RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: babar - 18.03.2006, 20.51.57
-
:traktori:
-
Varmaankin joukkuepelaaminen.Nykyään tuntuu että joukkuehenki ei ole enään niin korkea kuin aikasempina vuosina.
-
Juu, eiköhän se tuo joukkuehenki tällähetkellä ole se suurin ongelma. Ainakin hyökkäyspäässä ::) :P
-
Beckham ;D
-
Beckham ;D
Saisiko tuohon vähän perusteluja ;) Beckham pelannut minun mielestäni hänen parhaimman Real kautensa toistaiseksi.
-
No alussahan hän pelasi tosi hyvin, mut viime aikoina on kyllä ollut aivan perseesti. Kaikki keskitykset menee ties minne ja muuta hän ei sit kentällä teekkää. No ei Becks se ongelma oo mut laitapelaaminen.
-
No alussahan hän pelasi tosi hyvin, mut viime aikoina on kyllä ollut aivan perseesti. Kaikki keskitykset menee ties minne ja muuta hän ei sit kentällä teekkää. No ei Becks se ongelma oo mut laitapelaaminen.
Laitapelaaminen tosiaan on ollut Becksin heikkous tosin keskelle en miestä laittaisi koska hän veisi jonkun toisen paikan, penkille vaan ja Cicnho oikeaks laituriks :P :peukku_ylos:
-
Wanhat ja iäkkäät pelaajat, joilla ei paljoa peli-intoa ole.
-
Sanon vain pelihaluttomuus.. Vähemmän palkkaa enemmän töitä..
Wanhat ja iäkkäät pelaajat
ei ne nyt niin vanhoja ole.. eilisessä avauksessa kaksi yli 30-vuotiasta.