RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: Raul # 7 - 03.11.2006, 16.22.04

Otsikko: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: Raul # 7 - 03.11.2006, 16.22.04
Eli pelaako porukka tätä nyt niin suuren suosion saavuttanutta peliä?
Netissä, kavereiden kanssa tai sit oikeesti joissain kasinoissa/vastaavissa?

Ite täytyy tunnustaa että kavereiden kanssa tulee pelailtua ja vieläpä melko usein.
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: HannuTouru - 03.11.2006, 16.26.03
Hävisin just äsken kavereiden kanssa pelaillessa parikin pikku turnausta. Ja paremmalla kädellä useimmiten tipuin. Todennäköisesti kuitenkin vielä väännetään tänään lisää, joten sitten vaan omat takaisin.

Kyllä pokeri on tällä hetkellä se "kakkosharrastus" jalkapallon jälkeen.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: RONALDO - 03.11.2006, 20.55.36
Tulee pelailtua.Lähinnä kavereiden kanssa, erittäin mukavaa ajankulua  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: pälle - 03.11.2006, 21.00.19
pelasin joskus kesällä nuoremman lähisuvun kanssa ja voitin :) sen jälkeen ei oo kyl tullu pelailtuu :(
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: STRIKER - 03.11.2006, 21.42.03
Tuleehan tota kavereiden kanssa pelailtua ja jopa pienoisella menestyksellä. Kasinoihin ym. on ikä-ongelma  :-[  :P
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: Finale - 03.11.2006, 22.39.33
Itsekin tulee pelattua :peukku_ylos:.

Joskus voisi pistää yksityispöydän johonkin esim. paf:lle pystyyn ja foruumin jäsenten kesken ottaa peliä...vai ???
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: Joni - 04.11.2006, 14.10.39
Kyllä tuo on vaan niin pirun mukavaa kaveriporukassa pelatessa pienestä rahapanoksesta.
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: Petri P - 04.11.2006, 20.53.47
Tulee pelattua. Pari liveturnausta on pelattuna ja nettipeliäkin paffilla jonkin verran.

Joskus voisi pistää yksityispöydän johonkin esim. paf:lle pystyyn ja foruumin jäsenten kesken ottaa peliä...vai ???

Mikä jottei :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: Juhana - 04.11.2006, 22.09.33
Mikä jottei  :peukku_ylos:

Aijon ottaa pankista lainaa ja alkaa pokeriammattilaiseksi.
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: Petri P - 05.11.2006, 01.39.35
Aijon ottaa pankista lainaa ja alkaa pokeriammattilaiseksi.

Juhanan oikotielle sillan alla asumiseen :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: Raul # 7 - 09.11.2006, 20.14.02
Juhanalla oikee asenne  ;)

Tuli otettua viikonloppuna parikymppiä takkiin kavereitten kanssa pelatessa, ja tappiot tuli ihan omaa hölmöyttä. pakko pistää  :tuoppi: piikkiin
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: STRIKER - 11.03.2007, 12.40.21
Eilisen vitutuksen kruunasi, kun pelin jälkeen käänsin kanavan subille ja Patrik Antonius oli siinä vaiheessa johdossa ja neljä pelaajaa jäljellä. Sitten lopuksi heads-upissa tuli tanskalaiselta parilla bad-beatillä häviö.  :peukku_alas: Hyvin näyttää kuitenkin suomalaiset menestyvän myös maailman isoimmissa turnauksissa. Toisin sanoen Juha Helppi ja Antonius pärjäävät hyvin...
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: Roiss - 15.03.2007, 16.49.57
Jep jep jep, pöytää pystyyn vaan, meitsi on messis  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: babar - 18.03.2007, 17.42.00
Hitto kun en nähny Antoniuksen pelist ku 5 min koska tuli "titaanijen taisto"  ;D
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: HannuTouru - 18.03.2007, 17.59.19
Jos joku jaksaa privaturnauksen laittaa pystyyn, niin allekirjoittanutkin on toki mukana.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: Raul # 7 - 18.03.2007, 18.53.19
Jos joku jaksaa privaturnauksen laittaa pystyyn, niin allekirjoittanutkin on toki mukana.  :peukku_ylos:

Miten siis meinasitte pelata... netissä? vai laittaa jonnekin pöytä pystyy ja sinne pelaa??
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: Raul - 19.03.2007, 16.34.05
Otin vapauden hieman järjestellä tuota turnusta. Eli turnaus löytyy paffin pokerisoftasta Tournaments -> private -> Scheduled -> zpl's <- (minun nickini paffilla)

Tiedot turnauksesta:
Aika: 21.7.2007 klo 20.00
Buy-in: 5+0,5$
Salasana: dridam
Alkustacki 1500 ja blindit nousee 12min välein.
Eli kaikki vaan rekisteröitymään niin saadaan kunnon turnaus pystyyn  :peukku_ylos:.
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: Raul - 21.03.2007, 12.27.35
Onkos edellinen viestini jäänyt foorumin pokerinpelaajilta huomaamatta, kun turnauksessa ei ole allekirjoittaneen lisäksi yhtään pelaajaa  :'(  :peukku_alas:. Nyt kaikki kipin kapin rekkaamaan!  :peukku_ylos:  :traktori:
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: Finale - 21.03.2007, 12.31.51
En ole huomannutkaan :P. Enköhän illalla kerkeä mukaan.
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: Raul - 21.03.2007, 12.34.39
Mainiota!  :peukku_ylos:. Saadaan ainakin 1v1 aikaiseksi  ;D
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: Finale - 21.03.2007, 19.22.38
No nyt joudun perumaan puheeni. Olisiko minun lisäkseni kukaan ollut tulossa? Tulevaisuudessa kun huomaisin nämä asiat vähän aikaisemmin niin olen varmasti mukana.
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: Raul - 21.03.2007, 19.31.01
Hmm...entäpä jos tekisin uuden turnauksen vaikkapa sunnuntaiksi. Sama aika klo 20. Olisi kaikilla ainakin aikaa rekisteröityä. Tän illan turnaus täytyy varmaan peruuttaa..
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: Juanito - 21.03.2007, 20.39.56
Hold'emia tulee pelattua aika paljonkin. Lähinnä Kaveri porukalla ja netissä (suurelta osalta fulltiltissä)

oon ehdottomasti mukan turnauksessa.  :peukku_ylos:

Sunnuntai voi olla kyllä aika tiukoilla, yritän parhaani että pääsisin mukaan.
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: Raul - 21.03.2007, 21.06.21
Hyvä  :peukku_ylos:. Eipä tuo tämän illan turnaus olisi onnistunu muutenkaan, koska olin laittanut sen vahingossa alkamaan torstai aamuna klo 5  ;D  :traktori:. Katsellaan sunnuntaina uudestaan..
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: HannuTouru - 21.03.2007, 22.07.48
Sunnuntain turnaukseen pystyn näillä näkymin osallistumaan.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: Raul - 22.03.2007, 15.40.21
Jep eli turnaus löytyy nyt Tournaments -> private -> scheduled -> zpl's. Salasana on dridam. Nyt kaikki rekkaamaan  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: El Fenomena - 06.04.2007, 10.48.27
onko ketään forumilta päässyt pelaamaan partypokerin ilmasesella 50 dollarilla? Itellä alkaa menemään hermo pikkuhiljaa. Olin saanut kaiken valmiiksi ja valmis pelaamaan ja sitten kun koitan kirjautua sisään niin ne herjaa että your account is temporarily frozen ja sitten pitäs visiin varmistella jotain henkilötietoja tai jotain. Ei oo helppoa, ei.
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: SSolari - 24.04.2007, 18.37.24
Tulipa mieleen, että kaveri veti tossa perjantaina iltana itselleen sellaisen 5000-6000 € potin  :peukku_ylos:

Me muut kun aluksi lässytimme kuinka nössöä sitä ollaan kun ei lähdetä perjantai-iltana dokaamaan vaan pelaamaan pokeria nettiin.

Nimeltämainitsematon kaveri voi haistaa meikäläisen puolesta pitkän vitun  :)
Otsikko: Re: Texas Hold´em Poker
Kirjoitti: Cicinho - 11.07.2008, 02.04.18
Kolmen tunnin freeroll turnaus takana ja 5€ voittopotti kotiin