Pikkasen tungen tähän teidän scifi tuokioon.
Parit leffat taas;
Looper: Oli yllättävän hyvä leffa, eikä ollut mikään varsinainen toiminta, vaikka Bruce Willisin retku olikin mukana. Todella yksinkertainen tarina, mutta silti onnistui. Mukavan synkkä. Arvosanaksi 7,0. Suosittelen.
Bourne Lecacy: Lyhyesti, parempi pääosan esittäjä, yhä paska juoni ja jne. Niin ja rahalla saa näyttävän elokuva, muttei hyvää.
Arvosanaksi 5,0
Uusin Batman: Samaa kuin edellinen, boring. Hemmetin hienosti tehty ja periaattessa toimi, mutta ei sama toimi kahta kertaan putkeen. Todella paljon huonompi kuin edellinen. Voi jättää väliin, tästä ei keskustella 10 tai edes 2 vuoden päästä.
7,0 visualisuuden takia.
Uusin Spiderman: Parempi kuin yksikään edeltäjistään, silti jää kaikille ison rahan sarjisleffoille. Kuitenkin 1-kuokan teinijännätoimintaa haluaville. 5,5 tämäkin oli nätti.
Ted: Oli aivan mahtava komedia ihmisille, millä huumorin taju riittää, eikä aleta nyrpistellä. Useat YKSIN naurut aiheutti.
Arvosanaksi 8 Vähän tuli ehkä lisää aina niin seksikkään, Mila Kunisin takia.
End of Watch: Ehdottamasti yksi parhaimmista elokuvista tänä vuonna. Ryan Gosling vaan osaa. Kaikki toimii. Nykyajan (rahan) mestariteos. Kahdesti olen katsonut.
Arvosaksi 9,0 Katso ihmeessä tai ole uuno!
Jatkoa tulee...
e. Ai niin se Lawless: Todella suuri pettymys hypen jälkeen. Jäi vähän etäiseksi koko leffa. Tavallaan hyvin tehty, muttei kolahtanut. Tai siis, kun ei oltu tehty tarpeeksi hyvin. Tämä robottileffojen juutalaispoika yrittää olla oikea näyttelijä, ei toiminut mulle. On ilmeisesti toiminut suurelle yleisölle.
Arvosanaksi 6,5 Tom Hardyn roolityön vuoksi.
e2. Katsomista varten valmiina on noin 30 korkeintaan vuoden vanhaa elokuvaa. Kunhan jaksan katsoa niin "raportteja" tulee.
e3. Määrä leffoja mitä olen katsonut on nopeasti arvioituna noin pari tuhatta. Silti saa ja pitää olla eri mieltä, nämä ovat suurimmaksi osakseen mielipideasioita.