Kirjoittaja Aihe: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju  (Luettu 43051 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #140 : 09.03.2009, 15.16.54 »
Äikän essee meni ihan vitun hienosti :D :peukku_ylos:
Aihe num. 6. Mitä huippu-urheilu-uran jälkeen tjsp. :tuoppi:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #141 : 09.03.2009, 15.41.49 »
Samaa tietenkin :D

Tosin pelkään että meni vähän aiheen ohi. Nyt tässä selailen niitten nettisivuja, josko sairaudesta saisi jotain hyvitystä :D

Edu

  • Viestejä: 1259
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #142 : 09.03.2009, 19.26.50 »
Itsekin pitkään mietin, mutta ajattelin, että se on liian suosittu aihe. Lisäksi sensoreita ei pahemmin kiinnosta urheilu. :D

Sama Facebook-aiheessa. Liikaa kirjoittajia.

Valinta osui numeroon 10, nuorten sananvalta koulussa. Aivan vaikuttamisen keinoiksihan se meni, mutta toivotaan että tekstit arvostellaan metrin mitalla. Nimim. 6 sivua kirjoittanut.

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #143 : 09.03.2009, 20.14.40 »
Itse kirjoitin ensin noin kaksi sivua 11:sta (uravalinnat), mutta sitten päätin muuttaa. :D

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #144 : 09.03.2009, 23.06.57 »
Itse kirjoitin ensin noin kaksi sivua 11:sta (uravalinnat), mutta sitten päätin muuttaa. :D
Olen nyt käsittänyt, että kirjoitat ruotsia äidinkielenä... olen oikeassa?
Monta sivua teillä oli se pyydetty pituus? Suomi-äidinkielenä 4-5 sivua...
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #145 : 10.03.2009, 10.05.55 »
Kyllä, ja se on ihan sama koe kuin teilläkin varmaan. Tai en tiedä sitten noista materiaalitehtävistä, mikä oli teidän 11. tehtävä?

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #146 : 10.03.2009, 10.41.04 »
Itse kolme vuotta sitten äikän kirjoituksissa sain väkisin aineeseeni ahdettua jalkapalloa ja taisinpa jotain höpöttää Diego Maradonasta. :peukku_ylos:

Niin, ja tsemppiä kaikille nyt kirjoittaville!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #147 : 10.03.2009, 11.57.19 »
Vähän vaikeata kyllä on kun koko sinä aikana jona olen lukenut kirjoituksiin olen ollut enemmän tai vähemmän kipeä. Ja todennäköisesti olen vielä huomenna kun kirjoitan. Noh, kävinpä ainakin hakemassa todistuksen siitä äsken ja sain samalla 3 pv saikkua eli olen torstaina poissa töistä.

La bestia

  • Viestejä: 217
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #148 : 10.03.2009, 12.57.58 »
Ihmisen ja koneen suhteesta 3 ja puol sivua  ;D
Se on  enemmän kuin peli!

Robben

  • Viestejä: 1281
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #149 : 10.03.2009, 20.44.31 »
Helvetisti tsemppiä vaan kaikille jotka kirjottaa !

Edu

  • Viestejä: 1259
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #150 : 10.03.2009, 20.47.05 »
Kiitos vaan Robben. :D

Psykologia sitten huomenna. Siihenkään ei tosiaan olisi ollut materiaalia kun 6 oppikirjaa + 3 kertauskirjaa + helevetisti lappuja. Jo kuukausi sitten tuli ahdistus, ettei enää ehdi kaikkea lukemaan.

Eikä tuo motivaatio ole kovin korkealla ollut. Pitää nyt vaan toivoa että arkielämän keittiöpsykologialla ja satunnaisilla asioilla kirjoista saisi jonkinlaista tulosta aikaan.

Kirjat eivät kerro yhtään urheilupsykologiasta :-\ Se kiinnostaisi kyllä.

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #151 : 10.03.2009, 21.08.08 »
Kirjat eivät kerro yhtään urheilupsykologiasta :-\ Se kiinnostaisi kyllä.
Meillä oli tuollainen henkisen valmentautumisen kurssi jonain ylimääräisenä :peukku_ylos:
Tosin me siinä kurssilla mitään kirjaa käytetty.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Robben

  • Viestejä: 1281
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #152 : 11.03.2009, 00.07.48 »
Teillä sitten hyvät fiilikset huomenna.  ;D

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #153 : 11.03.2009, 00.11.46 »
Teillä sitten hyvät fiilikset huomenna.  ;D
Jeps, ihan paskaa että pelin jälkeen armoton vitutus ni pitäs muka kirjottaa seuraavana päivänä. Toisaalta ihan sama jos oltais jatkoon menty olis euforian tunne ollut niin valtava että paskasti se silti menis :peukku_ylos: :peukku_alas:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #154 : 11.03.2009, 15.45.01 »
Noh, vituiksihan se fysiikan reaali meni, toisaalta se oli odotettavissa kun en pystynyt sairaana lukemaan kunnolla.  :peukku_alas:

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #155 : 11.03.2009, 15.59.16 »
Noh, vituiksihan se fysiikan reaali meni, toisaalta se oli odotettavissa kun en pystynyt sairaana lukemaan kunnolla.  :peukku_alas:
lässynlässyn 3 vuotta ollu aikaa opiskella ;D ::) NOE

Itellä oli hissa. Noh sanotaan nyt vaikka että kaikki B:stä E:hen ovat mahdollisia....

E. Noniin vituiks meni. vastasin 6+2 jokeria... Piti vastata vain 6 tehtävään " :peukku_ylos:" :D

=lisätietoa miten tuosta sakotetaan/miten pisteet lasketaan?
« Viimeksi muokattu: 11.03.2009, 17.31.52 kirjoittanut pälle »
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #156 : 11.03.2009, 17.46.40 »
Sakotetaan niin, että pudotetaan 2 parasta eli siis otetaan 6 huonointa. Aina arvostellaan huonoimmat mikäli tehty ylimääräisiä.

Ei mitään hätää, mikäli saat jokereista parhaat pisteet.  ;)
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Edu

  • Viestejä: 1259
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #157 : 11.03.2009, 18.28.38 »
Aika yllättävän hyvinhän tuo psykologia meni. Siihen nähden nyt ainakin, mitä on lukenut.

Sanotaanko nyt, että 3 kysymystä aika suoraan kertasin eilisiltana. Muutenkin olivat aika yksinkertaisia (sikäli kun asioita tiesin).

Eiköhän tuosta se M tule. Ihan jees näin ylimääräisenä aineena :peukku_ylos:

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #158 : 11.03.2009, 18.31.32 »
E. Noniin vituiks meni. vastasin 6+2 jokeria... Piti vastata vain 6 tehtävään " :peukku_ylos:" :D

=lisätietoa miten tuosta sakotetaan/miten pisteet lasketaan?
Tässä tilanteessa olisi varmaan parasta käydä niin nopeasti kuin mahdollista opettajalta kysymässä, vieläkö voit yliviivata kaksi tehtävää.

Sinänsä hauskaa, että ehdit tehdä 8 hissatehtävää kuudessa tunnissa. :D

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #159 : 11.03.2009, 20.43.47 »
Sinänsä hauskaa, että ehdit tehdä 8 hissatehtävää kuudessa tunnissa. :D
Tosiaan, tällä kädellä ei hoidella "niitä hommia" vähään aikaan   ;D
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario