Kirjoittaja Aihe: Real Madridin kannattaminen  (Luettu 2649 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Red0ndo

• Vieras
Real Madridin kannattaminen
« : 13.03.2013, 17.02.52 »
e.
« Viimeksi muokattu: 14.04.2014, 18.47.03 kirjoittanut Red0ndo »

Madridista #7

• el Águila de Móstoles
Vs: Real Madridin kannattaminen
« Vastaus #1 : 13.03.2013, 17.43.51 »
Isäni on kannattanut Real Madridia 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Real Madrid-paitani muistaakseni sain jo kaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Real Madridia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Barcaa.

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Real Madrid on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni joukkuetta kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Real madridon iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.

Toivottavasti löydät takaisin FF2:lle :peukku_ylos:
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

Red0ndo

• Vieras
« Vastaus #2 : 13.03.2013, 17.48.00 »
e.
« Viimeksi muokattu: 14.04.2014, 18.47.15 kirjoittanut Red0ndo »

Figuuri

« Vastaus #3 : 13.03.2013, 18.25.43 »
Onneton yritys!  :D
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

snooker

« Vastaus #4 : 13.03.2013, 19.19.09 »
 :peukku_ylos:

JS8

« Vastaus #5 : 13.03.2013, 20.32.17 »
Mitä tähän nyt sanoisi..  ???
"Barcelona players are passing the ball at least 25 times to reach the goal.While Real Madrid's Xabi Alonso is doing all this in a single pass"- Roberto Mancini

Petriensio

« Vastaus #6 : 13.03.2013, 21.31.31 »
Mitä tähän nyt sanoisi..  ???

Näinpä!  :o

Isäni on kannattanut Real Madridia 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Real Madrid-paitani muistaakseni sain jo kaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Real Madridia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Barcaa.

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Real Madrid on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni joukkuetta kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Real madridon iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.

Ihan kiva, että tunnet samoin kun me kaikki muut, mutta mikä on tämän topicin tarkoitus? Se että jokainen kertoo miten on ajautunu/syntyny Realin kannattajaksi?  ::)

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #7 : 14.03.2013, 02.25.39 »
Niin siis päätit ottaa/varastaa yhden arvostetuimman kirjoittajamme nimimerkin  :keskari:  :keskari:  :keskari:  >:(

Tämän vuoksi painu v#ttuun tai siihen äitisi vähintään vajavaiseen kurakolloon missä olet "kasvanut"!  :keskari:
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-