RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: snooker - 18.12.2014, 23.14.32

Otsikko: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: snooker - 18.12.2014, 23.14.32
Yleisön (ja omasta) toiveesta tällainen.
Otsikko: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: Cristiano7 - 18.12.2014, 23.17.36
Eikai tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin äänestää ikibännejen (tai jonkinmoinen huili=vuosi/puoli vuotta vähintään) puolesta, sen verran asiattomaksi on hänen käytös mennyt shoutboxissa ja keskustelualueella.
(Siis eihän se ole ollut koskaan mitään kovin "tasokasta" mutta on menty kuitenkin sen verran alas niin eiköhän ole hänen aikansa ohitse.)
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: Figuuri - 18.12.2014, 23.19.10
En panis.  :-*
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: Peruna - 18.12.2014, 23.20.09
Äänestin pientä huilia. Vaikka viime aikoina on esiintynyt rasittavaa perseilyä, niin on sieltä vilahtanut välillä ihminenkin nimimerkin takaa.
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: Direct football - 18.12.2014, 23.20.14
Ei ainakaan omissa toiveissa ollut tällaiset äänestykset. Mitään järisyttävää ei ole tapahtunut, ei varsinkaan bannien arvoista. It's all cool  8)
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: snooker - 18.12.2014, 23.25.13
Ja en siis todellakaan ole sitä mieltä, että tällä tavalla asioiden ratkaiseminen olisi pitkässä juoksussa järkevää. Redondon ja muiden aktiivisuus ei vaan ehkä riitä siihen, että pystyvät tunnistamaan huilia ansaitsevat. Mutta toisaalta äärimmäisen harvinaistahan tämä on, että jollekin jotkut bännejä haluaisivat. Mutta voisihan semmoiset modevaalit esim. 5 aktiivisimman käyttäjän kesken olla paikallaan. Tai sitten joku muu ratkaisu. Tai sitten ei mitään muutosta. Kunhan nostin asian esiin.
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: Alpo - 18.12.2014, 23.26.28
Ei ainakaan omissa toiveissa ollut tällaiset äänestykset. Mitään järisyttävää ei ole tapahtunut, ei varsinkaan bannien arvoista. It's all cool  8)
Ei tänne foorumille kyllä mahdu kun yksi Df kerralla. ;)
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: Alpo - 18.12.2014, 23.38.21
Olisi kyllä hyvä saada kasaan joku Suuri valiokunta, johon kuuluisi esim. 6 jäsentä ja isojen päätöksien, kuten bannaamisien tulisi olla yksimielisiä.

Kokoopano voisi olla esim. Minä, Tsisou, Chris, Cr7, Df ja vaikka snooker
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: Chris - 18.12.2014, 23.39.20
Olisi kyllä hyvä saada kasaan joku Suuri valiokunta, johon kuuluisi esim. 6 jäsentä ja isojen päätöksien, kuten bannaamisien tulisi olla yksimielisiä.

Kokoopano voisi olla esim. Minä, Tsisou, Chris, Cr7, ja vaikka snooker

Korjasin.
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: Alpo - 18.12.2014, 23.41.37
Pakko ottaa oppositio mukaan tai muuten se ei ole demokratiaa. ;)
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: Peruna - 18.12.2014, 23.44.52
Yksimielinen päätös tavoitteena ja Df mukana :D nauroin ääneen.
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: A.Di Maria - 19.12.2014, 00.05.31
Ei mitään järkeä tämmöisissä päättömissä äänestyksissä varsinkin kun hänkin välillä ajanut ihan asiaa. Sama se ketä kannattaa, mutta jos asiaa puhuu edes joskus niin voi voi jos jotku ottaa siitä itteensä.
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: Direct football - 19.12.2014, 00.16.24
Yksimielinen päätös tavoitteena ja Df mukana :D nauroin ääneen.
Kyllä ne muut minun tahtooni taipuisi ;)

Ei mitään järkeä tämmöisissä päättömissä äänestyksissä varsinkin kun hänkin välillä ajanut ihan asiaa. Sama se ketä kannattaa, mutta jos asiaa puhuu edes joskus niin voi voi jos jotku ottaa siitä itteensä.
Täyttä asiaa :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: snooker - 19.12.2014, 00.23.43
mutta jos asiaa puhuu edes joskus niin voi voi jos jotku ottaa siitä itteensä.

Noh eiköhän noista sinun äsken RM-keskusteluun luomista topikeista jo huomaa, että joillekin on tämän foorumin sisältö ja järjestys vähän tärkeämpää kuin joillekin toisille...  ;)

Kaikista typerintähän tässä bänniehdokkaassa on se, että hän on itse juuri se kaikista pahin mielensäpahoittaja, kun on itse ensin tullut vähän provotrollaamaan :D

Mutta hienoa, että tällekin sankarille on löytynyt puollustajansa..

e. typo
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: Direct football - 19.12.2014, 00.27.16
Foorumin Kansanpuolue tukee myös heikkoja ja alistettuja, syntipukeiksikin tuomittuja sekä ajojahtiin joutuneita.
Liity sinäkin jo tänään ja saa arvostus jonka ansaitset!  :tuoppi:
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: Valkoinen baletti - 19.12.2014, 14.20.00

Kokoopano voisi olla esim. Minä, Tsisou, Chris, Cr7, Df ja vaikka snooker

Yllättäen tähän kuuluisi alpon mielestä bully-seuran kaikki jäsenet. Siellä nää 2 perässähiihtelijää vaan komppaisi tsisouta, alpokin taitaa jo olla jengin jäsen.
Kiitos dimarialle, df:lle ja muille tuesta :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: Alpo - 19.12.2014, 17.42.43
Yllättäen tähän kuuluisi alpon mielestä bully-seuran kaikki jäsenet. Siellä nää 2 perässähiihtelijää vaan komppaisi tsisouta, alpokin taitaa jo olla jengin jäsen.
Kiitos dimarialle, df:lle ja muille tuesta :peukku_ylos:
Ei vaan tuossa olisivat aktiivisimmat asiakirjoittajat. Ne, ketkä tätä foorumia pitävät pystyssä.
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: chevycama - 19.12.2014, 18.15.13
Lisätkää listaan pelinrakentajan nimi  :tuoppi:
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: brass - 19.12.2014, 21.15.27
Olen huomannut välillä tshättiä ohimennen vilkaistuani, että siellä on ollut aika rähinä päällä. En ole nyt kovin paljoa aikaani tämän miekkailun seuraamiseen kuluttanut, joten mitä vb nyt on menny sanomaan, kun se suurinta osaa foorumia on niin paljon järkyttänyt.
Nyt kun tämä äänestys on laitettu pystyyn, niin voisiko joku kertoa jotain kongreettista, mitä se vb on foorumilla oikein huudellut?
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: snooker - 19.12.2014, 21.57.15
Ei tämä mistään yksittäisestä huutelusta johdu. Kyseinen kaverihan on siis kaikkea muuta kuin RM-fani, jossa ei tietenkään ole sinällään mitään väärää, ja ihan hyvä periaatteessa, että muunkinlaisilla värilaseilla tänne kirjoitellaan. Mutta viimeisen kuukauden aikana on kaverilla mennyt toiminta 100% trollailuksi (ilmeisesti Realin menestys ottaa päähän tms.), ennen kun se oli ehkä 50%, mikä oli vielä siedettävää. Kaveri on "pilannut" jo ties kuinka monetta kertaa putkeen tuon chätin ilmaantumalla paikalle valittamaan ja haastamaan riitaa. Ja eipä tuo kaverin anti tälle foorumille ole muutenkaan juuri minkään arvoista, joten kovasti ihmettelen mistä bännien vastustajia löytyy. Tosin täällähän on nämä muutamat jotka harrastavat eri mieltä olemista ( ;)), ja ymmärrän, jos joillekin ei ole niin justiinsa.

Niin ja olisihan tuossa äänestyksessä "en osaa sanoa" -nappulakin...  ;)

Ja, jos tänne tämän vekkulin ansiosta nyt saadaan joku uusi järjestely (mode) hoitamaan mahdollista bännäämistä, niin tämähän oli vain hyvä asia. Sitten voin nostaa Vb:lle vilpittömästi peukkua :)
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: Totuuden torvi - 19.12.2014, 22.33.54
Täällähän on aistittavissa vallankaappaus, pohjois ja eteläpääty ottaa yhteen ja poteroita kaivetaan, katsotaan kellä on parhaat kranaatit taskussa, vapise Redondo (onko huutonaurulle hymiötä)
Älkää missään nimessä ruvetko antamaan niitä moden natsoja monelle kaverille, itse lennän baletin kanssa pihalle mutta vaarana on että täältä lentää kaaikki fanitkin ulos ja paikalle jää ne aidot oikeat glory Hunterit alaikäisinä jakamaan tuomioita.
Ääni Redondolle, pysy kovana:)

Piti vielä oikein muokata tekstiä, luin tuon edellisen sivun ajatuksella ja ajatus vain vahveni, älkää hyvät ihmiset jakaka niitä natsoja lisää, jos eri mieltä olemisesta saa bännit ja joutuu täältä ulos niin onhan se aikamoista, Barcan miehenä sanon, meidän sivut olivat ennen perseestä, nyt noin vuosi sitten tehdyn uudistuksen ja facebookiin liittymisen johdosta sana perseestä ei riitä kuvaamaan huonoutta. Täällä on mielestäni kokonaistasolla menty alaspäin mutta johtunee tuosta chatistä, esim Baletti ei niin kärkkäästi pystyisi kiusaamaan mutta chat tuo sen mahdollisuuden, toisaalta kun se tuossa on niin kai se suunsoitto pitää kestää, en ole nähnyt että kukaan koskaan olisi henkilökohtaisuuksiin tms mennyt, jopa minä chatin vastustajana ja barcan miehenä olen sinne välillä osallistunut.

Antakaa Redondon jatkaa päällikkönä, homma on toiminut oikein hyvin, jos suunsoitto vituttaa, sulkekaa chat, ei tarvitse ketään bännätä.
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: snooker - 19.12.2014, 23.04.59


Hyviä pointteja :peukku_ylos:
Chätissä on kuitenkin monien mielestä paljon hyviä puolia, joten ei sitä niin vain kovin moni halua sulkea. Ja nimenomaan suurin osa chättiä lukevistä näyttää Vb:n kohdalla olevan sitä mieltä, että nyt menee hiukan överiksi, joten ei tässä ole kyse vain jostain "suunsoitosta, joka vaan kuuluu kestää".

Mutta en usko, että sinun tarvitsee bännejä pelätä, tuskin moden lisääminen linjaa niin paljoa kiristää. Eiköhän täällä osata nousta kapinaan modea vastaan, jos homma lähtee käsistä, ja mode saa bännit ennen kuin on ehtinyt bännätä muut :D. Kieltämättä tuohon moden hommaan liittyy valtava vastuu, kun aletaan puhumaan näistä ei-bottien bännäämisistä.
Otsikko: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: Cristiano7 - 19.12.2014, 23.31.05


Loistavia pointteja! :peukku_ylos:

En usko että sinä olisit Modejen listalla bannattavaksi, olet kuitenkin pitänyt kirjoittelussa järjen mukana etkä ole troolailut. :)

Voikun se olisikin pelkkää erimielisyyttä/ erilaisia mielipiteitä, mutta kun ei ole, valitettavasti. Vb on mennyt aika useastikin henkilökohtalaisuuksiin, ja toiseksi kirjoittelut kun ovat tasoa HA GAY ja "mun isillä on isompi kuin sun isillä", niin ehkä ei voi puhua asiakirjoittajasta.

Shoutbox varmasti tuonut tasoa alaspäin, mutta syynä on nämä trollit, jotka sekoittavat keskustelua, niin että riidan saa aikaan "mikä on paras voi" tms. aiheesta. Shoutboxissa on niitä asiallisia kirjoittajia joiden kanssa voi puhua melkein mistä vaan, mutta valitettavasti on myös näitä huomiota hakevia. Menee vähän OT:n puolelle joten sori. :)
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: Valkoinen baletti - 19.12.2014, 23.42.29
Vb on mennyt aika useastikin henkilökohtalaisuuksiin, ja toiseksi kirjoittelut kun ovat tasoa HA GAY

Nyt sitä huumorintajua saakutin tosikot. HA GAY-video sopii erinomaisesti noihin alpon Marcelo-rakkaus juttuihin.
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: Valkoinen baletti - 20.12.2014, 00.24.24
Millähän periaatteella se alpokin kuvittelee, että juhana voi häätää yhtään ketään, kun ei se täällä käy, niin ei se voi tietää mitä täällä tapahtuu oikeasti. Pitäisikö sen muka luottaa honest-alpon sanaan ;D
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: chevycama - 22.12.2014, 00.25.27
Jos uskottavuuden ja muun järjen tällä foorumilla haluaa säilyttää niin on tehtävä niitä ratkasuja.. Jos täällä joku jatkuvasti perseilee niin munmielestä tietynajan banni ehdottomasti! Kun sen joku saa niin seuraava yrittäjä varmaan miettii kaksikertaa ennenkuin aloittaa perseilyn.. Jos taasen ei mistään tule banneja niin perseily vaan jatkuu ja jatkuu.. En usko että sekään on se mitä porukka haluaa..
Toki bannien jälkeen voi tulla takaisin mutta seuraavasta perseilystä ikibanni!

Edittiä vielä..
Tämähän siis näköjään nyt toteutukin hienoa!!!!!
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: Grainger - 22.12.2014, 11.42.10
Nythän minä vasta tajusinkin, että nimimerkin "Valkoinen baletti" takana on eräs reppana Jatkoajan foorumilta. Ja hyvin intohimoinen trolli / Barcelonan kannattaja / anti-madridista.
Otsikko: Vs: Valkoisen baletin bännit
Kirjoitti: Losblancos - 22.12.2014, 17.59.12
Nythän minä vasta tajusinkin, että nimimerkin "Valkoinen baletti" takana on eräs reppana Jatkoajan foorumilta. Ja hyvin intohimoinen trolli / Barcelonan kannattaja / anti-madridista.
Olet aivan oikeassa Grainger.  ;) Aloin tuota epäilemään joku aika sitten kun kirjoitteli aivan samoja juttuja tänne kuin JA:an. Pariin otteeseen tuolla huutopoksissa totesin tämän hänen läsnäollessaan eikä viitsinyt edes kiistää kummallakaan kerralla. JA:n VilleLeino siis. Se, että kuinka joku tuollaista inhoamansa joukkueen fanin esittämistä jaksaa tehdä, ei sitten ihan aukeakaan.