RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: ronaldo_90 - 08.12.2005, 19.21.24
-
Itse äänestin Joaquínia vaikka kyllä en osannut päättää Kakán ja sen välillä ;D
Toi Roo ney on sitte vaa yhtä henkilöö varten .
-
Äänestin Ballackia. Zidanelle tarvitaan korvaaja ja Ballack olisi pelaaja joka pystyy rakentamaan peliä ja myös tuomaan kokemuksellaan apuja. Joaquin olisi myös erinomainen hankinta ja se olisikin kakkossijalla. Zidanelle on mielestäni kuitenkin tärkeämpi saada korvaaja, kun el maestron peli ei ole sujunut.
-
Vastasin Ballack. Varmaankin hinta-laatu suhteeltaan paras vaihtoehto ja hänelle on myös todellista tarvetta Zidanen nykykunnon takia.
Joaquin tulee kyllä tiukasti kannoilla, varsinkin jos Becksistä päästäisiin samalla eroon.
-
Itse ostaisin Vicenten. Vaikka oikealle tarvittaisiinkin Joaquin...
-
Rooney
-
Rooney
:peukku_ylos: arvasin.
-
Javier Mascherano
-
Noista vois ottaa vaikka kolme: Joaquin, Vicente ja Kaka.. :peukku_ylos:
Mutta äänestin silti Joaquinia.. :peukku_ylos:
-
Joaquín. Olisi jo aika hankkia se ennen kuin joku muu ehtii ensin. Eikä hänestä mitään tähtitieteellistä hintaa tarvitsisi maksaa. Ballack olisi myös oiva vahvistus.
-
On pistänyt silmään tuo AS Roman De Rossi.. Pelasi Lecceä vastaan todella hyvin ja ikääkin on noin 21 vuotta (?) On yksi Italian lupaavimmista pelaajista.. Tosin hinta voi olla melko korkea.. Cassano on toinen kenet haluaisin, koska pelaaja lähtee hyvin halvalla.. Ainoa ongelma on hänen pääkoppa, mutta pelaajana aivan mahtava..
Tietysti Joaquin ja Vicente ovat sellaisia pelaajia, jotka nähtävästi sopisivat hyvin Caron taktiikkaan.. Vicente toisi vasemmalle laidalle sitä kaivattua nopeutta.. Myös Reyes olisi vasemmalla hyvä eikä niin hirveän kallis.. Noista kolmesta joku olisi kiva saada.. Tietysti Joaquin on se ykkönen..
Sumusaarilta Peres on hankkimassa jonkun, mutta kuka hän on? Eikai vaan Nistelrooy.. :-\ eniten haluaisin Assholen eli A. Colen, toivottavasti hän olisi se pelaaja.. :)
Ballack olisi todella hyvä hankinta ja vielä ilmaitteeksi, mielummin hän kuin Keane.. :peukku_ylos:
-
Sumusaarilta Peres on hankkimassa jonkun, mutta kuka hän on? Eikai vaan Nistelrooy.. :-\ eniten haluaisin Assholen eli A. Colen, toivottavasti hän olisi se pelaaja.. :)
Ballack olisi todella hyvä hankinta ja vielä ilmaitteeksi, mielummin hän kuin Keane.. :peukku_ylos:
Ballackille tietty :peukku_ylos: .
MUTTA eikai oo järkee hankkii Nistelroyta. Mies tekee maaleja paljon, mutta muuten pelissä hänestä ei ole yhtään mitään hyötyä .
Kyl kuka vaa (melkee) pystyy tehä maalei jos ei käy koskaan omal puoliskol kenttää ..
Sumusaarilt Henry tai Cole .. Muita ei tuu mielee.
-
Ballackkia äänestin.Vahva pelaaja hyvä pelinrakentaja ja tokkopa mikään hiurveän kallis on ??? sitten tuli myös perässä Joaquin Kaka ja Rooney.