RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Mágico Madrid - 12.05.2006, 20.48.55

Otsikko: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Mágico Madrid - 12.05.2006, 20.48.55
Viimeinen peli... Zizoun viimeinen sarjapeli..

-Mikä on Ronaldon tilanne??
-Miten käy 2. sijan??
-Sevillalla Uefa Cup krapula?

edit. nyt on otsikko päivitetty.. joko kelpaa??  ;)
Otsikko: Re: Jornada 38 Sevilla - Real Madrid klo. 22 (GMT+2)
Kirjoitti: Juhana - 12.05.2006, 23.09.41
Koska on perjantai ja mä ryven itsesäälissä niin kaipa tässä voi samantien puuttua pariin epäkohtaan ;D

Päivämäärä olisi ollut ihan mukava. Lisäksi, jos antaa tuon GMT-tiedon tuohon perään, sen soisi olla oikein. Nimittäin kesäaika suomessa on GMT+3, koska GMT-aika ei itsessään muutu. Ja sitäpaitsi GMT on nykyään sekin korvattu jo UTC-ajalla, joka tosin menee käytännössä samalla tavalla kuin GMT:kin ;)

Ei mulla muuta ja elkää ottako itteenne.

Niin ja se peli oli tietenkin tiistaina 16.5.
Otsikko: Re: Jornada 38 Sevilla - Real Madrid klo. 22 (GMT+2)
Kirjoitti: Mágico Madrid - 12.05.2006, 23.40.48
Ei mulla muuta ja elkää ottako itteenne.

hyvä, että korjasit :peukku_ylos:. en ollut kuullut tuosta päivämäärän vaihdosta..  :-\
Otsikko: Re: Jornada 38 Sevilla - Real Madrid klo. 22 (GMT+2)
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 13.05.2006, 00.04.03
Eikös tuota otsikkoa voi muokata vielä jälkeenkinpäin?

(vähän niinkuin vinkkinä Futurelle, jos vaikkapa haluaisi päivämäärän tai muuta infoa tuonne perään lisätä...  ;))
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Mágico Madrid - 15.05.2006, 15.20.18
# Porteros: Casillas y Diego López.
# Defensas: Salgado, Cicinho, Mejía, Ramos, Pavón, Raúl Bravo y Roberto Carlos.
# Centrocampistas: Diogo, Baptista, Guti, Beckham, Balboa, Jurado y Zidane.
# Delanteros: Raúl y Soldado.
# No convocados: Ronaldo, Gravesen, Miñambres, Woodgate, Helguera, Cassano, Robinho y Pablo García.

pelaajat Sevilla matsiin.. Balboa, Jurado ja Soldado!!  :pallo:

mikäs Robinholla on??  ???
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Zeik - 15.05.2006, 15.59.44

mikäs Robinholla on??  ???

Pelikiellossa.. tais olla 5. keltainen kortti miehelle
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Juanito - 15.05.2006, 17.40.45
Toivottavasti Soldado olisi alotus kokoonpanossa.... Olisi myös mukava nähdä Jurado jossain vaiheessa kentällä. :)
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: #10 - 15.05.2006, 23.04.35
Jokos joku muu on täältä Turun seudulta, niin tiedoksi vaan, että Pikku-Torre
näyttää Zidanen jäähyväispelin kankaalta 21:55 lähtien.
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Puskas - 16.05.2006, 12.05.58
Näillä pelaajilla Sevilla lähtee tämän iltaiseen otteluun.

En definitiva la lista está formada por Palop, Notario, Daniel Alves, Javi Navarro, Dragutinovic, Escudé, David, Maresca, Martí, Renato, Jesús Navas, Fernando Sales, Adriano, Puerta, Saviola, Kepa, Kanouté y Luis Fabiano.
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Juhana - 16.05.2006, 13.11.15
Pelikiellossa.. tais olla 5. keltainen kortti miehelle

Kyllä oli. Taisi jäädä tuosta kortista uupumaan se, että mies olisi pelannut kauden jokaisessa pelissä joitakin minuutteja.
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: GameSpot - 16.05.2006, 16.06.46
Yhyy, Robinho poissa..  :'( :'( :peukku_alas: :peukku_alas:
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Juhana - 16.05.2006, 16.21.10
Muistutetaanpa tännekin vielä, että Sevilla-Real Madrid tänään suorana Urheilukanavalla klo 21.55 alkaen.
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Juanito - 16.05.2006, 19.11.55
Kyllä Robinho ilman tuota korttia olisi ollut jonkinlaisessa osassa Realin jokaisessa tän kauden ottelussa. Uskomaton saavutus nyky jalkapalloilun korkeimmalla tasolla
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Finale - 16.05.2006, 19.40.09
Mikä tärkeintä illan hyökkäyspeliä ajatellen on että Baptista on jälleen terveenä ja toivottavasti yhtä kovassa iskussa kuin ennen loukkaantumista. Espanjalaislehdistön veikkailuissa Soldadokin olisi avauksessa joka tuntuisi varsin järkevältä sen verran yksin Raul oli Villarreal pelissä.
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: E-spel - 16.05.2006, 20.22.42
Espanjalaislehdistön veikkailuissa Soldadokin olisi avauksessa joka tuntuisi varsin järkevältä sen verran yksin Raul oli Villarreal pelissä.
Näin on. Etenkin nyt kun tästä viimesestä pelistä tarvitaan väkisin se 3 pistettä. Ei nimittäin Osasunaan kannata luottaa pätkääkään.
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Principe - 16.05.2006, 20.57.18
Ohimennen sanon, että vaihdoin GameSpotista Principeen.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: RONALDO - 16.05.2006, 21.05.50
Toivon että Soldado pääsisi avaukseen, Juradonkin haluaisin kentällä nähä.Panostahan tässä oteelussa on sikäli etät jos voitto tulee niin paikka mestarien liigassa ensi kaudella on varma.
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: HannuTouru - 16.05.2006, 21.54.42
Sevilla:
Palop;
Alves, Javi Navarro, David, Escudé;
Adriano, Maresca, Martí, Navas;
Saviola y Luis Fabiano.


Real Madrid:
                   Casillas
Salgado Ramos Mejía Roberto Carlos
Cicinho   Beckham  Guti   Zidane
                 Baptista  Raúl

Tuossa varmistuneet aloituskokoonpanot, Real Madridin pelaajat järjestin kuten olettaisin niiden menevän.

Lievästi sanottuna erikoiselta näyttää. Oliko se nyt sitten pakko taas aloittaa uudelleen Beckhamin pivote kokeilut kauden viimeisessä ottelussa, kun panostakin on jäljellä.  ;D :keskari:

Tällä hetkellä vielä lähinnä naurattaa, mutta vajaan kahden tunnin kuluttua oletettavasti taas hirveä vitutus päällä...  ::)
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Finale - 16.05.2006, 22.00.38
Nyt kyllä kauden tärkeimmällä hetkellä nyrjähti Lopez Caron päässä. Tuo Tourun ennustama vitutuskaan ei ole hirveän kaukana muutaman tunnin päästä jos vanhat merkit Becksin pivote pelistä pitävät paikkaansa. :keskari:
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Finale - 16.05.2006, 22.26.09
Nyt kyllä kauden tärkeimmällä hetkellä nyrjähti Lopez Caron päässä. Tuo Tourun ennustama vitutuskaan ei ole hirveän kaukana muutaman tunnin päästä jos vanhat merkit Becksin pivote pelistä pitävät paikkaansa. :keskari:

Itselleni :keskari:
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Mágico Madrid - 16.05.2006, 22.30.02
Becks iskenyt kaksi maalia... silti pidän kantani.. ::)

2-2.. voi vittu.. :peukku_alas:
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Vehvi - 16.05.2006, 22.31.03
Eipä kauaa saatu juhlia :keskari:
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Raul - 16.05.2006, 22.31.39
Perkele...ekalle maalille ei voinut mitään, mutta toinen meni Ikermanin piikkiin
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: E-spel - 16.05.2006, 22.31.57
Vitun Iker, toista peliä putkeen jo päin vittua  :keskari:
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Finale - 16.05.2006, 22.34.18
Mitä vittua nyt tapahtuu :keskari: :keskari: :keskari:
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Raul - 16.05.2006, 22.34.36
No voi jumalauta...3-2
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Mágico Madrid - 16.05.2006, 22.37.35
asenne puuttuu taas.. >:( luultiin et voitettiin 30 minuutin jälkeen..
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Raul - 16.05.2006, 22.44.30
4-2...vittu meil on la ligan paskin puolustus  :keskari: 
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: E-spel - 16.05.2006, 22.46.03
Kenttätasapaino on keskitasoa Veikkausliigaan. :keskari:
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Mágico Madrid - 16.05.2006, 22.46.15
4-2...vittu meil on la ligan paskin puolustus  :keskari:  :keskari:  :keskari:  :keskari:

turha alkaa yleistää.. tänään se on ollut paskin.. :'(

ilmeisesti miljoonamiehiä ei kiinnosta suora UCL paikka..
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Vehvi - 16.05.2006, 22.48.08
Löytyykö joukkueesta puolustajia??? Perkele! Mejia seikkaili 4-2 maalissa aivan jossain hevon vitussa :keskari:
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Finale - 16.05.2006, 22.49.21
Mun mielestä ihan hyvä peli :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: E-spel - 16.05.2006, 22.49.58
Noh, onneks Osasuna voi pelastaa, että sikäli se ei täysin omista apinoista ole kiinni.
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: #10 - 16.05.2006, 22.51.58
Finalen kanssa samaa mieltä, tämmöistä fudiksen pitäis aina olla. Maaleja tulee ja ennenkaikkea
hienoja maaleja. Tottakai numerot sais olla toisinpäin... Sevillalla melkoinen hurmos
jäänyt päälle siitä 4-0 pelistä!
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: el Blanco - 16.05.2006, 22.53.05
Vittu mitä paskaa. Joukkuetta ei näytä kiinnostavan mikään, ilmeisesti puolet jengistä tietää lähtevänsä helvettiin laiskottelemasta. Baptista ja Cicinho ihan pirteitä, puolustus täysin päin takapuolta ja Ikeriltä haparointia. Osasuna voi vielä pelastaa kakkossijan, mutta kyllä tässä vaiheessa on alkanut jo henkinen varautuminen kolmoseksi jäämiseen, prkl.
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Finale - 16.05.2006, 22.55.01
Finalen kanssa samaa mieltä, tämmöistä fudiksen pitäis aina olla.

Meikäläisen juttu oli tosin vähän sarkastisesti kirjoitettu ;) Ja meikäläinen ei edes toivo Osasunan maalia, ne on eri miehet jotka ansaitsevat kiitoksen tästä kierroksesta :-\
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: STRIKER - 16.05.2006, 22.56.18
Ei helvetti nyt Gravesen tai Garcia kentälle niin keskikentän ja puolustuksen yhteispeli voisi mennä vähän tasapainoon. Kentältä ei löydy ainoatakaan puolustavaa keskikenttää ja toppariparin peli on tällä hetkellä katastrofaalista. Myös Salgado kusee nyt pahasti....
edit. No eipä ole kokoonpanossa kumpikaan, Gravesen tai Garcia... :peukku_alas: Junnuja kehiin, ehkä sieltä löytyy intoa pelata!  :peukku_ylos:
edit 2. Vei Future sanat suustani  ;)
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Raul - 16.05.2006, 22.56.42
Ihan oikein, jos joudutaan karsimaan UCL. Jos tuon enempää ei suora paikka kiinnosta niin tekee ihan hyvää pojille joutua tekemää vähän ylimääräisiä hommia  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Mágico Madrid - 16.05.2006, 22.59.16
Junnut kentälle, ehkä heillä on jotain motivaatiota pelata UCL paikasta..

Ei helvetti nyt Gravesen tai Garcia kentälle niin keskikentän ja puolustuksen yhteispeli voisi mennä vähän tasapainoon. Kentältä ei löydy ainoatakaan puolustavaa keskikenttää ja toppariparin peli on tällä hetkellä katastrofaalista.

vaikeaa on laittaa, kun kumpikaan ei ole penkillä..  ;) Guti pelaa taas perseelleen.. Gutilta löytyy vähiten motivaatiota..
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: HannuTouru - 16.05.2006, 23.00.03
Olipas puoliaika! Viihdyttävyydelle  :peukku_ylos:

Ei pelannut Becksi onneksi keskellä, mutta pahat aavistukset kokoonpanon näkemisen jälkeen eivät silti olleet täysin turhia. Ei tuosta ikävä kyllä ole enää mitään mahdollisuuksia nousta, sillä Sevilla tekee pari lisää, jos jatketaan ilman selkeää pivotea. On taas niin paljon taktisia virheitä tehnyt Lopez Caro, että joutuu oikein ihmettelemään onko mies tosissaan alan ammattilainen.

Ihmettä odotellessa...  ::) :peukku_ylos:

Mun mielestä ihan hyvä peli :peukku_ylos:
Reps.  ;D :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: #10 - 16.05.2006, 23.01.28
Finalen kanssa samaa mieltä, tämmöistä fudiksen pitäis aina olla.

Meikäläisen juttu oli tosin vähän sarkastisesti kirjoitettu ;) Ja meikäläinen ei edes toivo Osasunan maalia, ne on eri miehet jotka ansaitsevat kiitoksen tästä kierroksesta :-\

Vähän sitä mietin, mut ite kyl oon rehellisesti tota mieltä. Kyllä Sevilla Mestareiden liiga paikkansa
ehdottomasti ansaitsee, jos tämän peli heille jää.
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Raul - 16.05.2006, 23.01.57
JES Osasuna 1-0!!! Vielä on saumat päästä suoraan  :peukku_ylos:

e. 2-0
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Mágico Madrid - 16.05.2006, 23.08.24
Soldado kentälle aivan kohta..  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: STRIKER - 16.05.2006, 23.11.49
Soldado kentälle!  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Finale - 16.05.2006, 23.50.02
Miettikää nyt nouset 0-2 tappio (Sevilla) tilanteesta 4-3 voittoon ja se ei silti riitä tavoitteeseen (CL-karsinta paikka) ja vastustajan pelaajille vielä maksetaan tästä kaikesta 60000 € per äijä ;D

Hirveällä tuurilla se suora CL-paikka nyt saatiin. Niinkuin Casillas eilen sanoi, että hyvää tässä kaudessa on se, että nyt se on ohi. Kiitos ja kuittaus tästä kaudesta, kesän uudistus mylläkkää odotellessa ;)
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: #10 - 16.05.2006, 23.52.58
Hirveällä tuurilla se suora CL-paikka nyt saatiin. Niinkuin Casillas eilen sanoi, että hyvää tässä kaudessa on se, että nyt se on ohi. Kiitos ja kuittaus tästä kaudesta, kesän uudistus mylläkkää odotellessa ;)

Aika paljon saakin myllertää, että ensi syksyllä on joukkue, joka kamppailee pysteistä.
Mahtaako Raulista olla enää ikinä mihinkään...en edes muista koska se on viimeksi
tehnyt maalin.
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Mágico Madrid - 16.05.2006, 23.55.42
huh huh.. saatiin se toinen sija.. :peukku_ylos: (huom saatiin)

toinen puoliaika oli ihan hyvää peliä el realilta.. Jurado sai hyviä minuutteja, kuten myös Soldado.. Juradolta pari tosi nättiä haltuun ottoa...

Miettikää nyt nouset 0-2 tappio (Sevilla) tilanteesta 4-3 voittoon ja se ei silti riitä tavoitteeseen (CL-karsinta paikka) ja vastustajan pelaajille vielä maksetaan tästä kaikesta 60000 € per äijä ;D

niimpä.. hirveää rahan tuhlausta.. toivottavasti monet pelaajat lahjoittavat tuon rahasumman hyväntekeväisyyteen tai junioritoimintaan.. niin minä tekisin.. :)

Aika paljon saakin myllertää, että ensi syksyllä on joukkue, joka kamppailee pysteistä.
Mahtaako Raulista olla enää ikinä mihinkään...en edes muista koska se on viimeksi
tehnyt maalin.

en halua puolustella Raulia, mutta rikkonainen kausi alla verottaa vähän.. Eihän Raul tänäänkään kärjessä kovinkaan paljon viihtynyt..

Raul <-> Jurado.. voisiko tämä olla eräänlainen enne ensi kaudesta..
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: HannuTouru - 17.05.2006, 00.06.37
Kidutusta viimeiseen asti. Nyt se on kuitenkin ohi, ja kieltämättä melko huojentunut olo on.
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Juanito - 17.05.2006, 18.09.43
Oli kyllä "aika" erikoinen matsi. Ei siitäö nyt sitten sen enempää. aivan kamalaa puolustusta ja Carlosin puoli vuosi ihan kokoajan ihan nyvä että mies kesällä lähtee.

Sitten viellä pitää mainita. Jurado. Poika pelasi alle 10 minuuttia ja teki ainakiin minuun jo siinä ajassa vaikutuksen. Heti kun tokan kerran sai pallon niin siinä vietiin Alvesia pahemman kerran. ihan pelin lopussa myös melkein syötti maalin. jos Baptista olisi vähän nopeampi jaloistaan. Toivon tosiaan kaverille enemmän vastuuta ensi kaudella jos kehitys jatkuu samana niin siinä on realille vastaus Zidanen korvaajaksi.   :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 38: 16.5 Sevilla - Real Madrid klo. 22
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.05.2006, 18.17.38
Oli kyllä "aika" erikoinen matsi. Ei siitäö nyt sitten sen enempää. aivan kamalaa puolustusta ja Carlosin puoli vuosi ihan kokoajan ihan nyvä että mies kesällä lähtee.

Sitten viellä pitää mainita. Jurado. Poika pelasi alle 10 minuuttia ja teki ainakiin minuun jo siinä ajassa vaikutuksen.

Aamen  :pallo: