RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Redondo - 21.11.2011, 19.37.49

Otsikko: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Redondo - 21.11.2011, 19.37.49
Partido: Real Madrid - Dínamo de Zagreb
Fecha: Martes 22/11/2011
Hora: 20:45 (21.45 Suomen aikaa)
Estadio: Santiago Bernabéu
Jornada: 5
Árbitro: Alan Kelly (irlandés)
(http://3.bp.blogspot.com/-sYsxSXPUuJo/TarbAsfa5DI/AAAAAAAAAT4/PdpL8-P3noM/s1600/tifo.jpg)

Lähtökohdat:
3 pistettä Valkoisille ja lohkovoitto on plakkarissa ennen lohkon päättävää Amsterdamin reissua. Tämä Hollannin reissu on vielä kaiken lisäksi 3 päivää ennen klassikkoa, joten Amsterdamiin ei ole syytä jättää enää mitään pelattavaa.

Real on voittanut kaikki pelinsä UCL:ssä päästämättä maaliakaan. Dinamo on hävinnyt kaikki pelinsä UCL:ssä tekemättä maaliakaan. Realin maalisuhde UCL-kotiotteluissa on 7-0. Dinamon maalisuhde vierasotteluissa on 0-4. Josella ei ole parasta rosteria käytettävissään ja lepuutuksiakin saattaa olla luvassa, mutta voittajasta ei tule huomenna olemaan mitään epäselvyyttä. Lisäksi huhut kertovat Dinamollakin olevan loukkaantumishuolia.

Kokoonpano:
Porteros: Casillas, Adán y Mejías.
Defensas: Ramos, Varane, Pepe, Albiol y Coentrão.
Centrocampistas: Özil, Sahin, Xabi Alonso, Altintop, Callejón, Lass, Granero y Khedira.
Delanteros: Cristiano Ronaldo, Higuaín y Benzema.

Marcelo palasi sairastuvalle ja Arbeloa liittyi sinne uutena miehenä. Kaka on myöskin edelleen lasaretissa. Hyviä uutisia ovat Carvalhon ja Di Marian(!) liittymiset treenirinkiin, vaikkeivat herrat huomenna olekkaan käytettävissä. Nuudeli näyttäisi siis selviävän vammastaan melkoisen vähällä.

Ennakoitu avaus:
Jose vihjaili lehdistötilaisuudessa hieman huomisesta kokoonpanosta: "Until now, the four players that have given Champions League press conferences have been starters, so logic dictates Nuri Sahin should also be one tomorrow. Lass can play in any position and does everything well. He has great character and is a starting player. He will play again tomorrow."

Huomisen kokoonpanoa on kyllä vaikea arvailla. Epävarmuutta lisää Josen toinen lausahdus lehdistötilaisuudessa: "I need to make changes to my team because many of my men are tired." Ramos, Pepe, Xabi ja Cristiano ovat ainakin olleet avauksessa kaikissa mahdollisissa peleissä. Özililtä, Pipitalta, Benzemalta ja Coentraolta löytyy paljon minuutteja ja lisäksi maaottelu-reissaamista. Näihin herroihin ne lepuutukset osuvat, jos niitä on tullakseen.

Sahin ja Lass ovat avauksessa, mikäli Mourinhoon on uskomista. Coentrao on varmasti vasempana pakkina, Cristianoa ei avauksesta saa pois millään, Pipita aloittanee huilattuaan viikonloppuna ja Pepe/Ramos kaksikon luulisi alakerrassa olevan.

Xabin tilanne on mielenkiintoinen: Huili ei varmasti haittaisi, mutta baski ottanee keltaisen kortin Atleticoa vastaan ja siten pelikiellon Gijonia vastaan. Tällöin Klassikko ei ole vaarassa. Xabille on siis luvassa viikonlopun jälkeen kahden viikon huili, koska Amsterdamissakaan häntä ei tarvita.

Allekirjoittaneen pitkän pohdinnan jälkeinen veikkaus huomisesta avauksesta:
---------------------Pipita---------------------
Cristiano-------------Özil----------Callejon
---------------Xabi------Sahin---------------
Coentrao------Pepe-----Ramos-----Lass
-----------------------Iker---------------------

Jose ei ole Pipitaa ja Benzemaa yhdessä montaakaan kertaa peluuttanut, enkä usko siihen huomennakaan. Kotona luulisi Josen lähtevän 4-2-3-1:llä, joten se tietäisi Callejonille avauspaikkaa. Xabin uskoisin olevan avauksessa Sahinin kanssa, koska baskille on tämän viikon jälkeen huilia luvassa. Joku/Jotkut noista paljon pelanneista voivat tosin aivan hyvin saada lepovuoron.

Televisionti:
Ei Yleltä, eikä Nelonen Prolta eli striimien varassa mennään.

Striimit:
http://www.rojadirecta.me/
http://myp2p.bz/
http://atdhenet.tv/
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: TAMI - 21.11.2011, 21.26.29
Jännä tosiaan toi, millainen avaus lopulta laitetaan kentälle. Ehkä Özil voisi suosiolla ainakin aloittaa penkillä tässä ja keskikentälle vaikka Sahin, Xabi, Granero -kolmikko. Mesut kun ei ole erityisemmin tunnettu mistään loistavasta peruskunnosta.

Peli on molemmille joukkueille käytännössä merkityksetön, Zagreb ei voi enää päästä jatkoon ja Real siellä on jo. Voitto joka tapauksessa ainoa hyväksyttävä lopputulos, koska loukkaantumisista kärsivä Zagreb Bernabeulla ei pitäisi olla sen kaikista ylivoimaisin haaste näille nimille ;D.

Pitää nyt vielä puntaroida katsonko tv-pelin Napoli-City vai tämän noista pätkivistä striimeistä. :/
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Higuain#20 - 21.11.2011, 21.44.56
Onko nyt jotain häikkkää nimittäin en löydä yhtäkään streamiä?  :D
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Madridista #7 - 21.11.2011, 21.47.03
Onko nyt jotain häikkkää nimittäin en löydä yhtäkään streamiä?  :D

Päivät sekaisin?
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Higuain#20 - 21.11.2011, 21.49.24
Päivät sekaisin?

Katos joo koeviikko sekottaa pään :)
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: RONALDO - 21.11.2011, 22.38.19
Allekirjoittaneen pitkän pohdinnan jälkeinen veikkaus huomisesta avauksesta:
---------------------Pipita---------------------
Cristiano-------------Özil----------Callejon
---------------Xabi------Sahin---------------
Coentrao------Pepe-----Ramos-----Lass
-----------------------Iker---------------------


Muuten veikkaan samaa avausta mutta luulen, että jompikumpi toppareista saa huilivuoron ja Albiol/Varane kaksikosta jompikumpi tulee avaukseen. Mikäli itse saisin valita niin ottaisin Varanen.

Jännä tosiaan toi, millainen avaus lopulta laitetaan kentälle. Ehkä Özil voisi suosiolla ainakin aloittaa penkillä tässä ja keskikentälle vaikka Sahin, Xabi, Granero -kolmikko. Mesut kun ei ole erityisemmin tunnettu mistään loistavasta peruskunnosta.
Tuota Graneron peluutusta on mielenkiintoista seurata, sillä jos Granero ei lohkovaiheessa pelaa niin Arsenal-huhut saavat lisää vettä myllyyn.

e. typo
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Redondo - 21.11.2011, 23.00.12
Verkko-Marca julkaisi illan ratoksi oman veikkauksensa huomisen avauksesta:
---------------------Pipita---------------------
Cristiano-------------Özil----------Callejon
---------------Lass------Sahin---------------
Coentrao------Pepe-----Varane---Albiol
-----------------------Iker---------------------

Tuossa olisi jo muutosta kerrakseen. Ramos ja Xabi lataisivat siis akkuja Madridin derbyä varten. Varane, Sahin ja Callejon olisi kyllä hienoa nähdä avauksessa, mutta näin monella muutoksella pelistä tulee monesti niin kuraa, että rotaatiomiehetkään eivät siitä niin paljoa hyödy.
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Higuain#20 - 21.11.2011, 23.04.24
Voisi Pepellekin antaa vähän huilia ennen Madridin derbya. Hienoa, että Sahin on saatu kuntoon nyt Alonsollekin löytyy korvaaja huikeita minuutteja pelaa Xabi kaudesta toiseen.

Callejonilla huomenna sitten  kunnon näytön paikka  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: TAMI - 22.11.2011, 11.11.55
Voisi Pepellekin antaa vähän huilia ennen Madridin derbya. Hienoa, että Sahin on saatu kuntoon nyt Alonsollekin löytyy korvaaja huikeita minuutteja pelaa Xabi kaudesta toiseen.

Callejonilla huomenna sitten  kunnon näytön paikka  :peukku_ylos:

Ei Pepe mitään huilia tarvitse, mies on rautaa ja kestää kyllä yhden CL-höntsän. Sahin tosiaankin loistava pari sekä korvaaja Xabille, jos Dortmundin paita päällä nähdyt esitykset jatkuvat täälläkin.

Callejonilta en itse uskalla ihmeitä odottaa, viimeksi kun sai mahiksen alotuksessa niin ei kyllä vakuuttanut (eikä tosin muukaan joukkue). Mutta hyvä jos saa maistiaisen CL-peleistä, kun vasta 10-minuuttinen pelattuna ja toivotaan onnistumisia omalle pojalle :peukku_ylos:.
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Redondo - 22.11.2011, 13.28.47
(http://www.realmadrid.com/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobheadername1=Content-disposition&blobheadervalue1=attachment%3B+filename%3DEstadio_Santiago_Bernab%C3%A9u.jpg&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1203101367082&ssbinary=true) (http://www.realmadrid.com/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobheadername1=Content-disposition&blobheadervalue1=attachment%3B+filename%3DEstadio_Santiago_Bernab%C3%A9u.jpg&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1203101366804&ssbinary=true)
Tänä iltana Valkoiset esiintyvät 1500. kerran virallisissa otteluissa Santiago Bernabeulla. Stadion avattiin vuonna 1947 Nuevo Estadio Chamartin -nimellä. Vuonna 1955 Stadion sai nykyisen nimensä Estadio Santiago Bernabeu, silloisen puheenjohtajan ja kenties koko Real Madridin historian tärkeimmän henkilön, Santiago Bernabeu Yesten mukaan.

Bernabeun yleisöennätys on mahtava 120,000 katsojaa vuodelta 1957. Nykyisellään stadionille mahtuu 81,254 katsojaa.
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Redondo - 22.11.2011, 13.51.57
Vielä yksi ennustus illan kokoonpanosta eli Marcan paperiversio tällä kertaa:

---------------------Pipita---------------------
Cristiano-------------Özil----------Callejon
---------------Lass------Sahin---------------
Coentrao---Ramos----Varane---Altintop
-----------------------Iker---------------------

Altintopille saattaisi sittenkin löytyä jotain käyttöä? Tuon mukaan myös Pepe olisi huilivuorossa, eikä Ramos.
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Tommi Toshack - 22.11.2011, 14.20.01
Hola foorumi!
Ite oon Madridissa tällä hetkellä ja viikonloppuna käytii kattomas Valencia-Real....  Siitä lisää kuhan pääsen takas suomeen...
Eilen käytii turistikierroksel Bernabeul joten fiilikset illan pelii on melko kovat... Liput sai viikko sitte viel hommattuu ihan just niiltä paikoilt mitkä ikinä halus..! Päivän lehes oli tosiaa et Sahin ja Varane ainakii alottas :peukku_ylos: samoin papat tossa kaupungilla puhu että Xabi vois saada huilia :tuoppi: Stadionille ois tarkotus mennä tänää poikkeuksellisen ajoissa (puol tuntii ennen pelii) tääl ainaki paikalliset tulee vast ihan muutama minuutti ennen pelin alkuu...

3-0
Cristiano x2
Pipita 1

PS
Turistikierroksen isoimmat fiilikset tuli 2002 cl finaalikoosteest. Zizou :sydän:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Redondo - 22.11.2011, 18.33.43
Marca ja AS huhuilevat, että Joselta on tulossa todella isoja yllätyksiä: Ei Cristianoa eikä Casillasta  :o Yleensä nämä muutama tuntia ennen peliä tulleet huhut pitävät paikkaansa, joten eiköhän tälläkin kertaa.

Ilmeisesti avaus tulee olemaan muotoa:
---------------------Pipita---------------------
Callejon-------------Özil----------Benzema
---------------Xabi------Sahin---------------
Coentrao---Ramos----Varane------Lass
-----------------------Adan---------------------

Todella mielenkiintoinen avaus. Toivottavasti peli lähtee kulkemaan  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: TAMI - 22.11.2011, 19.28.13
Marca ja AS huhuilevat, että Joselta on tulossa todella isoja yllätyksiä: Ei Cristianoa eikä Casillasta  :o Yleensä nämä muutama tuntia ennen peliä tulleet huhut pitävät paikkaansa, joten eiköhän tälläkin kertaa.

Eipä tuo nyt kauheasti haittaa, Adan hoitaa varmasti hommansa hyvin. Hyökkäyspää totta kai kysymysmerkki aina Cristianon puuttuessa, mutta eiköhän mies ponkaise kentälle kuitenkin jossain vaiheessa.
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Raul # 7 - 22.11.2011, 19.57.25
Vaikka tällä pelillä ei suuren suurta merkitystä olekaan niin uskoisin että luvassa on varsin jämäkkä ja suoraselkäinen kolmen pinnan peli.. En usko että mitään suuria pelillisiä ihmeitä on luvassa varsinkin ku Mou päättää antaa vastuuta muillekin ja antaa muutamalla avainpelaajalle lepoa, mikä on vain ja ainoastaan positiivinen asia! Itse olisin vielä rohjennut koettaa Graneroa Nurin parina Xabin tilalla, sillä mies on pelannut aivan järkyttävät minuutit tällä kaudella... Pipitalle, Sahinille ja Mesutille toivotaan täältä onnistumisia  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Redondo - 22.11.2011, 20.42.23
Virallistettu avaus: ADÁN; LASS, VARANE, RAMOS, COENTRAO; XABI ALONSO, SAHIN; CALLEJÓN, ÖZIL, BENZEMA; HIGUAÍN
(http://estaticos.marca.com/marcador/futbol/2011_12/champions/1a_fase/jornada_5/grupo_d/rma_dza/images/1_300x326.jpg)
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Chris - 22.11.2011, 20.43.22
Itse näen kyllä rotaation siinä mielessä positiivisena asiana, että Sahin ja Callejon ja kumppanit haluaa näyttää että voisi pistää useamminkin kentälle. Vaikka 3p on "varma" , niin viikonloppuna tärkeä peli Ticoa vastaan, joten tärkeä pitää fiilistä yllä eikä ruveta pelleilemään. Jokainen kyllä tietää että penkiltäkin löytyy sitä tulivoimaa, vaikka CR ei avauksessa olisikaan. Itse muutenkin uskon että esim Callejonilla on varmasti enempi nälkää tälläisessä pelissä kuin lusitaanilla, jonka otteet ailahdelleet viime aikoina.

Eli  :peukku_ylos: Mourinholle, että laittaa penkkimiehiä heti avaukseen eikä viimeiselle 15min tilanteen ollessa 4-0!

4,5 -0 voitto varmaan tulossa, eipä tosta Zagrebista ole kyllä oikein mihinkään vielä ollut. Kelatkaapa jos HJK olisi nyt Bernabeulla...  ;D :pallo:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Rootface - 22.11.2011, 21.03.04
6-0 voitto tiedossa.
Higsu 2, Benz 2, Özil ja Coentrao.  ;D :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: TAMI - 22.11.2011, 21.10.19
Sahin :peukku_ylos: tekee vaparista tänään yhden, I promise :pallo:!
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 21.28.35
noniin kun kerran veikkauksia on heitelty niin tässä meikäläisen veikkaus..
4-1 pelin lopputulos( Zagreb saa valitettavasti maalitilin auki tässä pelissä mutta tällä ei merkitystä).
Realilta: Pipita x2, Ronny ja Callejon
Zagreb: Sammir

 :peukku_ylos:

No jos totta puhutaan niin oma toive olisi todellinen Zagrebin nöyryytys luvuin 6-0)

Joa joku löytää Sopcastiltä hyvän streamin niin kiertoon heti ;)
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: TAMI - 22.11.2011, 21.32.13
Ei oo Sopcast, mutta hyvä kuva ja English: http://www.kiwi-sportz.eu/stream-2.html
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 21.38.33
Ei oo Sopcast, mutta hyvä kuva ja English: http://www.kiwi-sportz.eu/stream-2.html


Cheers TAMI.. toivotaa et skulaa loppuu asti..  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 21.40.54
Ei taida toi veikkaus mennä ihan putkeen jos ja kun Ronny on vaihdossa :D hahah..
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Redondo - 22.11.2011, 21.43.51
http://www.rojadirecta.me/goto/badtv1.blogspot.com/

loistava veetle-striimi  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 21.45.13
Lass laitapakkina.. aika mielenkiintoinen veto.. Ja ADAN maalissa.. sille iso  :peukku_ylos: MouVelho antaa mahdollisuuden kerrankin miehelle koska pelissä nyt ei niin paljoa panoksia ole.. Hienoa.. Ja hienoa myös Callejohin avauskokoonpano paikka... Moulle  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 21.47.23
BENZZZ!!!! HALA MADRID!!!!!
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Ihmelilja - 22.11.2011, 21.47.59
Loistava passi Özililtä ja Benzema viimeistelee 1-0!
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Higuain#20 - 22.11.2011, 21.48.08
Heitetään sitten omakin veikkaus tähä :)


5-0
Higuain2x
Benzema 2x
Callejon x
Heittäkää streamiä?
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Ihmelilja - 22.11.2011, 21.50.31
Sopcast striimiä? Kiitos jos etukäteen.

E. Ja Callejoooon!
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 21.51.43
PIPITAAA!!!! 2-0 ooohohohohho

E: Siis Callejon!
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Higuain#20 - 22.11.2011, 21.52.31
Callejonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
2-0
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Rootface - 22.11.2011, 21.52.45
Ei taida 6-0 riittää.  ;D
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 21.54.00
PIPITAAA!!!! ei jumalauta!!! tappomeininki :D 3-0
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Ihmelilja - 22.11.2011, 21.54.45
Nohuhhhuhh! :D Näyttävä maali Pipitalta!

Ja niin löytyykö Sopcast striimiä?
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Higuain#20 - 22.11.2011, 21.55.07
Johan nyt on Gonzalo Higuain!!!! 3-0
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Redondo - 22.11.2011, 21.56.05
Järjetöntä menoa noin isolla rotaatiolla  :o

Toivottavasti valkoiset jaksaa vaan painaa päälle ja iskeä vaikka kaksi-numeroiset taululle  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Higuain#20 - 22.11.2011, 22.01.37

Toivottavasti valkoiset jaksaa vaan painaa päälle ja iskeä vaikka kaksi-numeroiset taululle  :peukku_ylos:

Ei nyt ihan paukutetaan noi kaksi-numeroiset luvut taululle viikonloppuna.  :P
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Ihmelilja - 22.11.2011, 22.05.47
Noniin ja Kalasilmän vuoro iskeä!
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 22.06.11
ja 4-0..huhuhu 6-0 ei riitä..tehdäänkö ucl historiaa tänään ??
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 22.09.01
jotain streamii joka ei pätki ollenkaan?? sopcast??????
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Ihmelilja - 22.11.2011, 22.10.01
Ylin nelikko pelannut kyllä huikean hyvin tähän mennessä! Dinamon puolustus on kyllä kurapaskaa ei voi muuta sanoa :D Özil varsinkin jaellut mukavia passeja!
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Rootface - 22.11.2011, 22.10.27
Tuo ainakin toiminut: http://atdhenet.tv/41476/watch-real-madrid-vs-dinamo-zagreb
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Petriensio - 22.11.2011, 22.10.49
jotain streamii joka ei pätki ollenkaan?? sopcast??????
mulle kans!! :D mut sopcast ei käy
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Petriensio - 22.11.2011, 22.13.41
Tuo ainakin toiminut: http://atdhenet.tv/41476/watch-real-madrid-vs-dinamo-zagreb
pätkii mulla  :'(
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 22.13.49
mulle kans!! :D mut sopcast ei käy

Mulle käy :) mielellään joku 1mb/s stream tai yli...anyone??
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Higuain#20 - 22.11.2011, 22.15.52
jotain streamii joka ei pätki ollenkaan?? sopcast??????

Joo nää muut pätkii aivan liian paljon...:/
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Chris - 22.11.2011, 22.16.11
http://www.sportlemon.tv/v-2/12/124/v-332479.html

paska kone jos tuokaan ei sulla toimi  :peukku_ylos:

Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Redondo - 22.11.2011, 22.18.13
http://www.rojadirecta.me/goto/doble-penalti01.blogspot.com/p/canal-1-1264-kbps.html tuo tuntuisi toimivan...
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Real Madrid para siempre - 22.11.2011, 22.21.51
Ekalla puoliajalla vaihtoja! ;D Granero ja Altintop lämmittelemässä joten ehkä benz/pipita/özil pois ja Altintop sinne ja sitten Granero Alonson tilalle.  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 22.23.59
http://www.sportlemon.tv/v-2/12/124/v-332479.html

paska kone jos tuokaan ei sulla toimi  :peukku_ylos:

Thänks..nyt ei pätki.. ja koneestahan tuo ei ole kiinni vaan streamin laadusta ja streamaajan kaistasta..Te vähä oppineet! :D
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Rootface - 22.11.2011, 22.25.03
Yleisö viheltää.  ;D :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: TAMI - 22.11.2011, 22.31.49
Yleisö viheltää.  ;D :peukku_ylos:

WE WANT MORE ;)
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 22.38.00
Tokalle puoliajalle sitten Ronny kehiin ja siitä sitten pari häkkiä lisää.. TOSIN Callejon on pelannut erinomaisesti..jätkille tuntui riittävän 4-0 tilanteessa tauon odottelu.. mutta tuskin jää tähän.. Ukot kun tietää että valkoisten yleisö vaatii lisää niin pelaajat lisää myös antaa.. :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 22.40.36
Thänks..nyt ei pätki.. ja koneestahan tuo ei ole kiinni vaan streamin laadusta ja streamaajan kaistasta..Te vähä oppineet! :D


No nyt tääkin saatana alkoi pätkimään.. jo on helvetti noiden linjojen kanssa.. sopcastillä tulee helposti ilman pätkimisiä se 2mb/sec..


E: siis tämä http://www.sportlemon.tv/v-2/12/124/v-332479.html
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 22.46.55
Altintop..haha.. no nyt nähdään miehen nälkä :)
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Ihmelilja - 22.11.2011, 22.48.23
Nyt joku hyvä striimi! Meinaa pätkiä melkeen joka striimi...
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Redondo - 22.11.2011, 22.50.39
Ramos, Özil ja Xabi ulos
Albiol, Altintop ja Granero sisään

Avainpelaajat saa kyllä mukavasti huilia ja vastaavasti vähemmälle vastuulle jääneet hyvin vastuuta  :peukku_ylos:

e. Tämä striimi skulaa meikäläisellä http://www.rojadirecta.me/goto/doble-penalti01.blogspot.com/p/canal-1-1264-kbps.html
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 22.51.47
CALLEJON!!!!
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Redondo - 22.11.2011, 22.51.50
5-0 Callejon  :pallo:

e. Varanen tarjoilusta  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: TAMI - 22.11.2011, 22.53.17
Joseeeeeeeeeee :peukku_ylos: :pallo:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 23.00.31
ei toi altintop nyt mikään kultajalka oo mut sopiva penkkimies..
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 23.03.35
Voi pipitan munatskut.. mutta Benzin ja Callejohin pelille todella iso  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Rootface - 22.11.2011, 23.09.05
Benz  :pallo: :pallo: :pallo:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 23.09.17
Loistavaa yhteistyötä ja BENZ niittaa! 6-0..yks vielä niin ennätys on valmis..

E: Siis Realin ennätys
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Ihmelilja - 22.11.2011, 23.09.31
Benzema!  :sydän:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Redondo - 22.11.2011, 23.09.39
Benz-Pipita-Benz ja 6-0. Pari vielä matkaa Mestareiden Liigan ennätykseen  ;D
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: TAMI - 22.11.2011, 23.09.46
Superb. :pallo:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Rootface - 22.11.2011, 23.24.26
 :o
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 23.24.32
no sinne meni nollat... :peukku_alas:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Higuain#20 - 22.11.2011, 23.24.53
Siinä oli sitten ensimmäinen maali realin verkkon CL:ssä  :peukku_alas:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: TAMI - 22.11.2011, 23.26.15
Ei helvetti... :peukku_alas:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 23.26.24
taivas varjele BENZ!! lähellä on...
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Higuain#20 - 22.11.2011, 23.27.04
Benzema ja Higuain kyllä pelaavat erittäin hyvin yhteen! :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Rootface - 22.11.2011, 23.27.35
Eipä tarvi sitä enään jatkopeleissä jännittää.  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 23.33.29
no prkl..
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Higuain#20 - 22.11.2011, 23.35.48
Juurikin olin sanomassa, että tästä pelistä on vaikea hakea jt negatiivista nii sieltä se sitten tuli kaksi ihan turhaa maalia.
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Mágico Madrid - 22.11.2011, 23.36.31
Harmittavasti meni nollaputki katki. Oli muuten Adán pirun lähellä pallon kaappaamista tuossa toisessa maalissa.

Juurikin olin sanomassa, että tästä pelistä on vaikea hakea jt negatiivista nii sieltä se sitten tuli kaksi ihan turhaa maalia.
Jotenkin osasin odottaa, että omissa tulee soimaan. Paljon uusia jätkiä kentällä ja luonnollisesti askelmerkit eivät ihan olleet tutut kaikille.
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Huoltra - 22.11.2011, 23.36.38
peli paketissa.. loistavaa jalkapalloa jos ei lasketa lopun sössimistä tai sanotaanko niin että annettiin kaverinkin pelata välillä..
Hieno ilta joten öitä vaan kaikille!

SIEMPRE FIELES!

E: Napolille iso  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: TAMI - 22.11.2011, 23.37.22
Kyllä vähän karvas maku jää noista maaleista, ei voi mitään.

Pitää nyt koittaa ajatella positiivisesti, lohkon kärkipaikka varma ;D
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Redondo - 23.11.2011, 00.20.03
Jotenkin osasin odottaa, että omissa tulee soimaan. Paljon uusia jätkiä kentällä ja luonnollisesti askelmerkit eivät ihan olleet tutut kaikille.
Veskari, koko linja ja molemmat pivotet vähän pelanneita ja osa vielä "väärillä" pelipaikoilla, niin eipä tuo tosiaan yllätä. Lisäksi taululla 6-0, niin pelaamisesta tulee vähän liian huoletonta.

Callejonin suoritukselle tänään  :peukku_ylos: Pari maalia ja hattrick taisi olla muutamista senteistä kiinni, kun Dinamon veskari sai näppinsä väliin tuossa zipissä. Karimilta (2+1) ja Higuainilta (1+2) jälleen hyvää suorittamista. Özilkin oli pirteä sen mitä pelasi. Coentraokin jaksoi ravata laidallaan.

Josella alkaa vaihtoehtoja kyllä löytyä. Callejonin voi tämän iltaisen perusteella heittää tuleen kovemmissakin otteluissa. Coentrao voi aivan hyvin lunastaa paikkansa ideaaliavauksessa. Sahinilla on potentiaalia vaikka mihin. Lassista on kehkeytymässä luotettava sotaratsu, joka pelaa paikkaa kuin paikkaa. Varanen päätä ei tunnu hirveästi kylmäävän, vaikka ikää on niukasti teini-iän yli.

Hyvältä siis näyttää kaiken kaikkiaan. Viikonloppuna Atleticon kimppuun. Kenties hiukan erinäköisellä miehistöllä  ;)
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: TAMI - 23.11.2011, 20.27.30
http://www.youtube.com/watch?v=BRQmCizuNUE Pistetään nyt vielä video Benzeman magiasta. Prkl kun ei uponnut :(
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
Kirjoitti: Mágico Madrid - 24.11.2011, 00.07.43
Voi tulla muuten isoja kaloja vastaan jo ekalla pudotuspelikierroksella. Milan, Chelsea, ManU ja Napoli. Mikäli siis nämä sarjatilanteet ovat viimeisenkin kierroksen jälkeen näin.