Kirjoittaja Aihe: Nimimerkki robinholle bannia!  (Luettu 33055 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

peikko

• Valitut
Re: Nimimerkki robinholle bannia!
« Vastaus #20 : 04.10.2005, 21.10.42 »
Martti Ahtisaari, Bono ja Gedolf... MUTTA MUTTA!!! Meneekö Nobelin rauhanpalkinto sittenkin tänä vuonna muumille???!?!

Ehdottoman sama, tosin mietityttää että kuka tää muumi on? ??? :peukku_ylos:

robinho

• Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
« Vastaus #21 : 04.10.2005, 21.23.55 »
Martti Ahtisaari, Bono ja Gedolf... MUTTA MUTTA!!! Meneekö Nobelin rauhanpalkinto sittenkin tänä vuonna muumille???!?!

Ehdottoman sama, tosin mietityttää että kuka tää muumi on? ??? :peukku_ylos:

peikko=muumipeikko
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #22 : 04.10.2005, 23.23.17 »
peikolta asiaa :peukku_ylos: :tuoppi:

Koetetaanpa pitää homma asiallisena, eikös vaan? Suomi on kuitenkin vapaa maa, jossa jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä vaikka se olisikin tämän palstan "pravdan" vastainen.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #23 : 05.10.2005, 11.08.01 »
"Hänellä on myös loistava laukaus ja peli ilo on vertaansavaille. Miten niin ajautuu typeriin paikkoihin? ite oot typerä"

"Sen verran ainakin tiedän futiksesta että Rooney ja Ruud on sata kertaa parempia kuin Raul
Vastaus"

"Ei kun kaikki keskikenttäpelaajat hyökkää ja puolustaa
Vastaus"

"Sil tuomarille olis pitäny antaa elinikäinen tuomarointi kielto. Rooney ei tehny mitää sinnä ja kritisoi tuomiota aivan oikein"

"Sil pelaajalle ketä lätkäsi Beckhamia pitäs antaa elinikäinen ottelukielto"

"Miten Mypa on huonompi sehän johtaa sarjaa??" robinho vastaa: "HJK on yksinkertaisesti pelannut paremmin"

"sen takia Diogoa ei voi käyttäää oikealla koska Cicinho on sata kertaa parempi
Vastaus"

"Marika Fingerroos"

" :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: "

"sää ookki tasokas"

"kyl Adriano pitäs saada Realiin. Ronaldo alkaa jo olee liia vanha"

pari robinhon unohtamatonta kommentia..  :tuoppi:  ;D ::)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

robinho

« Vastaus #24 : 05.10.2005, 13.43.50 »
"Hänellä on myös loistava laukaus ja peli ilo on vertaansavaille. Miten niin ajautuu typeriin paikkoihin? ite oot typerä"

"Sen verran ainakin tiedän futiksesta että Rooney ja Ruud on sata kertaa parempia kuin Raul
Vastaus"

"Ei kun kaikki keskikenttäpelaajat hyökkää ja puolustaa
Vastaus"

"Sil tuomarille olis pitäny antaa elinikäinen tuomarointi kielto. Rooney ei tehny mitää sinnä ja kritisoi tuomiota aivan oikein"

"Sil pelaajalle ketä lätkäsi Beckhamia pitäs antaa elinikäinen ottelukielto"

"Miten Mypa on huonompi sehän johtaa sarjaa??" robinho vastaa: "HJK on yksinkertaisesti pelannut paremmin"

"sen takia Diogoa ei voi käyttäää oikealla koska Cicinho on sata kertaa parempi
Vastaus"

"Marika Fingerroos"

" :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: "

"sää ookki tasokas"

"kyl Adriano pitäs saada Realiin. Ronaldo alkaa jo olee liia vanha"

pari robinhon unohtamatonta kommentia..  :tuoppi:  ;D ::)

Tulee hyviä muistoja mieleen noista kommenteista
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

SantiagoBernabeu

« Vastaus #25 : 24.10.2005, 20.27.47 »
Tehkää tolle nyt jotain! robinholle  :keskari:

robinho

« Vastaus #26 : 24.10.2005, 20.31.49 »

Santiagolle :keskari:
Koit ny rauhottuu ja keskittyy johonki muuhu kun muhun

SantiagoBernabeu

« Vastaus #27 : 24.10.2005, 20.35.31 »

No niin! Bannia molemmille!!

robinho

« Vastaus #28 : 24.10.2005, 20.39.01 »

Bannii molemmille? Nonni nyt tajusin. Tää Santiago on jonkun käyttäjän toinen nimimerkki jolla hän haukkuu mua, koska ei uskalla oikealla nimimerkillään, koska pelkää että hän lentäisi pois. Toi kommentti "Bannii molemmille!!" todistaa sen. Haluaa että minä ja hänen toinen nimimerkkinsä saavat bannia. Juhana anna Santiagolle bannia

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #29 : 24.10.2005, 20.40.29 »
Koetetaanpa pitää homma asiallisena, eikös vaan? Suomi on kuitenkin vapaa maa, jossa jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä vaikka se olisikin tämän palstan "pravdan" vastainen.
Petriltä asiaa.. Typerä foorumihan tää olis jos kaikki koko ajan nyökkäilis samaan tahtiin.. Robinholla on oikeus mielipiteisiinsä, vaikka ne eivät järin fiksuja aina olekkaan...

Vastatessa voi käyttäytyä fiksusti ja jos Robinho rupee INTTÄÄN VASTAAN TOTUTTUUN TYYLIIN ILMAN PERUSTELUITA voi edelleen vastata fiksusti tai olla vastaamatta.. Vaikka se olisikin kuinka vaikeaa..

p.s. robinho voi ottaa opiksi tuosta isolla kirjoitetusta tekstistä..
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

robinho

« Vastaus #30 : 24.10.2005, 20.41.46 »
Petriltä asiaa.. Typerä foorumihan tää olis jos kaikki koko ajan nyökkäilis samaan aikaan.. Robinholla on oikeus mielipiteisiinsä, vaikka ne eivät järin fiksuja aina olekkaan...

Vastatessa voi käyttäytyä fiksusti ja jos Robinho rupee INTTÄÄN VASTAAN TOTUTTUUN TYYLIIN ILMAN PERUSTELUITA voi edelleen vastata fiksusti tai olla vastaamatta.. Vaikka se olisikin kuinka vaikeaa..

p.s. robinho voi ottaa opiksi tuosta isolla kirjoitetusta tekstistä..

Joo mä rupeen tästä lähtien perusteleen vastauksiani. Sori

SantiagoBernabeu

« Vastaus #31 : 24.10.2005, 20.48.49 »

Bannii molemmille? Nonni nyt tajusin. Tää Santiago on jonkun käyttäjän toinen nimimerkki jolla hän haukkuu mua, koska ei uskalla oikealla nimimerkillään, koska pelkää että hän lentäisi pois. Toi kommentti "Bannii molemmille!!" todistaa sen. Haluaa että minä ja hänen toinen nimimerkkinsä saavat bannia. Juhana anna Santiagolle bannia
Repesin  ;D

päälle 300 viestiä on inttänyt vastaan ja sit kaveri yhtäkkiä kokee valaistumisen, et hei, ehkä joskus pitäs perustella jotain  :D
 robinho,  sä et oo noin tyhmä. Et voi olla vaikka mitä väittäisit. OLET PELKKÄ TROLLI! Minua et pysty huijaamaan..

robinho

« Vastaus #32 : 24.10.2005, 20.50.11 »

Repesin  ;D

päälle 300 viestiä on inttänyt vastaan ja sit kaveri yhtäkkiä kokee valaistumisen, et hei, ehkä joskus pitäs perustella jotain  :D
 robinho,  sä et oo noin tyhmä. Et voi olla vaikka mitä väittäisit. OLET PELKKÄ TROLLI! Minua et pysty huijaamaan..

Olen minä perustellut ennenkin jotain viestejä

STRIKER

« Vastaus #33 : 24.10.2005, 22.57.02 »
Hei, santiago!! Sä trollaat täällä sivustolla aivan yhtä pahasti kuin Robinho jos heität tollasta kommenttia!!! Joten anna sille mahdollisuus perustella vastauksiaan ja vaikka ei perustelis niin tuskin robinho enää sivustolta poistuu vaikka sä sitä kuinka haukut!!
Robinho, hyvä jos rupeat  perustelemaan enemmän vastauksias!!  :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

WiLLe

« Vastaus #34 : 26.10.2005, 21.27.58 »
Robinho, hyvä jos rupeat  perustelemaan enemmän vastauksias!!  :peukku_ylos:

olis tosiaa hyvä, jos rupeis perustelemaan viestejäs vähä enemmän  :peukku_ylos:
Jos nauru pidentää ikää, ette pääse musta ikinä eroon..

WiLLe

« Vastaus #35 : 26.10.2005, 21.29.56 »
oho. toho ei tullu ollenkaan sitä lainaus tekstiä. lainasin siis Strikerilta tohon äskeiseen viestiin
Jos nauru pidentää ikää, ette pääse musta ikinä eroon..

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #36 : 26.10.2005, 22.48.41 »
oho. toho ei tullu ollenkaan sitä lainaus tekstiä. lainasin siis Strikerilta tohon äskeiseen viestiin

Psst... pikkuvinkki: ;)

SantiagoBernabeu

« Vastaus #37 : 07.11.2005, 22.13.58 »
Olisko jo aika? robinho ja uusi tulokas ronaldo90 pikku jäähylle?

robinho

« Vastaus #38 : 07.11.2005, 22.16.43 »

sori ku oon lähettäny vähän tyhmii viestei, mutta ku mä en kestä tota ronskua, se on täys trolli. Santiago sinä olet yllättänyt minut positiivisesti puhumalla suureksi osaksi asiaa(lukuunottamatta tuota äsköistä kommenttia)
« Viimeksi muokattu: 07.11.2005, 22.18.56 kirjoittanut robinho »

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #39 : 07.11.2005, 22.33.03 »

sori ku oon lähettäny vähän tyhmii viestei, mutta ku mä en kestä tota ronskua, se on täys trolli. Santiago sinä olet yllättänyt minut positiivisesti puhumalla suureksi osaksi asiaa(lukuunottamatta tuota äsköistä kommenttia)
voi jumala en ota enää yhtää Huomiota robinhon viesteihin ellei ne oo järkeviä mut se toinen nimimerkki santiagolla oli paras juttu minkä oon kuullu
i Hala Madrid !