksi minun lempipelaajiestani.
-
Mutta ainakin kjwp ja R10 ovat ilmoittaneet Ronaldinhon ehdottomasti lempipelaajakseen
-
Joo , sen olen huomannut . Voin kyllä antaa omia esimerkkejä : ManU seura jota vihaan ja jossa pelaa yksi lempi pelaajistani c. Ronaldo .Tuskin siitä tulee mitään legendaa mutta on vain hyvä pelaaja varsinkin kivaa katseltavaa maajoukkueessa. 2. esimerkki Lampard pelaa minut kaikkien aikojen vihatuimmassa seurassa vaikka pelaajasta pidän todella paljon.
toivottavasti ymmärsit pointin.
-
Niin. Onhan se suoraan sanottuna syntiä tehdä äänestys lempipelaajasta Real Madrid foorumille, niin että vaihtoehtoina löytyy esim. Drogba mutta ei Raulia :peukku_alas: :keskari:
Ja vastaus äänestykseen: Santiago Bernabeu, toki myös kentän ulkopuolisten asioiden takia.
-
Joo, ymmmärsin kyl ton pointin
-
Morientes :tuoppi:
Litti :tuoppi:
Tainio :tuoppi:
-
Täällä foorumilla on muuten aika moni mielestäni sitä mieltä, että Ronaldinho on paras pelaaja, vaikka tämä on Real Madrid sivusto ??? En väitä, että Ronaldinho olisi huono, mutta on vähän outoa, kun Madridin kannattajan lempipelaaja on pahimman vastustajan ylpeys.
No katsos kun me Madridin kannattajat olemme tarpeeksi avara katseisia myös tarvittaessa kehumaan/ylistämään "vihollisen" pelaajaa.. Ei kannattamisen pidä asettaa mitään rajoituksia esim. lempipelaajan valintaan. Esim. minunkin lempipelaajani on Ronaldinho, eikä siinä ole mielestäni mitään outoa. Mutta pieniin asioihin tuo joukkue vaikuttaa minun kohdallani, esim. Ronaldinhon pelipaita löytyy Brassi väreissä, kun taas Barcan Ronaldinho paitaa minun on vaikea kuvitella pitäväni.
Ja voihan tuon asian ajatella toisinkin päin, eli onhan Raulkin aika monen tänne kirjoittavan suosikki. Jos muiltakin kuin Real Madrid faneilta kysyttäisiin lempipelaajaa, niin Raulin kannatus olisi huomattavasti pienempää, kun taas Ronaldinhon kannatus varmaankin vain suurempaa. Eli kyllä se joukkuekin siellä vaikuttaa, kuten pitääkin.. :)
-
Raul ehdottomasti, mutta äänestin Nedved, koska se on suosikki näistä ketä kysytään.
-
Robertoa peesaten suosikki ehdottomasti Raul. Kumma juttu ettei löydy listalta...
-
Raul. Nyt, aina ja ikuisesti!
-
Miksihän tuolla listalla on esim. Zlatan muttei Raulia ??? Mä ainakin olisin äänestäny sitä. Täällä foorumilla on muuten aika moni mielestäni sitä mieltä, että Ronaldinho on paras pelaaja, vaikka tämä on Real Madrid sivusto ??? En väitä, että Ronaldinho olisi huono, mutta on vähän outoa, kun Madridin kannattajan lempipelaaja on pahimman vastustajan ylpeys.
no niin nyt voi raul fanitkin äänestämässä ;D
-
Miksihän tuolla listalla on esim. Zlatan muttei Raulia ??? Mä ainakin olisin äänestäny sitä.
no niin nyt voi raul fanitkin äänestämässä ;D
harmi vaan ku ehdin jo äänestää "joku muu"
-
Miksihän tuolla listalla on esim. Zlatan muttei Raulia ??? Mä ainakin olisin äänestäny sitä.
no niin nyt voi raul fanitkin äänestämässä ;D
harmi vaan ku ehdin jo äänestää "joku muu"
Ei se haittaa minä ainakin tiedän että lempi pelaajasi on raul ja onhan se yksi minunkin :peukku_ylos:
-
totta kai ronaldinho :peukku_ylos: ei niitä kikkoja voi osata kun ainoastaan jalkapallon jumala ;D
-
Real Madrid sivustolla 5 ääntä Ronaldinholle ja 1 C. Ronaldo . Taidan tietää kuka äänesti pikku Ronskuu ..
Hyvä RealM^^ :peukku_ylos: ;)
-
Raul :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Harmi, kun loukkaantui :peukku_alas:
-
Becks ja Rooney
-
Ronaldo Luiz Nazario De Lima :peukku_ylos: ja tässähän kysytään nimenomaan lempipelaajaa! Taitavin on mielest'ni Ronaldino.Ihme että Raulilla on vaan kolme ääntä
-
Lempipelaaja....Hmm...Ronaldinho ja Cristiano The Rasvaletti ;) Molempien peliä on kiva katsella, he tekevät hienoja harhautuksia "hienossa" vauhdissa ;D Ja pitäähän vielä Becksille antaa kunniamaininta, se potkutekniikka!! ;)