RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Muu jalkapallo => Aiheen aloitti: Derrick - 20.09.2007, 03.10.13
-
BBC Sportin sivuilla kerrotaan Jose Mourinhon eronneen Chelseasta. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/chelsea/7003912.stm
Aikamoinen paukku. Mielenkiintoseks menee kuka korvaa Mourinhon sekä minne Mourinho menee vai meneekö minnekään. Taitaa Chelseassa olla rivit aika sekasin tällä hetkellä. Voi tehdä heillä tiukkaa selvitä edes mestarien liigan alkulohkosta jatkoon.
-
Hmm... Capello? ::)
-
Grant steps up following Mourinho's departure
http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=464794&cc=5739
Elikkä ainakin väliaikasesti jobia hoitaa entinen "director of football" Avram Grant ja apuvalmentaja Steve Clarke.
-
Tässä huomattavasti mielenkiintoisempi, mutta odotettu uutinen:
http://www.hjk.fi/uutiset/?hae=4912
Olen itse ainakin kolmesti Muurisen nähnyt Klubin pelejä katsomassa tällä kaudella ja odotukset ovat hyvin suuret ensi kaudelle. :pallo: Muurisen tulo ei varmastikaan ollut vain Klubin kannalta hyvä asia, vaan koko suomalaisen jalkapalloilun. Seura jolla on parhaat edellytykset päästä pitkälle myös euroopan kentillä, sai parhaan mahdollisen valmentajan. Ja ehkä nyt suomifutis nostaa hiljalleen päätään pysyvästi jääkiekkoilun varjon takaa... :pallo:
-
Hmm... Capello? ::)
Tämä oli myös itsellä ensimmäinen sana, jonka suustani päästin kuultuani tän uutisen. Mutta haluaako Abramovich nyt vaihtaa leikkikalunsa pelityyliä?
-
Capello jos valmentaisi Chelseaa, jonka peli on aina ollut enemmän hyökkäysvoittoista ku päinvastoin, niin katsomossa ei olisi edes noita vaiviasta 24 000 katsojaa, jotka näkivät Rosenborg pelin.
-
Oli kyl aika jymypaukku tää uutinen!
-
http://www.urheiluviikko.net/?p=10403
-
Ei mikään suuri yllätys ainakaan minulle. Jotenkin aavistin jotain tällaista.
-
Ei mikään suuri yllätys ainakaan minulle. Jotenkin aavistin jotain tällaista.
Sama. ite kyllä ajattelin että vasta kauden loputtua mutta voihan sen asian näinkin hoitaa :peukku_ylos: ;D .. ja ite haluisin kyllä nähdä Deschampsin Tselssin peräsimessä. Mourinho sit vaikka Portugalin koutsiks ;)
-
Ei mikään suuri yllätys ainakaan minulle. Jotenkin aavistin jotain tällaista.
Sama. ite kyllä ajattelin että vasta kauden loputtua mutta voihan sen asian näinkin hoitaa :peukku_ylos: ;D .. ja ite haluisin kyllä nähdä Deschampsin Tselssin peräsimessä. Mourinho sit vaikka Portugalin koutsiks ;)
Mourinho on sanonut että ei aio valmentaa Portugalia eikä jäädä Englantiin.
-
Mourinhohan sanoi jossain kanssa, että aikoo valita opetteleeko italian vai saksan kielen josta mulle tuli ainakin ekana mieleen Saksan kärkiseurat ja Italiasta lähinnä Inter? Mancinia väheksymättä ollenkaan :peukku_ylos: Inter on muuten kyllä maailman ärsyttävin ja omasta mielestä homoin seura joten en kauheasti Mourinhoa sinnekään toivo ::) Ite veikkailisin Mourinhon menevän Saksaan, Italiaan tai Espanjaan. :) mutta tää on vaan mun mielipide :P
-
Ite veikkailisin Mourinhon menevän Saksaan, Italiaan tai Espanjaan.
Mitäs muita muka jäisi jäljelle kuin Ranska ja sieltäkin vain Lyon. ;D
-
Ite veikkailisin Mourinhon menevän Saksaan, Italiaan tai Espanjaan.
Mitäs muita muka jäisi jäljelle kuin Ranska ja sieltäkin vain Lyon. ;D
Portugali, Hollanti? SUOMI? :o ;D
-
Ite veikkailisin Mourinhon menevän Saksaan, Italiaan tai Espanjaan.
Mitäs muita muka jäisi jäljelle kuin Ranska ja sieltäkin vain Lyon. ;D
Portugali, Hollanti? SUOMI? :o ;D
Muori sanonut ettei myöskään palaa Portugaliin. Hollannista en tiedä, mutta Hjk sai jo Mursun. ;D
-
Mourinho MyPaan? :o ;D ;D