RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: GameSpot - 13.01.2006, 21.38.12
-
Itse kyllä uskon, että se on Real, ellei perhe Beckham muuta takaisin Englantiin.
-
Jaa-a en oikeen edes tiädä alottaako pojat pelaamaan mutta jos alottaa niin uskon että ura lähtee käyntiin valioliigasta.
-
EN aluksi älynnyt kenestä on kyse ;) Äänestin valioliigaan jos joku pelaa jalkapalloa.
Harmi ettei löydy semmosta vaihtoehtoa kun "EVVVK" se olisi kyllä iskussa täällä :D
-
Mitäköhän diivoja näistäkin pojista tulee kun sekoittuu "posh spice" ja kultakutri David... :P
-
Mitäköhän diivoja näistäkin pojista tulee kun sekoittuu "posh spice" ja kultakutri David... :P
;D ;D hyvin sanottu, STRIKERILLE :tuoppi:
-
Ainakin se Romeo on jotenkin erikoislahjakas. Tasapaino on erikoishyvä.. :)
Ties vaikka olisi Realissa R. Beckham , B. Beckham ja C. Beckham .. :D
-
Ties vaikka olisi Realissa R. Beckham , B. Beckham ja C. Beckham .. :D
Ei kiitos :-\
-
Ainakin se Romeo on jotenkin erikoislahjakas. Tasapaino on erikoishyvä.. :)
Ties vaikka olisi Realissa R. Beckham , B. Beckham ja C. Beckham .. :D
No jos niin tapahtuu niin siirryn Manun kannattajaksi ;D(läppä)
-
"jos ja kun hiestä tulee tähtiä?"
heh heh...
jotain brittien viitosdivarin kaappihomoja varmaan...
-
Ihan tuli vaan mieleen, että taitaa olla Beckham ainoa pelaaja maailmassa kenen lapsien tulevasta joukkueesta saadaan keskustelua... ::)
Joo ja tervetulloo vaan kaikki Beckham nimiset Realiin, niitä pelitaitoja voidaan katsastaa sitten myöhemmin :-*
-
Ihan tuli vaan mieleen, että taitaa olla Beckham ainoa pelaaja maailmassa kenen lapsien tulevasta joukkueesta saadaan keskustelua... ::)
Jep.. Mites Raulin lapset?? Minkä ikäisiä ja onko jalkapallo osa heidän tulevaisuutta?
-
Raulilla on mun muistaakseni neljä lasta ??? Sen muija synnytti kaksoset viime vuonna mutta kahden ensimmäisen lapsen ikää en mene varmaksi sanomaan vanhin taitaa olla jossain 5-6 vanhan paikkeilla ::)
-
Brooklyn menee varmaa sinne mis David lopettaa uransa. Onko muuten se Cruz tyttö vai poika nimi on ainakin tytön kuulone
-
Ainakin se Romeo on jotenkin erikoislahjakas. Tasapaino on erikoishyvä.. :)
Ties vaikka olisi Realissa R. Beckham , B. Beckham ja C. Beckham .. :D
Siinä tapauksessa Posh on käynyt vieraissa ;D