RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Muu jalkapallo => Aiheen aloitti: Cicinho - 21.01.2007, 14.47.22

Otsikko: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Cicinho - 21.01.2007, 14.47.22
Koska uusi kausi alkaa? Kuinka monta peliä aiotte käydä katsomassa?
Otsikko: Re: Veikkausliiga
Kirjoitti: RONALDO - 21.01.2007, 15.17.17
Koska uusi kausi alkaa? Kuinka monta peliä aiotte käydä katsomassa?
21.4. Ensimmäisen kierroksen pelit on Ac Oulu-Viikingit, VPS-TamU ja KooTeePee-HJK.

Otsikko: Re: Veikkausliiga
Kirjoitti: Aslakki - 21.01.2007, 16.15.00
Koska uusi kausi alkaa? Kuinka monta peliä aiotte käydä katsomassa?

Jokainen Tamun peli mihin vain pääsen olisi tarkoitus katsoa. Nyt kun asuinpaikka on muuttunut vihdoin Tampereeksi, tulee varmaan käytyä Tammelassakin katsomassa alasarjoja.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Veikkausliiga
Kirjoitti: STRIKER - 21.01.2007, 16.36.41
Kuinka monta peliä aiotte käydä katsomassa?
Klubin kausikortin ajattelin hankkia, eli lähes kaikki suomen parhaan jalkapallojoukkueen kotipelit tulee käytyä katsomassa.
Otsikko: Re: Veikkausliiga
Kirjoitti: Alcoholic - 21.01.2007, 22.55.28
Niin paljon, kun mahdollisuutta vaan on Porista mahdollista käydä..
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Juhana - 22.01.2007, 01.11.24
Taitaa Veikkausliigamestaruus mennä Turun ykköselle tulevalla kaudella, Mixu johdattaa  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: STRIKER - 22.01.2007, 15.26.57
Taitaa Veikkausliigamestaruus mennä Turun ykköselle tulevalla kaudella, Mixu johdattaa  :peukku_ylos:
:D  :D
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: RONALDO - 29.01.2007, 17.21.14
Ja Pohja teki sitten kahden vuoden sopimuksen Tamun kanssa  :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Mágico Madrid - 07.02.2007, 16.39.49
FC Inter teki siis sopimuksen Teemu Turusen kanssa parisen päivää sitten.. Tänään Inter on ilmoittanut hankkineensa topparin Hollannista. Hän on Jos Hooiveld(24-vuotta) ja pituutta löytyy 190cm.. Hooiveld on pelannut Heerenveenissä ja Itävallassa..

(http://www.sc-heerenveen.nl/upload_mm/d/e/f/1997715638_1999999404_jos_hooiveld.jpg)
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Finale - 07.02.2007, 19.19.42
Taitaa Veikkausliigamestaruus mennä Turun ykköselle tulevalla kaudella, Mixu johdattaa  :peukku_ylos:

Juuri Pirkkahallista palanneena TamU-TPS liigacupin pelistä voin kertoa, että ei mene. En ole eläissäni nähnyt yhtä surkeaa pääsarjatason joukkuetta kuin tämän päivän TPS. TamU pelasi aivan upeaa jalkapalloa ja viimeisteli upeita maaleja :o.
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Aslakki - 08.02.2007, 16.46.31
Sama. Hyvältä näyttää Tampereen peli tässä vaiheessa kautta. Itseluottamuskin tuntui joukkueella olevan korkealla, toisin kuin turkulaisilla, jotka alun jälkeen eivät enää uskaltaneet keskikentällä edes yrittää.
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: STRIKER - 13.02.2007, 21.24.30
FC Inter teki siis sopimuksen Teemu Turusen kanssa parisen päivää sitten.. Tänään Inter on ilmoittanut hankkineensa topparin Hollannista. Hän on Jos Hooiveld(24-vuotta) ja pituutta löytyy 190cm.. Hooiveld on pelannut Heerenveenissä ja Itävallassa..
On muuten tuo Turusen hankinta aivan loistava Interille. Olisin vain mieluummin nähnyt hänet Klubin paidassa. Hyvä kuitenkin, että Turunen pysyy Veikkausliigassa vielä ainakin yhden kauden, mutta eiköhän hänkin Veikkausliigan piean jätä...
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: pälle - 21.02.2007, 01.11.08
Pelaako Roni Porokara FC Hongassa vai siel Norjassa? Kun kaikis maajoukkue ilmotuksissa lukee seurana FC Honka. ja Hongan sivuillakin lukee et Porokaran sopimus kestää vuoteen 2008..
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Alcoholic - 01.03.2007, 14.46.36
21.4 kotkaan käy tie..
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.03.2007, 15.08.53
Tänään käytiin kamppaili Turun herruudesta. Tällä kertaa FC Inter nappasi selvän voiton TPS:sta. Peli päättyi lukemiin 4-1. Interin maaleista vastasivat Ilo ja Ruotsista paluun tehnyt Sanevuori kahdesti. TPS:n ainokaisen iski One.

Mixun TPS-pesti ei ole alkanut parhaalla mahdollisella tavalla. Liigacupissa on tainnut tulla vain yksi voitto, jos en väärin muista. Sen sijaan Job Dragtsma on alottanut lupaavasti sinimustien peräsimessä. Varsinkin hänen hankkima toppari Jos Hooived on ollut loistava.
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Santiago - 19.03.2007, 16.25.23
Tänään käytiin kamppaili Turun herruudesta. Tällä kertaa FC Inter nappasi selvän voiton TPS:sta. Peli päättyi lukemiin 4-1. Interin maaleista vastasivat Ilo ja Ruotsista paluun tehnyt Sanevuori kahdesti. TPS:n ainokaisen iski One.

Mixun TPS-pesti ei ole alkanut parhaalla mahdollisella tavalla. Liigacupissa on tainnut tulla vain yksi voitto, jos en väärin muista. Sen sijaan Job Dragtsma on alottanut lupaavasti sinimustien peräsimessä. Varsinkin hänen hankkima toppari Jos Hooived on ollut loistava.

Olin itse katsomassa tuota ottelua ja täytyy kyllä myöntää, että Interin nippu vaikuttaa melko valmiilta ja peli tuntuu pyörivän ihan hyvin.  :peukku_ylos: Jos Hooiveld on ollut erittäin hyvä hankinta, erittäin varmaa peliä mieheltä mielestäni jokaisessa pelaamassaan ottelussa.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Mágico Madrid - 20.03.2007, 21.00.29
Inter jatkaa voittojen tiellä Liigacupissa. Tänään kaatui Viikingit 1-4. Interin maaleista vastasivat: Sanevuori, Ilo 2x ja Teemu Turunen. Toinen Liigacupin ottelu Tamun ja Honkan välillä on vielä kesken. Honka johtaa 2-1..
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Mágico Madrid - 27.03.2007, 18.39.49
Inter Turku on hankkinut kaksi uutta pelaaja, Dominic Chatton ja Laercio Ramos Jr:n. Heidät on mahdollista nähdä seuraavassa Liigacupin puolivälieräottelussa Honkaa vastaan.

lähde. Inter Turun nettisivusto.
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: mikko29 - 31.03.2007, 19.45.24
FC Lahti käytti paikkansa ja iski HJK:n laulukuoroon Liigacupissa. Varaukseton :peukku_ylos: 8)
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Mágico Madrid - 31.03.2007, 19.50.55
FC Lahti käytti paikkansa ja iski HJK:n laulukuoroon Liigacupissa. Varaukseton :peukku_ylos: 8)
ja lahtelaisille vastaan tulee Inter Turku, joka voitti Hongan rankaistuspotkukisassa.. Turusen veljekset pelasivat ensikertaa vastakkain..

eikö finaali tule telkkarista? Ainakin viime vuonna tuli..
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: HannuTouru - 01.04.2007, 02.44.43
Klubi tippui Lahden apinoille mikä tietysti harmittaa, joten ei siitä sen enempää. Ensimmäisessä välierässä Inter teki kuitenkin suuren vaikutuksen, sillä en ollut nähnyt viime kaudesta rajusti uudistunutta turkulaisryhmää vielä tositoimissa tämän vuoden puolella. Joukkue vaikuttaa todella tiiviiltä ja erityisesti puolustus on rautaa - johtohahmona uusi hankinta Hooived, jonka uskallan jo nyt väittää olevan yksi parhaimmista ulkomaalaisista toppareista Veikkausliigan historiassa. Ja tämä pelkän yhden 90-minuuttisen perusteella, ilman että mies olisi edes esittänyt mitään sinäänsä ihmeellistä. Hollantilaisen tekniset ja fyysiset ominaisuudet ovat selkeästi erinomaista luokkaa, mihin lisätään vielä aivan erityinen pelisilmä ja tilanteidenlukutaito, niin jonkinlainen köyhän miehen Sami Hyypiä Interillä on. Chattonkin oli tänään todella hyvä, joten kyllä Inter saa näillä näkymin todella kilpailukykyisen ryhmän jalkeille tulevaksi kaudeksi. Voi olla kova veikkaus, mutta tämän päivän kaltaisella pelillä joukkue taistelee ensi kaudella Veikkausliigan voitosta. Hongalla ei ollut mitään jakoa, ja tuskin on Lahdellakaan.

Niin ja Interin uudella brassille toki varaukseton  ;D :peukku_ylos: - ehkäpä jonkinlainen köyhän miehen Ronaldo; yhtä lihava ja laiska, mutta pelitaidoissa hiukan eroa...

Vaikka ajattelin olla kirjoittamatta Klubin matsista yhtään mitään, niin pakko on vähän avautua. Nimittäin miksi vitussa Nure vetää aina niitä vapareita, vaikka ikinä ei yksikään mene edes maalia kohti. Mitään järjellisiä perusteita tällä valinnalle ei löydy, joten jos Nurea ei itse älyä jättää vastuuta muille niin sitten näistä vetäjistä päättävä taho vaihtoon. Eli niin kauan kuin Nure vetää yhdenkin suoran vaparin niin vaadin Kekelle potkuja. Tätä on nyt jo kausi katsottu, mutta tänään tuli kyllä mitta täyteen.   :keskari:

Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Mágico Madrid - 04.04.2007, 21.36.14
Inter Turku jatkoi hyviä esityksiään, kun Mypa kaatui Mutumban rankkarilla 1-0. Mypakin sai yhden pilkun, mutta lupaava maalivahti Forsman torjui sen. Pilkkua edelsi kuulema melkoinen torikokous, jonka seurauksena Henri "Pänä" Lehtonen ajettiin ulos toisella varoituksella.

Seuraava sinimustien peli taitaapi olla Liigacupin finaali, joka tulee Urheilukanavalta ensi viikon perjantaina. Mielenkiinnolla odotan kyseistä ottelua.
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Aslakki - 05.04.2007, 12.52.05
Kohta nähdään kuka saa Liigacupin kirouksen ylleen.  >:D
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Mágico Madrid - 13.04.2007, 21.04.56
Kyllä väärä joukkue voitti. Lahden pelinteko oli niin huonoa, ettei mitään käryä. Inter onnistui luomaan paikkoja, mutta viimeistely ontui pahasti. Ilollla oli paikka, mutta totuttuun tapaan missasi tilanteen. Laaksosen vaihtoa kentälle en ymmärrä lainkaan, ei hän saanut mitään aikaseksi. Mielummin Mutumbaa olisin katsellut oikeallalaidalla.

Chatto  :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Hooiveld+Jermu  :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Bantamoi  :peukku_ylos:

Hyvää kautta odotellaan Turun suunnalla, varsinkin sinimustille.
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Aslakki - 13.04.2007, 21.17.02
Tämän kauden tippujista varmistui siis toinen ja FC Lahi pelaa kaiken järjen mukaan Ykkösessä kaudella 2008. Ellei sitten konkurssi yllätä.

Interillä näyttäisi olevan potentiaalia taistella hyvinkin korkeista sijoista tällä kaudella :o

Ensi viikon lauantaita odotellessa...
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: mikko29 - 13.04.2007, 21.21.50
Kyllä väärä joukkue voitti.
:keskari:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Mágico Madrid - 21.04.2007, 18.39.11
KooTeePee 1-3 HJK

AC Oulu 1-1 Viikingit

VPS 1-1 TamU
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Cicinho - 21.04.2007, 22.25.00
Oli kyllä kauhean kylmä tuolla VPS-TamU pelissä. VPS tulokkaat Tero Taipale ja Victor onnistuivat debyytissään ihan hyvin.
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: HannuTouru - 21.04.2007, 22.45.22
No eipä siellä Kotkassakaan sen lämpimämpi ollut. Kotkalaiset turvamiehet taas osoittivat tasoaan, kun olivat jo ennen Arto Tolsa -areenalle saapumistamme vetäneet ilmeisesti herneen nenään(liekö viime vuotisten tapahtumien takia?  ;D), ja päättivät sitten napata kavereita sieltä sun täältä putkaan ilmaan mitään sen suurempaa syytä. Niin ja aluksi ei meinattu päästä ollenkaan sisään, kun oltiin muka joku vitun turvallisuusriski. Lopulta osa pääsi sisään, osa lähti putkaan ja osa jäi vaan ulkopuolelle. Ja nämä poliisien / turvamiesten mielivaltaisista valinnoista johtuen. Itselläni kävi tuuri ja pääsin ihan seinien sisäpuolelle todistamaan Klubin satavuotiskauden avausvoittoa. Klubin pelaajista Ghazi oli vakuuttava tehoilla 1+2, eikä supervaihtomies Parikankaan esityksessä ollut moitittavaa.

Klubi  :pallo: :sydän: :peukku_ylos:

Kotka ja kotkalaiset  :keskari:

"Arto Tolsa oli juoppo, Arto Tolsa oli juoppo..."
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Masatti - 21.04.2007, 22.58.46
Lienee Farid Ghazi olevan samanlaisessa kunnossa kun viime kaudella. Ainakin toivotaan näin kun tuli laitettua tohon sarjataulukkokisaan HJK mestariks  ;)  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Mágico Madrid - 22.04.2007, 21.15.38
TPS 0-0 MIFK

FC Lahti 1-4 Jaro

Honka 2-1 MyPa

---------------------

Hyvin lähti liigacup mestari Lahden kausi liikkeelle.. No eipä Lahti Liigacupin finaalissa vakuuttava ollut. Mixun valmentajan ura Suomessa alkoi tasurilla. Honka sen sijaan jatkoi siitä mihin viime kaudella jäi.

Huomenna sitten Haka-Inter Urheilukanavalta..
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: El Real - 22.04.2007, 21.48.35
Viikinkien maalivahtitulokas Luis Fernando, loistava peli! :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Mágico Madrid - 23.04.2007, 22.26.33
FC Haka sitten nappasi 1-0 kotivoiton Interistä.

"nurmelle"  :keskari:

tosin ei Veritaskaan misään loistokunnossa ole..
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: el Blanco - 07.05.2007, 12.49.54
Tänään sitten Urheilukanavalta yksi suomifutiksen klassikoista: TPS - HJK.
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: HannuTouru - 07.05.2007, 15.02.04
Tänään sitten Urheilukanavalta yksi suomifutiksen klassikoista: TPS - HJK.
Paikan päällä toki.  :pallo: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Mágico Madrid - 10.05.2007, 22.27.28
Turun derby päättyi 1-1 lukemiin. Ensimmäisen osuman iski Interin nigerialaisvahvistus Chatto, mutta Tepsin Heinikangas tasoitti noin 10 minuutia myöhemmin. Peli oli ollut kuulema todella vaisua. Kumpa tuo Veritaksen nurmi paranisi pian.

Interin huippu brassi Ramos Laercio Jr otti debyytissään suoran punaisen. Kaveri ehti olla ketällä huimat 3 minuutia.
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: E-spel - 14.05.2007, 15.22.13
http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/200705106093999_vg.shtml

Huvittavin osa uutisessa on seuraava: "Iltalehden tietojen mukaan Oulua kutsuttiin muun muassa "apinalaumaksi".  Herranisä jos joku tuosta loukkaantuu niin aika kuplassa on elänyt elämänsä  ;D
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Mágico Madrid - 16.05.2007, 14.30.42
(http://www.palloliitto.fi/mp/db/tiedotteet/foo/IMG/93585/kuva0_suuri/466489)
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: La bestia - 16.05.2007, 16.23.26
No eipä siellä Kotkassakaan sen lämpimämpi ollut. Kotkalaiset turvamiehet taas osoittivat tasoaan, kun olivat jo ennen Arto Tolsa -areenalle saapumistamme vetäneet ilmeisesti herneen nenään(liekö viime vuotisten tapahtumien takia?  ;D), ja päättivät sitten napata kavereita sieltä sun täältä putkaan ilmaan mitään sen suurempaa syytä. Niin ja aluksi ei meinattu päästä ollenkaan sisään, kun oltiin muka joku vitun turvallisuusriski. Lopulta osa pääsi sisään, osa lähti putkaan ja osa jäi vaan ulkopuolelle. Ja nämä poliisien / turvamiesten mielivaltaisista valinnoista johtuen. Itselläni kävi tuuri ja pääsin ihan seinien sisäpuolelle todistamaan Klubin satavuotiskauden avausvoittoa. Klubin pelaajista Ghazi oli vakuuttava tehoilla 1+2, eikä supervaihtomies Parikankaan esityksessä ollut moitittavaa.

Klubi  :pallo: :sydän: :peukku_ylos:

Kotka ja kotkalaiset  :keskari:

"Arto Tolsa oli juoppo, Arto Tolsa oli juoppo..."

Kiitos vain :)
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: La bestia - 16.05.2007, 16.24.11
(http://www.palloliitto.fi/mp/db/tiedotteet/foo/IMG/93585/kuva0_suuri/466489)

Oikea valinta tuo Teemu tuonne kärkeen :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: el Blanco - 23.05.2007, 20.05.28
Jaahas, Klubi jatkaa tänäänkin vahvoja otteitaan. Nyt varmaan olisi aika antaa Kekelle kenkää...
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Mágico Madrid - 23.05.2007, 20.14.55
Jaahas, Klubi jatkaa tänäänkin vahvoja otteitaan. Nyt varmaan olisi aika antaa Kekelle kenkää...
Eiköhän tanssi-Keke ulosteta kohtapuoliin. Rautiainen remmiin ja kohti Champions Leagueen!  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Aslakki - 24.05.2007, 11.39.32
Sata vuotta aivan suotta...  ;D :keskari:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Alpo - 24.05.2007, 16.09.11
Jaahas, Klubi jatkaa tänäänkin vahvoja otteitaan. Nyt varmaan olisi aika antaa Kekelle kenkää...
Niin rahasta se ei ainakaan ole kiinni, siis se irtisanominen ja uuden valmentajan palkkaaminen. Eikös jossain ollut juttua, että HJK sai pelkän"Mäksän" myynnistä pari miljoonaa euroa. Lisäksi Hetemaj siirtosumma taisi olla huhujen mukaan about 500 000.
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: HannuTouru - 25.05.2007, 09.10.05
Jaahas, Klubi jatkaa tänäänkin vahvoja otteitaan. Nyt varmaan olisi aika antaa Kekelle kenkää...
Niin rahasta se ei ainakaan ole kiinni, siis se irtisanominen ja uuden valmentajan palkkaaminen.

Siis sehän on nimenomaan ja juuri rahasta kiinni.
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Raul # 7 - 25.05.2007, 10.24.12
Jaahas, Klubi jatkaa tänäänkin vahvoja otteitaan. Nyt varmaan olisi aika antaa Kekelle kenkää...
Niin rahasta se ei ainakaan ole kiinni, siis se irtisanominen ja uuden valmentajan palkkaaminen.

Siis sehän on nimenomaan ja juuri rahasta kiinni.


Ite en asiasta tiedä, mutta epäilisin että Kekellä on jonkn sortin ulososto hinta tuosta sopimuksesta ja se voi olla kohtalaisen korkeakin. Mutta joku jos asiasta oikeasti jotain tietää niin valaiskoon asiaa ihmeessä muillekin. Touru?
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Aslakki - 25.05.2007, 11.14.43
Eiköhän puppeleilla sen verran rahaa ole, että tanssi-keijosta pääsevät eroon jos haluavat. Normaalina kautena potkuja ei välttämättä edes tulisi, mutta kun juhlakausi on menossa niin päin vittua kuin nyt ( :peukku_ylos:), niin eiköhän siellä kaiveta rahat jostain. Toki toivottavasti mahdollisimman myöhään.

Paskakosken ja sen toisen tehdasjoukkueen paperiderby päättyi tasan, joka vahvistaa TamUn asemia kärjessä aika mukavasti. Maanantaina voitto lahelaisista ja maaotteluiden jälkeen paskakoskelle nöyryyttämään hakaa, niin johan alkaa sarjataulukko näyttää hyvältä sinisten lasien läpi. :tuoppi:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: HannuTouru - 25.05.2007, 13.43.44
Ite en asiasta tiedä, mutta epäilisin että Kekellä on jonkn sortin ulososto hinta tuosta sopimuksesta ja se voi olla kohtalaisen korkeakin. Mutta joku jos asiasta oikeasti jotain tietää niin valaiskoon asiaa ihmeessä muillekin. Touru?

Jos Keke heivataan hiuksista vittuun kesken kauden, niin toki palkkaa pitää maksaa vekkulin lädin sopimuksen loppuun asti, eli tässä tapauksessa tämän kauden päättymiseen saakka. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että mikäli Keke väkisin halutaan pihalle, niin loppukauden ajan tuuraajana toimii erittäin todennäköisesti Abdou Talat, joka siis tällä hetkellä valmentaa Klubi 04:ää. Syynä tähän on luonnollisesti siis se, että Talat on jo valmiiksi HJK:n palkkalistoilla, eikä tämä uuden valmentajan palkkaaminen näin aiheuttaisi lisäkustannuksia.

Tietysti on olemassa sekin mahdollisuus, että Keken tilalle hankittaisiin jokin kova nimi kesken kauden, mutta satavuotiskaudesta ja pelaajien myynneistä huolimatta Klubin rahatilanne tuskin antaa tähän saumoja. Esimerkiksi Klubin budjetti rakennetaan joka kausi sen varaan, että yksi pelaaja myydään kesken kauden isolla rahalla ulkomaille. Tuo seikka yksistään kertoo mielestäni kaiken oleellisen taloudellisista resursseista. Ja ikävä kyllä täytyy todeta, että Klubia pidemmän aikaa tarkasti seuranneena voin kyllä lähes luvata, että tuloksista huolimatta Keke jatkaa tämän kauden - eli siis myös sopimuksensa - loppuun asti.

Jos kuitenkin ihme tapahtuisi ja Kekkuli lentäisi lähiviikkoina ulos, niin kuka sitten tilalle? Jos nyt tarkastellaan seuran ulkopuolisia vaihtoehtoja(toisinsanoen muita ehdokkaita kuin Talatia), niin sopivan kaliiberin valmentajia ei oikein ole saatavilla. On selvää, että Keken seuraajan tulisi olla jokin kansallisesti kova nimi, eikä todellakaan mikään tusinakokeilu. Tälläisiä huippunimiä olisivat esimerkiksi Martti Kuusela, Pasi Rautiainen ja Mika Lehkosuo. Kuuselalla tuskin on motivaatiota valmentaa Veikkausliigassa, minkä lisäksi hän lienee suhteellisen kallis vaihtoehto. Rautiaisella on kulkenut Virossa ilmeisesti sen verran hyvin, että hänenkään paluuta Suomeen ei voi pitää kovin todennäköisenä. Bana Lehkosuo taas on todennäköisesti melko tiukasti kiinni Hongassa vielä jonkin aikaa, mutta miehellä itsellään varmasti on motivaatiota jossain vaiheessa Klubia valmentaa. Edellä mainittujen nimien lisäksi joissakin spekulaatioissa on mainittu Ari Hjelm todennäköisenä Keken seuraajana, mutta itse ainakin olen vahvasti tätä vastaan - roiskinnan aika saisi mielellään olla Klubissa ohi.

Jos näiden lisäksi vielä haetaan muita vaihtoehtoja, niin itse heittäisin täydellisenä jokerina ilmoille Jari Litmasen, jonka rooli loppukauden ajan olisi tietysti pelaajavalmentaja. Litmasella olisi valmentajan rooliin tarpeeksi auktoriteettia ja ymmärrystä lajista, jonka lisäksi mies saisi rauhassa kuntouttaa itseään parhaaseen terään maaotteluja varten. Ongelmaksi tässä muodostuisi todennäköisesti se, että aikoinaan Litmaselle tuli ilmeisesti jonkinnäköisiä erimielisyyksiä Klubin johdon kanssa, eikä näitä menneitä asioita ole välttämättä vieläkään täysin unohdettu. Sanomattakin on selvää, että Kuninkaan paluu saisi kannattajat täydellisesti joukkueensa taakse, ja kannattajien varauksetonta tukea Klubi tällä hetkellä tarvitseekin!
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Cicinho - 12.06.2007, 14.26.00
http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/arkistot/futis/2007/06/535139

Tästä lähtee VPSän hirvittävä nousu josta saatiin jo esimakua 5-0 murskavoitossa AC Oulua vastaan :peukku_ylos:

edit. laitetaan viellä ottelukooste VPSän viime pelistä
http://www.vps-vaasa.fi/Default.aspx?id=535372
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Cicinho - 18.06.2007, 20.59.13
Honka-FC Lahti 0-0. Paljon oli paikkoja, mutta ei vaan uponnut.
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: STRIKER - 21.06.2007, 21.17.49
http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/arkistot/futis/2007/06/538307

Nyt tuli kyllä sellanen yllätys että huhhuh!  :peukku_alas:
Erittäin suuri menetys Klubille.  :-\

http://www.hjk.fi/uutiset/?hae=4479

Ja sitten Äijälä takaisin...
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Petri - 25.06.2007, 19.52.11
Nyt harmittaa, ettei laittanut MyPalle pitkäänvetoon :D 0-2  :peukku_ylos:
Huttuselta hyviä keskityksiä, Fofana pelannut myös vahvasti, kuten Hyyrynenkin. Kangaskolkan vaihtaisin ehkä pois ekan puoliajan jälkeen. Tästä hyvä jatkaa  :)
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Aslakki - 30.06.2007, 13.53.44
Olipahan mahtava peli eilen turussa :peukku_ylos:

Toki Suomen persereiän järjestelyille :keskari:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Finale - 01.07.2007, 21.05.11
"Tylsä TamU:n" huima nykyvire yhdistettynä muiden räpeltämiseen on yhtäkuin mestaruuden ratkeaminen ennen elokuuta ;D. Antti Hynysen maalivire saa kyllä mielen iloiseksi :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Cicinho - 01.07.2007, 23.14.50
Lindberg on saanut VPSän pelin kasaan. Linbergin valmentamat pelit ovat päättyneet 5-0, 1-1, 1-0 ja 0-0.

(http://www.vps-vaasa.fi/_FileRoot/532694.jpg)
Täksi kaudeksi hankittu Ansi Agoli on pelannut viime aikoina ihan pirteästi ja taisi olla 1-0 voitossa KooTeePeetä vastaa "Man of the match"

(http://www.vps-vaasa.fi/_FileRoot/513107.jpg)
Jyri Hietaharju teki ja syötti 5-0 AC Oulua vastaan kaksi maalia ja KooTeePee pelissä hän syötti ainoan.

(http://www.vps-vaasa.fi/_FileRoot/513120.jpg)
ja maalilla Henri Sillanpää on ollut itse varmuus ottaen muiden muassa tämän kauden Jaro(?) pelissä kaksi läpiajoa.
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: SSolari - 02.07.2007, 21.37.45
Hermanni Vuorinen lainasopparilla HJK:hon. Klubilla optio hankkia kauden jälkeen Hermanni pysyvästi.

Diilille  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: HannuTouru - 03.07.2007, 02.54.16
Vuorisesta tulee mieleen samoja adjektiiveja kuin nyky-Klubista: hajuton, mauton, keskinkertainen ja yliarvostettu... Vaan ei Herkku mikään sysipaska pelaaja todellakaan ole, ja varmaankin parhaita saatavilla olleita hyökkääjävahvistuksia(tosin kertooko tämä sitten taaskaan yhtään mistään?), mutta vaikea oikeasti uskoa miehen pystyvän edes lähelle samoja tehoja kuin Hongassa.

...ja loppujen lopuksi ihan vitun sama vaikka seuraavat hankinnat olisivat Gregory Goffin ja Valmir Alves Oliveira, kunhan vain Keke saadaan ULOS. Siihen hetkeen saakka kaikki muu tuntuu kohtuullisen merkityksettömältä.   :keskari:

Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Alpo - 03.07.2007, 09.43.05
Kuinkahan moni olisi vielä valmis päästämään Keken maajoukkueen peräsimeen. Oli kuitenkin palloliiton ainoita valmentaja ehdokkaita Ari Hjelmin kanssa nykyisen valmentajan lisäksi. Näin ainakin aikoinaan huhuttiin. 
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Petri - 03.07.2007, 17.29.00
Viilataan nyt pilkkuja, liittyen tuohon Cicinhon viestiin:  Tietääkseni Lindberg ei ollut valmentajana vielä tuossa 5-0 voitossa Oulua vastaan, vaan istui katsomossa ja valmentajana toimi A-junnujen(?) valmentaja. ;)
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Cicinho - 03.07.2007, 17.44.54
Joo näinhän se tosiaan taisi olla, mutta VPS än nykyvireelle kuitenkin :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Petri - 03.07.2007, 18.03.46
No toiset pitävät Vepsun nykyvireestä, mutta minä en :D  MyPa sen olla pitää  :D  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Cicinho - 15.07.2007, 21.06.13
VPS- FC Lahti 1-0. Maalin tekijä  Jyri Hietaharju (kesäkuun kuukauden pelaaja) Ollon syötöstä. :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Cicinho - 21.07.2007, 19.01.00
FF Jaro- VPS 0-1 :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Alcoholic - 31.07.2007, 13.54.00
Ei vihtori mitkä täpinät tosta hermannin lainasta onkaan meikäläisellä.

Kävin väijymässä FcHaka-HJK & HJK-Mypa ottelut ja niissä herkku duunasi neljä maalia yhteensä :D

Tuli tossa tietoonkin, että vuorinen on vaimolle jotakin kautta sukua, mutta enemmän siitä sitten kirjeessä.

....HERMANNI VUORINEN!
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: SSolari - 04.08.2007, 16.00.18
Tuomas Haapala Norjasta HJK:n riveihin 2,5 vuoden sopparilla. HJK alkaa satsaamaan hyvään aikaan, ei siinä, heille varmastikin hyvä vahvistus  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Cicinho - 04.08.2007, 18.06.08
VPS aiheuttaa tamun ensimmäisen piste menetyksen kotona tällä kaudella 2-2 tasapelillä :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: STRIKER - 04.08.2007, 18.51.01
Tuomas Haapala Norjasta HJK:n riveihin 2,5 vuoden sopparilla. HJK alkaa satsaamaan hyvään aikaan, ei siinä, heille varmastikin hyvä vahvistus  :peukku_ylos:
Haapalsta juuri mitään tietämättä, hän tulee luultavasti Zenelin loukkaantumisen vuoksi Klubiin. Zeneli on siis koko loppuvuoden poissa. Klubissa ollut  paljon viime aikoina pelaajaostoksia loukkaantumisten tai pelaajien lähtemisten takia; Bah, Vuorinen, Äijälä, Aho, Haapala... Nämä "pakkoostokset eivät yleensä ole mitään toivottuja, mutta Bah ja Vuorinen ovat olleet huimassa vireessa ja toivotaan että Haapala tulee jatkamaan samalla tavalla...
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: pähkinä - 04.08.2007, 19.50.06
Prkl TamU jäis si kotona VPS:än kanssa tasapeliin
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: STRIKER - 04.08.2007, 21.20.19
TamU jäis si kotona VPS:än kanssa tasapeliin
:peukku_ylos:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: luisfigo - 06.08.2007, 23.49.24
Lauantaina katsomaan kaverien kanssa kun TPS antaa pebaa TamU:lle ;)
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: pähkinä - 07.08.2007, 01.22.08
Lauantaina katsomaan kaverien kanssa kun TPS antaa pebaa TamU:lle ;)

No ei millään, ei oo Mixun porukasta tossa pelistä TamU:lle mitään vastusta
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: luisfigo - 07.08.2007, 11.14.42
Lauantaina katsomaan kaverien kanssa kun TPS antaa pebaa TamU:lle ;)

No ei millään, ei oo Mixun porukasta tossa pelistä TamU:lle mitään vastusta
Äläs nyt, viimeks tais olla Kupittaalla tulos 0-3 TamU:n hyväksi jos oikein muistan ;D
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: RONALDO - 07.08.2007, 13.57.31
Ville"FATMAN"Lehtinen meni sitten Ouluun  ;D :traktori:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: pähkinä - 08.08.2007, 18.58.11
TamU:n kompurointi VPS pelissä johtui ihan varmana siitä että pojat keskittyivät jo UCL karsintaan Levsiä vastaan, lauantaina kaatuu TPS rumilla lukemilla Ratinassa
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Aslakki - 08.08.2007, 19.09.40
TamU:n kompurointi VPS pelissä johtui ihan varmana siitä että pojat keskittyivät jo UCL karsintaan Levsiä vastaan, lauantaina kaatuu TPS rumilla lukemilla Ratinassa

Melko pitkä keskittyminen, TamU on nimittäin voittanut VPS:n viimeksi joskus vuosituhannen alussa, olisiko ollut 2001. ::)
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Finale - 19.08.2007, 22.33.48
Voi vittu mitä kiimaa tänään Tammelassa :o. 1900 katsojaa ja parempi tunnelma kuin mitä Ratinassa on ikinä ollut. Aivan kuin eri ihmiset olisivat tulleet Tammelaan kuin jotka käyvät Ratinassa. Peli oli tietenkin TamU:n näytös. Sinikaartilla oli ottelun alussa koko länsipäädyn peittävä tifo (n.40mx4m), jossa luki "takaisin kotona" :peukku_ylos:. Jos tämä ei avannut TamU:n päättäjien silmiä, Tammelan potentiaalin suhteen suomalaiselle futiskulttuurille, niin sitten ei mikään >:(.

Ottelun päätyttyä itäpäädyn piiritti 8 poliisipartiota ja yksi moottoripyörä poliisi jotka pitivät teepeeäs kannattajat kurissa. Yhteenotot kannattajien välillä olivat jo ottelun aikana todella lähellä.

Itselleni kaikkien aikojen Veikkausliigailta :pallo:.
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: el Blanco - 19.08.2007, 22.43.35
Varmasti hieno fiilis! :peukku_ylos:

TamUn tulisi todellakin palata Tammelaan, onhan se sentään oikea jalkapallostadion.
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Finale - 19.08.2007, 22.57.00
Vihdoinkin kotona!
http://www.kolumbus.fi/~d632764/misc/home.jpg
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: RONALDO - 19.08.2007, 23.06.30
Vihdoinkin kotona!
http://www.kolumbus.fi/~d632764/misc/home.jpg
Kylläpä harmittaa, kun tuli missattua tuo ottelu. Toivottavasti  jo ensi kaudella pelattaisiin Tammelassa.
Tammelalle ja ottelun tulokselle  :peukku_ylos: :pallo:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: pähkinä - 20.08.2007, 00.38.00
Varmaan mahtava fiilis paikanpäällä! :peukku_ylos: Harmittaa kun en ite peliin menny :(
Oliko muka vaan 1900 katsojaa, mites niin vähän? Onhan Tammela ny tunnelmalta parempi paikka mut europelejä siel ei voi pelata
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: HannuTouru - 20.08.2007, 16.29.16
Lakanalle  :peukku_ylos:

Jalkapallo jalkapallostadioneille! No, omapahan on kendokaupungin muoviseuran häpeä ja menetys jos tätä eivät ymmärrä. 1900 ihmistä ottelussa johon piti saada jopa lähemmäs 10 000 katsojaa myös kertoo siitä miten amatöörimäistä toiminta Tampereella loppujen lopuksi on. Ei toki sillä, ettäkö täällä Helsingissä asiat sen paremmin hoidettaisiin. Samanlaisia apinoita tuntuu olevan myös sen suurimman ja kauneimman seurajohdossa.  :keskari:

Vaikka ei yleisömäärä tietenkään mikään mittari ole, vaan kuten ilmeisesti eilenkin nähtiin niin laatu korvaa määrän katsomossa mitä ottelun tunnelmaan tulee. Niin ja jos huhupuheet pitävät paikkansa niin sissiryhmän uhoamiselle toki varaukseton  ;D :keskari:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Aslakki - 20.08.2007, 16.56.51
Tunnelmahan Tammelassa on aivan eri luokkaa kuin Ratinassa, mutta paluuta ei seurajohdossa nykyisellään kyllä pidäkään ajatella. Tamun lähdön jälkeen stadionin jo valmiiksi huonot tilat on päästetty aivan luokattomaan kuntoon, ja alkaahan tuolla jossain määrin tulla kokokin vastaan jos samalla haetaan suurempia yleisömääriä. Unelma olisi uudistettu kymmenisentuhatta ihmistä vetävä Tammela, mutta sitä varten tarvittaisiin Tampereelle joku Håkans tai Hjallis. Niin ja se Museovirastolle niin saatanan tärkeä aita pitäisi hoitaa pois alta. Täytynee lähteä joskus humalassa Tammelaan päin pyörimään bensan ja tulitikkujen kanssa.

Eilinen oli kyllä tähän mennessä ehdottomasti kauden kohokohtia. Uskomattoman hyvä meininki väkimäärästä huolimatta ja turkulaiset kitisijätkin tekivät oman osansa tunnelman eteen. :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: pähkinä - 20.08.2007, 23.26.44
Musta kans Tampereelle pitäis saada uus JALKAPALLOSTADION! ratinas katsomot on turhan kaukan kentästä ja tunnelma on sen tkai huonomp. Uusi stadioni voisi olla noin 10 000 katsojaa vetävä
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Alcoholic - 26.08.2007, 23.32.20
Tammela on kyllä sellainen viihtyisä ja idyllinen mesta, että Tampereen kaupunginjanarit levitelköön reisiänsä......hups eikun siis kukkaronsa nyörejä, että tammelaan saataisiin lisäkapasiteettia....ratina on liian kolkko...

Rakennuksen tiedot
Sijainti    Tampere, Tammela
Koordinaatit    61°30′01″N, 23°47′07″E
Avattu    1931
Laajennettu    1993 (rakennettiin kunnolliset katsomot ja huoltotilat)
Omistaja    Tampereen kaupunki
Kenttä    Luonnonnurmi
Käyttäjät
Tampereen Pallo-Veikot, PP-70, KooVee
Katsojakapasiteetti
n. 3 100 erillisistuinta (kapasiteetti 5 040 katsojaa)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tammelan_Stadion
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Cicinho - 10.09.2007, 21.33.13
TamUlle 2-0 voitto Jaroa vastaan. Onko toisen maalin tekijä Jonne Hjelm jotain sukua Ari Hjelmille. Muistaisin että poika?
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: pähkinä - 10.09.2007, 22.35.27
Joo zicon poikahan se on
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Cicinho - 19.09.2007, 21.11.57
Honka - AC Oulu 2-0 (0-0)

VPS - HJK 2-1 (2-0)


ottelut, voitot, tasapelit, tappiot, +maalit, -maalit, pisteet

Tampere United 19  12   5   2   35-21  41
Haka           19  11   4   4   29-16  37
Honka          20   9   8   3   28-19  35
TPS            20  10   2   8   30-27  32
FC Lahti       19   7   5   7   29-24  26
VPS            21   6   8   7   19-29  26
KooTeePee      21   7   4  10   26-29  25
Inter          20   6   6   8   26-21  24
HJK            20   4  12   4   24-21  24
IFK Mariehamn  19   5   8   6   22-24  23
MyPa           19   6   5   8   17-21  23
Jaro           20   6   4  10   23-33  22
Viikingit      19   4   6   9   22-29  18
AC Oulu        20   4   5  11   21-37  17
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: pähkinä - 19.09.2007, 22.06.39
HJK:lla ei si kulje millään
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: STRIKER - 19.09.2007, 22.27.16
HJK:lla ei si kulje millään
Ei hätää, huomenna varmistuu Muurisen tulo Klubiin ja ensi kaudella meneekin sitten paremmin. Kuhan nyt liigassa pysyisi tänä vuonna, niin siitä on hyvä lähteä valloittamaan euroopan kenttiä...   8)   ;)
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: luisfigo - 27.09.2007, 22.27.37
TamU vs Haka matsin nähneenä ja 2-1 kotivoiton todistaneena voisin veikata että mestaruus ratkesi tänään Ratinassa
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: pähkinä - 28.09.2007, 19.19.12
Toivotaan näin
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: RONALDO - 21.10.2007, 20.49.31
TSAIJAIJAIJAIJAU!! TamU on mestari!!  :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: :pallo: :tuoppi:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Aslakki - 21.10.2007, 20.50.56
Kiima missä pelaa. Haistakaa runkKari ja Walden vittu :keskari:

Mestaruudelle toki silti: WUUHUUUUUUUUUUUUUUUU!!! :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: Veikkausliiga 2007
Kirjoitti: Petri P - 22.10.2007, 14.58.35
Kiima missä pelaa. Haistakaa runkKari ja Walden vittu :keskari:

Mestaruudelle toki silti: WUUHUUUUUUUUUUUUUUUU!!! :peukku_ylos: :tuoppi:

 ;D

TamUlle toki :tuoppi: mestaruudesta.