RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: RONALDO - 19.12.2005, 18.57.04

Otsikko: RealMadrid DVD!
Kirjoitti: RONALDO - 19.12.2005, 18.57.04
Kävin tuola Realmadridin virallisilla kotisivuilla ja sielä puhuttiin jotain jostain DVD:stä jos joku on nähny ton saman mainoksen ja ymmärtää espaniaa niin vois tulkata mulle vähn kun ittellä toi Espanian kieli on heikkoa pitää vissiin mennä jonnekkin kurssille :P

Mutta jos tuo DVD Suomeen tulee niin itse meinaan kyllä ostaa!
Otsikko: Re: RealMadrid DVD!
Kirjoitti: Finale - 19.12.2005, 19.30.44
Real the Movie, elokuvasta on kyse. Syksyllä Cannesin elokuvafestivaaleilla sai ensi-iltansa. Linkissä traileri ja lisätietoa englanniksi. Keskittyy vähän enemmän fanikulttuuriin ympäri maailmaa kuin itse seuraan.

http://www.realmadrid.com/articulo/rma24372.htm
Otsikko: Re: RealMadrid DVD!
Kirjoitti: ronaldo_90 - 19.12.2005, 20.44.32
Itse ostan jos Suomeen tulee myyntiin  :peukku_ylos:
Tai kaipa sen voisi lataa myös netistä..
Otsikko: Re: RealMadrid DVD!
Kirjoitti: RONALDO - 20.12.2005, 21.01.01
Itse ostan jos Suomeen tulee myyntiin  :peukku_ylos:
Tai kaipa sen voisi lataa myös netistä..


Toivottavasti :tuoppi:
Otsikko: Re: RealMadrid DVD!
Kirjoitti: robinho10 - 13.03.2006, 18.43.43
 ;D siis hieno juttu onks tietoi millo tulee suomeen ;D
Otsikko: Re: RealMadrid DVD!
Kirjoitti: Petri P - 16.03.2006, 15.00.52
Kaipa sen voi netistä myös tilata?

DVD:istä puheenollen... Itse ajattelin pistää tämmöisen tilaukseen tässä lähipäivinä:


Real Madrid 7 v. Eintract Frankfurt 3: 1960 European Cup Final

(http://images.play.com/covers/633515m.jpg)
Lisätietoja play.comista (http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=633515&searchtype=genre&id=0&p=57&g=72&adudisc=y&who=&cpage=1&pa=cart&Cur=258)

 :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: RealMadrid DVD!
Kirjoitti: Finale - 16.03.2006, 20.42.12
DVD:istä puheenollen... Itse ajattelin pistää tämmöisen tilaukseen tässä lähipäivinä:

Real Madrid 7 v. Eintract Frankfurt 3: 1960 European Cup Final

Kiitos vihjeestä :peukku_ylos:. Itse laiton kaksi minuuttia sitten tilauksen vetämään.
Otsikko: Re: RealMadrid DVD!
Kirjoitti: Petri P - 16.03.2006, 22.15.07
Kiitos vihjeestä :peukku_ylos:. Itse laiton kaksi minuuttia sitten tilauksen vetämään.

Ollos hyvä. Oma tilaukseni lähti just liikkeelle :peukku_ylos:



edit: Mieluisan nopea toimitus, kun oli tänään töistä tullessa DVD odottelemassa postilaatikossa. Pitääpä illemmalla katsoa klassikko-ottelua :peukku_ylos: :tuoppi: