RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: Raul # 7 - 03.11.2006, 16.22.04
-
Eli pelaako porukka tätä nyt niin suuren suosion saavuttanutta peliä?
Netissä, kavereiden kanssa tai sit oikeesti joissain kasinoissa/vastaavissa?
Ite täytyy tunnustaa että kavereiden kanssa tulee pelailtua ja vieläpä melko usein.
-
Hävisin just äsken kavereiden kanssa pelaillessa parikin pikku turnausta. Ja paremmalla kädellä useimmiten tipuin. Todennäköisesti kuitenkin vielä väännetään tänään lisää, joten sitten vaan omat takaisin.
Kyllä pokeri on tällä hetkellä se "kakkosharrastus" jalkapallon jälkeen. :peukku_ylos:
-
Tulee pelailtua.Lähinnä kavereiden kanssa, erittäin mukavaa ajankulua :peukku_ylos:
-
pelasin joskus kesällä nuoremman lähisuvun kanssa ja voitin :) sen jälkeen ei oo kyl tullu pelailtuu :(
-
Tuleehan tota kavereiden kanssa pelailtua ja jopa pienoisella menestyksellä. Kasinoihin ym. on ikä-ongelma :-[ :P
-
Itsekin tulee pelattua :peukku_ylos:.
Joskus voisi pistää yksityispöydän johonkin esim. paf:lle pystyyn ja foruumin jäsenten kesken ottaa peliä...vai ???
-
Kyllä tuo on vaan niin pirun mukavaa kaveriporukassa pelatessa pienestä rahapanoksesta.
-
Tulee pelattua. Pari liveturnausta on pelattuna ja nettipeliäkin paffilla jonkin verran.
Joskus voisi pistää yksityispöydän johonkin esim. paf:lle pystyyn ja foruumin jäsenten kesken ottaa peliä...vai ???
Mikä jottei :peukku_ylos: :tuoppi:
-
Mikä jottei :peukku_ylos:
Aijon ottaa pankista lainaa ja alkaa pokeriammattilaiseksi.
-
Aijon ottaa pankista lainaa ja alkaa pokeriammattilaiseksi.
Juhanan oikotielle sillan alla asumiseen :peukku_ylos:
-
Juhanalla oikee asenne ;)
Tuli otettua viikonloppuna parikymppiä takkiin kavereitten kanssa pelatessa, ja tappiot tuli ihan omaa hölmöyttä. pakko pistää :tuoppi: piikkiin
-
Eilisen vitutuksen kruunasi, kun pelin jälkeen käänsin kanavan subille ja Patrik Antonius oli siinä vaiheessa johdossa ja neljä pelaajaa jäljellä. Sitten lopuksi heads-upissa tuli tanskalaiselta parilla bad-beatillä häviö. :peukku_alas: Hyvin näyttää kuitenkin suomalaiset menestyvän myös maailman isoimmissa turnauksissa. Toisin sanoen Juha Helppi ja Antonius pärjäävät hyvin...
-
Jep jep jep, pöytää pystyyn vaan, meitsi on messis :peukku_ylos:
-
Hitto kun en nähny Antoniuksen pelist ku 5 min koska tuli "titaanijen taisto" ;D
-
Jos joku jaksaa privaturnauksen laittaa pystyyn, niin allekirjoittanutkin on toki mukana. :peukku_ylos:
-
Jos joku jaksaa privaturnauksen laittaa pystyyn, niin allekirjoittanutkin on toki mukana. :peukku_ylos:
Miten siis meinasitte pelata... netissä? vai laittaa jonnekin pöytä pystyy ja sinne pelaa??
-
Otin vapauden hieman järjestellä tuota turnusta. Eli turnaus löytyy paffin pokerisoftasta Tournaments -> private -> Scheduled -> zpl's <- (minun nickini paffilla)
Tiedot turnauksesta:
Aika: 21.7.2007 klo 20.00
Buy-in: 5+0,5$
Salasana: dridam
Alkustacki 1500 ja blindit nousee 12min välein.
Eli kaikki vaan rekisteröitymään niin saadaan kunnon turnaus pystyyn :peukku_ylos:.
-
Onkos edellinen viestini jäänyt foorumin pokerinpelaajilta huomaamatta, kun turnauksessa ei ole allekirjoittaneen lisäksi yhtään pelaajaa :'( :peukku_alas:. Nyt kaikki kipin kapin rekkaamaan! :peukku_ylos: :traktori:
-
En ole huomannutkaan :P. Enköhän illalla kerkeä mukaan.
-
Mainiota! :peukku_ylos:. Saadaan ainakin 1v1 aikaiseksi ;D
-
No nyt joudun perumaan puheeni. Olisiko minun lisäkseni kukaan ollut tulossa? Tulevaisuudessa kun huomaisin nämä asiat vähän aikaisemmin niin olen varmasti mukana.
-
Hmm...entäpä jos tekisin uuden turnauksen vaikkapa sunnuntaiksi. Sama aika klo 20. Olisi kaikilla ainakin aikaa rekisteröityä. Tän illan turnaus täytyy varmaan peruuttaa..
-
Hold'emia tulee pelattua aika paljonkin. Lähinnä Kaveri porukalla ja netissä (suurelta osalta fulltiltissä)
oon ehdottomasti mukan turnauksessa. :peukku_ylos:
Sunnuntai voi olla kyllä aika tiukoilla, yritän parhaani että pääsisin mukaan.
-
Hyvä :peukku_ylos:. Eipä tuo tämän illan turnaus olisi onnistunu muutenkaan, koska olin laittanut sen vahingossa alkamaan torstai aamuna klo 5 ;D :traktori:. Katsellaan sunnuntaina uudestaan..
-
Sunnuntain turnaukseen pystyn näillä näkymin osallistumaan. :peukku_ylos:
-
Jep eli turnaus löytyy nyt Tournaments -> private -> scheduled -> zpl's. Salasana on dridam. Nyt kaikki rekkaamaan :peukku_ylos:
-
onko ketään forumilta päässyt pelaamaan partypokerin ilmasesella 50 dollarilla? Itellä alkaa menemään hermo pikkuhiljaa. Olin saanut kaiken valmiiksi ja valmis pelaamaan ja sitten kun koitan kirjautua sisään niin ne herjaa että your account is temporarily frozen ja sitten pitäs visiin varmistella jotain henkilötietoja tai jotain. Ei oo helppoa, ei.
-
Tulipa mieleen, että kaveri veti tossa perjantaina iltana itselleen sellaisen 5000-6000 € potin :peukku_ylos:
Me muut kun aluksi lässytimme kuinka nössöä sitä ollaan kun ei lähdetä perjantai-iltana dokaamaan vaan pelaamaan pokeria nettiin.
Nimeltämainitsematon kaveri voi haistaa meikäläisen puolesta pitkän vitun :)
-
Kolmen tunnin freeroll turnaus takana ja 5€ voittopotti kotiin