Kirjoittaja Aihe: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb  (Luettu 15959 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Redondo

  • Vieras
Partido: Real Madrid - Dínamo de Zagreb
Fecha: Martes 22/11/2011
Hora: 20:45 (21.45 Suomen aikaa)
Estadio: Santiago Bernabéu
Jornada: 5
Árbitro: Alan Kelly (irlandés)


Lähtökohdat:
3 pistettä Valkoisille ja lohkovoitto on plakkarissa ennen lohkon päättävää Amsterdamin reissua. Tämä Hollannin reissu on vielä kaiken lisäksi 3 päivää ennen klassikkoa, joten Amsterdamiin ei ole syytä jättää enää mitään pelattavaa.

Real on voittanut kaikki pelinsä UCL:ssä päästämättä maaliakaan. Dinamo on hävinnyt kaikki pelinsä UCL:ssä tekemättä maaliakaan. Realin maalisuhde UCL-kotiotteluissa on 7-0. Dinamon maalisuhde vierasotteluissa on 0-4. Josella ei ole parasta rosteria käytettävissään ja lepuutuksiakin saattaa olla luvassa, mutta voittajasta ei tule huomenna olemaan mitään epäselvyyttä. Lisäksi huhut kertovat Dinamollakin olevan loukkaantumishuolia.

Kokoonpano:
Porteros: Casillas, Adán y Mejías.
Defensas: Ramos, Varane, Pepe, Albiol y Coentrão.
Centrocampistas: Özil, Sahin, Xabi Alonso, Altintop, Callejón, Lass, Granero y Khedira.
Delanteros: Cristiano Ronaldo, Higuaín y Benzema.

Marcelo palasi sairastuvalle ja Arbeloa liittyi sinne uutena miehenä. Kaka on myöskin edelleen lasaretissa. Hyviä uutisia ovat Carvalhon ja Di Marian(!) liittymiset treenirinkiin, vaikkeivat herrat huomenna olekkaan käytettävissä. Nuudeli näyttäisi siis selviävän vammastaan melkoisen vähällä.

Ennakoitu avaus:
Jose vihjaili lehdistötilaisuudessa hieman huomisesta kokoonpanosta: "Until now, the four players that have given Champions League press conferences have been starters, so logic dictates Nuri Sahin should also be one tomorrow. Lass can play in any position and does everything well. He has great character and is a starting player. He will play again tomorrow."

Huomisen kokoonpanoa on kyllä vaikea arvailla. Epävarmuutta lisää Josen toinen lausahdus lehdistötilaisuudessa: "I need to make changes to my team because many of my men are tired." Ramos, Pepe, Xabi ja Cristiano ovat ainakin olleet avauksessa kaikissa mahdollisissa peleissä. Özililtä, Pipitalta, Benzemalta ja Coentraolta löytyy paljon minuutteja ja lisäksi maaottelu-reissaamista. Näihin herroihin ne lepuutukset osuvat, jos niitä on tullakseen.

Sahin ja Lass ovat avauksessa, mikäli Mourinhoon on uskomista. Coentrao on varmasti vasempana pakkina, Cristianoa ei avauksesta saa pois millään, Pipita aloittanee huilattuaan viikonloppuna ja Pepe/Ramos kaksikon luulisi alakerrassa olevan.

Xabin tilanne on mielenkiintoinen: Huili ei varmasti haittaisi, mutta baski ottanee keltaisen kortin Atleticoa vastaan ja siten pelikiellon Gijonia vastaan. Tällöin Klassikko ei ole vaarassa. Xabille on siis luvassa viikonlopun jälkeen kahden viikon huili, koska Amsterdamissakaan häntä ei tarvita.

Allekirjoittaneen pitkän pohdinnan jälkeinen veikkaus huomisesta avauksesta:
---------------------Pipita---------------------
Cristiano-------------Özil----------Callejon
---------------Xabi------Sahin---------------
Coentrao------Pepe-----Ramos-----Lass
-----------------------Iker---------------------

Jose ei ole Pipitaa ja Benzemaa yhdessä montaakaan kertaa peluuttanut, enkä usko siihen huomennakaan. Kotona luulisi Josen lähtevän 4-2-3-1:llä, joten se tietäisi Callejonille avauspaikkaa. Xabin uskoisin olevan avauksessa Sahinin kanssa, koska baskille on tämän viikon jälkeen huilia luvassa. Joku/Jotkut noista paljon pelanneista voivat tosin aivan hyvin saada lepovuoron.

Televisionti:
Ei Yleltä, eikä Nelonen Prolta eli striimien varassa mennään.

Striimit:
http://www.rojadirecta.me/
http://myp2p.bz/
http://atdhenet.tv/
« Viimeksi muokattu: 21.11.2011, 19.39.43 kirjoittanut Redondo »

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #1 : 21.11.2011, 21.26.29 »
Jännä tosiaan toi, millainen avaus lopulta laitetaan kentälle. Ehkä Özil voisi suosiolla ainakin aloittaa penkillä tässä ja keskikentälle vaikka Sahin, Xabi, Granero -kolmikko. Mesut kun ei ole erityisemmin tunnettu mistään loistavasta peruskunnosta.

Peli on molemmille joukkueille käytännössä merkityksetön, Zagreb ei voi enää päästä jatkoon ja Real siellä on jo. Voitto joka tapauksessa ainoa hyväksyttävä lopputulos, koska loukkaantumisista kärsivä Zagreb Bernabeulla ei pitäisi olla sen kaikista ylivoimaisin haaste näille nimille ;D.

Pitää nyt vielä puntaroida katsonko tv-pelin Napoli-City vai tämän noista pätkivistä striimeistä. :/

Higuain#20

  • Viestejä: 167
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #2 : 21.11.2011, 21.44.56 »
Onko nyt jotain häikkkää nimittäin en löydä yhtäkään streamiä?  :D
" I want to be remembered, Not as good goalkeeper only as good person"
-Iker Casillas

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #3 : 21.11.2011, 21.47.03 »
Onko nyt jotain häikkkää nimittäin en löydä yhtäkään streamiä?  :D

Päivät sekaisin?
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

Higuain#20

  • Viestejä: 167
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #4 : 21.11.2011, 21.49.24 »
Päivät sekaisin?

Katos joo koeviikko sekottaa pään :)
" I want to be remembered, Not as good goalkeeper only as good person"
-Iker Casillas

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #5 : 21.11.2011, 22.38.19 »
Allekirjoittaneen pitkän pohdinnan jälkeinen veikkaus huomisesta avauksesta:
---------------------Pipita---------------------
Cristiano-------------Özil----------Callejon
---------------Xabi------Sahin---------------
Coentrao------Pepe-----Ramos-----Lass
-----------------------Iker---------------------


Muuten veikkaan samaa avausta mutta luulen, että jompikumpi toppareista saa huilivuoron ja Albiol/Varane kaksikosta jompikumpi tulee avaukseen. Mikäli itse saisin valita niin ottaisin Varanen.

Jännä tosiaan toi, millainen avaus lopulta laitetaan kentälle. Ehkä Özil voisi suosiolla ainakin aloittaa penkillä tässä ja keskikentälle vaikka Sahin, Xabi, Granero -kolmikko. Mesut kun ei ole erityisemmin tunnettu mistään loistavasta peruskunnosta.
Tuota Graneron peluutusta on mielenkiintoista seurata, sillä jos Granero ei lohkovaiheessa pelaa niin Arsenal-huhut saavat lisää vettä myllyyn.

e. typo
« Viimeksi muokattu: 22.11.2011, 14.19.00 kirjoittanut RONALDO »

Redondo

  • Vieras
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #6 : 21.11.2011, 23.00.12 »
Verkko-Marca julkaisi illan ratoksi oman veikkauksensa huomisen avauksesta:
---------------------Pipita---------------------
Cristiano-------------Özil----------Callejon
---------------Lass------Sahin---------------
Coentrao------Pepe-----Varane---Albiol
-----------------------Iker---------------------

Tuossa olisi jo muutosta kerrakseen. Ramos ja Xabi lataisivat siis akkuja Madridin derbyä varten. Varane, Sahin ja Callejon olisi kyllä hienoa nähdä avauksessa, mutta näin monella muutoksella pelistä tulee monesti niin kuraa, että rotaatiomiehetkään eivät siitä niin paljoa hyödy.

Higuain#20

  • Viestejä: 167
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #7 : 21.11.2011, 23.04.24 »
Voisi Pepellekin antaa vähän huilia ennen Madridin derbya. Hienoa, että Sahin on saatu kuntoon nyt Alonsollekin löytyy korvaaja huikeita minuutteja pelaa Xabi kaudesta toiseen.

Callejonilla huomenna sitten  kunnon näytön paikka  :peukku_ylos:
" I want to be remembered, Not as good goalkeeper only as good person"
-Iker Casillas

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #8 : 22.11.2011, 11.11.55 »
Voisi Pepellekin antaa vähän huilia ennen Madridin derbya. Hienoa, että Sahin on saatu kuntoon nyt Alonsollekin löytyy korvaaja huikeita minuutteja pelaa Xabi kaudesta toiseen.

Callejonilla huomenna sitten  kunnon näytön paikka  :peukku_ylos:

Ei Pepe mitään huilia tarvitse, mies on rautaa ja kestää kyllä yhden CL-höntsän. Sahin tosiaankin loistava pari sekä korvaaja Xabille, jos Dortmundin paita päällä nähdyt esitykset jatkuvat täälläkin.

Callejonilta en itse uskalla ihmeitä odottaa, viimeksi kun sai mahiksen alotuksessa niin ei kyllä vakuuttanut (eikä tosin muukaan joukkue). Mutta hyvä jos saa maistiaisen CL-peleistä, kun vasta 10-minuuttinen pelattuna ja toivotaan onnistumisia omalle pojalle :peukku_ylos:.

Redondo

  • Vieras
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #9 : 22.11.2011, 13.28.47 »

Tänä iltana Valkoiset esiintyvät 1500. kerran virallisissa otteluissa Santiago Bernabeulla. Stadion avattiin vuonna 1947 Nuevo Estadio Chamartin -nimellä. Vuonna 1955 Stadion sai nykyisen nimensä Estadio Santiago Bernabeu, silloisen puheenjohtajan ja kenties koko Real Madridin historian tärkeimmän henkilön, Santiago Bernabeu Yesten mukaan.

Bernabeun yleisöennätys on mahtava 120,000 katsojaa vuodelta 1957. Nykyisellään stadionille mahtuu 81,254 katsojaa.

Redondo

  • Vieras
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #10 : 22.11.2011, 13.51.57 »
Vielä yksi ennustus illan kokoonpanosta eli Marcan paperiversio tällä kertaa:

---------------------Pipita---------------------
Cristiano-------------Özil----------Callejon
---------------Lass------Sahin---------------
Coentrao---Ramos----Varane---Altintop
-----------------------Iker---------------------

Altintopille saattaisi sittenkin löytyä jotain käyttöä? Tuon mukaan myös Pepe olisi huilivuorossa, eikä Ramos.

Tommi Toshack

  • Viestejä: 60
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #11 : 22.11.2011, 14.20.01 »
Hola foorumi!
Ite oon Madridissa tällä hetkellä ja viikonloppuna käytii kattomas Valencia-Real....  Siitä lisää kuhan pääsen takas suomeen...
Eilen käytii turistikierroksel Bernabeul joten fiilikset illan pelii on melko kovat... Liput sai viikko sitte viel hommattuu ihan just niiltä paikoilt mitkä ikinä halus..! Päivän lehes oli tosiaa et Sahin ja Varane ainakii alottas :peukku_ylos: samoin papat tossa kaupungilla puhu että Xabi vois saada huilia :tuoppi: Stadionille ois tarkotus mennä tänää poikkeuksellisen ajoissa (puol tuntii ennen pelii) tääl ainaki paikalliset tulee vast ihan muutama minuutti ennen pelin alkuu...

3-0
Cristiano x2
Pipita 1

PS
Turistikierroksen isoimmat fiilikset tuli 2002 cl finaalikoosteest. Zizou :sydän:

Redondo

  • Vieras
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #12 : 22.11.2011, 18.33.43 »
Marca ja AS huhuilevat, että Joselta on tulossa todella isoja yllätyksiä: Ei Cristianoa eikä Casillasta  :o Yleensä nämä muutama tuntia ennen peliä tulleet huhut pitävät paikkaansa, joten eiköhän tälläkin kertaa.

Ilmeisesti avaus tulee olemaan muotoa:
---------------------Pipita---------------------
Callejon-------------Özil----------Benzema
---------------Xabi------Sahin---------------
Coentrao---Ramos----Varane------Lass
-----------------------Adan---------------------

Todella mielenkiintoinen avaus. Toivottavasti peli lähtee kulkemaan  :peukku_ylos:

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #13 : 22.11.2011, 19.28.13 »
Marca ja AS huhuilevat, että Joselta on tulossa todella isoja yllätyksiä: Ei Cristianoa eikä Casillasta  :o Yleensä nämä muutama tuntia ennen peliä tulleet huhut pitävät paikkaansa, joten eiköhän tälläkin kertaa.

Eipä tuo nyt kauheasti haittaa, Adan hoitaa varmasti hommansa hyvin. Hyökkäyspää totta kai kysymysmerkki aina Cristianon puuttuessa, mutta eiköhän mies ponkaise kentälle kuitenkin jossain vaiheessa.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #14 : 22.11.2011, 19.57.25 »
Vaikka tällä pelillä ei suuren suurta merkitystä olekaan niin uskoisin että luvassa on varsin jämäkkä ja suoraselkäinen kolmen pinnan peli.. En usko että mitään suuria pelillisiä ihmeitä on luvassa varsinkin ku Mou päättää antaa vastuuta muillekin ja antaa muutamalla avainpelaajalle lepoa, mikä on vain ja ainoastaan positiivinen asia! Itse olisin vielä rohjennut koettaa Graneroa Nurin parina Xabin tilalla, sillä mies on pelannut aivan järkyttävät minuutit tällä kaudella... Pipitalle, Sahinille ja Mesutille toivotaan täältä onnistumisia  :peukku_ylos:

Redondo

  • Vieras
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #15 : 22.11.2011, 20.42.23 »
Virallistettu avaus: ADÁN; LASS, VARANE, RAMOS, COENTRAO; XABI ALONSO, SAHIN; CALLEJÓN, ÖZIL, BENZEMA; HIGUAÍN

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #16 : 22.11.2011, 20.43.22 »
Itse näen kyllä rotaation siinä mielessä positiivisena asiana, että Sahin ja Callejon ja kumppanit haluaa näyttää että voisi pistää useamminkin kentälle. Vaikka 3p on "varma" , niin viikonloppuna tärkeä peli Ticoa vastaan, joten tärkeä pitää fiilistä yllä eikä ruveta pelleilemään. Jokainen kyllä tietää että penkiltäkin löytyy sitä tulivoimaa, vaikka CR ei avauksessa olisikaan. Itse muutenkin uskon että esim Callejonilla on varmasti enempi nälkää tälläisessä pelissä kuin lusitaanilla, jonka otteet ailahdelleet viime aikoina.

Eli  :peukku_ylos: Mourinholle, että laittaa penkkimiehiä heti avaukseen eikä viimeiselle 15min tilanteen ollessa 4-0!

4,5 -0 voitto varmaan tulossa, eipä tosta Zagrebista ole kyllä oikein mihinkään vielä ollut. Kelatkaapa jos HJK olisi nyt Bernabeulla...  ;D :pallo:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #17 : 22.11.2011, 21.03.04 »
6-0 voitto tiedossa.
Higsu 2, Benz 2, Özil ja Coentrao.  ;D :peukku_ylos:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #18 : 22.11.2011, 21.10.19 »
Sahin :peukku_ylos: tekee vaparista tänään yhden, I promise :pallo:!

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #19 : 22.11.2011, 21.28.35 »
noniin kun kerran veikkauksia on heitelty niin tässä meikäläisen veikkaus..
4-1 pelin lopputulos( Zagreb saa valitettavasti maalitilin auki tässä pelissä mutta tällä ei merkitystä).
Realilta: Pipita x2, Ronny ja Callejon
Zagreb: Sammir

 :peukku_ylos:

No jos totta puhutaan niin oma toive olisi todellinen Zagrebin nöyryytys luvuin 6-0)

Joa joku löytää Sopcastiltä hyvän streamin niin kiertoon heti ;)