Real Madrid käytti liki 120 miljoonaa euroa hankintoihin, mutta eurokentillä menestys oli kehnoa ja kotimaassakin peli on takkuillut varsinkin kevätkaudella. Omat mietteeni hankinnoista:(Kouluarvosanat 4-10)
Pepe: Selkeä vahvistus puolustukseen. Paljon loukkaantuneena, mutta terveenä ollessaan loistava puolustaja. Arvosana: 7
Heinze: Loukkaantumisia, mutta hyviä otteita terveenä ollessaan. Hyökkäyspäähän pelatessa Heinze ei vakuuta, mutta hyvä paikkaaja puolustuksessa. Arvosana: 7
Robben: Pari hyvää peliä ei saa meikäläistä tyytyväiseksi. 36 milliä on suorastaan järjetön hinta pelaajasta, jonka tiedettiin olevan yliherkkä loukkaantumisille. Tässä ainakin tällä hetkellä mentiin perse edellä puuhun ja toivottavasti opittiin jotain tulevaisuudessa hankintoja tehdessä. Arvosana: 6-
Sneijder: Aloitti suorastaan hämmästyttävästi kautensa La Ligassa. Loistavia otteita seurasi pitempi suvantovaihe ja sen lisäksi loukkaantumiset sotkivat hollantilaisen otteita. Itse odotin Sneijderistä jopa jonkinlaista sateentekijää, mutta ainakaan vielä hän ei sitä ole ollut. Kaikki mahdollisuudet hänellä siihen kuitenkin on. Arvosana: 7+
Drenthe: Vähälle peliajalle jäänyt puukenkä pelannut ihan kohtalaisesti tilaisuuden saatuaan. Ei kuitenkaan ole mitenkään häikäissyt otteillaan, mutta otetaan kuitenkin huomioon nuori ikä ja ensimmäinen vuosi Espanjassa. Arvosana: 6
Saviola: Mitä vitun järkeä tässä oli? Olisi edes annettu mahdollisuus kun kerran oli pakko hankkia. Saviolasta ei ole ollut toistaiseksi joukkueelle mitään hyötyä. Arvosana: 5-
Soldado: Paluumuuttajan arvosanaa ei voi peliajan puutteen takia määritellä.
Itse olen pettynyt hankintojen osuuteen Real Madridin tämän kauden otteissa. Robinho, Guti, Raul,Ramos, Cannavaro, Ruud sekä Iker ovat olleet ne peruspilarit, jotka ovat joukkuetta kasassa pitäneet. 120 miljoonaa euroa olisi pitänyt saada näkymään paremmin joukkueen otteissa.