RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: RONALDO - 19.12.2005, 18.57.04
-
Kävin tuola Realmadridin virallisilla kotisivuilla ja sielä puhuttiin jotain jostain DVD:stä jos joku on nähny ton saman mainoksen ja ymmärtää espaniaa niin vois tulkata mulle vähn kun ittellä toi Espanian kieli on heikkoa pitää vissiin mennä jonnekkin kurssille :P
Mutta jos tuo DVD Suomeen tulee niin itse meinaan kyllä ostaa!
-
Real the Movie, elokuvasta on kyse. Syksyllä Cannesin elokuvafestivaaleilla sai ensi-iltansa. Linkissä traileri ja lisätietoa englanniksi. Keskittyy vähän enemmän fanikulttuuriin ympäri maailmaa kuin itse seuraan.
http://www.realmadrid.com/articulo/rma24372.htm
-
Itse ostan jos Suomeen tulee myyntiin :peukku_ylos:
Tai kaipa sen voisi lataa myös netistä..
-
Itse ostan jos Suomeen tulee myyntiin :peukku_ylos:
Tai kaipa sen voisi lataa myös netistä..
Toivottavasti :tuoppi:
-
;D siis hieno juttu onks tietoi millo tulee suomeen ;D
-
Kaipa sen voi netistä myös tilata?
DVD:istä puheenollen... Itse ajattelin pistää tämmöisen tilaukseen tässä lähipäivinä:
Real Madrid 7 v. Eintract Frankfurt 3: 1960 European Cup Final
(http://images.play.com/covers/633515m.jpg)
Lisätietoja play.comista (http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=633515&searchtype=genre&id=0&p=57&g=72&adudisc=y&who=&cpage=1&pa=cart&Cur=258)
:peukku_ylos: :tuoppi:
-
DVD:istä puheenollen... Itse ajattelin pistää tämmöisen tilaukseen tässä lähipäivinä:
Real Madrid 7 v. Eintract Frankfurt 3: 1960 European Cup Final
Kiitos vihjeestä :peukku_ylos:. Itse laiton kaksi minuuttia sitten tilauksen vetämään.
-
Kiitos vihjeestä :peukku_ylos:. Itse laiton kaksi minuuttia sitten tilauksen vetämään.
Ollos hyvä. Oma tilaukseni lähti just liikkeelle :peukku_ylos:
edit: Mieluisan nopea toimitus, kun oli tänään töistä tullessa DVD odottelemassa postilaatikossa. Pitääpä illemmalla katsoa klassikko-ottelua :peukku_ylos: :tuoppi: