RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Red0ndo - 13.03.2013, 17.02.52

Otsikko: Real Madridin kannattaminen
Kirjoitti: Red0ndo - 13.03.2013, 17.02.52
e.
Otsikko: Vs: Real Madridin kannattaminen
Kirjoitti: Madridista #7 - 13.03.2013, 17.43.51
Isäni on kannattanut Real Madridia 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Real Madrid-paitani muistaakseni sain jo kaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Real Madridia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Barcaa.

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Real Madrid on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni joukkuetta kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Real madridon iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.

Toivottavasti löydät takaisin FF2:lle :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Real Madridin kannattaminen
Kirjoitti: Red0ndo - 13.03.2013, 17.48.00
e.
Otsikko: Vs: Real Madridin kannattaminen
Kirjoitti: Figuuri - 13.03.2013, 18.25.43
Onneton yritys!  :D
Otsikko: Vs: Real Madridin kannattaminen
Kirjoitti: snooker - 13.03.2013, 19.19.09
 :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Real Madridin kannattaminen
Kirjoitti: JS8 - 13.03.2013, 20.32.17
Mitä tähän nyt sanoisi..  ???
Otsikko: Vs: Real Madridin kannattaminen
Kirjoitti: Petriensio - 13.03.2013, 21.31.31
Mitä tähän nyt sanoisi..  ???

Näinpä!  :o

Isäni on kannattanut Real Madridia 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Real Madrid-paitani muistaakseni sain jo kaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Real Madridia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Barcaa.

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Real Madrid on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni joukkuetta kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Real madridon iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.

Ihan kiva, että tunnet samoin kun me kaikki muut, mutta mikä on tämän topicin tarkoitus? Se että jokainen kertoo miten on ajautunu/syntyny Realin kannattajaksi?  ::)
Otsikko: Vs: Real Madridin kannattaminen
Kirjoitti: Alpo - 14.03.2013, 02.25.39
Niin siis päätit ottaa/varastaa yhden arvostetuimman kirjoittajamme nimimerkin  :keskari:  :keskari:  :keskari:  >:(

Tämän vuoksi painu v#ttuun tai siihen äitisi vähintään vajavaiseen kurakolloon missä olet "kasvanut"!  :keskari: