Kirjoittaja Aihe: Tennis  (Luettu 28343 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Tennis
« Vastaus #80 : 19.05.2008, 10.36.39 »
Rafael Nadal voitti Klassikossa Rogerin eräluvuin 7-5, 6-7, 6-3.

Nadal ei ole aiemmin kyennyt voittoon Hampurissa. Viime vuonna hän kärsi tappion finaalissa juuri Federerille. Tuolloin sveitsiläinen katkaisi Nadalin 81 massakenttävoiton putken.

JESSSS!! iVamos Rafa!
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Re: Tennis
« Vastaus #81 : 19.05.2008, 11.39.30 »
Nadalin voiton arvoa vähentää se, ettei Federer ole vieläkään päässyt huippukuntoon (puoli vuotta vaivanneen) virustautinsa jäljiltä. Katsotaan uudelleen sitten parin kolmen kuukauden päästä.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Tennis
« Vastaus #82 : 19.05.2008, 11.50.08 »
Federer kyllä meni finaaliin ihan ylivoimasesti! Lisäksi Nadal oli se jolla oli lihasongelmia finaalissa, mutta onneksi hieronta auttoi ja nousi avauserässä juuri hoidon takia 5-2 tappiosta 7-5 voittoon!
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Re: Tennis
« Vastaus #83 : 19.05.2008, 12.05.50 »
Voisi olettaa, että kun kuntopohja ei ole kunnossa, (pitkän) turnauksen finaalissa se vasta alkaa näkyä. Nadalin vaivoista en tiedä, en katsonut kyseistä ottelua.
Massa on kyllä Nadalin alusta, ollut sitä jo vuosia. Pidän Nadalia toiseksi tai kolmanneksi parhaana (Djokovic) maailmassa, mutten Federeriä parempana kuin massalla.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Tennis
« Vastaus #84 : 06.07.2008, 22.56.18 »
Stnan saatana ku ei näy tennis. Loistottelu menossa prkl. C'moon Nadal!!! Rökitä se paskakasa
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Tennis
« Vastaus #85 : 06.07.2008, 23.08.19 »
No nyt näkyy!!!!!!!!
5. erä 7-7 Federer syöttää Nadal johtaa 40-15

A-40 Nadalille
4040 ässällä
« Viimeksi muokattu: 06.07.2008, 23.10.37 kirjoittanut pälle »
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Tennis
« Vastaus #86 : 06.07.2008, 23.16.19 »
Nadal murs nadal syöttää 40-30. ENää pisteen päässä voitto!!!
40-40 MIKÄ PALAUTUS ROGERILTA! OTTI RISKIN POIKKI KENTÄN JA SISÄLLÄ!
JA Federer ei kerkee A Nadal
« Viimeksi muokattu: 06.07.2008, 23.17.50 kirjoittanut pälle »
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Tennis
« Vastaus #87 : 06.07.2008, 23.18.22 »
NADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLL
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Iker

  • Viestejä: 333
Re: Tennis
« Vastaus #88 : 07.07.2008, 11.05.26 »
Nadalin voitolle  :peukku_ylos: , Aika huikea matsi oli kyllä varsinkin Federerin nousu erälukemista 0-2 viidenteen erään oli huikea. Hienoa että saatiin Wimbledonin turnaukseen välillä toinenkin voittaja kun Federer, Nadalille :peukku_ylos: :peukku_ylos:

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Tennis
« Vastaus #89 : 07.07.2008, 12.25.48 »
Nadalhan on ihan vitun iljettävä pelaaja ja oisin itse toivonut Rogerin voittoa. Nadal pelaa omaan silmään hieman tylsää tennistä, pysyttelee takarajalla ja lyö vaan palloa.  :(

Federerille tämä vuosi on kyllä ollut varmasti huikea pettymys, mutta kenties tekee kaverille ihan hyvää saada muutamat finaalitappiot alle. Ehkä ensi vuonna löytyykin sitten hieman enemmän motivaatiota, kun tietää ettei ole jo ennen finaalia voittaja.

Calderonin Nadal-kannatukselle  :peukku_alas:

Ei näin.  ;)

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Tennis
« Vastaus #90 : 07.07.2008, 12.37.44 »
Calderonin Nadal-kannatukselle  :peukku_alas:
Nadalin Real Madrid kannatukselle  :peukku_ylos:  ;)
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Ronaldo #9

  • Viestejä: 345
  • David Silva
Re: Tennis
« Vastaus #91 : 07.07.2008, 12.50.40 »
Siis voittiko Nadal??
David Silva

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Tennis
« Vastaus #92 : 07.07.2008, 15.32.10 »
Nadalhan on ihan vitun iljettävä pelaaja ja oisin itse toivonut Rogerin voittoa. Nadal pelaa omaan silmään hieman tylsää tennistä, pysyttelee takarajalla ja lyö vaan palloa.  :(
En tiedä ollaanko katsottu samaa peliä jos tuota tennistä vielä kutsut tylsäksi. Nadalin peli perustuu juuri vahvaan peruspeliin ja sitten ajoittaisiin yllätyssiirtoihin, jotka eilen sitten kaatoivat Rogerin. Täydellisesti laadittu taktiikka.
Ja eikös se pallon lyöminen ole aika pitkälti tenniksen ideakin? Vai olenko nyt ymmärtänyt jotain väärin? Lajin luonne muuttuisi herrasmiespelistä kamppailu-urheiluksi jos tarkoitus olisi lyödä verkkomailalla vastustajaa.


Federerille tämä vuosi on kyllä ollut varmasti huikea pettymys, mutta kenties tekee kaverille ihan hyvää saada muutamat finaalitappiot alle. Ehkä ensi vuonna löytyykin sitten hieman enemmän motivaatiota, kun tietää ettei ole jo ennen finaalia voittaja.
Minulla ei ole mitään Federeriä vastaan,. Hän on loistava pelaaja, mutta ihan hyvä että välillä joku muukin voittaa Wimbledonin. Erittäin iloinen olen siitä, että voittaja oli juuri Real Madrid - kannattaja Nadal.


Calderonin Nadal-kannatukselle  :peukku_alas:

Ei näin.  ;)
Sehän se vasta olisi oksettavaa ollut, jos Calderon olisi vielä Federeriä kannattanut. Niin ja edelleen, minulla ei ole mitään Federeriä vastaan. Väitän, että eilisessä finaalissa kohtasivat planeettamme kaksi parasta urheilijaa ja voiton vei Nadal, joka tälläkertaa oli niukasti parempi. Jos tennisottelu vaan voisi päättyä tasan niin eilen oli sellaisen tuloksen paikka.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Tennis
« Vastaus #93 : 07.07.2008, 15.42.57 »
Omasta mielestä Nadalin peli ei todellakaan ole mitään takakentän tylsää pallottelua. Uskomattomia ohituksia ja loistavia kääntöjä juoksusta.

Eilinen finaali oli yksi parhaista Wimbledon finaaleista ikinä. Aivan mieletöntä urheilujuhlaa :peukku_ylos:
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Tennis
« Vastaus #94 : 07.07.2008, 16.44.03 »
Vastaillaan taas hieman.

Nadal on toki loistava urheilija, nuori ja tuleva maailman paras tennispelaaja. Vielä hän ei sitä mielestäni ole, vaikka Federeriä on vienytkin nyt tänä vuonna kahdessa finaalissa.

Itse vaan näen Nadalin pelin "tylsänä", koska kaveri tosiaan perustaa pelinsä siihen, että usein pystyy voittamaan vastustajansa lähinnä uskomattoman fysiikkansa ansiosta. Kovat peruslyönnit ja se, että Nadal usein pystyy fysiikkansa ansiosta poimimaan vastustajan pahatkin lyönnit avittavat hänet usein voittoon. Ei verkollenousuja ja harvoin mitään erikoista. Toki silloin tällöin aivan käsittämättömän upeita ohituslyöntejä. Sanotaan näin, että jos Nadalin fysiikka ei olisi noin järkyttävän kova mitä se nyt on, uskoisin että Nadalin ja Federerin välillä olisi tällä hetkellä suurikin ero.

Eilen oli toki upea peli ja kuten florentino sanoikin, ehkä yksi parhaista Wimbledonin finaaleista ikinä.

Calderon-heitto nyt olikin pientä naljailua, haha. Hieno homma, jos Nadal tosiaan kannattaa Madridia. Itse en kyllä näin muistanut ollenkaan, vaikka täälläkin aiemmin asiasta ollut puhetta.

Sanotaan vielä, että mielestäni Nadalin peli on kyllä parantunut huimasti verrattuna aiempiin kohtaamisiin Federerin kanssa. Koska sanoisin, että useissa herrojen aiemmissa kohtaamisissa Nadal on näyttänyt ehkä tavallista paremmalta, kun Federer on pelannut luokattomasti. Tänä vuonna, vaikka Federer ei tosiaan ole esittänyt ranking-listan ykkösmiehen otteita, niin on Nadal pelannut kuitenkin loistavasti, paljon paremmin tosiaan kun aiemmin. 

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Re: Tennis
« Vastaus #95 : 07.07.2008, 21.36.37 »
Samoilla linjoilla edellisen kanssa siitä, että Federer ei todellakaan ole pystynyt tällä kaudella parhaimpaansa, eikä mielestäni ole sitä ollut 2,5 vuoteen. Parhaimmillaan (toivottavasti myös tulevaisuudessa) Federer oli niin ylivoimainen, että olisi Nadalkin näyttänyt pallopojalta. Se oli pojjaat täydellistä tennistä se. 
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Tennis
« Vastaus #96 : 16.01.2009, 10.20.51 »
Jarkko Nieminen voitti serbilaisen Novak Djokovicin Sidneyn ATP - turnauksen välierissä. Finaalissa vastaan tulee David Nalbandianin.

Jarkko Niemisen uusi tuleminen.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

SSolari

  • Viestejä: 1582
Vs: Tennis
« Vastaus #97 : 16.01.2009, 11.40.22 »
Katoin kanssa aamulla, että mitäköhän vittua. Todennäköisesti Nalbandianilta turpaan ja sitten Mathieulta (28)nassuun Australian avointen ekalla kierroksella  ;)

No ei, toivotaan nyt että Jarkko saisi turnausvoiton alleen ennen Australiaa.

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Tennis
« Vastaus #98 : 16.01.2009, 16.23.49 »
Jakkehan on ottanut Nalbandianilta turpaan useampaankin otteeseen ja tuntuu siltä että argentiinalainen on aina ollut Jaken huipulle tulemisen / uudelleen tulemisen viimeisenä esteenä.
« Viimeksi muokattu: 17.01.2009, 15.18.00 kirjoittanut pälle »
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Tennis
« Vastaus #99 : 17.01.2009, 15.18.39 »
Jakkehan on ottanut Nalbandianilta turpaan useampaankin otteeseen ja tuntuu siltä että argentiinalainen on aina ollut Jaken huipulle tulemisen / uudelleen tulemisen viimeisenä esteenä.
Pakko tulla sanomaan että mitäs minä sanoin... mutta toivotaan ja katotaan miten Australian avoimissa käy.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario