Äänestys

Ali-Arvostetuin pelaaja? Ympäri maailman

Raúl
15 (28.3%)
D. Beckham
7 (13.2%)
R. Giggs
3 (5.7%)
P. Aimar
6 (11.3%)
J. Litmanen
10 (18.9%)
Rui Costa
2 (3.8%)
Henrik Larsson
0 (0%)
Ivan Helguera
10 (18.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 49

Kirjoittaja Aihe: Ali-Arvostetuin pelaaja?  (Luettu 8488 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

luisfigo

Ali-Arvostetuin pelaaja?
« : 08.06.2003, 20.36.29 »
Eli ali-arvostetuin pelaaja, perustelut?
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

luisfigo

Re:Ali-Arvostetuin pelaaja?
« Vastaus #1 : 08.06.2003, 20.40.17 »
Mielestäni Raúl on ylivoimaisesti aliarvostetuin pelaaja / Maailman paras pelaaja.
Harmi vaan Raúl ei ole ikinä saanut hänelle kuuluvaa tunnustusta esim. FIFAn Paras pelaaja palkintoa, toivon että hän saa sellaisia ennen kuin ura päättyy.

Royce

• Vieras
« Vastaus #2 : 09.06.2003, 19.48.43 »
ois tehny mieli kyllä äänestää littiä  ;D
« Viimeksi muokattu: 11.06.2003, 10.52.15 kirjoittanut Cerzon »

zaqqy

• Oma teksti
« Vastaus #3 : 09.06.2003, 20.33.42 »
jos kaikki huippu valmentajat saisivat valita itselleen neljä hyökkääjää olisi Raul varmasti kaikkien listoilla.Raul on ali-arvostettu kun ei ole saanut mitään tunnustusta.Tuolla periaatteella saadaan melkoinen lista ali-arvostettuja pelaajia.  :P

Roberto

« Vastaus #4 : 12.06.2003, 12.08.34 »
Raul on ilman muuta paras, mutta Helguera aliarvostetuin. Pystyy pelaamaan monella paikalla, katkoo varmasti ja syötötkin ovat ihan siedettäviä puolustavalle pelaajalle.
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

vuato

• Pallobois (21940)
« Vastaus #5 : 18.06.2003, 03.19.23 »
Ääni Makelelelle, jalkapalloa vähemmän seuraavat eivät tiedä hänestä mitään.

Royce

• Vieras
« Vastaus #6 : 18.06.2003, 09.50.27 »
Ääni Makelelelle, jalkapalloa vähemmän seuraavat eivät tiedä hänestä mitään.

Mutta jalkapalloa paljon seuraavat ja siitä tietävät ymmärtävät  ;)
On 100% fakta mainitsemasi, samanlaisia tapauksia on useita maailmalla  :(

Paula

« Vastaus #7 : 18.06.2003, 10.01.00 »
Meni ääni Helgueralle periaattella melkeen jokainen Realin puolustaja on ala-arvostettu. Sillä määrällä kun niitä haukutaan vois jo ihmetellä että ne on voittanu mitään.. Ja Makelelen lasken tähän joukkoon pelityylin takia vaikka keskikentällä pelaakin.

Raul on kylläkin aliarvostettu myös, mutta sentään ne jotka väittävät jalkapallosta jotain tietävänsä tuppaavat arvostamaan. Palkintojen kanssa on sitten olu kyllä toinen homma. Vaikka välillä nehän on menny vähän politiikan puolelle (vai väittääkä joku tosiaan että Owen oli parempi toissa vuonna ;))

Pentti

• Vieras
« Vastaus #8 : 18.06.2003, 10.07.53 »
No onhan se Raul turhan aliarvostettu mutta onneksi sentää Realin fanejen keskuudessa realin suurin tähti. Näin jostain luin että Realin faneilta tehtyjen kyselyiden mukaan Raul on parempi jopama Zidanea. Onhan esimerkiksi Henkkekin turhan aliarvostettu maailmanluokan viimeisteliä loistavalla kärsällään.

Royce

• Vieras
« Vastaus #9 : 18.06.2003, 11.20.22 »
melkein jokainen Realin puolustaja on ala-arvostettu.

Kun pakit pelaavat ylivoimaisen hyvän keskikentän takana voi mielipide heistä vääristyä kun edelläpelaavat pelaavat "liian" hohdokasta peliä  ;D

Wilzu

• Oma teksti
« Vastaus #10 : 14.07.2003, 11.47.50 »
realissa on nykyään niin paljon ali-arvostettuja pelaajia... ja jos pelannee realissa nii harvemmin yli-arvostetaan , koska siellä on kaikki maailman luokan tähtiä päin vastoin kuin jossain ManU:ssa esim . Esimerkiksi kun ronaldo teki hattutempun ManU:a vastaan en nähny missään edes otsikkoa siitä , mutta kun Beckham teki 2 maalia niin se oli jo melkein kuin jumala , jos olisivat päässeet  jatkoon...  >:(
itse en pidä ajateuksesta että Becham pelaa Realissa  :-[ ... Realissa ei ikinä laiteta ketään jalustalle .... hja niin poies päin

Wilzu

• Oma teksti
« Vastaus #11 : 14.07.2003, 11.50.23 »
esim realin kuka vaan pelaaja pääsisi manuun .... manu ei nyt itseni mielestä ole mikään hirveän kova joukkue mutta kun esim vartee saksan , englannin ja espanja liigojen seuroja niin espanjalla on ylivoimaisesti paremmat seurat ja sitten saksan , ja jos sitten vielä lisäis italian tohon välii ja sitten vasta englannin...

luisfigo

« Vastaus #12 : 14.07.2003, 17.42.58 »
realissa on nykyään niin paljon ali-arvostettuja pelaajia... ja jos pelannee realissa nii harvemmin yli-arvostetaan , koska siellä on kaikki maailman luokan tähtiä päin vastoin kuin jossain ManU:ssa esim . Esimerkiksi kun ronaldo teki hattutempun ManU:a vastaan en nähny missään edes otsikkoa siitä , mutta kun Beckham teki 2 maalia niin se oli jo melkein kuin jumala , jos olisivat päässeet  jatkoon...  >:(
itse en pidä ajateuksesta että Becham pelaa Realissa  :-[ ... Realissa ei ikinä laiteta ketään jalustalle .... hja niin poies päin

Puhut mun mielestä täyttä asiaa! :tuoppi:  :tuoppi:  :tuoppi:  :tuoppi:  :peukku_ylos:  :peukku_ylos:

Morienttes

« Vastaus #13 : 14.07.2003, 20.37.47 »
Kyllähän takatukka Litti on loistokas pelaaja, joka ei aina ihan liikaa oo saannu kehuja. Pakko näin suomalaisena oli äänestää! Onhan Litti Suomi-fudiksen ikoneita ja "eteenpäin" viejiä...  :peukku_ylos:

Pentti

• Vieras
« Vastaus #14 : 18.07.2003, 15.22.32 »
esim realin kuka vaan pelaaja pääsisi manuun .... manu ei nyt itseni mielestä ole mikään hirveän kova joukkue mutta kun esim vartee saksan , englannin ja espanja liigojen seuroja niin espanjalla on ylivoimaisesti paremmat seurat ja sitten saksan , ja jos sitten vielä lisäis italian tohon välii ja sitten vasta englannin...

Puhut kyllä täyttä paskaa! No se on ainakin oma mielipide.
Espanja on kyllä liigoista kovin mutta sen jälkeen kyllä uskailtaisin väittää englantia. Englannin jälkeen italian.
Mutta tuo sinun hehkuttama saksan sarja on kyllä vähän yli lyöty monta maailman luokan joukkuetta tuolta löytyy? Kaksi, siihen se jää sitten.. Omasta mielestä Ranskansarja on lähes saksan sarjan tasoa..

luisfigo

« Vastaus #15 : 18.07.2003, 22.08.46 »
Lainaus
Espanja on kyllä liigoista kovin mutta sen jälkeen kyllä uskailtaisin väittää englantia. Englannin jälkeen italian.
Mutta tuo sinun hehkuttama saksan sarja on kyllä vähän yli lyöty monta maailman luokan joukkuetta tuolta löytyy? Kaksi, siihen se jää sitten.. Omasta mielestä Ranskansarja on lähes saksan sarjan tasoa..
Lainaus

No montako "Huippu seuraa" Englannissa on? mun vastaus on ei yhtään, tällä hetkellä eikä ole ollut sitten ManU:n 1998-1999 triplan jälkeen. Saksassa on FC Bayern.
Mun liigojen TOP 3 on:

1. Espanja
2. Italia
3. Saksa

P.S Mitä tämä liigojen tasokkuus keskustelu tekee tämän otsikon alla?

Joni

• El Principe
« Vastaus #16 : 19.07.2003, 01.12.31 »
Lainaus
Lainaus

No montako "Huippu seuraa" Englannissa on? mun vastaus on ei yhtään, tällä hetkellä eikä ole ollut sitten ManU:n 1998-1999 triplan jälkeen. Saksassa on FC Bayern.
Mun liigojen TOP 3 on:

1. Espanja
2. Italia
3. Saksa

Lainaus
Lainaus

Mun liigojen TOP 3 on:

1. Espanja
2. Italia
3. Saksa

Eipä minusta tuota Bayern Munchenia voida laskea huippujoukkueeksi jos ei kerran ManU:akaan, anyway eihän maailmassa edes ole kuin yksi huippujengi, Real Madrid vai mitä? Muut kuuluvat joko keskikastiin tai paskajoukkueihin.
Ja noista liigoista, Espanjan on näyttävin ja Italian vaikein(lue tylsin).

Niin ja itse topiciin:

Äänestin Helgueraa. Vaikka huonoja puolia hänellä on niin hyvät puolet korvaavat ne. Pystyy puolustuksen lisäksi avaamaan loistavasti hyökkäyksiä ja jopa viimeistelemäänkin niitä. Siksi paras pelipaikka hänelle olisikin puolustava keskikenttä.

Pentti

• Vieras
« Vastaus #17 : 19.07.2003, 17.29.00 »
Lainaus
Lainaus

Mun liigojen TOP 3 on:

1. Espanja
2. Italia
3. Saksa

No voisihan tehdä uuden aiheen esimerkiksi liigasota no mutta kaikilla on omat mielipiteet ja kerroppas minulle Saksalaisia suurseuroja. niitä on tasan kaksi. Englanissa on myös kaksi suurta (arsenal ja manu). Espanjassa (R. madrid, Barcelona, Valencia, Deportivo). Italiassa (Juve, Milan, Inter, Roma, Lazio ja ehkä Parma)

Royce

• Vieras
« Vastaus #18 : 19.07.2003, 23.13.00 »

No voisihan tehdä uuden aiheen esimerkiksi liigasota no mutta kaikilla on omat mielipiteet ja kerroppas minulle Saksalaisia suurseuroja. niitä on tasan kaksi. Englanissa on myös kaksi suurta (arsenal ja manu). Espanjassa (R. madrid, Barcelona, Valencia, Deportivo). Italiassa (Juve, Milan, Inter, Roma, Lazio ja ehkä Parma)

Eh, Englannissa on 0 suurta, jos Parma ja Lazio on suuria ovat myöskin Celta ja Las Palmas kyseisiä aight  ;) ;D

Pentti

• Vieras
« Vastaus #19 : 19.07.2003, 23.51.01 »
No eivät ne ole ainkaan täältä suomesta katsottuna mitään suurta. No jos Celtan, las palmaksen, lazion ja parman niin itse pidän myös chealsea liverpoolia ja new castlea suurseurana..

Äänen olisi voinut antaa Henkelle mutta tuli annettua raulille
« Viimeksi muokattu: 19.07.2003, 23.53.29 kirjoittanut Pentti »