Oon tuossa nyt laittanut Pelaajat-, Kuluva kausi- ja Menneet kaudet-osioita kondikseen. Viime ja tämän kauden sivut on tehty ja nyt jäljellä on enää se isoin homma, eli viime kauden sivujen päivitys loppukuntoon ja uusien päivitys ajantasalle. Jottei minulla itselläni menisi tuossa koko loppuvuotta, pyydänkin apua.
Menneet kaudet -osio
Ainakin viime kausi, eli 05/06, olisi hieno saada kauden 02/03 tasoiseksi. Tämä tarkoittaisi siis jokaisen kauden osion päivittämistä loppuun asti.
Pelaajat-osio
Uudet pelaajien ja teknisen henkilökunnan listat, sekä uusien pelaajien pelaajakortit. Lisäksi vanhoille pelaajille pelaajakorttien peruspäivitys, eli lisätään viimekausi mukaan. Itse päivitän pelaajalistan ja teknisen henkilökunnan nimet ja teen tyhjät pelaajakortit, mutta uusien pelaajien pelaajakortit voisi joku muu tehdä.
Kuluva kausi -osio
Tämän voin koittaa hoitaa itse ajantasalle.
Muut päivitettävät kohdat?
Onko jossainpäin sivustoa pahasti vanhentunutta tietoa?
Niin, eli löytyykö halukkaita erilaisiin hommiin? Esimerkiksi pelaajakorttien kirjoitukseen tai vaikka viimekauden liiga-sivun päivittämiseen? Jos kiinnostusta löytyy, laittakaa minulle joko sähköpostia, privaviestiä tai vastatkaa vaikka tähän viestiketjuun.
Eikö nuo kuitenkin olisi hieno saattaa kaikki ajantasalle?