Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista osa 3  (Luettu 298210 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

GameSpot

• Vieras
Re: Huhuja pelaaja-siirroista osa 3
« Vastaus #1120 : 19.03.2006, 09.36.17 »
Pelaajan pitää olla nopea ja ketterä. Huonoja esimerkkejä ovat Ronaldo, Baptista jne.

Eto'o on hyvä pelaaja, mutta hänen suurin heikkous on ihon väri, niin valitettavaa kuin se onkin.

mikko29

« Vastaus #1121 : 19.03.2006, 14.23.09 »
ei ronaldo mikään hirveän hidas ole, lähtönopeus edelleen aivan huima, ehdottomasti nopeampi kuin esim. robinho. Ronaldon laiskuus saa hänet kuitenkin näyttämään hitaammalta kuin mitä todellisuudessa on. Baptista olisi adrianon veroinen jos omaisi paremman tekniikan.Ja kuten täälläkin on jo tullut ilmi, aina ei fyysisyys riitä, toki peto on mainio suojaamaan palloa mutta kuitenkin ymmärrätte pointtini...
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

RONALDO

« Vastaus #1122 : 19.03.2006, 14.57.55 »
ei ronaldo mikään hirveän hidas ole,

Ei olekkaan, mutta tosin ei hän enään nuoruusvuosiensa veroinen nopeudessakaan ole  ;)
Niin ja Carlos haluaa lopettaa uransa Madridissa

Brasilialainen jalkapalloilija Roberto Carlos sanoi toivovansa, että voisi lopettaa pelaajauransa nykyisessä seurassaan, espanjalaisessa Real Madridissa.

Kovista potkuistaan tunnettu puolustaja Roberto Carlos on ollut runsaiden siirtohuhujen kohteena. Mies kuitenkin yritti katkaista huhuilta siivet lauantaina.

- Tahdon päättää urani täällä. Minulla on suunnitelma perheelleni Madridissa ja huolimatta siitä, mitä media sanoo, haluan jatkaa elämistä täällä, vuodesta 1996 Real Madridia edustanut 32-vuotias Carlos sanoi.

Carlosilla on vuosi jäljellä nykyistä sopimustaan Real Madridin kanssa.

(MTV3-Reuters)
---------------
Ihan hyvä juttu, Carlos voidaan laskea kyllä Realin legendaks nimittäin 10vuotta samassa joukkueessa on hieno saavutus, ja varsinkin kun on vielä erimaalainen.
« Viimeksi muokattu: 19.03.2006, 15.14.35 kirjoittanut RONALDO »

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #1123 : 19.03.2006, 15.40.12 »
Ihan hyvä juttu, Carlos voidaan laskea kyllä Realin legendaks nimittäin 10vuotta samassa joukkueessa on hieno saavutus, ja varsinkin kun on vielä erimaalainen.

todella hienoa, että Carlos päättää uransa Madridissa.. Palmeiras, Inter ja Real Madrid ovat olleet miehen seuroja.. Vuosi saadaan vielä ihailla Robin vasemmanlaidan nousuja..  :peukku_ylos: Saakohan mies töitä Real Madridilta.. Juniorivalmentaja olisi kiva duuni..  :D
« Viimeksi muokattu: 19.03.2006, 16.01.48 kirjoittanut The Future=Robinho »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

« Vastaus #1124 : 19.03.2006, 15.47.08 »
Juniori valmentaja olisi kiva duuni..  :D
En yhtään jopa ihmettelisi, monet tuollaiset pelaajat ovat kiintyneet seuraan niin että alkavat toimia joissakin seuran hommissa.

« Vastaus #1125 : 19.03.2006, 17.41.09 »
Pelaajan pitää olla nopea ja ketterä. Huonoja esimerkkejä ovat Ronaldo, Baptista jne.

Eto'o on hyvä pelaaja, mutta hänen suurin heikkous on ihon väri, niin valitettavaa kuin se onkin.

Anteex kuinka??
Keep the Red Flag Flyin' !

mikko29

« Vastaus #1126 : 19.03.2006, 18.28.07 »
Anteex kuinka??
Lainaus
Joo ei se munkaan mielestä peliesityksiin vaikuta, entäs sitten ronaldinho??? Millä oikein perustelet tuon?

Oudot valinnat olet ottanut noihin nopeus/ketteryys pointteihin.
« Viimeksi muokattu: 19.03.2006, 18.30.13 kirjoittanut mikko29 »
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

robinho

• Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
« Vastaus #1127 : 19.03.2006, 18.53.05 »

Ylläpitäjät tällainen rasisti täytyy heittää ulos foorumilta. En minä itsekään pidä Eto'osta, mutta se ei johdu ihon väristä.
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

RONALDO

« Vastaus #1128 : 19.03.2006, 18.54.01 »
Ylläpitäjät tällainen rasisti täytyy heittää ulos foorumilta. En minä itsekään pidä Eto'osta, mutta se ei johdu ihon väristä.
Nyt olen kerrankin samaa mieltä robinhon kanssa, sen takia ei tykkää koska on eri ihonvärinen tuollaiset rasistit ärsyttävät :keskari:
« Viimeksi muokattu: 19.03.2006, 18.58.13 kirjoittanut RONALDO »

SantiagoBernabeu

« Vastaus #1129 : 19.03.2006, 19.23.14 »

Sama.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #1130 : 19.03.2006, 20.47.26 »
Siis et kai luule oikeest et ihonväri vaikuttaa pelaamiseen millään. ???
i Hala Madrid !

RONALDO

« Vastaus #1131 : 19.03.2006, 20.48.45 »
Siis et kai luule oikeest et ihonväri vaikuttaa pelaamiseen millään. ???

Kyllä näköjään jotkut idiootit niin luulevat  :peukku_alas:

GameSpot

• Vieras
« Vastaus #1132 : 19.03.2006, 21.07.58 »
Ei mulla mitään ole Eto'oa vastaan, mutta jos ette ole huomanneet, niin liikkeellä on rasismia. Ja tämähän vaikuttaa kyllä Eto'oon henkiesti lähinnä, kun yleisö buuaa koko ajan hänelle. Ja kyllähän se vaikuttaa jo pelisuorituksiinkin. Olihan hän jo lähdössä pois kentältäkin yhdessä pelissä.

Ja en ole sanonut, että en Eto'sta pidä tai olisin häntä vastaan ihon värin takia.
« Viimeksi muokattu: 19.03.2006, 21.10.39 kirjoittanut GameSpot »

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #1133 : 19.03.2006, 22.23.24 »
Ei mulla mitään ole Eto'oa vastaan, mutta jos ette ole huomanneet, niin liikkeellä on rasismia. Ja tämähän vaikuttaa kyllä Eto'oon henkiesti lähinnä, kun yleisö buuaa koko ajan hänelle. Ja kyllähän se vaikuttaa jo pelisuorituksiinkin. Olihan hän jo lähdössä pois kentältäkin yhdessä pelissä.

Ja en ole sanonut, että en Eto'sta pidä tai olisin häntä vastaan ihon värin takia.

Kyllähän se yleisö sitä paskaa aina huutelee vieraspeleissä, mutta Eto'on ei pitäisi kyllä yleisölle sitä tyydytystä antaa, että siitä provosoituu. Päinvastoin tällöin pitäisi motivoitua pelaamaan vielä paremmin ja tekemään lisää maaleja, niin eiköhän se turpa rupea pysymään kiinni siellä katsomossa.

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #1134 : 20.03.2006, 10.18.32 »
Se, että Eto'o kerta toisensa jälkeen provosoituu näistä huudoista, antaa sen vaikuttaa pelaamiseensa ja itkee lehtiin, kertoo siitä kuinka pieni ihminen hän itseasiassa on.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

RONALDO

« Vastaus #1135 : 20.03.2006, 15.00.28 »
Ei nyt liity aikasemmin puhuttuun mutta mun puolesta vois kyllä pistää koko hyökkäyskaluston vaihtoon jos ei niitä maaleja aleta tehä, nimittäin joku tuola laski että Real on ollut tekemättä maalia 321minuuttiin son aika iso määrä ja itse en ainakaan halua että tuo paljoa kasvaa, toivottavasti tahti alkaisi nyt muuttumaan!

Hebe

« Vastaus #1136 : 20.03.2006, 15.37.59 »
topiccihan tosiaan on huhuja pelaaja-siirroista..

HannuTouru

« Vastaus #1137 : 20.03.2006, 17.00.12 »
GameSpotin ja Finalen tuolla pari sivua taaksepäin tekemän esimerkin innoittamana tein oman IN- ja OUT-listani:

IN:
- puolustusta johtava toppari, esim. Chivu
- Raúl García
- Fernando Gago/Xabi Alonso
- Zidanen korvaaja, kuka se sitten ikinä onkaan. Ballack?
- Joaquin
- mahdollisesti huippukärki, esim. Luca Toni/Agüero (riippuen siis siitä, kuinka moni hyökkäjistä lähtee pois)
- Soldado vakituisesti ykkösjoukkueeseen.
- mahdollisesti Fabio Aurelio ilmaisella siirrolla
- uusi valmentaja

OUT:
- Ronaldo
- Beckham
- Woodgate(vai antaako sittenkin vielä yhden mahdollisuuden...)
- Zidane
- Gravesen/Pablo García
- mahdollisesti Baptista

Kunnon remontti siis kesällä luvassa?  :traktori:

edit. Baptista lisätty + pientä säätöä.
« Viimeksi muokattu: 20.03.2006, 18.05.55 kirjoittanut HannuTouru »
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

STRIKER

« Vastaus #1138 : 20.03.2006, 17.25.24 »
Hannu Touru, IN-listasi mukaan Realiin on tulossa neljä keskikenttää lisää. Eli siis täydellinen muutos, jolloin jopa Robinholle ei olisi tilaa avauksessa(olettaen, että peluuttaisit häntä keskikentällä). Miten tuo keskikentän ryhmittyminen tulisi olemaan jos mainitsemasi pelaajat siiryisivät Madridiin? Pivote(Gravesen) on jo, Zizoun korvaaja (Ballack) ja Joaquin oikealle. Sitten olisi vielä Xabi, Garcia, Robinho, Guti, Baptista ym.
Mielestäni tuossa on liian suuri remontti....
-Ballack
-toppari (kuka?)
-Joaquin
Siinä olisi pelaajat, jotka minä hankkisin Madridiin. Ulos samat pelaajat, jotka ovat Tourun listassa.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #1139 : 20.03.2006, 17.39.21 »
-Ballack
-toppari (kuka?)
-Joaquin
Siinä olisi pelaajat, jotka minä hankkisin Madridiin. Ulos samat pelaajat, jotka ovat Tourun listassa.
5 pelaajaa ulos ja 3 tilalle juuri näin ???  :peukku_ylos:  :traktori:
i Hala Madrid !