RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: GameSpot - 13.01.2006, 21.38.12

Otsikko: Beckham jr:ät ?
Kirjoitti: GameSpot - 13.01.2006, 21.38.12
Itse kyllä uskon, että se on Real, ellei perhe Beckham muuta takaisin Englantiin.
Otsikko: Re: Beckham jr:ät ?
Kirjoitti: RONALDO - 13.01.2006, 21.52.18
Jaa-a en oikeen edes tiädä alottaako pojat pelaamaan mutta jos alottaa niin uskon että ura lähtee käyntiin valioliigasta.
Otsikko: Re: Beckham jr:ät ?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 17.01.2006, 18.33.49
EN aluksi älynnyt kenestä on kyse ;) Äänestin valioliigaan jos joku pelaa jalkapalloa.
Harmi ettei löydy semmosta vaihtoehtoa kun "EVVVK" se olisi kyllä iskussa täällä :D
Otsikko: Re: Beckham jr:ät ?
Kirjoitti: STRIKER - 17.01.2006, 20.26.19
Mitäköhän diivoja näistäkin pojista tulee kun sekoittuu "posh spice" ja kultakutri David... :P
Otsikko: Re: Beckham jr:ät ?
Kirjoitti: RONALDO - 17.01.2006, 20.42.35
Mitäköhän diivoja näistäkin pojista tulee kun sekoittuu "posh spice" ja kultakutri David... :P

 ;D ;D hyvin sanottu, STRIKERILLE  :tuoppi:
Otsikko: Re: Beckham jr:ät ?
Kirjoitti: GameSpot - 19.01.2006, 20.39.51
Ainakin se Romeo on jotenkin erikoislahjakas. Tasapaino on erikoishyvä..  :)
Ties vaikka olisi Realissa R. Beckham , B. Beckham ja C. Beckham ..  :D
Otsikko: Re: Beckham jr:ät ?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 19.01.2006, 21.10.33
Ties vaikka olisi Realissa R. Beckham , B. Beckham ja C. Beckham ..  :D
Ei kiitos  :-\
Otsikko: Re: Beckham jr:ät ?
Kirjoitti: RONALDO - 19.01.2006, 21.46.02
Ainakin se Romeo on jotenkin erikoislahjakas. Tasapaino on erikoishyvä..  :)
Ties vaikka olisi Realissa R. Beckham , B. Beckham ja C. Beckham ..  :D

No jos niin tapahtuu niin siirryn Manun kannattajaksi  ;D(läppä)
Otsikko: Re: Beckham jr:ät ?
Kirjoitti: El Madridista - 20.01.2006, 08.48.39
"jos ja kun hiestä tulee tähtiä?"

heh heh...

jotain brittien viitosdivarin kaappihomoja varmaan...
Otsikko: Re: Beckham jr:ät ?
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 01.02.2006, 15.21.33
Ihan tuli vaan mieleen, että taitaa olla Beckham ainoa pelaaja maailmassa kenen lapsien tulevasta joukkueesta saadaan keskustelua...  ::)

Joo ja tervetulloo vaan kaikki Beckham nimiset Realiin, niitä pelitaitoja voidaan katsastaa sitten myöhemmin  :-*
Otsikko: Re: Beckham jr:ät ?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 01.02.2006, 17.33.53
Ihan tuli vaan mieleen, että taitaa olla Beckham ainoa pelaaja maailmassa kenen lapsien tulevasta joukkueesta saadaan keskustelua...  ::)

Jep.. Mites Raulin lapset?? Minkä ikäisiä ja onko jalkapallo osa heidän tulevaisuutta?
Otsikko: Re: Beckham jr:ät ?
Kirjoitti: RONALDO - 01.02.2006, 21.18.30
Raulilla on mun muistaakseni neljä lasta  ??? Sen muija synnytti kaksoset viime vuonna mutta kahden ensimmäisen lapsen ikää en mene varmaksi sanomaan vanhin taitaa olla jossain 5-6 vanhan paikkeilla  ::)
Otsikko: Re: Beckham jr:ät ?
Kirjoitti: tume15 - 13.03.2006, 18.41.10
Brooklyn menee varmaa sinne mis David lopettaa uransa. Onko muuten se Cruz tyttö vai poika nimi on ainakin tytön kuulone
Otsikko: Re: Beckham jr:ät ?
Kirjoitti: Roberto - 15.03.2006, 14.43.26
Ainakin se Romeo on jotenkin erikoislahjakas. Tasapaino on erikoishyvä..  :)
Ties vaikka olisi Realissa R. Beckham , B. Beckham ja C. Beckham ..  :D

Siinä tapauksessa Posh on käynyt vieraissa  ;D