RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Mágico Madrid - 07.06.2007, 01.59.46

Otsikko: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: Mágico Madrid - 07.06.2007, 01.59.46
(http://img300.imageshack.us/img300/2034/robertocarlosky8.jpg)
Roberto "Puskitas" Carlos syntyi huhtikuun 10. päivänä vuonna 1973 Garcan kaupungissa São Paulon osavaltiossa. Hänen ensimmäinen jalkapalloseuransa oli nuorisoseura União São João, jossa hän pelasi 1990-1992. Seuraavana vuonna, 20-vuotiaana) hän siirtyi ammattilaiseksi Palmeirasin riveihin. Verdãon paidassa Carlos pelasi lähes 70 ottelua ja teki 5 maalia. Vuonna 1995 hän siirtyi ensi kertaa Euroopan mantereelle Italiaan ja Inter Milanon joukkueeseen. Ura ei kuitenkaan kestanyt kauan Italiassa, kun jo seuraavalla kaudella hän vaihtoi Italian Espanjaan. Nyt 11 vuoden päästä Roberto pelaa viimeisen ottelunsa Real Madridin väreissä Mallorcaa vastaan. Hän on pisimpään Real Madridia palvellut ulkomaalainen ja ansaitsee kunnon läksiäiset. Carlos voitti ensimmäisellä kaudellaan La Ligan mestaruuden ja toivoo auttavansa "valkoiset" mestaruuteen myös viimeisellä kaudellaan.

Seuratason mestaruudet:
4x La Liga mestari (Real Madrid)
3x Espanjan Super Cup (Real Madrid
2x Seurajoukkueiden maailmanmestari(Real Madrid)
3x UEFA Champions League(Real Madrid)
1x Euroopan Super Cup(Real Madrid)
1x Brasilian mestari(Palmeiras)

Maajoukkuetason mestaruudet:
2x Copa America
1x Maailman mestari
1x Olympia pronssi


http://www.youtube.com/watch?v=cCMpopTfA0g

"I want to leave here in the same way that I arrived, winning the Liga. And that people never forget that always I will continue being a Madridista," Roberto Carlos
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: Cicinho - 07.06.2007, 02.12.03
Toivottavasti Fenerbechen ja parin vapaan vuoden kuluttua tullaan näkemään viellä jossain tehtävässä Real Madridissa.

Hyviä jatkoja Robertolle :peukku_ylos: :pallo: :tuoppi:
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: el Blanco - 07.06.2007, 10.13.54
(http://www.facetasdeportivastv.com/uploads/roby.jpg)

L E G E N D A, ihmisluoti ja hänen kolme ulointa varvastaan, höyryjuna ja hänen yksitoista valkoista vuottaan. Kiitos, Roberto, kiitos!


 :peukku_ylos: :pallo: :traktori:
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: luxemburgo - 07.06.2007, 10.35.19
Kannuja tuli ihan mukavasti Roberton aikana, vaikka viime vuosina ura on eittämättä mennyt hieman alaspäin. Noh, ei kukaan ole ikuisesti nuori. Kiitos Robertolle palveluksista ja onnea Turkissa.
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: RONALDO - 07.06.2007, 10.54.59
Kiitokset Robertolle. Itselleni Roberto jäi parhaiten mieleen tästä
http://www.youtube.com/watch?v=W5XpXU8TBoo Yksi 1900-luvun upeinpia maaleja!
Gracias!  :peukku_ylos:  :pallo:
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: Santiago - 07.06.2007, 12.17.56
Niin pieni, mutta kuitenkin niin suuri ihminen. Roberto Carlos, elävä legenda!
Nyt ja aina kenttien yhdelle sympaattisimmista pelaajista  :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: . Gracias!

(http://i.oem.com.mx/16097cb0-7b67-41ef-b6e3-5e9652928ffc.jpg)

 :pallo: :sydän:
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: El Real - 08.06.2007, 11.43.48
Roberto Carlos, mielestäni kaikkien aikojen paras laitapuolustaja. Potkaisee kovempaa kuin kukaan :sydän:.

Voitti kaiken.

http://www.youtube.com/watch?v=XGzaNVeiGtI

KIITOS!
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: Raul # 7 - 08.06.2007, 11.48.23
Iso kiitos, varmaan maailman isoreisisimmälle miehelle. Upea ura valkoisissa, Gracias Roberto

E. Todellakin katsomisen arvoinen tuo Magigon avausviestin linkki. Ite kattonu jo aikasemminki monta kertaa ja vieläkään en tajua sitä nollakulmasta tehtyä maalia??  :o
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: Raulisti - 08.06.2007, 13.26.06
Kiitoksia Robertolle yli 10 vuoden olosta Valkoisissa :sydän:
Uskomattomia pyssyjä ja nousuja ei tänä vuonna näkynyt, mutta muuten meni ihan hyvin :tuoppi:

Onnea Turkkiin!
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: Kooma - 08.06.2007, 16.00.14
"Ha sido uno de los mejores extranjeros de la historia del Real Madrid. Hay que despedirle por la puerta grande." -Raúl

Kiitos ja onnea matkaan, Roberto! :sydän:
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: Blanco33 - 08.06.2007, 18.10.30
Carlos :sydän:
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: Roberto - 11.06.2007, 12.35.45
Hyvä kun tuostakin päästiin ajoissa eroon, eipähän seisoskele vastustajan päädyssä kun omissa kolisee!  >:D

No olihan se pappa muinoin ihan lyömätön laidallaan.  :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.06.2007, 23.58.15
Vielä kerran kiitos Carlos! Mahtava pelaaja, työntekijä ja varmasti kova panemaan!  :tuoppi: :peukku_ylos: :sydän:
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: Madridista #7 - 18.06.2007, 00.16.05
Vielä kerran kiitos Carlos! Mahtava pelaaja, työntekijä ja varmasti kova panemaan!  :tuoppi: :peukku_ylos: :sydän:
Kai päivitit mitä Roberto on voittanut?  ;)
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: Mágico Madrid - 18.06.2007, 00.26.17
Kai päivitit mitä Roberto on voittanut?  ;)
Nyt on oikein tummennettu..  ;)
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: Madridista #7 - 18.06.2007, 00.27.29
iHALA MADRID!  :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän:
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: ZdR - 18.06.2007, 00.32.36
Kiitos vaan täältäkin Robylle, hieno pelaaja, hieno mies jne. Onnea tulevalle Turkin-seikkailulle ja sen jälkeiseen mahdolliseen Madrid-työhön. Vai vetäytyykö Carlos kotimaahansa ja perustaa lopultakin sen ranchinsa?
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: babar - 18.06.2007, 00.47.08
Kiitos 11 vuodesta :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: Masatti - 18.06.2007, 11.40.45
Kiitos Roberto  :sydän:
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: Rootface - 18.06.2007, 11.45.48
Gracias Roby!! Tsemppiä Turkkiin!
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: STRIKER - 18.06.2007, 14.05.28
 :pallo:
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: E-spel - 18.06.2007, 21.27.38
Sanattomaksi vetää, mutta yritetään nyt jotain: kiitos Roberto näistä vuosista. Jos Fenerbachen kanssa Bernabeu:lla vierailet, on standing ovation varma vaikka paukkaisit maalin.  :peukku_ylos: :pallo:
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: el Blanco - 18.06.2007, 21.35.48
Robylle :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: Finale - 18.06.2007, 22.21.27
Onhan Robyn ura aivan uskomaton valkoisissa. Itse en ole koskaan Carlosia sen kummemmin ihaillut, pitänyt vaan yksinkertaisesti ylivoimaisesti parhaana vasempana laitapakkina.

Tosin on Carlosilla aina tärkeä paikka sydämmessäni. Pienenä poikana oli pakko löytää joku "vasuri kaima" pihapeleihin ja Carlos oli varmasti tunnetuin vasuri niihin aikoihin. Vasurit kunniaan ja Robylle kiitos :peukku_ylos:.
Otsikko: Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
Kirjoitti: Alexio - 18.06.2007, 22.38.18
Upea video. Kaverilla hyvä potku.

Itse en myöskään ole muuten ihaillut kaveria, mutta silti vaan legendaarinen, mainio pelaaja. Symppis kaveri, jonka jalkapallotaidot ovat maailman huippuluokkaa. 11 Vuotta, 11 upeaa vuotta.

Gracias  :sydän: :peukku_ylos:   :tuoppi:

ROBY CARLOS, SHOW MUST GO ON! (nyt se jatkuu Turkissa.)