Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista osa 3  (Luettu 298221 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

STRIKER

Re: Huhuja pelaaja-siirroista osa 3
« Vastaus #1140 : 20.03.2006, 17.48.50 »
-Ballack
-toppari (kuka?)
-Joaquin
Siinä olisi pelaajat, jotka minä hankkisin Madridiin. Ulos samat pelaajat, jotka ovat Tourun listassa.
5 pelaajaa ulos ja 3 tilalle juuri näin ???  :peukku_ylos:  :traktori:
Ronaldo pihalle, tilalle Soldado.
Becks ulos, tilalle Joaquin.
Woodgate pois, tilalle joku toppari.
Zidane eläkkeelle, tilalle Ballack.
Pablo Garcia jonnekin, löytyy jo Gravesen ja Diogo.  :traktori:
Näin siis...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #1141 : 20.03.2006, 17.52.27 »
Ok.
i Hala Madrid !

GameSpot

• Vieras
« Vastaus #1142 : 20.03.2006, 17.54.54 »
Tärkeintä olisi päästä Beckhamista eroon. Niin, ja Ashley Colekin kesällä Realiin--  :peukku_ylos:

C. Ronaldon ottaisin mieluusti keskikentälle, milloinkas hänen sopimus ManUn kanssa loppuu?  :traktori:

HannuTouru

« Vastaus #1143 : 20.03.2006, 18.03.18 »
Nuo pelaajat jotka tuohon listasin eivät ole tietenkään kaikki automaattisesti avauksessa, se pitää myös muistaa. Mutta keskikentän ryhmitys voisi olla esim. jotain tähän malliin:

Robinho                          Ballack(/García)                          Joaquin

Guti/Alonso                  Gravesen/García

Ja Robinhon asemaahan kukaan listassa olleista pelaajista ei suinkaan uhkaa, sillä vasemmallehan noista pelaajista ei kukaan ole tulossa(ok, Aurelio olisi hyvä tuuraaja myös vasemmaksi laitalinkiksi). Eikä tuossa mitään ylitarjontaakaan mielestäni liiaksi tule, koska laadukaan rotaation mahdollisuus pitää olla. Keskikentän keskustan pelaajien niukkuudestahan joukkue kärsii parhaillaan, kun Garcían ollessa loukkaantuneena on Gravesen käytännössä ainoa vaihtoehto pivoteksi. Tätä ongelmaa silmällä pitäen noita keskikenttiä olisikin tulossa oikein urakalla...

Ja Baptista pääsi vähän niin kuin unohtumaan( ;D), mutta lisään miehen tuonne OUT-listalle, koska tarjouksen tullessa saa minun puolestani päästää pois(voisi toimia esim. jonkin hankinnan osamaksuna eli antaa vaihdossa jonnekin pois). Jos Baptista jää, ei hyökkääjää Ronaldon lähdöstä huolimatta välttämättä tarvittaisi.

Ja STRIKER, eihän meidän listoissa ole käytännössä eroa kuin tuon pivoten tontin valinnoissa. Itse siis suosin ratkaisua, jossa hommataan yksi pivote(eli Alonso/Gago) sekä yleiskeskikenttä Raúl García, joka voi siis tarvittaessa pelata kaikkia pelipaikkoja keskikentän keskustassa. Ja Soldadon haluan itsekin ykkösmiehistöön, mutta avaukseen en miestä varmaankaan uskaltaisi heti heittää. Real Madridin kärjessä kun pitäisi periaatteessa pystyä vastaamaan kilpailijoiden hyökkääjille(Villa, Eto'o...), ja on vaikea uskoa Soldadon siihen pystyvän. Toivon hartaasti, että nuorukainen osoittaa minun olleen väärässä...
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

STRIKER

« Vastaus #1144 : 20.03.2006, 18.16.11 »
Ja STRIKER, eihän meidän listoissa ole käytännössä eroa kuin tuon pivoten tontin valinnoissa. Itse siis suosin ratkaisua, jossa hommataan yksi pivote(eli Alonso/Gago) sekä yleiskeskikenttä Raúl García, joka voi siis tarvittaessa pelata kaikkia pelipaikkoja keskikentän keskustassa. Ja Soldadon haluan itsekin ykkösmiehistöön, mutta avaukseen en miestä varmaankaan uskaltaisi heti heittää. Real Madridin kärjessä kun pitäisi periaatteessa pystyä vastaamaan kilpailijoiden hyökkääjille(Villa, Eto'o...), ja on vaikea uskoa Soldadon siihen pystyvän. Toivon hartaasti, että nuorukainen osoittaa minun olleen väärässä...
Niin eihän niissä kovinkaan paljon eroa ole, mutta minä taas olen mielessäni kehitellyt neljän miehen keskikenttää, jolloin se näyttäisi jotakuinkin tältä:

Robinho          Ballack        Joaquin
                     Gravesen

Soldadoa ajaisin loppukauden ja kesän ajan joukkueeseen sisään niin että hänellekin irtoaisi vakituinen paikka ainakin kokoonpanosta. Eli Cassano, Raul ja Soldado kärjessä...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #1145 : 20.03.2006, 18.24.50 »
Ja Soldadon haluan itsekin ykkösmiehistöön, mutta avaukseen en miestä varmaankaan uskaltaisi heti heittää. Real Madridin kärjessä kun pitäisi periaatteessa pystyä vastaamaan kilpailijoiden hyökkääjille(Villa, Eto'o...), ja on vaikea uskoa Soldadon siihen pystyvän. Toivon hartaasti, että nuorukainen osoittaa minun olleen väärässä... 

Soldado voitaisiin kyllä nostaa vakituisesti ykkösjoukkueeseen, mutta miten Castillan tuolloin käy.. 15 maalia lähtisi, kuka pystyy korvaamaan "Sotilaan"??  ::) Tuohon et jonkun pitäisi taistella Eto'on ja muiden kassa pinichi-pörssin voitosta olen hieman erimieltä.. Maalit voisivat jakaantua monen pelaajan kesken.. Kyllä minäkin haluaisin sellaisen kärjen joka tekee se 35 maalia kaudessa, mutta niitä ei juurikaan ole kaupan.. Pahoin pelkään että Soldadolla käy portillot  :-\

GameSpotin ja Finalen tuolla pari sivua taaksepäin tekemän esimerkin innoittamana tein oman IN- ja OUT-listani:
- mahdollisesti huippukärki, esim. Luca Toni/Agüero (riippuen siis siitä, kuinka moni hyökkäjistä lähtee pois)

Olisko Tonista kantamaan niin suuren painotaakan.. Kysymyksen voi esittää myös Aguerolle ja muille.. Toni taisi tuossa jokin aika hehkuttaa Barcaa ja olisi hänen unelma pelata katalooneille..  :-\
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #1146 : 20.03.2006, 18.38.28 »
Teenpä itsekkin listan.
Out:
Gravesen
P.Garcia
Beckham
Zizou  :peukku_ylos:
Baptista
Helguera
Woody
In:
(Soldado)
(Jurado)
(De la Red)
Materazzi/Puyol
Joaquin/Vicente
Aimar/Ballack
Baraja/Alonso

Baraja  

Joaquin             Aimar              Robinho

Raul
                         Ronaldo

Ei aloituksessa:Jurado,Soldado,Dela Red, Meija,Bravo, Cassano, Salgado, Diogo
Soldado siis Ronskun vaihtomies, Cassano Raulin, Jurado Aimarin, De la Red Barajan.
Ja nyt kun vaikuttaa myös puolustuskin hyvältä. Minusta Materazzi ja Ramos sopisi jollakin tavalla yhteen. Eikö olisi hyvä ? 5 Spanskia aloituksessa Ja tulis viel vaihdost sisään 3 joka peli. En sitten tiedä tarkaan kumpi on parempi Aimar vai Ballack, Joaquin vai Vicente, mutta yhdestä olen varma La Liga irtoaa jos joukkueessa on mukana Soldado, Jurado ja De la Red. Vai kanttisko nostaa B:stä joku muu hyvä ?
Nyt tuleepi hölmö kysymys, mut kuka on Raul Garcia ja Gago miehiä en oo nähnykkää enkä ehkä kuullukkaa. hmm. Ei tuu kyl millää mielee :(
   e. Vierhe korjattu.  :peukku_ylos:  :traktori:
« Viimeksi muokattu: 20.03.2006, 18.52.10 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

HannuTouru

« Vastaus #1147 : 20.03.2006, 18.41.39 »
Tuohon et jonkun pitäisi taistella Eto'on ja muiden kassa pinichi-pörssin voitosta olen hieman erimieltä..
Enhän minä mistään pichichi-pörssistä puhunutkaan, vaan siitä, että ei Barcalle tai Valencialle voida alkaa tarkoituksellisesti antamaan tasoistusta hyökkäyksen osalta sen paremmin kuin minkään muun osa-alueen osaltakaan. Mielestäni kärjessä pelaavan pelaajan pitää lähtökohtaisesti olla vertailukelpoinen kehen tahansa kärkeen maailmassa.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #1148 : 20.03.2006, 18.44.50 »
Tuota Carlosin tilalle tulevaa en kunnolla ole pohtinutkaan. Totta kun puhutaan nii ei tule ketään oikein mieleenkään.. ???

Carlos jatkaa vielä ensi kauden Madridissa, jonka jälkeen hän lopettaa.. Minusta hän voisi ihan hyvin pelata avauksessa..

Tuohon et jonkun pitäisi taistella Eto'on ja muiden kassa pinichi-pörssin voitosta olen hieman erimieltä..
Enhän minä mistään pichichi-pörssistä puhunutkaan, vaan siitä, että ei Barcalle tai Valencialle voida alkaa tarkoituksellisesti antamaan tasoistusta hyökkäyksen osalta sen paremmin kuin minkään muun osa-alueen osaltakaan. Mielestäni kärjessä pelaavan pelaajan pitää lähtökohtaisesti olla vertailukelpoinen kehen tahansa kärkeen maailmassa.

juu, ymmärsin sit väärin..  :)

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #1149 : 20.03.2006, 18.47.27 »

Carlos jatkaa vielä ensi kauden Madridissa, jonka jälkeen hän lopettaa.. Minusta hän voisi ihan hyvin pelata avauksessa..

Joo, mut onko toi nyt siis ihan varma? Itse olen lukenut semmosia huhuja, että mies lopettaisi tämän kauden jälkeen.
i Hala Madrid !

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #1150 : 20.03.2006, 18.48.59 »

Joo, mut onko toi nyt siis ihan varma? Itse olen lukenut semmosia huhuja, että mies lopettaisi tämän kauden jälkeen.

tuossa pari päivää sitten ilmoitti pelaavansa sopimuksensa loppuun. Sopimus loppuu 1,5 vuoden päästä..

RONALDO

« Vastaus #1151 : 20.03.2006, 19.02.26 »
Kyllä Carlos vielä avauskokoonpano miehiä on  :peukku_ylos: vauhtia löytyy ja vedot ovat yhä helvetin kovia, itse ajattelinkin tehä kanssa oman listan

in
Soldado
Joaquin
Ballack
Cordoba
Aimar, Vicente(nuo nyt vähän kiikunkaakun ::))
Out
Pablo Garcia
Beckham

Sitten vielä ne joista en olisi varma antaisinko monoa
Woodgate jos ei toivu tämän kauden aikana niin ulos vaan
Ronaldo, jos jatkaa nykyotteita niin mars mars ulos.

mikko29

« Vastaus #1152 : 20.03.2006, 19.32.28 »
No prkl, pitää näköjään itekin väsätä tällanen lista...
Elikkäs in
Joaquin
Aimar/Ballack
Huipputoppari, (Cordoba,Carvalho,),..Gallas olisi muuten erinomainen pelaaja madridille,..nopeutta löytyy, osaa sijoittua ja on varma. Pystys ottaa topparin paikan helposti :peukku_ylos:
Xabi/Mascherano tai molemmat
Gerrard ::)
Adriano :P/Tevez/Henry 8)
Soldado
Coach

Ja out
Garcia
Beckham
Woodgate (ei pysy kunnossa)
Ronaldo? (riippuu löytyykö motivaatiota vielä, pahoin pelkään ettei löydy)
Baptista? (eiköhän ne näytöt ole pikku hiljaa annettu, harmi vaan)
Helguera? (parempi kuitenkin kuin pavon, vaikea päättää)
?Caro?

Eli tällainen:

Iker
Cici        Ramos                 ?         Carlos

Xabi/Guti   Grave/Masch/Gerrard

Joaquin              Aimar/Ballack        Robinho

Adriano/Henry/Tevez

Huomaatte että en haluaisi potkia zz:tä pihalle vielä, sais ihan hyvin lopettaa madridissa. Toinen asia on ettei tästä löydy avauksen paikkaa raulille, ei yksinkertaisesti pysty syrjäyttämään ketään näistä.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #1153 : 20.03.2006, 19.36.30 »
Raul huonompi kuin esim. Adriano ??? hoh hoijaa  :traktori:
i Hala Madrid !

mikko29

« Vastaus #1154 : 20.03.2006, 19.41.54 »
Raul huonompi kuin esim. Adriano ??? hoh hoijaa :traktori:
Yritä ymmärtää ettei raulista ole realin puhtaaksi maalintekijäksi, toisin kuin adriano on. Ja vielä sellanen pieni vinkki että adriano todellakin on parempi omalla pelipaikallaan ;)

On kuitenkin myönnettävä että raul nostaa joukkueen moraalia ja voitontahtoa. Sen vuoksi el capitanon pitäisi melkein olla avauksessa.
« Viimeksi muokattu: 20.03.2006, 19.58.02 kirjoittanut mikko29 »
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #1155 : 20.03.2006, 20.03.55 »
Toi Mascherano unohtui multa aivan täysin.. Itse en ole nähnyt yhtään peliä, mutta kuullut pelkkää hyvää..

GameSpot

• Vieras
« Vastaus #1156 : 20.03.2006, 21.17.08 »
Aika rankasti ootte Realia uudistamassa..  :o

Kärkeen voisi laittaa Agüeron tai Adrianon. Carloshan pelaa ihan hyvin vielä, tosin joskus tekee pahoja mokia (Carewin maali mestareiden liigan alkulohkossa).
Kaikki englantilaiset pois kesällä, niin hyvin menee..

[    :traktori: :traktori:   ]

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #1157 : 20.03.2006, 21.42.35 »
Kuten monet ovat tehneet selväksi, Real Madridia on pakko uudistaa.. Minä kokoisin joukkueen omista junnuista, brasseista ja pampan pojista.. Castillasta nousisi nuoret ja nälkäiset Jurado, Balboa ja Soldado.. Balboa olisi molempien sekä Castillan että ykkös joukkueen käytössä... samoin Jurado.. Soldado nostettaisiin penkin kautta avaukseen..

Sitten ne tulijat.. hmm.. vaihtoehtoja on niin paljon.. Puolustus pysyy samana, paitsi toinen toppari tarvitaan.. Woodyn pitäisin vielä ensi talveen asti, hän tarvitsee hyvän kesätreenin/ kuntoutuksen.

Keskikettä rakennetaisiin uuden pelintekijän sekä uuden pivoten ympärille.. Riquelme/ Mascherano tai Aimar/ Gago.. tai ihan kummippäin vain..  :) Sitten laidoille Robinho sekä Joaquin.. Penkille yksi täytepelaaja, mielummin joku nuori lupaus.. Tästä variaatiosta puuttuisi kylläkin kokemus..

Kärkeen.. hmm.. Raul/ joku muu... Agueroa on kovasti hamuiltu.. Raulia on pakko oikeastaan pitää avauksessa, koska muuten puuttuu johtaja.. Cassano voisi hyvinkin olla mukana avauksessa.. On paljolti kiinni siitä, että kuka on valmentaja ja mikä on taktiikka.. 4-4-2 vai 4-5-1??

Casillas
            Cicinho     Ramos     ??       Carlos

Mascherano
Joaquin                                                     Robinho
                                Riquelme

Cassano   Raul

valmentaja: Vicente Del Bosque/ Capello, Caro voisi olla apuvalmentaja tai Castillan päävalkku..
penkki: D. Lopez, Mejia, R. Bravo, Diogo, Soldado, Salgado
tiedän, ei tule toimimaan..  ;D ;) ihan senkin takia, että non-eu kiintiö ylittyy..  :-\

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #1158 : 21.03.2006, 14.30.19 »

http://www.realmadrid.dk/news/article/default.asp?newsid=8024

tuossa vahvistus kyseiseen asiaan..  :)

Hartikainen

• Oma teksti
« Vastaus #1159 : 21.03.2006, 14.51.33 »
http://www.tribalfootball.com/

kattokaas englannin ykkösuutinen  :keskari:
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho