RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: El Madrid - 08.04.2006, 20.09.13

Otsikko: Nuoret lupaukset!!
Kirjoitti: El Madrid - 08.04.2006, 20.09.13
Miksi Realin pelaajien keski-ikä on niin korkea? Eikö voisi keskittyä nuorempiin pelaajiin?? ???
Otsikko: Re: Nuoret lupaukset!!
Kirjoitti: Mágico Madrid - 08.04.2006, 20.28.04
Miksi Realin pelaajien keski-ikä on niin korkea? Eikö voisi keskittyä nuorempiin pelaajiin?? ???


Nuorien pelaajien puute, varsinkin hyökkäyspäässä, johtuu tuosta pieleen mennystä calactico- tempauksesta.. Tulevaisuus tämän suhteen on lupaava..

Nuoria lupauksia Madridissa riittää myös Castillan ulkopuolella.. Castillassa on kaikkien tietämät Jurado, Soldado, Adrian Martin, Balboa ja Filipe.. Myös C-joukkueesta tulee kovia tyyppejä, varsinkin Segunda B:n pininchi-pörssin johtaja Rayco.. Realilta löytyy myös Infantil A: n maalipörssin johtaja Alberto Bueno.. Infantil A vastaa ilmeisesti Suomen A-junioreita.. en tosin ole aivan varma..

Maalivahti osio on myös todella lupaava.. Tietenkin Real Madridin ja maailman ykkönen Casillas loistaa, mutta hänen takanaan tulee kovia lupauksia.. Adan, joka on Espanjan U-19 ykkösveska, pelaa Segunda B:ssä hyvää kautta.. Lupaavin maalivahti on kuitenkin Casilla, jota myös Chelski on hamuillut.. On Madridissa tietenkin Castillan ykkösveska Cobeno, mutta hän tuskin saannee tilaisuutta ykkösjoukkueessa..

Real Madridin junioreiden kovuuden näkee myös maajoukkue tasolla.. Espanjan U-19 vuotiaissa pelaa neljä Real Madridin pelaajaa: Adan, Javi Garcia, Granero ja Mata.. Taitaa myös U-21 pelata pari "valkoista". Luulisin, että Juanfran, Soldado ja Jurado ovat kyseisen maajoukkueen ringissä mukana.. en tosin ole tuosta varma.. Ainiin ja Filipe pelaa Brasilian U-21..

tulevaisuus näyttää erittäin hyvältä  :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Nuoret lupaukset!!
Kirjoitti: raulforever - 08.04.2006, 21.25.42
Miksi Realin pelaajien keski-ikä on niin korkea? Eikö voisi keskittyä nuorempiin pelaajiin?? ???


Nuorien pelaajien puute, varsinkin hyökkäyspäässä, johtuu tuosta pieleen mennystä calactico- tempauksesta.. Tulevaisuus tämän suhteen on lupaava..

Nuoria lupauksia Madridissa riittää myös Castillan ulkopuolella.. Castillassa on kaikkien tietämät Jurado, Soldado, Adrian Martin, Balboa ja Filipe.. Myös C-joukkueesta tulee kovia tyyppejä, varsinkin Segunda B:n pininchi-pörssin johtaja Rayco.. Realilta löytyy myös Infantil A: n maalipörssin johtaja Alberto Bueno.. Infantil A vastaa ilmeisesti Suomen A-junioreita.. en tosin ole aivan varma..

Maalivahti osio on myös todella lupaava.. Tietenkin Real Madridin ja maailman ykkönen Casillas loistaa, mutta hänen takanaan tulee kovia lupauksia.. Adan, joka on Espanjan U-19 ykkösveska, pelaa Segunda B:ssä hyvää kautta.. Lupaavin maalivahti on kuitenkin Casilla, jota myös Chelski on hamuillut.. On Madridissa tietenkin Castillan ykkösveska Cobeno, mutta hän tuskin saannee tilaisuutta ykkösjoukkueessa..

Real Madridin junioreiden kovuuden näkee myös maajoukkue tasolla.. Espanjan U-19 vuotiaissa pelaa neljä Real Madridin pelaajaa: Adan, Javi Garcia, Granero ja Mata.. Taitaa myös U-21 pelata pari "valkoista". Luulisin, että Juanfran, Soldado ja Jurado ovat kyseisen maajoukkueen ringissä mukana.. en tosin ole tuosta varma.. Ainiin ja Filipe pelaa Brasilian U-21..

tulevaisuus näyttää erittäin hyvältä  :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Tulevaisuus näyttää hyvältä joo, kun vaa pojille annettais mahdollisuuksii eikä aina vaa ostettas jotai liki 30v pelajii niitte paikoil.
Otsikko: Re: Nuoret lupaukset!!
Kirjoitti: RONALDO - 09.04.2006, 18.36.05
Futuren kanssa samaa mieltä  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Nuoret lupaukset!!
Kirjoitti: Juanito - 10.04.2006, 12.22.04
Graneiron on sanottu olevan yksi lupaavimmista ikäisistään pelaajista. Pelaa muistaakseni Hyökkäävää keskikenttää.

Yks mielen kiintonen pelaaja on myös C joukkueen Thaer. Aka Jordanian Rivaldo.

Juradolle pitäis antaa kyllä enemmän mahdollisuuksia ykkös jengissä. Toivottavasti saa niitä ens vuonna. Tai sitte lainalle jonnekkin. Esim Getafeen jonka kanssa Realilla on sopimus yhteis työstä.  Jurado teki todella vaikutukseen viime Castillan matsissa. Lähes jokainen hyökkäys kulkee hänen kauttaa. Loistava vapareissa.kaukolaukausissa,syötissä ja kaikoissa. Täydellinen pelintekijä siis. Muistuttaa aika paljon Kakaa omasta mielestäni
Otsikko: Re: Nuoret lupaukset!!
Kirjoitti: El Madrid - 10.04.2006, 20.13.55
Kiitos näistä informaatioista!!! Auttanut omaa näkemystä joukkueen tulevaisuudesta.. :peukku_ylos: