RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: HannuTouru - 19.02.2006, 11.55.45

Otsikko: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: HannuTouru - 19.02.2006, 11.55.45
Muutamia otteluita on kaudessa, jotka ansaitsevat oman otsikkonsa, ja Mestarien liigan ratkaisupelit ovat ehdottomasti niitä....

Katseet kääntyvät Santiago Bernabeulle, jossa Real Madrid tiistaina isännöi Arsenalia Mestarien liigan neljännesvälierissä. Tarkastellaan hiukan sitä, kuinka tähän vaiheeseen on Real Madridin osalta tultu.

Olympique Lyon    3-0     Real Madrid C.F.   13/09/2005
21' Carew
26' Juninho
31' Wiltord
42' Juninho erp.

Aloituskokoonpanot:

Lyon: Grégory Coupet, Cris, Claudio Caçapa, Mahamadou Diarra, Pernambucano Juninho, John Carew( 72' Fred ), Florent Malouda, Anthony Réveillère, Tiago( 86' Benoît Pedretti) , Sylvain Wiltord( 80' Sidney Govou ) , Jérémy Berthod

Real Madrid: Iker Casillas, Míchel Salgado, Roberto Carlos, Sergio Ramos, Iván Helguera, Raúl González, Julio César Baptista, Robinho, Pablo García, Thomas Gravesen( 61' Guti ), David Beckham

Varoitukset: Míchel Salgado, Pablo García, David Beckham, Jérémy Berthod, Mahamadou Diarra

Real Madridille lohkovaiheen vaikein ottelu sattui heti ensimmäiseksi. Paul le Guenin alaisuudessa neljä Ranskan liigan voittoa putkeen ottanut Lyon oli valmentajansa lisäksi menettänyt kesällä Michael Essienin Chelseaan, mutta uusi valmentaja Gérard Houllier onnistui tekemään hyviä hankintoja, joista merkittävimmät olivat puolustaja Sylvain Monsoreau, keskikenttäpelaajat Benoît Pedretti ja Tiago, sekä hyökkääjät John Carew ja Fred. Ranskan sarjaa viime vuodet dominoineen Lyonin tiedettiin toki olevan vaikea vastustaja varsinkin kotonaan Stade Gerlandilla, mutta siitä huolimatta Lyon oli alusta asti hämmästyttävän ylivoimainen. Maalinteko Madridin kuninkaallisia vastaan aloitettiin 21. minuutilla, kun Carew ohjasi Juninhon vaparin maaliin. Kymmenisen minuuttia myöhemmin tilanne oli jo 3-0 kotijoukkueelle, maalintekijöinä Juninho vapaapotkusta sekä Wiltord hienolla volleyllä Reveilleren keskityksestä. Ottelun hahmo oli ilman epäilystä Juninho, joka teki kentällä mitä halusi, lukuunottamatta yhtä epäonnistunutta pilkkua. Varsinkin Real Madridin keskikenttä ja erityisesti Pablo García olivat harvinaisen hukassa. Ja vaikka Lyon hyvin pelasikin, niin syyt Real Madridin surkeaan esitykseen löytyvät jälleen kerran asenne puolelta. Jo silloisen Real Madrid-luotsi Wanderlei Luxemburgon ennen peliä antamat kommentit kertonevat oleellisen tappion syistä:
-"Emme ole erityisen motivoituneita juuri tähän Mestarien liigan otteluun".

 
Real Madrid C.F.     2-1   Olympiakos Piraeus    28/09/2005
9' Raúl                                                        48' Kafes
86' Soldado
      
Aloituskokoonpanot:

Real Madrid: Iker Casillas, Míchel Salgado( 80' Carlos Diogo), Roberto Carlos, Sergio Ramos, Iván Helguera, Raúl González, Julio César Baptista( 79' Roberto Soldado ), Robinho, Pablo García( 85' Thomas Gravesen ), Guti, David Beckham

Olympiakos: Antonios Nikopolidis, Pantelis Kafes, Ieroklis Stoltidis( 90' Haruna Babangida ), Rivaldo, Predrag Djordjević, Dimitrios Mavrogenidis( 40' Mihalis Kapsis ), Yaya Touré, Athanasios Kostoulas, Grigorios Georgatos, Mihalis Konstantinou( 85' Ioannis Okkas ), Georgios Anatolakis

Varoitukset: Pablo García, Guti, Ieroklis Stoltidis, Rivaldo, Ioannis Okkas, Pantelis Kafes

Ulosajo: Sergio Ramos

Ensimmäinen ottelu ja sen surkea tulos kasasi huikeat paineet isännille lohkovaiheen toiseen otteluun, tappio olisi tietänyt todella vaikeaa tilannetta. Alku oli kuitenkin Madridilta pirteä ja Raúl puski 1-0 maalin Beckhamin millintarkasta keskityksestä jo 9. minuutilla. Tuo maali oli Raúlin uran 50. Mestarien liigassa. Toisen puoliajan alussa Kafes tasoitti ottelun huikealla kaukolaukauksella. David Beckhamin laskettiin antaneen ottelussa 26 keskitystä boksiin, mutta hyökkääjien viimeistelyssä oli hiukan parantamisen varaa. Luxemburgo haki pääpelivoimaa heittämällä nuoren Roberto Soldadon kärkeen, ja vain vajaat kymmenisen minuuttia myöhemmin mies olikin siirtänyt Real Madridin johtoon, Beckhamin keskityksestä totta kai. Yliajalla Sergio Ramos sai varsin kyseenalaisen punaisen kortin. Ottelu oli Real Madridin ensimmäinen kotiottelu Mestarien liigassa tällä kaudella, ja toki yleisö muisti kertoa mielipiteensä aina Rivaldon saadessa pallon.


Real Madrid C.F.  4 - 1   Rosenborg BK   19/10/2005
48' Woodgate                           40' Strand
52' Raúl                                       
68' Helguera
82' Beckham

Aloituskokoonpanot:

Real Madrid: Iker Casillas, Roberto Carlos, Zinedine Zidane( 70' Thomas Gravesen ), Iván Helguera, Raúl González, Julio César Baptista( 46' Guti ), Robinho, Pablo García, Jonathan Woodgate( 85' Álvaro Mejía ), Carlos Diogo, David Beckham


Rosenborg: Espen Johnsen, Christer Basma, Roar Strand( 46' Alexander Tettey ), Vidar Riseth, Jan Gunnar Solli, Per Ciljan Skjelbred( 75' Fredrik Winsnes), Øyvind Storflor, Thorstein Helstad( 63' Frode Johnsen ), Daniel Braaten, Bjørn Tore Kvarme, Mikael Dorsin

Varoitukset: Pablo García

Ennakolta Real Madridille helpoin ottelu koko tämän kauden Mestarien liigassa. Rosenborg kuitenkin puolusti tarkasti koko ensimmäisen puoliajan, ja antoi Madridin pitää palloa(pallonhallinta 63-37). Roar Strand iski johto-osuman 40. minuutilla, ja Rosenborg oli kiinni jättiyllätyksessä. Toiselle jaksolle Real Madrid tuli Guti ja parempi asenne mukanaan, ja näytti ylivoimansa, vaikka ihan kunnialla Norjan pojat taistelivatkin. Jo melkein täydeksi flopiksi tuomittu Woodgate puski pallon maaliin heti toisen puoliskon alussa. Maali oli Woodyn ensimmäinen Real Madridissa nimenomaan vastustajan maaliin tehty maali. Tarkan keskityksen antoi Beckham. Toinen maali kerrassaan upea; Robinho pujotteli keskikentältä vastustajia ja kun mies pisti pallon viimeisen miehen ohi, tuli Raúl paikalle ja harhautti maalivahdin hämmästyttävän nopealla ja taitavalla jalkapohja siirrollaan. Madridin kolmannen maalin teki Helguera päällään - tuskin tarvitsee sanoa kenen keskityksestä. Ja Beckham kruunasi loistavan pelinsä vapaapotkusta vajaa kymmenen minuuttia ennen loppua ampumalla pallon kierteellä oikeaan ylänurkkaan. Woodgatelle ottelu oli henkisesti erittäin tärkeä, ja mies saikin huikeat suosionosoitusket tullessaan lopussa vaihtoon. Ottelussa tehtiin myös koko Mestarien liigan historiaa, sillä Raúl pelasi jo sadannen ottelunsa kyseisessä kilpailussa.

Joutui pistämään tekstin useampaan osaan, eli jatkuu alla...
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: HannuTouru - 19.02.2006, 11.56.25
Rosenborg BK     0 - 2    Real Madrid C.F.  1/11/2005
                                                  26' Dorsin (o.g.)
                                                   41' Guti

Aloituskokoonpanot:

Rosenborg: Espen Johnsen, Christer Basma, Roar Strand( 83' Alexander Ødegaard ), Frode Johnsen, Vidar Riseth, Jan Gunnar Solli, Per Ciljan Skjelbred, Øyvind Storflor( 66' Thorstein Helstad ), Daniel Braaten, Bjørn Tore Kvarme, Mikael Dorsin( 74' Ståle Stensaas )

Real Madrid: Iker Casillas, Míchel Salgado( 46' Álvaro Mejía ), Roberto Carlos, Sergio Ramos, Raúl González, Robinho, Guti( 84' Raúl Bravo ), Jonathan Woodgate, Carlos Diogo, Francisco Pavón, David Beckham( 90' Rubén de la Red )

Varoitukset: Guti, Carlos Diogo, Roberto Carlos, Raúl Bravo

Rosenborg oli Bernabeulla tappiosta huolimatta näyttänyt pystyvänsä olemaan vaarallinen. Casillas saikin olla tarkkana jatkuvasti, ja vaikka Real Madrid käytännössä ratkaisi ottelun ensimmäisellä jaksolla, sai Rosenborg luotua monia hyviä tilanteita kummallakin jaksolla. Ottelun voittomaali syntyi kun Guti pelasi Robinholle boksin sisään juoksupallon, josta prinssi keskitti maalin edustalle pomppivan ja kierteisen pallon. Maalivahti Johnsen torjui pallon suoraan Mikael Dorsinia jalkaan, josta pallo kimposi omaan maaliin. Madridin toinen maali tuli kun Guti laukoi tarkasti alakulmaan Robinhon menettämän irtopallon.






Real Madrid C.F.   1 - 1    Olympique Lyon   23/11/2005
41' Guti                                             72' Carew

Aloituskokoonpanot:

Real Madrid: Iker Casillas, Roberto Carlos, Sergio Ramos, Zinedine Zidane( 76' Julio César Baptista ), Iván Helguera, Robinho, Pablo García, Guti, Carlos Diogo, Francisco Pavón, David Beckham( 80' Míchel Salgado )


Lyon: Grégory Coupet, Cris, Claudio Caçapa, Mahamadou Diarra, Juninho Pernambucano( 90' Jérémy Clément ), John Carew, Florent Malouda, Anthony Réveillère, Sidney Govou( 69' Sylvain Wiltord ), Tiago, Sylvain Monsoreau( 70' Fred )

Varoitukset: David Beckham, Guti, Cris, Anthony Réveillère, Tiago, Juninho Pernambucano, Claudio Caçapa

Panosta ei kummallakaan joukkeella enää jatkopaikan suhteen ollut, mutta taistelu lohkovoitosta kävi kuumana.  Molemmat janosivat lohkovoittoa, ja lähtivät ykkösmiehistöillään otteluun. Madrid halusi myös revanssin ensimmäisestä ottelusta, kun taas Lyon mieli nöyryyttää suurta ja mahtavaa uudemman kerran. Real Madrid otti ansaitun johtoaseman kun Guti siirsi Beckhamin vaparin jälkeisestä hässäkästä pallon maaliin. 72. minuutilla Carew sai pallon pilkun kohdalla selkä maaliin päin. Näppärä kantapääkikka yllätti Casillaksen ja Carlosin - tilanne oli 1-1. Ottelussa ei lisämaaleja enää tullut, mutta tunnetta riitti silti, siitä kertoo 7 varoitusta.


Olympiakos Piraeus   2 - 1    Real Madrid   C.F. 6/12/2005
50' Bulut                                            7' Sergio Ramos
87' Rivaldo

Aloituskokoonpanot:

Olympiakos: Antonios Nikopolidis, Pantelis Kafes( 80' Haruna Babangida ), Michalis Kapsis( 65' Athanasios Kostoulas ), Ieroklis Stoltidis, Rivaldo, Predrag Djordjević, Gabriel Schürrer, Dimitrios Mavrogenidis, Yaya Touré, Dani García( 58' Ioannis Okkas ), Erol Bulut

Real Madrid: Diego López, Sergio Ramos, Julio César Baptista, Robinho( 80' José Manuel Jurado ), Raúl Bravo, Thomas Gravesen, Carlos Diogo, Francisco Pavón, Roberto Soldado, Rubén de la Red( 81' Javi García ), Javier Ángel Balboa( 58' Adrián Martín Cardona )

Varoitukset: Rubén de la Red, Julio César Baptista, Carlos Diogo, Yaya Touré

Real Madrid matkasi Kreikkaan hyvin pitkälti b-joukkueella. Vain muutama vakituisesti ykkösjoukkueessa peliaikaa saava pelaaja oli mukana. Ottelu oli silti etukäteen äärimmäisen mielenkiintoinen, sillä ottelua edeltäneenä maanantaina Wanderlei Luxemburgolle näytettiin ovea, ja tilalle tuli Real Madrid Castillan valmentaja Juan Ramón López Caro. Miehelle etukäteen hyvin tutut Castillasta ykkösjoukkueeseen nostetut pelaajat olivatkin tärkeässä roolissa tässä Olympiakos-ottelussa. Caron ura Madridin peräsimessä ei olisi paljoa paremmin voinut alkaa, sillä Ramos puski 0-1 jo 7 minuutin kohdalla. Toisella puoliajalla pelaajien kokemattomuus alkoi ehkä hiukan näkyä, ja Erol Bulut laukoi komean volleyn ohi Diego Lópezin. Tasurikin olisi ollut hieno tulos, mutta lopussa Rivaldo ratkaisi ottelun isännille.

********************************************

Tilastoja ja faktoja Real Madridin 05/06-kaudesta Mestarien liigassa

-tehdyt/päästetyt maalit: 10/8
-parhaat maalintekijät: Guti ja Raúl, 2 maalia
-keltaisia kortteja: 15 (eli 2,5/peli, eniten lohkon joukkueista)
-virheitä 109 kpl (eniten lohkon joukkueista)
-laukauksia 89kpl(14,8/peli,eniten lohkon joukkueista), joista 45(7,5/peli) maalia kohti
-kulmapotkuja 45kpl(7,5/peli, eniten lohkon joukkueista)
-paitsioita 15kpl
-keskimääräinen pallonhallinta 54% (suurin lukema lohkon joukkueista)
-kentällä on käynyt 25 eri pelaajaa
-Ronaldo ei ole pelannut vielä otteluakaan

Jatkuu alla...
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: HannuTouru - 19.02.2006, 12.00.17
Ja sitten itse asiaan, eli tiistain otteluun...

Joukkueet eivät ole ikinä kohdanneet toisiaan. Viime kaudella molemmat tippuivat leikistä juuri tässä ensimmäisessä pudotuspelivaiheessa. Real Madrid oli Juventusta vastaan 1-0 johdossa ensimmäisen osan jälkeen Helgueran maalilla. Toisessa osassa mentiin jatkoajalle, ja vieläkin muistaa liiankin hyvin sen karmaisevan hetken, kun pallo lähti Raúl Bravon jalasta suoraan Zalayetalle...  Arsenal tippui viime keväänä Bayern Munchenille yhteismaalein 3-2, mikä nyt sinänsä ei ollut mitenkään yllättävää - Arsenalin "menestys" euro-peleissä tiedetään.

Vastakkain tiistaina kaikkien aikojen menestyksekkäin seurajoukkue, sekä joukkue, jota menestys euroopan-kentillä on karttanut turhankin visusti. Parhaimmillaan puolivälieriin UCL:ssä päässeen Arsenalin kuluva kausi on kuitenkin tulosten valossa ollut hyvin erilainen viime kausiin verrattuna. Nyt omassa liigassa on kömmitty pahemman kerran, mutta UCL:n saldo näyttää viittä voittoa ja yhtä tasuria. Jotain samaakin on joukkueissa, sillä molemmat olivat parhaimmillaan(Madrid tietysti varauksella) muutama vuosi sitten, mutta nyt on ollut hiljaisempaa. Suunta osoittaa kuitenkin eri suuntiin; Madrid on tekemässä uutta nousua Euroopan parhaaksi myös pelillisellä puolella, kun taas Arsenal on vajoamassa Valioliigan keskikastia kohden, ja UCL:n karsintaan oikeuttaville sijoillekin pääsy tekee tiukkaa.

Taloudellista resursseiltaan joukkueet eroavat hyvin paljon. Real Madrid nousi hiljattain maailman rikkaimmaksi seuraksi, kun taas Arsenalilla varat ovat kuluneet suurelta osin uuteen stadioniin. Real Madridin hankkiessa galácticoja, on Arsenal joutunut tyytymään muiden seurojen(Chelsean) taloudelliseen ylivoimaan, ja sitä kautta junnuihin panostamiseen.

Pelillisesti joukkueissa on paljon samaa, parhaimmillaan molempien hyökkäyspeli on silmiä hivelevän kaunista, kun taas puolustus ei ole yleensä kuulunut niihin vahvimpiin osa-alueisiin. Viime aikoina, tai oikeastaan tämän vuoden puolella, Real Madrid on löytänyt viime vuosina puuttuneen tasapainon. Suuri kunnia tästä kuuluu López Carolle, joka tuli peräsimeen viime vuoden loppupuolella. Myös hyökkäyksestä löytyy totutusti tehoja, ja joukkueesta paistaa jo kauas tekemisen meininki ja yhteishenki. Arsenalin tilanne vaikuttaa siltä, että Wengerin ote on lipsumassa pahasti; liikaa katkeria vuodatuksia lehdistölle, liian vähän voittoja. Joukkue on pelillisesti ollut Vieiran lähdön jälkeen aivan liian riippuvainen Henrystä, joka on pelannut normaali tasoonsa nähden "vaisun" kauden, mutta tehnyt silti 15 maalia valioliigassa. Muutama tammikuussa hankittu vahvistus voi tulla kuitenkin vielä tärkeäksi Arsenalille, sillä esim. Diaby ja Adebayor ovat jo nyt potentiaalisia vastuunkantajia.

Tämän vuoden UCL:n merkitys molemmille joukkeille on valtava, sillä molempien parhaat menestysmahdollisuudet lepäävät juuri Mestarien liigassa. Arsenalille UCL:n voitto saattaa olla jopa ainoa keino päästä kyseiseen kilpailuun mukaan ensi kaudeksi. Madrid taas himoitsee kymmenettä Euroopan valloitusta kahden pokaalittoman kauden jälkeen. Tällä kaudella Copa del Rey oli ja meni, liigassakin mahdollisuudet lepäävät paljolti muiden epäonnistumisissa. Kolmas pokaaliton kausi olisi taas paha kolaus imagolle ja ylpeydelle, jotka ovat kärsineet muutenkin viime vuosina liiaksi.

Molemmat joukkueet ovat lähes parhaalla mahdollisella kokoonpanolla mukana, kun Real Madridkin on päässyt pois loukkaantumiskierteestä. Real Madridin maalissa aloittaa itseoikeutetusti Iker Casillas, maailman  paras maalivahti.
Vasemmalla sahaa tietysti Roberto Carlos, oikealla tilanne on hiukan tiukempi. Salgado on saanut viime aikoina katsella penkiltä, kun tammikuussa tullut Cicinho on esittänyt loistavia esityksiä, ja brassin aloituspaikka onkin käytännössä varma. Topparipari lienee Ramos-Woodgate, joka on kieltämättä toiminut hämmästyttävänkin hyvin. Woodgaten kohdalla voidaan todeta, että hyvää kannatti odottaa, sillä yli vuoden loukkaantuneena olleen englantilaisen paluu kentille on vaikuttanut todella paljon Madridin puolustuspelin parantumiseen. Helguera on ollut paha pettymys tällä kaudella, vaikka mies toki omimmillaan onkin puolustavana keskikenttänä eikä topparina, jossa hän on pääsääntöisesti pelannut. Puolustavana keskikenttänä aloittaa Gravesen, jonka tulevaisuus Madridissa näyttää hyvistä esityksistä huolimatta melko epävarmalta. Ja vaikka mies itse olisi riidoissa lehdistön taikka seurajohdon kanssa, niin täytyy kyllä silti ylistää miestä pelaajana. Ei voi edes verrata Pablo Garcían puolustuslinjan yläpuolella seisoskelua Gravesenin aktiiviseen hyökkäys- ja puolustustyöskentelyyn. Tärkein lenkki puolustuksen ja hyökkäyksen välillä on kuitenkin Guti, joka on Caron alaisuudessa vihdoin puhjennut kukkaan. Miehen potentiaali on aina tiedetty, mutta epätasaisuus on ollut ongelmana. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että mies on kasvanut henkisesti todella paljon, sillä peliesitysten tasaantumisen lisäksi turhat kuumenemiset ja hölmöt kortit ovat jääneet vähemmälle - kenties vastuu on kasvattanut.

Oikean laidan keskikenttäpelaajan arvaamiseen tuskin tarvitaan suuria ennustajan lahjoja, mutta pitkästä aikaa voidaan sanoa Beckhamin myös ansainneen paikkansa avauksessa. Cicinhon kanssa yhteispeli on luistanut ensimmäisestä päivästä alkaen saumattomasti, vaikka tosin UCL-otteluissa Beckham on pelannut tällä kaudella hyvin jo ennen Cicin tuloa.Mediapuntana aloittaa luonnollisesti Zidane, jota säästeltiin viikonlopun Alaves-ottelussa, kuten myös Cicinhoa, Carlosta ja Woodgatea. Suuri ranskalainen on päässyt huikeaan vireeseen tämän vuoden puolella, ja se on näkynyt voimakkaasti joukkueen tuloksissa. Niin ikään tämän vuoden puolella loistanut Robinho on vihdoin pääsemässä joukkueeseen kunnolla sisään, vaikka syksyllä miestä oltiinkin tuomitsemassa turhan nopeasti. Vasemman laidan hyökkäyspelaaminen on vihdoin saatu Robinhon avulla kuntoon, ja ilman loukkaantumisia mies aloittaa myös Arsenalia vastaan. Kärjessä aloittaa Ronaldo, joka ei ole pelannut tällä kaudella kovinkaan kummoisesti. Pitää kuitenkin muistaa, että mies on parhaimmillaan suurissa otteluissa, ja että kausi on ollut hänellä hyvin rikkonainen.

Paperilla Real Madridin todennäköinen kokoonpano siis näyttää jokseenkin tältä:

---------------------------------Casillas
--------------------------Ramos------Woodgate
Cicinho------------------------------------------------------Carlos
-------------------------Gravesen
--Beckham--------------------------------Guti
------------------------------Zidane---------------------Robinho
-----------------------------Ronaldo

Materiaali on laaja, ja penkiltä löytyy pelaajia, kuten Cassano, Raúl, Baptista, Salgado, Helguera...

Kun kotiyleisön edessä pelataan, tulee Real Madrid todennäköisesti hallitsemaan palloa. Tärkeää Madridille olisi pystyä pitämään paine Arsenalin päädyssä, sillä silloin Arsenal on vaikeuksissa ja sen joukkueen heikkoudet tulevat esille. Arsenalia ei saa missään nimessä päästää pelamaan Real Madridin kenttäpuoliskolla nopeata syöttöpeliä, koska silloin Arsenal pääsee käyttämään suurimpia vahvuuksiaan. Tärkeintä on hyydyttää Arsenalin peli, joka on onnistunut hyvin Valioliigan fyysisimmiltä ja juoksuvoimaisimmilta joukkueilta, mutta onnistuuko se Real Madridilta?

Otteluparin toinen osaottelu saatetaan hyvässä lykyssä nähdä jopa Neloselta, mikäli ottelupari ei ole ratkennut vielä ensimmäisen ottelun jälkeen.

¡Hala Madrid!
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: mikko29 - 19.02.2006, 12.17.55
Kerrassaan kattava katsaus kuluvaan mestareiden liigaan, on se hyvä että joku jaksaa hakea hieman tilastojakin :peukku_ylos: Ja mitä siihen tv-peliin tulee niin todennäköisesti tulee poolin :peukku_alas: peli...
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: el Blanco - 19.02.2006, 14.04.55
Laatua :peukku_ylos:

Ja Highburyn-kamppailu saattaa ihan hyvin olla Nelosen tv-peli...ellei sitten 4:n häikäilemätön pool-huoraus jatku. Toki toinen tv-ottelu riippu paljon myös ensimmäisen ottelun tuloksesta.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: RONALDO - 19.02.2006, 15.12.36
Hyvä topic  :peukku_ylos: Tourulta paljon asiaa.
Enään 2päivää aikaa tuohon kyseiseen otteluun, Arsenaalilta puuttuu ainakin Sol Cambell, lentopelkoinen Dennis Bergkamp joka tosin on sanonut että voi tulla peliin laivalla ja autolla,  Ashley Cole ei kuulemma ainakaan aloituskokoonpanossa pelaa ja jotain muita pikkuloukkantumisia taisi Arsenalilla olla, Colo Toure kuulemma pelaa tuossa pelissä, toisin sanoen Arsenalilla on lievä pakkipula.
Real pääsee melkeinpä parhaalla mahdollisella kokoonpanolla tuohon otteluun loukkantuneena on Pablo Garcia ja 2molari Diego Lopez.
Kokoonpano on luultavasti juuri tuo minkä Touru tuohon laittoi.Raul nimittäin tuskin on aloituskokoonpankunnossa mutta plussaa oli kun hän eilen pystyi jo pelaamaan  :peukku_ylos:
Itse odotan todella paljon tätä ottelua, ja voipi olla että tuo toinen osaottelu töllöstä näytetään, tai sitten joku Liverpoolin peli :keskari:
Tänne siis vaan kaikki uutiset jos sellatteita tapahtuu enne ottelua  :peukku_ylos:
Laatua :peukku_ylos:

Ja Highburyn-kamppailu saattaa ihan hyvin olla Nelosen tv-peli...ellei sitten 4:n häikäilemätön pool-huoraus jatku. Toki toinen tv-ottelu riippu paljon myös ensimmäisen ottelun tuloksesta.

Niinpä  ::)
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: mikko29 - 19.02.2006, 19.32.30
Mutta arvatkaapa onko poolin peli ratkennut nelosen väen mielestä vaikka se päättyisi jommalle kummalle 2-0 ::)
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Gioiello di Bari - 20.02.2006, 16.56.13
Ja arvatkaa vaa mitkä fiilikset täällä on kun juuri tuli postissa viasatin katselukortti
 :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: mikko29 - 20.02.2006, 18.58.55
Uskon ronskun pelaavan aloituksessa huomenna kommenteistaan huolimatta, täytyy toivoa et verkot heiluu..
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: HannuTouru - 21.02.2006, 02.18.28
Pistetäänpä veikkauksen antamat kertoimet:     1,55          3,50             4,85

Aika pieneksi menee kerroin, saa nähdä tuleeko tuohon panostettua...

********
Linkkejä peliin:
1)Copypastetkaa osoiteriville:
synacast:// 09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qCi5pzI2dSpmqmXltvbpuvJ4OS mmKXR2dOgl+ne3tHPyunZntPb1rCdoKCcpOvJ4OSmmKXR2dOfl+ne3tHPyunZntPb1rCdoKCcpOvJ4OSmm KXR2dOel+ne3tHPyunZntPb1rCdoKCcpOvJ4OSmmKXR2dOdl+ne3tHPyunZntPb1rCdoKCcj+TG3dWpNzYv QzxRPHM2N0ZKNR6foqChm7G45NHe3ObU4uTfibfY2dGmmqaYo+0=/

2) [Star Sports, DragonTV, ATV, Bandsports] Noilta kanavilta pitäisi tulla, linkeistä ei vielä tietoa...

3) http://planet.nana.co.il/livetv/ 

Toivottavasti joku noista toimii...

***********

Viestini mielenkiintoisin osio tulee tässä, nyt kaikki hereillä! Näin jo viime yönä painajaista tulevasta ottelusta. Unessani Arsenal johti 40. minuutin kohdalla 1-3 ja Henry oli kurittanut Madridia oikein kunnolla...
...mutta ei se mitään, koska sit mä heräsin...

edit. säädin linkkiä...
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: RONALDO - 21.02.2006, 07.29.15
Minäkin näin jotain tuon tyyppistä painajaista, ja kaikenlisäksi näin unta että Ronaldo ei pelaisi tänään, mutta sitten onneksi heräsin  ;D Mutta on kuitenkin iso virhe jos Ronaldoa ei peluuteta tuon eilisen lausuntonsa jälkeen, mutta veikkaan että Real voittaa numeroin 4-1 Ronaldo 2kertaa Robertto Carlos tinttaa vaparisti karseen tykin vastustamattomasti maaliin.Raul tulee vaihdosta kentälle ja neljännellä kosketuksellä tinttaa pallon ylänurkkaan.On kyllä mielenkiintoista seurata miten yleisö reagoi tuohon Ronaldo juttuun, se ei nimittäiun ainakaan Ronaldoa helpota jos vihellykset jatkuu mutta kakspiippunen juttu.
Mutta tärkeintähän tässä vain on että Real voittaa tämän illan ottelun.

I HALAMADRID!
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: HannuTouru - 21.02.2006, 10.17.36
Laitetaan nyt vielä pelaajalistat:

Real Madrid:

Porteros: Casillas y Cobeño.

Defensas: Cicinho, Salgado, Woodgate, Sergio Ramos, Mejía y Roberto Carlos.

Centrocampistas: Gravesen, Diogo, Beckham, Robinho, Zidane, Guti y Baptista.

Delanteros: Raúl, Ronaldo y Cassano.

Arsenal:

Jens Lehmann
Abou Diaby
Robert Pires
Freddie Ljungberg
Jose Antonio Reyes
Alexander Hleb
Thierry Henry
Cesc Fabregas
Mathieu Flamini
Alexandre Song
Gilberto
Philippe Senderos
Manuel Almunia
Emmanuel Eboue
Kolo Toure
Sebastian Larsson
Theo Walcott
Johann Djourou
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: tuanínho_512 - 21.02.2006, 10.38.59
kiitti hannu noista linkeistä  ;) otteluthan alkaa 21.45 suomen aikaa? :)
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: HannuTouru - 21.02.2006, 11.36.16
Jep, molemmat ottelut alkavat 21.45 suomen aikaa.

Tälläisen videon löysin matsiin liittyeen:
http://rapidshare.de/files/13586313/afc_vs_real_by_borsi3.wmv.html

edit. toinenkin video löytyi:
http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=10IPVGV9IEX6W399S989C0TQ6K
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Finale - 21.02.2006, 17.02.57
Loistava pohjustus Tourulta illan peliin :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Joukueiden nykykunnon perusteella Madrid voisi ratkaista otteluparin jo tänään 3 maalilla. :pallo: Raulin ja Woodyn pelaamista odotan suurimmalla mielenkiinnolla. Ronaldon juttu on kyllä ikävä, toivottavasti ei vaikuta koko joukkueen valmistautumiseen, Ronaldoon itseensä asian on pakko vaikuttaa, mutta toivottavasti pystyy kääntämään asian voitokseen parilla maalilla. :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: RONALDO - 21.02.2006, 17.51.40
Kyllä ,  :peukku_ylos: pari maalia tekisi terää Ronaldon itseluottamukselle  :peukku_ylos: Toivottavasti fanit ei nyt tässä ottelussa Ronaldolle vihellä  ::)
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Petri P - 21.02.2006, 20.24.33
Olipas loistava ennakko HannuTourulta. Kippis ja kulaus siitä :peukku_ylos: :tuoppi:

Toivottavasti joku streami lähtee illalla toimimaan moitteettomasti. Tuolla http://planet.nana.co.il/livetv/ :ssä näytti olevan aika pieni ja huonolaatuinen kuva (olympialaisia oli menossa), mutta se toimi. Siispä pitänee siihen tyytyä mikäli parempaa ei saa toimimaan. FF:lta luetun perusteella pitäis näkyä seuraavilta kanavilta: DragonTv (PPLive, Tvants, Sopcast) ja Starsports (PPLive, Tvants)... Tosin omasta PPLiven versiostani en kumpaakaan kanavaa suorilta löytynyt. Jospa päivittäis softaa... :P

Tulosveikkaus kuivahko 2-0 (1-0) :pallo:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: VilleL - 21.02.2006, 20.37.58
Löytyisikö pplivelle linkkiä?
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Petri P - 21.02.2006, 21.09.13
Löytyisikö pplivelle linkkiä?

No ainakin tuo Dragon TV, jolta matsin pitäisi näkyä, löytyy ihan sieltä PPLiven valikostakin näköjään. Jäi itseltä aluksi huomaamatta, kun vilkaisin vain tuon Sports-osion. Eli: Channel list -> ChinaLocal_TV -> Dragontv... tosin hieman hämäävästi mulla näkyy tuolla sekä "Dragon TV" että "Dragontv" ??? Itselläni on noista tuo "Dragon TV" vasta bufferoimassa, joten toimivuudesta ei mitään hajua tällä hetkellä. Toivottavasti tuolta peli kuitenkin näkyy.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Finale - 21.02.2006, 21.25.05
Ilmeisesti aika oletetut avauskokoonpanot.

Real Madrid: Casillas, Cicinho, Woodgate, Sergio Ramos, Carlos, Gravesen, Beckham, Guti, Zidane, Robinho y Ronaldo.

Arsenal: Lehmnann; Eboué, Touré, Senderos, Flamini; Gilberto, Cesc, Hleb, Ljunberg; Reyes y Henry.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: VilleL - 21.02.2006, 21.30.54
Löytyisikö pplivelle linkkiä?

No ainakin tuo Dragon TV, jolta matsin pitäisi näkyä, löytyy ihan sieltä PPLiven valikostakin näköjään. Jäi itseltä aluksi huomaamatta, kun vilkaisin vain tuon Sports-osion. Eli: Channel list -> ChinaLocal_TV -> Dragontv... tosin hieman hämäävästi mulla näkyy tuolla sekä "Dragon TV" että "Dragontv" ??? Itselläni on noista tuo "Dragon TV" vasta bufferoimassa, joten toimivuudesta ei mitään hajua tällä hetkellä. Toivottavasti tuolta peli kuitenkin näkyy.

Mulla vissiin eri versio pplivestä, valikoissa pelkkiä kysymysmerkkejä. http://planet.nana.co.il/livetv/ ton kautta ajattelin kattoa, ei hirveen tarkka mutta menettelee.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: mikko29 - 21.02.2006, 21.33.54
ite laitoin ton Dragon TV:n pyörimään, ok kuvalaatu eikä töki yhtään ainakaan vielä. Mainoksia tulee, tiiä sitten tuleeko se peli tältä kanavalta
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Petri P - 21.02.2006, 21.35.55
Aiemmin oli Dragon TV:llä jotain muuta ohjelmaa... tai no jonkin muun ohjelman still-kuva, joten testasin tuota Dragontv:tä. Se ei toiminut... kokeilis uudelleen tuota ensimmäistä vaihtoehtoa... tuo livetv on auki varoilta taustalla
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Zeik - 21.02.2006, 21.45.28
Eipä taida tulla mitää tosta pelin kattomisesta  :peukku_alas:.. sen verra pahast pätkii tuo Dragon TV
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: RONALDO - 21.02.2006, 21.46.51
Mulla ei kuulu ollenkaan äänet  ???
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Finale - 21.02.2006, 21.47.13
PPstreamin kautta tuo Dragon TV on yksi parhaita streameja mitä olen ikinä katsellut.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: RONALDO - 21.02.2006, 21.51.03
Onkos Ronaldolle buuailtu?
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Petri P - 21.02.2006, 21.54.56
Kun malttoi odotella, niin tuo Dragon TV alkoi pyörimään mallikkaasti (kop kop) PPLiven kautta :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Finale - 21.02.2006, 21.56.58
Woodgate -> Mejia  :peukku_alas: Arsenalilla jo kolme selvää maalinteko paikkaa. :peukku_alas:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: RONALDO - 21.02.2006, 21.57.41
Voi W ! ei lupaa hyvää  :peukku_alas:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Petri P - 21.02.2006, 21.59.49
Jeps... :( Takareidessä taisi olla jotain häikkää. Turhan aikaiseen tuli tuo vaihto. Puuh... ja Arsulla taas mainio maalitilanne. Ei kovin hyvä alku... ja yleisö buuaa
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: RONALDO - 21.02.2006, 22.01.46
Joo, Arsu tullu yllättävän hyvin mukaan, nyt ei saa pelata ylimielisesti!
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: VilleL - 21.02.2006, 22.08.32
Kun malttoi odotella, niin tuo Dragon TV alkoi pyörimään mallikkaasti (kop kop) PPLiven kautta :peukku_ylos:

Miten ton saa dragon tv:n saa näkymään?
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Petri P - 21.02.2006, 22.14.38
Kun malttoi odotella, niin tuo Dragon TV alkoi pyörimään mallikkaasti (kop kop) PPLiven kautta :peukku_ylos:

Miten ton saa dragon tv:n saa näkymään?


Mulla tuo löytyi ylempänä mainitulla tavalla PPLiven (versio 1.1.0.7) kanavalistalta... Hyvin pyörii just nyt
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Petri P - 21.02.2006, 22.23.17
Oi voi kun pelattiin nätisti Beckham keskeltä läpi, mutta Lehmann torjui... Kotijoukkueen peli on parantunut alkuminuuttien kaaoksesta hieman. Kyllä tämä tästä :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: RONALDO - 21.02.2006, 22.25.33
Peli on parantunut todellakin Realin osalta, paljon laukauksia on saatu ammuttua mutta Lehman on pelannut hyvää peliä Arsenalin maalilla.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: RONALDO - 21.02.2006, 22.36.38
Eka puoliaika pelattu, Real käytti yhden vaihdon molemmat joukkueet sai 1keltaisen kortin.
Laukaukset Real Madrid 10 ja Arsenal 6 toisella puoliajalla pitäis saada maali aikaseks  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Finale - 21.02.2006, 22.38.30
Käsittämättömän hermostunutta peliä, kolmen perättäisen syötön antaminen omille tuotti uskomattomia vaikeuksia. Harhasyöttöjen määrä on liian suuri näihin peleihin.

Loppua kohden Madridin peli parani ja maalipaikkojakin saatiin rakennettua. Miten olisi jos mentäisiin kahdella kärjellä toiseen erään ???
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Petri P - 21.02.2006, 22.40.11
Aika kaksjakoinen suoritus taas vaihteeksi. Ottelun alussa kotijoukkue oli pääosin vastaanottavana osapuolena. Puolustuspeli meni ehkä hieman sekaisin Woodyn loukkaannuttua heti alussa..? Harhasyöttöjä ja roiskintaa pitkälti... Kuitenkin pikkuhiljaa Real sai paremmin otetta peliin ja hyviä tilanteita tuli toiseenkin päähän. Kyllä toisella puoliajalla nähdään jo maalejakin...
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: mikko29 - 21.02.2006, 22.41.11
toi arsun oikee pakki osottautunut robinholle yllättävän vaikeaksi ohittaa,veikkaan että vaihdetaan rauliin tokalla puoliajalla, loppua kohti parani joo huomattavasti...Tasaista näyttää olevan muissakin peleissä ::)
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: RONALDO - 21.02.2006, 22.43.44
Juu niin kuin Mikko tuossa sanoikin niin tasaista on muualla ollut, muut pelit 0-0 paitsi Bayern Munchen johtaa Ac Milania 1-0.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: #10 - 21.02.2006, 22.49.54
Oikeasta laidasta näyttäisi nyt pääsevän helpommin läpi, ehkä kannattaisi vaihtaa kahteen
kärkeen ja koittaa vaan enemmän tuoda palloa Cicin ja Becksin avulla ylös ja sieltä kärjille.
Kuten joku jo mainitsi, Robinho ollut vaikeuksissa vasemmalla.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: #10 - 21.02.2006, 22.51.10
Ärf, alkoipa surkeimmalla mahdollisella tavalla toinen puolisko...
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Finale - 21.02.2006, 22.52.21
Näin :keskari:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: RONALDO - 21.02.2006, 22.52.44
Vittu  :keskari: Kyllä nyt harmittaa, tätä peliä ei saada hävitä !
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Finale - 21.02.2006, 22.54.49
Henry juoksi puolesta kentästä eka Ronaldon sitten Mejian sitten Gutin ja lopuksi Ramoksen ohi ja alakulmaan.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Zeik - 21.02.2006, 22.56.55
Voi paska...niinpä tietysti Henry  :keskari:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: #10 - 21.02.2006, 23.00.02
Noniin, Raul lämmittelee!
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: RONALDO - 21.02.2006, 23.10.08
Raul tuli Robinhon tilalle  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Finale - 21.02.2006, 23.23.13
Baptista -> Gravesen :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: RONALDO - 21.02.2006, 23.24.37
Nyt sais Baptista näyttää että minkä takia se hankittiin Realiin  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Gioiello di Bari - 21.02.2006, 23.28.21
Ihmettelenpä vain miksi Casillas lähti ottamaan turhan kortin, aivan kuin hän olisi tuolta muka jotain nähnyt  :peukku_alas:???
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: E-spel - 21.02.2006, 23.43.02
Noniin, se on sitten hyvää yötä UCL:an puolesta. Tällä pelillä Real Madrid ei tee maalin maalia Arsenalia vastaan. Tuli Viasatilta tuo peli katsottua ja täytyy sanoo, et tulipa Luis Figoa ikävä Robinhon räpeltämistä seuratessa. :keskari:
Jotai positiivista sentään, Benfica voitti Liverpoolin kotonaan 1-0.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Petri P - 21.02.2006, 23.44.55
Tjaa-a... semmoinen matsi sitten tällä kertaa. Ansaittu tappio, mutta ei se peli ole vielä menetetty ajatellen toista osaottelua. Avausmaali Highburyllä ja peli alkaa taas alusta... Nyt ei sen ihmeempiä jaksa kirjoitella tähän hätään.

Joukkueen esitykselle kokonaisvaltainen :peukku_alas:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: mikko29 - 21.02.2006, 23.45.01
Tappiohan siitä sitten tuli :keskari:En oikein kuvitellu tällaista peliä 2h sitten mutta ei voi mitään. Harmi et lähes kaikki maalipaikat tuli becksille ku ei tunnu saavan palloa sisään läpiajoista..
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: #10 - 21.02.2006, 23.45.09
Kyllä oli järjettömän tuskaisaa taas... Ei minkäännäköistä peli-iloa kentällä.
Näillä esityksillä saa kyllä sanoa hyvästit tällekin kannulle.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: RONALDO - 21.02.2006, 23.46.19
0-1  :peukku_alas: Tää peli olis just pitäny voittaa ja varsinkaan Arsenalille ei olis pitäny antaa edes yhtä maalia, nimittäin niille riittä nyt vaikka tasapeli niitten kotikentällä varmistaaksen jatkopaikan.Jos tästä jotain hyvää pitäisi sanoa niin että hävittiin vaan 0-1, nimittäin tuo Arsenalin etumatka on ihan hyvin kurottavissa, parempaa onnistumista tarvitaan seuraavassa Arsu pelissä.Ja kahdella kärjellä ehdottomasti liikkeelle.
Laukaukset Realille 16-12

Tässä muitten pelien tulokset

Benfica-Liverpool 1-0
PSV-Lyon 0-1
Bayern Munchen 1-1

Eli vähämaalinen kierros ainut hyvä asia tässä kierroksessa oli se että Liverpool hävisi :peukku_ylos: Toivottavasti tajuaisivat sielä nelosella näyttää ensi teevee pelinä Arsenal-Real pelin, Real on aina vaarallinen kun se on taka-ajo asemassa(huomasitte varmaa Zaragoza pelissä ;))
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: gintonic - 21.02.2006, 23.47.36
vittu!!!!!!!!! >:D >:D :keskari: :keskari:
ronaldo oli kyl pirtein  :)
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Gioiello di Bari - 21.02.2006, 23.48.03
En jaksa muuta sanoa kuin että Ramokselle varaukseton  :keskari: :keskari: :keskari:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Finale - 21.02.2006, 23.48.10
Aivan v%¤#n surkee peli. Arsenalin nuorisoakatemia otti aika vahvan kiinnityksen jatkopaikkaan vierasvoitolla. Ei minkäänlaista tahtoa voittaa ja häviön tekee vieläkin käsittämättömämmäksi sen, että Arsenal ei ollut edes hyvä.

Casillas :peukku_ylos: :peukku_ylos: Jälleen varmaa peliä ja muutama tärkeä torjunta. Välillä haluaisi olla Casillaksen housuissa siellä maali tolppien välissä ja tietää mitähän Ikerman ajattelee kun itse torjuu kaiken mahdollisen ja sitten kymmenen muuta räpeltää nollapelin.

Raul  :peukku_ylos: Ainoa joka jahtasi voittoa ja näytti miksi on niin tärkeä joukkueelle.

Kaikille muille :peukku_alas: :keskari:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: VilleL - 21.02.2006, 23.48.32
Ei helvetti mikä peli. Maalin jälkeen Arsenal passivoitui totaalisesti. Realin annettiin pitää palloa, mutta ei löytynyt minkäänlaisia keinoja puolustusmuurin läpäisemiseksi. Hyökkäysalueelle päästiin, mutta Realilla ei ollut yhtään kunnon maalipaikkaa toisella puoliajalla. Palloa vaan siirreltiiin ja siirreltiin siihen asti, että menetettiin se. Aivan hirveää katsottavaa!  :keskari: Miksei Cassanoa otettu kentälle? Miksei Ronaldoa vaihdettu vittuun, kun oli aivan paska.

Vittumaiset lähtökohdat lähteä Lontooseen kahden viikon päästä Arsenalia kaatamaan. Arsenalilta oli nytkin 5(?) avauskokoonpanon äijää pois, miten kahden viikon päästä?

Ei voi kuin ihmetellä, tolla hyökkäyskalustolla pitäisi maaleja tehdä.  ???
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Morienttes - 21.02.2006, 23.56.42
Kyllä nyt onnistutaan tekemään tilanne vaikeeks... Ois nyt jotain pitäny oppia Copan rökäle tappiosta. Staroille vissii pitää hakata sitte asennetta päähän!!! ???
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: HannuTouru - 21.02.2006, 23.57.52
Pelillisistä ongelmista en jaksa edes aloittaa, mutta jos jotain hyvää pitää hakea, niin mahdollisuudet toisen osaottelun Neloselle saamiseksi kasvoivat varmasti hiukan...

..."Jee"  
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: VilleL - 22.02.2006, 00.01.02
Pelillisistä ongelmista en jaksa edes aloittaa, mutta jos jotain hyvää pitää hakea, niin mahdollisuudet toisen osaottelun Neloselle saamiseksi kasvoivat varmasti hiukan...

..."Jee" 

Joo, itseki funtsin samaa.. Voi olla kyllä, että näyttävät milan-Munchen pelin.
Saa nähdä miten peli vaikutti tuleviin liigapeleihin ja miten lopez caro saa nämä "supertähdet" pelaamaan lontoossa paremmin.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: don Miguel - 22.02.2006, 00.02.31
Pääsin vasta tokan puoliajan alussa katsomaan peliä, ja täytyy kyllä sanoa, että Zizou rupee oleen aika hidas. Ei sen puoleen muutkaan loistaneet. Käsittämätöntä roiskintaa, syötöt ei oikein mee omille jne. Toivottavasti seuraava matsi Lontoossa olis parempi. Mutta siitä tulee todella vaikea matsi. Ja jos asenne ei oo kohdallaan, niin se on sitten goodbye ja morientes.
don Miguel vaikenee muutamaks päiväks(ainakin)  ja lähtee huomenna Moskovaan hiihtolomalle.Jep jep. Ja syynä on pojan korisjoukkueen osallistuminen Nuorten Pohjois-Euroopan Liigan osaturnaukseen. Ei muuten olis ihan ensimmäisten matkakohteiden joukossa ko kaupunki.
Real Madrid hasta la muerte
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: RONALDO - 22.02.2006, 00.03.08
Kyllä minä ainakin Caron kykyihin luotan, sauhan hän pelaamaan pojat loistavasti Zaragozaa vastaan kun olivat ekan osaottelun jälkeen häviöllä 1-6 ja voittivat seuraavan osaottelun 4-0.
Nyt menen nukkumaan, öitä!
Miguelille vaan hyvää reissua  :tuoppi:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Morienttes - 22.02.2006, 00.03.57
Kyllähän Pasi haluu nähdä Saksalaisia tovereitaan ja kommentoida niitten peliä. ;) Tai sitte Even pyynnöstä näytetään Manun peliä nauhalta... :D
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: HannuTouru - 22.02.2006, 00.10.46
Kyllähän Pasi haluu nähdä Saksalaisia tovereitaan ja kommentoida niitten peliä. ;)
Ikävä tuottaa pettymys:

Lainaus käyttäjältä: http://www.nelonen.fi/ucl/
Chelsea - Barcelona keskiviikkona 22.02. klo 21.30. Ottelun selostaa JP Jalo. Studion miehittävät Matti Eve, vierainaan HJK:n Ville Nylund ja FC Hongan valmentaja Mika Lehkosuo.

Pasin valmennuspesti Viroon ilmeisesti estää kommentaattorin hommat...  :peukku_alas:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Siperia - 22.02.2006, 08.00.09
Kyllähän Pasi haluu nähdä Saksalaisia tovereitaan ja kommentoida niitten peliä. ;)
Ikävä tuottaa pettymys:

Lainaus käyttäjältä: http://www.nelonen.fi/ucl/
Chelsea - Barcelona keskiviikkona 22.02. klo 21.30. Ottelun selostaa JP Jalo. Studion miehittävät Matti Eve, vierainaan HJK:n Ville Nylund ja FC Hongan valmentaja Mika Lehkosuo.

Pasin valmennuspesti Viroon ilmeisesti estää kommentaattorin hommat...  :peukku_alas:
Ei perse. Ihan varmaan noi ei uskalla sanoo mitää ja Eve vaan äänes. VITTU! Viel ku näyttäsivät 'poolin pelin tälleen jälkilähetyksenä.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Puskas - 22.02.2006, 10.11.09
En jaksa muuta sanoa kuin että Ramokselle varaukseton  :keskari: :keskari: :keskari:

Eipä se Ramoksen moka ollut, kun keskikenttämies tekee vastuuttoman pallonmenetyksen ja herrat Ronaldo ja Guti eivät kiinnostu edes kunnolla yrittämään puolustaa, niin Hery pääsee Ramosia vastaan haastamaan täydellä vauhdilla rankkarialueen sisällä ja Ramos sai Henryn vielä suht huonoon kulmaan ajettua, mutta Henryn viimeistely oli täysin eri luokkaa kuin Beckhamin ja Robinhon.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 22.02.2006, 12.15.12
Florentino Perze voi taas katsoa peiliin, sillä jos Caro saisi itse valita kenet ottaa vaihtoon, olisi ihqbexi tullut pois, eikä suinkaan suht. hyvin(=vähiten huonosti) pelannut Robinho. Jos nyt ei jauheta paskaa huonosta pelistä jne., vaan hyväksytään se tosiasia, että niin kauan kuin Perez on johdossa ei joukkueessa ole kilpailua pelipaikoista ja sitä kautta oikeaa asennetta. Kaikki eilistä edeltäneet hyvät esitykset olivat pelkästään väliaikainen jakso, ja ne todelliset, syvällä piilevät ongelmat, ovat edelleen tallella. Odotellaan niitä presidentin vaaleja, enää muutama pokaaliton kausi edessä...

Niin, ja virtuaalinen  :tuoppi: sille, joka jaksaa etsiä tilastot bexun eilen omille menneistä syötöistä  :-*
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Zeik - 22.02.2006, 14.56.32
No Real Madridin virallisten sivujen mukaa becks syötti eile 33 syöttöö ja passes ok 21..kun taas Robinhon vastaavat tilastot 31-25. Ja becks olikin eilen huonoin syöttelijä avauksen keskikenttä pelaajista  >:( ..että tällaista tilaston näpräystä
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Gioiello di Bari - 22.02.2006, 15.38.47
En jaksa muuta sanoa kuin että Ramokselle varaukseton  :keskari: :keskari: :keskari:

Eipä se Ramoksen moka ollut, kun keskikenttämies tekee vastuuttoman pallonmenetyksen ja herrat Ronaldo ja Guti eivät kiinnostu edes kunnolla yrittämään puolustaa, niin Hery pääsee Ramosia vastaan haastamaan täydellä vauhdilla rankkarialueen sisällä ja Ramos sai Henryn vielä suht huonoon kulmaan ajettua, mutta Henryn viimeistely oli täysin eri luokkaa kuin Beckhamin ja Robinhon.

No en nyt tuon perusteella niitä :keskari: jaellukkaan, 84min käsittämätön pallo suoraan Piresille ja kyllä oli hauska temppu vähän Lehmannin näpeille kikkiä, YMS. mokailua.
Kantani yhä edellisillan esityksestä  :keskari: :keskari: :keskari:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: E-spel - 22.02.2006, 16.17.23
Tälläne unohtu sanoa, että Woodgate petti joukkueen TAAS KERRAN. :keskari:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: mikko29 - 22.02.2006, 16.31.32
Tälläne unohtu sanoa, että Woodgate petti joukkueen TAAS KERRAN. :keskari:
Hieman off-topic mut Mejia pelas kyllä tosi varmasti, ainoo et päästi henryn ohi ???(kukapa sen pysäyttäisi)...ihan pätevä tuuraamaan woodya, ei oo kyl niin hyvä ilmapelissä

Joten en usko että peli olisi ollut paljoa erilainen vaikka woody ei olisikaan loukkaantunut, ainoo et ois ollu 1 vaihto enemmän..
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: mikko29 - 22.02.2006, 16.35.34
Vittumaiset lähtökohdat lähteä Lontooseen kahden viikon päästä Arsenalia kaatamaan. Arsenalilta oli nytkin 5(?) avauskokoonpanon äijää pois, miten kahden viikon päästä?
Oliko siitä arsulle jotain haittaa, esim. jos suht hidas lauren olis pelannu oikealla olis robinholla ollu paremmat mahikset päästä ohi..
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Mágico Madrid - 22.02.2006, 19.31.56
Tälläne unohtu sanoa, että Woodgate petti joukkueen TAAS KERRAN. :keskari:
Hieman off-topic mut Mejia pelas kyllä tosi varmasti, ainoo et päästi henryn ohi ???(kukapa sen pysäyttäisi)...ihan pätevä tuuraamaan woodya, ei oo kyl niin hyvä ilmapelissä

Hei camoon "Woodgate petti joukkueen".. Minkäs sille voi, että paikat ovat hajalla, tuskinpa hän itse haluaisi olla loukkaantuneena.. En haluaisi olla Woodyn saappaissa..

En itse peliä nähnyt, joten en voi kommentoida sen enempää.. Tietenkin harmittaa tappio, mut nousu on täysin mahdollinen..  :peukku_ylos:

Henrystä sen verran, että hän on monipuolisin pelaaja nykypäivänä.. Pääpeli ei ehkä ole parhaimmasta päästä...
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Finale - 22.02.2006, 19.38.49
Kun eilistä maalia kelailin äsken niin ei taas tiennyt että itkisikö vai nauraisiko :keskari: Koko tilanne lähti Ronaldon pallon menetyksestä ja mitä sen jälkeen tapahtuu niin on aivan uskomatonta. Ronaldo lähtee Henryn perään niinkuin haluaisi näyttää että kyllä minäkin puolustaa osaan, ei sitten kuitenkaan voi tosissaan viedä tilannetta loppuun vaan näennäisesti jolkottelee vierellä maaliin asti. Jos Ronaldo olisi vetänyt Henryä sukille heti keskiympyrässä, olisi Ronaldo voinut ehkä saada kortin ja Arsenal vaparin jostain 35m ja tilanne olisi pysynyt 0-0:ssa.

Guti ei uskaltanut viedä taklausta loppuun asti tod.näk punaisen pelossa ja Ramoksella ei ollut mitään saumaa kun Henry tuli jotain 150 km/h ja Ramos oli niin huonossa kulmassa.

Jos Zaragozaa vastaan copa del rey:ssä pystyttiin niinkin hyvään nousuun, niin kyllä kahden viikon päästä on vielä hyvätkin mahdollisuudet, mutta kyllä paljon pitää muuttua, periaatteessa kaikki muu paitsi maalivahtipeli, niin surkea esitys eilinen peli oli.

Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Finale - 22.02.2006, 21.09.41
Kahden viikon päästä Arsenal-Real Madrid suorana televisio pelinä :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Kiitos Nelonen :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: VilleL - 22.02.2006, 21.12.49
Kahden viikon päästä Arsenal-Real Madrid suorana televisio pelinä :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Kiitos Nelonen :peukku_ylos:

Missä noin lukee? ei nelosen ucl-sivuilla ainakaan?
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Mágico Madrid - 22.02.2006, 21.13.56
Kahden viikon päästä Arsenal-Real Madrid suorana televisio pelinä :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Kiitos Nelonen :peukku_ylos:

Missä noin lukee? ei nelosen ucl-sivuilla ainakaan?

Matti Eve ilmoitti äsken..  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: VilleL - 22.02.2006, 21.14.56
Kahden viikon päästä Arsenal-Real Madrid suorana televisio pelinä :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Kiitos Nelonen :peukku_ylos:

Missä noin lukee? ei nelosen ucl-sivuilla ainakaan?

Matti Eve ilmoitti äsken..  :peukku_ylos:

Eihän lähetys ole edes alkanut vielä?
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Finale - 22.02.2006, 21.15.41
Missä noin lukee? ei nelosen ucl-sivuilla ainakaan?

Eve kertoi äsken suorassa lähetyksessä nelonen plussalla ;)
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: VilleL - 22.02.2006, 21.17.20
Missä noin lukee? ei nelosen ucl-sivuilla ainakaan?

Eve kertoi äsken suorassa lähetyksessä nelonen plussalla ;)

Jep, uskon uskon. Loistavaa!  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: HannuTouru - 22.02.2006, 21.40.22
Kerrankin Nelosen otteluvalinnalle  :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: RONALDO - 23.02.2006, 21.34.10
Loistavaa jos tuo peli teeveestä näytetään  :peukku_ylos: :tuoppi: ei aina jaksais tosta tietokoneelta noita pelejä kattella.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Finale - 23.02.2006, 22.02.07
Nyt kun näitä Ronaldo juttuja fanien vihasta on riittänyt, niin kyllä Lehkosuo sanoi eilen CL studiossa ihan hyvin kun oli puhetta seuraavasta osaottelusta Lontoossa, kun sanoi että teke Real Madridille varmasti ihan hyvääkin päästä pois pelaamasta kotoa, pois hirveitten paineiden alta. (oho mikä lause, ymmärtääköhän kukaan ;))

Butragueno sanoi tänään, että kokoopanoa tullaan todenteolla tarkastamaan Lontoon peliä varten ja muutamien pelaajien avauskokoonpanopaikka ei ole enään niinkään varma mm. Guti, Ronaldo, Mejia. Tosin tälläiset asiat riippuvat muutenkin loukkaantumisista ja tod.näk tulevista liiga otteluista, joten tälläisiä arvailuja ei varmasti kannata ottaa vielä kamalan tosissaan.

Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: RONALDO - 23.02.2006, 22.11.37
Jos Ronaldo halutaan Realissa pitää niin penkittäminen ei asiaa auta, enkä usko että Ronaldo penkitetään noin tärkeässä ottelussa, Helguera varmaankin pelaa Ramosin kanssa toppariparina.

Samaa mieltä Lehkosuon kanssa siitä että tekee Ronnielle hyvää päästä pelaamaan muualla kuin Bernabeulla  ;)
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: #17 - 23.02.2006, 22.40.49
"Ronnie"
On muuten yleinen lempinimi futaajille :P Cristiano Ronaldoa kutsutaan ManU fanien keskuudessa Ronnieks, Ronaldinhoa kutsutaan ja näköjään myös Ronaldoa...Ohhoh
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 23.02.2006, 23.57.24
Tälläne unohtu sanoa, että Woodgate petti joukkueen TAAS KERRAN. :keskari:
Ei, vaan perselihas(tai mikä nyt ikinä hajoskaan) petti Woodyn TAAS KERRAN.  :keskari:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Mágico Madrid - 24.02.2006, 00.44.07
Tälläne unohtu sanoa, että Woodgate petti joukkueen TAAS KERRAN. :keskari:
Ei, vaan perselihas(tai mikä nyt ikinä hajoskaan) petti Woodyn TAAS KERRAN.  :keskari:

Näin juuri.. Kuten jo sanoin, Harmittaa aivan vietävästi.. Pelikuntoisena Woody on ollut minulle positiivinen yllätys..
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: El Madridista - 24.02.2006, 07.39.30
Eräs entisistä Real Madrid-pelaajista, vanha los blancos suosikkini Steve McManaman sanoo Real Madridilla olevan täydet mahdollisuudet Arsenalia vastaan Highburylla

http://www.realmadrid.com/articulo/rma29558.htm

Wannabe-fanien muitin virkistykseksi Macca pelasi Madridissa vuodet 99-03 ja teki Real Madridin toisen maalin mestareiden liigan finaalissa 99/00. Macca pelasi mielestäni aina hyvin ja hyvällä asenteella, kunnes iso paha Perez potki hänet(kin) pihalle. ja Senkään jälkeen kun El Macca lähti ei real ole voittanut mitään.

vähä offtopic, sori!
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: el Blanco - 24.02.2006, 09.03.06
Joo, Macca kuului myös allekirjoittaneen suuriin suosikkeihin. Pelasi suurella sydämellä ja pelasi ihan hyvinkin. Paras muisto miehestä onkin, kun iski maalin Camp Noulla 2002 semeissä; toki sitä finaalimaaliakaan ei sovi unohtaa.
Maccan roolihan joukkueessa kärsi todella paljon, kun Figo saapui Bernabéulle.

OT, mutta Maccalle yhä edelleen :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: Roberto - 24.02.2006, 11.33.45
Ei helvetti mikä peli. Maalin jälkeen Arsenal passivoitui totaalisesti. Realin annettiin pitää palloa, mutta ei löytynyt minkäänlaisia keinoja puolustusmuurin läpäisemiseksi. Hyökkäysalueelle päästiin, mutta Realilla ei ollut yhtään kunnon maalipaikkaa toisella puoliajalla. Palloa vaan siirreltiiin ja siirreltiin siihen asti, että menetettiin se. Aivan hirveää katsottavaa!  :keskari: Miksei Cassanoa otettu kentälle? Miksei Ronaldoa vaihdettu vittuun, kun oli aivan paska.

Vittumaiset lähtökohdat lähteä Lontooseen kahden viikon päästä Arsenalia kaatamaan. Arsenalilta oli nytkin 5(?) avauskokoonpanon äijää pois, miten kahden viikon päästä?

Ei voi kuin ihmetellä, tolla hyökkäyskalustolla pitäisi maaleja tehdä.  ???

Nyt se on viimeistään nähty, ettei kovia pelejä voiteta vaikka on maailman parhaat hyökkääjät, kun "pelintekijänä" häärää herra, jonka bravuurinumeroihin kuuluvat paskat vapaapotkut, helposti ennakoitavat persroiskaisut ja turhat pallonmenetykset sekä harhasyötöt. Tunnistaa nimen Beckham, ja juoksee päättömänä pitkin kenttää pilaamalla hienoimmatkin syöttökuviot.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: ronaldo_90 - 24.02.2006, 14.35.57
Ihmeellinen valinta neloselta  :peukku_ylos: Yllätyin positiivisesti. Eikä eka pelikään mikään huono valinta ollut.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Arsenal FC
Kirjoitti: STRIKER - 24.02.2006, 18.35.48
Nelonen, loistavaa! Vihdoin juuri se ottelu mitä toivoinkin. Eihän se viime pelivalintakaan huono ollut mutta peli nyt oli aika surkeata loppua lukuunottamatta...