RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: HannuTouru - 01.09.2005, 17.23.10
-
Pystyyks jostain kattoo pelei netistä livenä? Mitä vaatii toimiakseen?
-
Pystyyks jostain kattoo pelei netistä livenä? Mitä vaatii toimiakseen?
Kyllä pystyy, esimerkiksi pplive on ilmainen ohjelma jolla voi katsoa monia jalkapalloa lähettäviä kanavia. Esim ESPN, CCTV5, EPL Channel jne. Ohjelman saa ladattua tuolta http://www5.pplive.com/english/
Ottelu ohjelmat sekä suorat linkit kanaviin löydät maxxed football forumilta, osiosta Streams. http://www.fbtz.com/forum/ vaatii rekisteröitymisen.
Ttse olen katsonut viimeisen puolivuotta pelit livenä. Toimii loistavasti ilman pätkimisiä. kuvan laatu on joskus hieman heikko, ja selostus joillakin kanavilla kiinaksi. Mutta itse olen ainakin tyytyväinen.
-
Pystyyks jostain kattoo pelei netistä livenä? Mitä vaatii toimiakseen?
Kyllä pystyy, esimerkiksi pplive on ilmainen ohjelma jolla voi katsoa monia jalkapalloa lähettäviä kanavia. Esim ESPN, CCTV5, EPL Channel jne. Ohjelman saa ladattua tuolta http://www5.pplive.com/english/
Ottelu ohjelmat sekä suorat linkit kanaviin löydät maxxed football forumilta, osiosta Streams. http://www.fbtz.com/forum/ vaatii rekisteröitymisen.
Ttse olen katsonut viimeisen puolivuotta pelit livenä. Toimii loistavasti ilman pätkimisiä. kuvan laatu on joskus hieman heikko, ja selostus joillakin kanavilla kiinaksi. Mutta itse olen ainakin tyytyväinen.
Miten tota käytetään?? oon ihan pihalla.. :)
-
Miten tota käytetään?? oon ihan pihalla.. :)
Tuolla forumilla on ohjeet mutta tässä lyhykäisesti. Asennat ohjelman, sulle tulee oikeeseen ala palkkiin kuvake. Paina kuvakkeen päällä hiiren oikeaa nappia ja voit Kiinan kielen vaihtaa englanniks painamalla kolmanneks alinta tekstiä. Sitten hiiren oikeaa nappia ja valitset Channel lististä kanavan jota haluat katsoa tai sitten valitset sen täältä http://www.pplive.com/source.shtml . Kun oot valinnu kanavan menee ehkä minuutti niin se käynnistää Windows media playerin ja alkaa näyttämään valitsemaasi kanavaa.
-
Miten tota käytetään?? oon ihan pihalla.. :)
Tuolla forumilla on ohjeet mutta tässä lyhykäisesti. Asennat ohjelman, sulle tulee oikeeseen ala palkkiin kuvake. Paina kuvakkeen päällä hiiren oikeaa nappia ja voit Kiinan kielen vaihtaa englanniks painamalla kolmanneks alinta tekstiä. Sitten hiiren oikeaa nappia ja valitset Channel lististä kanavan jota haluat katsoa tai sitten valitset sen täältä http://www.pplive.com/source.shtml . Kun oot valinnu kanavan menee ehkä minuutti niin se käynnistää Windows media playerin ja alkaa näyttämään valitsemaasi kanavaa.
mul ei oikee pelitä se.. ei tuu mitään siihen bufferini tai downloadsiin..
-
Sain ladattua ohjelman ja vaihdettua kielenkin, mutta kun valitsee kanavan niin ohjelma käynnistää Median, mutta kuvasta ei saa mitään selvää. Mistä johtuu?
-
----> Jaoin tämän erilleen tuolta tv-topikista, jos joku ihmettelee.
-
Kiitos vinkistä, sain vihdoin toimiin itsellänikin kun säädin vähän palomuuria. Voisiko joku viisas vielä kertoa kuinka paljon Espanjan liigaa siltä tulee ja mistä näkee kanavien ohjelman.
-
Ensaa ainakaan ite tota toimimaan. Noh, ehkä kun olenkin tälläinen juntti. :keskari:
-
Kiitos vinkistä, sain vihdoin toimiin itsellänikin kun säädin vähän palomuuria. Voisiko joku viisas vielä kertoa kuinka paljon Espanjan liigaa siltä tulee ja mistä näkee kanavien ohjelman.
Useat kanavat näyttävät joka kierrokselta pelejä espanjan liigasta.. Täältä voit katsoa mitä tulee ja miltäkin kanavalta. http://www.boxtobox.co.uk/
Tänään illalla kannattaa virittäytyä kanavalle CCTV5, Luvassa Brasilia - Chile
-
Sain ladattua ohjelman ja vaihdettua kielenkin, mutta kun valitsee kanavan niin ohjelma käynnistää Median, mutta kuvasta ei saa mitään selvää. Mistä johtuu?
Voi johtua codeceista mitä sulla on käytössä. Varmista että sulla on käytössä yleisimmät ja uusimmat codecit. Hyviä codec packeja mm. nimo codec pack ja k-lite codeck pack. Käy myös uusin Divx codec sivulta www.divx.com
-
Sitten hiiren oikeaa nappia ja valitset Channel lististä kanavan jota haluat katsoa tai sitten valitset sen täältä http://www.pplive.com/source.shtml
Saakos tuota jostain englannin kieliseksi?
-
Sitten hiiren oikeaa nappia ja valitset Channel lististä kanavan jota haluat katsoa tai sitten valitset sen täältä http://www.pplive.com/source.shtml
Saakos tuota jostain englannin kieliseksi?
Vieritä tätä sivua alaspäin niin näät sivun kanavat englannin kielisenä --> http://www.streamsports.net/pplive.html
Tai sitten täältä ---> http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.pplive.com%2Fweb%2Fhtml%2FListByChannelWithProgram.html&langpair=zh-CN%7Cen&hl=en&safe=off&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools
-
Kiitos vinkistä, sain vihdoin toimiin itsellänikin kun säädin vähän palomuuria. Voisiko joku viisas vielä kertoa kuinka paljon Espanjan liigaa siltä tulee ja mistä näkee kanavien ohjelman.
Mul on ongelmii ton palomuurin kanssa.. jos otan sen pois kokoajaksi, netti alkaa herjata.. :/ mulla pplive ei toimi palomuurilla.. ??? ???
-
Sain toimimaan! Jotkut kanavat tökkii kyllä pahasti.
-
Sain toimimaan! Jotkut kanavat tökkii kyllä pahasti.
Kannattaa mennä kanaville jossa on paljon porukkaa. mitä enemmän käyttäijä sen paremmin toimii, koska ohjelma on p2p ohjelma eli toimii samalla periaatteella kuin esim. bittorrent.
Yleensä aina kun jollain kanavalla menee jalkapallo ottelu on käyttäjiä tarpeeksi että kanava näkyy ilman pätkimisiä.
-
sain kans toimimaan pitkien tappeluiden jälkeen.. Brassit olivat kyllä niiiiiin ylivoimaisia..
Robinho teki yhden ja syötti kaks.. :peukku_ylos:
-
sain kans toimimaan pitkien tappeluiden jälkeen.. Brassit olivat kyllä niiiiiin ylivoimaisia..
Robinho teki yhden ja syötti kaks.. :peukku_ylos:
Robinho ja Adriano! Täysin ylivoimaisia!
Ja Derrickille vinkeistä :peukku_ylos:
-
sain kans toimimaan pitkien tappeluiden jälkeen.. Brassit olivat kyllä niiiiiin ylivoimaisia..
Robinho teki yhden ja syötti kaks.. :peukku_ylos:
Robinho ja Adriano! Täysin ylivoimaisia!
Ja Derrickille vinkeistä :peukku_ylos:
Jep, kiitti Derrick :peukku_ylos:
Oli kiintoisa selostus Brasilia vs Chile.. ;D
-
Sain juuri ladattua ohjelman ja näkyy toimivan. Kanavat pätkii vaan niin pirusti. No toivottavasti pelien alla ei sitten kyseistä
esiinny.
Anyway, Derrickille iso :tuoppi:
http://www.boxtobox.co.uk/
Tuon mukaan ensi viikonloppuna ei näy La Ligan pelejä ???
Näkyyko noilla sivuilla kaikkien PPLiven kanavien ottelut?
-
Joo ois mukava kuulla että onko espanjan liigaa luvassa v.loppuna jos joku tietää?
-
Joo ois mukava kuulla että onko espanjan liigaa luvassa v.loppuna jos joku tietää?
Kyllähä sieltä Realin peli tulee. CCTV5
-
Kyllä nyt on taas aihetta elää, kun löytys tää pplive.. Jalkapallo fanin number 1 juttu :D
-
Ois kiva tietää mistä näkee etukäteen kanavien tulevat ohjelmat/ottelut?
Tuolta http://www.boxtobox.co.uk/ sivulta en ainakaan itse löytänyt kaikkien kanavien tietoja. Esim. tuota CCTV5:ltä tulevaa Realin ottelua en siellä nähnyt.
-
Ois kiva tietää mistä näkee etukäteen kanavien tulevat ohjelmat/ottelut?
Tuolta http://www.boxtobox.co.uk/ sivulta en ainakaan itse löytänyt kaikkien kanavien tietoja. Esim. tuota CCTV5:ltä tulevaa Realin ottelua en siellä nähnyt.
Totta, tuolla sivustolla ei kaikki ottelut/kanavat näy.. Oikeastaan ei ole olemassa yhtä sivuu mistä näkis kaiken vaan pitää selailla useita eri sivuja.
Voin koittaa etsiä loppuviikosta viikonlopun matsit ja postata ne tänne.
-
Derrickille peukkuja tämän otsikon hoidosta ja tipseistä :peukku_ylos:
-
http://www.streamingsoccer.eu.tt/
Ja sitten upcoming matches osioon niin pitäisi näkyä loppuviikon ottelut. Kaikkia listassa mainittuja otteluita ei tosin saa näkyviin PPLivellä.
-
Nälkä kasvaa syödessä, ton PPLiven asennettuani tuli tämmönen vastaan.
http://www.coolstreaming.org/softinfo_en.htm
Keskittyy enemmän urheiluun ja toimii Torrenttien tapaan. (Eli hemmetin paljon nopeammin)
Oli vaan myös hemmetin paljon hankalampi saada toimimaan, enkä siinä
sitten lopulta onnistunutkaan. Onko joku muu kokeillut / saanut toimimaan?
Toi toisi mukanaan ESPN:t sun muut - ainakin niin mainostettiin.
Epäilen et mun McAfee blokkaa tota liikaa, eikä siksi toimi, vaikka jo
availinkin portteja.
-
Nälkä kasvaa syödessä, ton PPLiven asennettuani tuli tämmönen vastaan.
http://www.coolstreaming.org/softinfo_en.htm
Keskittyy enemmän urheiluun ja toimii Torrenttien tapaan. (Eli hemmetin paljon nopeammin)
Oli vaan myös hemmetin paljon hankalampi saada toimimaan, enkä siinä
sitten lopulta onnistunutkaan. Onko joku muu kokeillut / saanut toimimaan?
Toi toisi mukanaan ESPN:t sun muut - ainakin niin mainostettiin.
Epäilen et mun McAfee blokkaa tota liikaa, eikä siksi toimi, vaikka jo
availinkin portteja.
Kyllä oon käyttäny tuotakin. PPlivekin toimii torrentien tapaan joten ei tuo sen nopeampi ole, kaikki riippuu käyttäjä määristä. On noita sitten vielä Feidian, TVants ja Sopcast, samankaltasia ohjelmia. Niissä on vaan vähemmän kanavia.
ESPN tuntuu olevan semmonen kanava joka menee ja tulee. Se oli pitkään PPlivellläkin mutta nyt ei oo taas muutamiin viikkoihin näkyny.
-
Kyllä oon käyttäny tuotakin. PPlivekin toimii torrentien tapaan joten ei tuo sen nopeampi ole, kaikki riippuu käyttäjä määristä. On noita sitten vielä Feidian, TVants ja Sopcast, samankaltasia ohjelmia. Niissä on vaan vähemmän kanavia.
ESPN tuntuu olevan semmonen kanava joka menee ja tulee. Se oli pitkään PPlivellläkin mutta nyt ei oo taas muutamiin viikkoihin näkyny.
Mitkä sulla on tällä hetkellä käytössä, vai ootko siirtynyt ainoastaan PPLiveen?
Pistäs tähän joku tiivistelmä noista ohjelmista jos jaksat, jengiä varmaan
kiinnostaa - mua ainakin.
-
mä käytin tota coolstreamingiä viime kevään .. jostain syystä nykyään löytää enää 2 kanavaa ???
pplive näyttäis tosin muutenkin tarjoovan enemmän kanavia..
näkyyks toi espanjan karsintamatsi jossain?
-
Mitkä sulla on tällä hetkellä käytössä, vai ootko siirtynyt ainoastaan PPLiveen?
Pistäs tähän joku tiivistelmä noista ohjelmista jos jaksat, jengiä varmaan
kiinnostaa - mua ainakin.
Okei, eli tässä lista yleisimmistä streaming ohjelmista.
PPLive: http://www5.pplive.com/download.aspx
Jalkapallo kanavat: CCTV5, EPL Channel, Goal TV1, Goal TV2, Soccer wired (Super Soccer), Star sports, Guandong Sports ja joskus ESPN.
Minun mielestä tämän hetken paras ohjelma. Paljon kanavia ja lisäksi CCTV5-800k jonka kuvan laatu on todella hyvä. Ja toimii matsien aikana loistavasti. Jotta tietää mitä kanavaa katsoo kannattaa käyttää tätä sivua http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.pplive.com%2Fweb%2Fhtml%2FListByChannelWithProgram.html&langpair=zh-CN%7Cen&hl=en&safe=off&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools
Feidian: http://tv.net9.org/files/feidian.exe
Jalkapallo kanavat: CCTV5, Starports
Ohjelma kiinaksi, webbisivuilta näkee screenshoteista mitä menee milläkin kanavalla.
TVants: http://www.megaupload.com/?d=200QVGGQ
Englannin kielinen käyttöliittymä. Itellä ei kokemusta ohjelmasta.
Jalkapallo kanavat: CCTV5, ESPN, Shaanxi, Zheijang.
CoolStreaming: ftp://211.151.89.29/coolstreaming0.44.exe
Englannin kielinen ja helppokäyttönen.
Jalkapallo kanavat: ESPN, Star Sports, CCTV5, Guangdong Sports.
SopCast: http://www.sopcast.org/download/SopCast_032.zip
Jalkapallo kanavat: CCTV5, ESPN, SportsItalia
Hyvä ohjelma Seria A:n ystäville kanavan SportsItalia takia.
Lähes kaikkien ohjelmien kanavat on laadultaan 300-400kbps, poikkeuksena ainakin PPliven CCTV5-800k, jossa nimensä mukasesti 800kbps. Ite oon käyttäny eniten PPlivee sen takia koska sillä on eniten kanavia ja CCTV5-800k kuvanlaatu on loistava. CoolStreamingiä oon käyttäny ESPN:än kattomiseen.
Jos joku ohjelmista ei yhdistä kokeilemallesi kanavalle koita muita kanavia ja jos sittenkään ei toimi tarkista että palomuurisi ei blokkaa ohjelmaa.
-
mä käytin tota coolstreamingiä viime kevään .. jostain syystä nykyään löytää enää 2 kanavaa ???
pplive näyttäis tosin muutenkin tarjoovan enemmän kanavia..
näkyyks toi espanjan karsintamatsi jossain?
Käy imuttamassa CoolStreamingin uusin versio. Itelläniki kävi nii että vanhasta hävis kanavat, mutta uusi toimii taas.
-
Mitkä sulla on tällä hetkellä käytössä, vai ootko siirtynyt ainoastaan PPLiveen?
Pistäs tähän joku tiivistelmä noista ohjelmista jos jaksat, jengiä varmaan
kiinnostaa - mua ainakin.
Okei, eli tässä lista yleisimmistä streaming ohjelmista.
PPLive: http://www5.pplive.com/download.aspx
Jalkapallo kanavat: CCTV5, EPL Channel, Goal TV1, Goal TV2, Soccer wired (Super Soccer), Star sports, Guandong Sports ja joskus ESPN.
Minun mielestä tämän hetken paras ohjelma. Paljon kanavia ja lisäksi CCTV5-800k jonka kuvan laatu on todella hyvä. Ja toimii matsien aikana loistavasti. Jotta tietää mitä kanavaa katsoo kannattaa käyttää tätä sivua http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.pplive.com%2Fweb%2Fhtml%2FListByChannelWithProgram.html&langpair=zh-CN%7Cen&hl=en&safe=off&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools
Mulla ei ainakaan ole tuolla kanavalistalla noita kaikkia kanavia.. Eikä ppliven sivuillakaan ole kaikkia.. Mistä johtuu?? ???
-
mä käytin tota coolstreamingiä viime kevään .. jostain syystä nykyään löytää enää 2 kanavaa ???
pplive näyttäis tosin muutenkin tarjoovan enemmän kanavia..
näkyyks toi espanjan karsintamatsi jossain?
Käy imuttamassa CoolStreamingin uusin versio. Itelläniki kävi nii että vanhasta hävis kanavat, mutta uusi toimii taas.
Latasin ton uuden coolstreamingin(0.44), mutta silti ei näy kun kaks kanavaa. Missä vika? Eikö tuo ollutkaan uusin coolstreaming?
-
Sain ton vihdoinkin toimimaan.
Siitä Derrickille :tuoppi:
Kannattaa lauantaina kattoa Real - Celta Super Soccer kanavalta. Ja Derrickille lisää :tuoppi:
Selostajat on aika kurkoi ;D zing zing zang hang mang. ;D
-
Mulla ei ainakaan ole tuolla kanavalistalla noita kaikkia kanavia.. Eikä ppliven sivuillakaan ole kaikkia.. Mistä johtuu?? ???
Jep, näyttäs että PPliveltä on hävinny taas kanavia, varmaankin tekijänoikeussyistä. Ja CoolStreaming on lakannu toimimasta kokonaan.
Onneks vielä näkyy ainakin CCTV5, Guangond sports, Shangdong sports ja Super Soccer.
Real Madrid - Celta Vigo tulee lauantaina 21.00 suomenaikaa ja näkyy CCTV5 ja Super Soccer kanavilla!
-
Mulla ei ainakaan lyödy tuota Super Soccer-kanavaa tuossa PPliven listalta vai onko se joku noista sport kanavista? ???
-
Vaikuttaako netti yhteyden nopeus kuvanlaatuun? Tuli vaan mieleen, kun keskiviikon karsintaotteluissa CCTV5 tökki aika pahasti.
Entäs toi PPStream? Onko kukaan käyttäny? Latasin ite, mutta kanavaluettelo kiinaksi :peukku_alas:
-
Kiitos Derrick hyvästä vinkistä! Toimii kuin unelma. Hieno katsoa pitkästä aikaa Realin peliä :peukku_ylos:
-
Vaikuttaako netti yhteyden nopeus kuvanlaatuun? Tuli vaan mieleen, kun keskiviikon karsintaotteluissa CCTV5 tökki aika pahasti.
Entäs toi PPStream? Onko kukaan käyttäny? Latasin ite, mutta kanavaluettelo kiinaksi :peukku_alas:
Ei vaikuta kuvanlaatuun, mutta vaikuttaa siihen pätkiikö. Mitä huonompi kuvanlaatu, sen paremmin toimii. Itellä on 2mb netti ja CCTV5-800k joka on tämänhetken paras kuvanlaadultaan toimii ilman pätkimisiä.
-
Jep, näyttäs että PPliveltä on hävinny taas kanavia, varmaankin tekijänoikeussyistä. Ja CoolStreaming on lakannu toimimasta kokonaan.
No ilmankos perkele en saanut sitä toimimaan, jonkun tovin sen kanssa kikkailin ja ajattelin et se olis palomuurissa
se vika, mut hyvä tietää ettei sen kans kannata enää sit tapella.
-
Ei vaikuta kuvanlaatuun, mutta vaikuttaa siihen pätkiikö. Mitä huonompi kuvanlaatu, sen paremmin toimii. Itellä on 2mb netti ja CCTV5-800k joka on tämänhetken paras kuvanlaadultaan toimii ilman pätkimisiä.
Kiitos taas vinkeistä :peukku_ylos:
Entä vaikuttaako tuo katselijoiden/lataajien määrä pätkimiseen. Eli pätkiikö sitä vähemmän mitä suositumpi ottelu/ohjelma on?
-
Itselläni toimii ilman pätkimistä CCTV-5. Lisäksi pikkuveljen suosima "smackki kanava". ;D
-
Kiitos taas vinkeistä :peukku_ylos:
Entä vaikuttaako tuo katselijoiden/lataajien määrä pätkimiseen. Eli pätkiikö sitä vähemmän mitä suositumpi ottelu/ohjelma on?
Kyllä, sitä paremmin toimii, mitä enemmän on katsojia.
-
Mitäs tänään tulee tuolta CCTV-5:lta?? Koitin saada selvää, mutta tuo kiinankieli ei oikein taivu.. Realin peli tulee kait ysiltä, mutta mitä muita pelejä tulee CCTV-5:tä? Mikä kanava tuo football on?
-
Eikös Realin peli pitänyt tulla CCTV-5:lta? ???
-
Mitäs tänään tulee tuolta CCTV-5:lta?? Koitin saada selvää, mutta tuo kiinankieli ei oikein taivu.. Realin peli tulee kait ysiltä, mutta mitä muita pelejä tulee CCTV-5:tä? Mikä kanava tuo football on?
CCTV-5 kanavalta pitäs tulla tänää seuraavat pelit:
16:30 Bayern Leverkusen - Schalke 04
18:15 Lyon - Monaco
Sitten on kahta tietoo eripaikoissa: 21.00 Real Madrid - Celta Vigo ja 21:30 AC Milan - Siena
23.00 Deportivo - Atletico Madrid
En tiedä kumpi tulee CCTV-5 kanavalta Realin vai Milanin peli, ei auta muu kuin odottaa ja toivoa että Realin. Jos Realin peli ei tule CCTV-5 tulee se kuitenkin Super Soccer Hong Kongilta,joka löytyy SopCast ohjelmalla.
-
ESPN on palannu PPlivelle, tässä suora linkki kanavaan, kopioi se selaimeesi niin pitäisi lähteä automaattisesti päälle. pplive://pp1.pplive.com:8000/tracker?source={7d0f9a10-f9c3-4aae-a2d6-0e54639bc727}&type=udp&chnname=%e8%b6%b3%e7%90%83%e9%a2%91%e9%81%93&engname=soccer&tracker=udpt://pp1.pplive.com:8000;tcpt://pp1.pplive.com:8000;udpt://pp3.pplive.com:8000;
-
CCTV5 ei toimi :-[
-
katon ite cctv-5:sta juuri sopcastilla,toimii aivan normaalisti. just menossa interin peli. asiasta toiseen:woody pääs vihdoinkin penkille, ramos myös vaihdossa. harmi ku ei vaan pääse kattoo realin pelii ku on muita suunnitelmia illaks.tulee varmaan hieno peli :P
-
Oli aika säätöö eilen PPLiven kanssa :peukku_alas:
Enkä sitten saanut matsia näkymään :peukku_alas: :peukku_alas:
CCTV5 alko toimia vasta toisella puoliajalla ja sillonkin tökki pahasti. Ja SopCastikaan ei oikeen pelannu jostain kumman syystä.
Löysin kuitenkin eilen http://www.livesports.co.il sivuston joka on hepreankielinen! Sivusto vaatii rekisterisöinnin ja sen onnistuin tekemään. Sen jälkeen löysin englannin kielisen foorumin ja vaikutti todella lupaavalta. Otteluja tulee ohjelmatietojen mukaan todella paljon (esim. tänään 18 futis matsia mm. 4 italiasta ja 4 espanjasta). En ole aivan varma, mutta sain sen käsityksen, että kanavat toimivat vain Internet Explorerilla ja omat kokeilunikin puhuvat sen puolesta. Ja pitää myös olla Windows Media Player 10 jos aikoo otteluita katsella, näin ainakin minä ymmärsin.
Yrittäkää rekisteröidä itsenne ja kertokaa miten toimii!
-
Mitäs espanjan pelejä tulee Ppliveltä tänään? Eilen kun piti katsoa valkoisten peliä niin leipo kone, netti ja ohjelma niin
kiinni, että en nähnyt vilaustakaan pelistä.
-
19:00CET Barcelona - Mallorca Super Soccer (PPlive), Guangdong Sport (PPlive, PPStream), CCTV 5 (PPlive,PPStream)
21:00CET Zaragoza - Valencia Super Soccer (PPlive), Guangdong Sport (PPlive, PPStream)
Noi taitaa tulla PPLiveltä, mutta tuolta livesportsilta näyttäis tulevan neljä ottelua. Tiedä sitten miten toimii, en oo vielä kokeillu..
-
En löydä Super Soccer tai Guangdong Sport kanavia Ppliven kanava listalta. Voisko joku laittaa niihin
suorat linkit, Kiitos.
-
En löydä Super Soccer tai Guangdong Sport kanavia Ppliven kanava listalta. Voisko joku laittaa niihin
suorat linkit, Kiitos.
Minäkään en löydä Super Socceria, mutta Guandong Sport taitaa olla listassa gdtv-sports.
-
Seuraavaksi joku tietäjä voisi kertoa tuleeko Lyon matsi joltain kanavalta?
-
Viasat-kanavapaketin omaavat pääsee valkkaamaa pelinsä. :peukku_ylos: :tuoppi:
-
21:45 Lyon v Real Madrid Sky Sports Extra
21:45 Lyon v Real Madrid SSX - Screen 1
Mikäs kanava tämä SSX on??
-
21:45 Lyon v Real Madrid Sky Sports Extra
21:45 Lyon v Real Madrid SSX - Screen 1
Mikäs kanava tämä SSX on??
Sitä minäkin olen ihmetellyt, mutta ikävä kyllä tuskin näkyy PPLivellä. Sunnuntaina oli vähän ongelmia PPLiven kanssa, niin katselin esim. Barca-Mallorca ja Zaragoza-Valencia matsit Livesportsilta. Kuvan laatu ei ollut kovin erikoinen, mutta paremman puutteessa pystyi seuraamaan. En tiedä vielä näyttävätkö mestareiden liigaa, mutta ainakin viime viikonloppuna tarjonta oli jopa runsaampaa kuin PPLivellä.
-
00:00 Lyon v Real Madrid ESPNStar Delayed
00:00 Lyon v Real Madrid Guangdong Sports Delayed
Eikös toi nyt tarkoittaa että peli tulee tiistai illalla jälkilähetyksenä puolen yön aikaan. Jos pitää paikkansa niin
tarvii pihistää tulosta illalla ja katsoa peli sitten yöllä.
http://www.boxtobox.co.uk/index.php?day=2
-
00:00 Lyon v Real Madrid ESPNStar Delayed
00:00 Lyon v Real Madrid Guangdong Sports Delayed
Eikös toi nyt tarkoittaa että peli tulee tiistai illalla jälkilähetyksenä puolen yön aikaan. Jos pitää paikkansa niin
tarvii pihistää tulosta illalla ja katsoa peli sitten yöllä.
http://www.boxtobox.co.uk/index.php?day=2
Itse olen tehnyt silleen, että jos en ole livenä katsonut peliä niin sitten oon imuttanu sen jälkikäteen bittorrentilla. Tästä on se hyöty että kuvanlaatu on todella paljon parempi ja selostus englanninksi.
-
Pitihän tämäkin testata, kun nyt on mahdollista. Toimii :tuoppi:
Olen seuraillut tässä hetken aikaa West Ham-Aston Villa -matsia vallan mainiolla kuvanlaadulla PPLiven kautta "soccer"-kanavalta. Hienoa! :pallo: :peukku_ylos:
-
Itse olen tehnyt silleen, että jos en ole livenä katsonut peliä niin sitten oon imuttanu sen jälkikäteen bittorrentilla. Tästä on se hyöty että kuvanlaatu on todella paljon parempi ja selostus englanninksi.
Bittorrent on kyllä tuttu, mutta mistä sivuilta oot niitä pelejä löytäny, löytyykö esim. tämän kauden
kaks ekaa peliä jostain?
-
http://www.fbtz.com/forum/index.php
-
eli siis näkyykö toi tän illan matsi livenä joltain semmoselta kanavalta joka näkyy pplivellä?
-
PPLive ainaski toimis nyt, eli näkyykö matsia nyt sen kautta.
Vai tarviiko äkkiä asennella joku toinen ohjelma, jolla näkyis?
Nyt tiimihenkeä et päästään kaikki kattoon. =)
-
PPLive ainaski toimis nyt, eli näkyykö matsia nyt sen kautta.
Vai tarviiko äkkiä asennella joku toinen ohjelma, jolla näkyis?
Nyt tiimihenkeä et päästään kaikki kattoon. =)
Ei näy PPLiveltä, mutta LiveSports sivuston kautta näkyy! Kuva ei PPLiven tasoa ole ja sivusto vaatii rekisterisöitymisen.
-
Kattooks kukaa PPLivee kukaa, pätkiikö muilla? Minkä nopeuksinen netti pitäis olla, että noi näkyis kunnolla? ???
-
Näkyy sittenkin PPLiveltä! This Hong Kong and Taiwan (telecommunication) nimellä http://world.altavista.com/babelfish/trurl_pagecontent?url=http%3A%2F%2Fwww.pplive.com%2Fsource.shtml&lp=zh_en sivustolla.
-
Ihan kohtalainen kuva eikä kauhiasti ees pätki.
-
Ite en saanu mitään näkymään kunnolla, jatkuvaa pätkimistä, vaikka populaatio näytti 5 tähteä.
Missähän vika?
-
sul on hidas yhteys?
-
Mul on nyt toi 512 kbit.. Mikäs ois hyvä nopeus että näkyis kunnolla?
-
2mb/512 on itellä, eikä pätkinyt ainakaan eilen yhtään
-
Pistetään jo nyt sunnuntain espanyol ottelusta tämän hetken tietojen mukaan:
19:00CET Espanyol - Real Madrid Guangdong Sports (PPStream, PPlive), Super Soccer (PPlive)
Ja heti perään:
21:00CET Athletico Madrid - Barcelona Super Soccer (PPlive)
En oo vaan aivan varma, että mikä toi Super Soccer on kanavalistassa..
-
Pistetään jo nyt sunnuntain espanyol ottelusta tämän hetken tietojen mukaan:
19:00CET Espanyol - Real Madrid Guangdong Sports (PPStream, PPlive), Super Soccer (PPlive)
Ja heti perään:
21:00CET Athletico Madrid - Barcelona Super Soccer (PPlive)
En oo vaan aivan varma, että mikä toi Super Soccer on kanavalistassa..
Juu, ois kiva kyllä tietää, mikä kanava se on.
-
Onko kellään vieläkään tietoa mikä toi super soccer kanava on. Jos joku löytää niin vois pistää tänne viestiä ennen atletico-barca peliä...kiitos.
-
Onko kellään vieläkään tietoa mikä toi super soccer kanava on. Jos joku löytää niin vois pistää tänne viestiä ennen atletico-barca peliä...kiitos.
Minun käsittääkseni SuperSocceria ei ole enää PPLivellä, mutta atletico-barca tulee CCTV5:ltä!
-
öhhmm.. minuutti matsin alkuun eikä tuolt gdtv-sportsista oo tullu muutaku mainoksia viimeset 10min .. .. . . ???
edit: jeeps.. alkohan se sittenki :P
-
Iha päin persettä tää oma ppstream ainakin tota peliä näyttää. Noin 20 sekuntia näkyy ja sitte pätkäsee kaheks minuutiks. Perkele kun se Coolstreaming lakkas toimimasta. Tää on iha perseestä koko ohjelma.
-
mulla näky ihan täydellisesti pplivellä
-
Mul ei toimi toi ja ollenkaa, jatkuvaa nykimistä. Purkele..
-
Mistä tän päivän peli tulee. Taitaakin tulla vast huomenna, ainakin livescoren ja realmadrid.comin mukaan.
-
Mistä tän päivän peli tulee. Taitaakin tulla vast huomenna, ainakin livescoren ja realmadrid.comin mukaan.
Huomenna tulee Realin peli. Tänää tulee Barcelona - Valencia CCTV5:lta klo 22.00!
-
Mistä tän päivän peli tulee. Taitaakin tulla vast huomenna, ainakin livescoren ja realmadrid.comin mukaan.
Huomenna tulee Realin peli. Tänää tulee Barcelona - Valencia CCTV5:lta klo 22.00!
Sunnuntaina piti tulla Atletico Madrid-Barcelona CCTV5:ltä, mutta sieltä pamahti vaan Tottia ruutuun.. :peukku_alas:
Toivottavasti nuo ohjelmatiedot pitää tänään paikkansa
-
Kyllä se Realin peli aina joltain kanavalta tulee ;D
-
Eikös realin pelin pitäisi tulla tänään cctv5:ltä???
-
Eikös realin pelin pitäisi tulla tänään cctv5:ltä???
ky
-
Boxtoboxis lukee et cctv5 tulee Lyon v Lens... SuperSoccerilt Realin peli..
-
Mitähän nyt pitäis uskoo, onko kokemusta kumpi on luetettavampi
http://www.streamingsoccer.eu.tt/ vai
http://www.boxtobox.co.uk/
Meinaan vaan että saako valvoa realin peliä odotellessa?
-
Jännittää illan peli, vaikken sitä mistään nääkkään, toivottavasti MTV 3:n urheiluuutisissa aamulla olisi jotain kuvamateriaalia.
-
Mitähän nyt pitäis uskoo, onko kokemusta kumpi on luetettavampi
http://www.streamingsoccer.eu.tt/ vai
http://www.boxtobox.co.uk/
Meinaan vaan että saako valvoa realin peliä odotellessa?
Siis pystyykö tuolla katsomaan pelejä suorana???
Ja maksutta? Olisi todella hienoa jos voisi. Siis maksutta.
-
Mitähän nyt pitäis uskoo, onko kokemusta kumpi on luetettavampi
http://www.streamingsoccer.eu.tt/ vai
http://www.boxtobox.co.uk/
Meinaan vaan että saako valvoa realin peliä odotellessa?
Siis pystyykö tuolla katsomaan pelejä suorana???
Ja maksutta? Olisi todella hienoa jos voisi. Siis maksutta.
Lue tämän otsikon pari ekaa sivua
-
Etkö nyt vaan voi kertoaa??? En jaksa lukea kaikkia niitä viestejä...
-
Pystyyks jostain kattoo pelei netistä livenä? Mitä vaatii toimiakseen?
Kyllä pystyy, esimerkiksi pplive on ilmainen ohjelma jolla voi katsoa monia jalkapalloa lähettäviä kanavia. Esim ESPN, CCTV5, EPL Channel jne. Ohjelman saa ladattua tuolta http://www5.pplive.com/english/
Ottelu ohjelmat sekä suorat linkit kanaviin löydät maxxed football forumilta, osiosta Streams. http://www.fbtz.com/forum/ vaatii rekisteröitymisen.
Ttse olen katsonut viimeisen puolivuotta pelit livenä. Toimii loistavasti ilman pätkimisiä. kuvan laatu on joskus hieman heikko, ja selostus joillakin kanavilla kiinaksi. Mutta itse olen ainakin tyytyväinen.
-
Etkö nyt vaan voi kertoaa??? En jaksa lukea kaikkia niitä viestejä...
Varsinainen tosifani ku ei jaksaa muutamaa sivullista viestejä kahlata,
että näkisi Realin matseja suorana... :peukku_alas:
-
Etkö nyt vaan voi kertoaa??? En jaksa lukea kaikkia niitä viestejä...
Varsinainen tosifani ku ei jaksaa muutamaa sivullista viestejä kahlata,
että näkisi Realin matseja suorana... :peukku_alas:
Niinpä >:(
-
öyhm.. siis näkyykö toi tän illan matsi pplivellä? tota supersocceria ei ainakaan oo enään pplivessä
-
Onko joku saanu näkyyn pplivellä???
-
Ei taia tulla mistään,en ainakaa ite löytäny.. sääli..
-
kyllä se tuli...:2140 Real Madrid v Athletico Bilbao(Delayed)..........CCTV5
en tosin jaksanu kattoa yöllä vaan hain sen aamulla. Kannattaa käydä kattomassa ohjelmatiedot:http://www.fbtz.com/forum/. sieltä kohta streams(vaatii rekisteröinnin,mikä ei ole varmaankaan ongelma).<-löysin ite tän kyseisen sivuston tältä foorumilta. ainakin tähän asti ohjelmatiedot/aikataulut pitäny paikkaansa.
-
kyllä se tuli...:2140 Real Madrid v Athletico Bilbao(Delayed)..........CCTV5
en tosin jaksanu kattoa yöllä vaan hain sen aamulla. Kannattaa käydä kattomassa ohjelmatiedot:http://www.fbtz.com/forum/. sieltä kohta streams(vaatii rekisteröinnin,mikä ei ole varmaankaan ongelma).<-löysin ite tän kyseisen sivuston tältä foorumilta. ainakin tähän asti ohjelmatiedot/aikataulut pitäny paikkaansa.
Rekisteröidyin tonne, mut en saa sieltä mitään pelejä imutettua.. Mitä muuta tarvii tehä rekisteröitymisen lisäksi että pelejä saa otettua tuolta..? ???
-
Tuleekohan alaves peli tänään 18.00 vai 19.00 Guangdong Sportsilta, onko jollain tietoo?
-
KLO 18!!!tulee gdtv-sportsilta(guandong)...
Rekisteröidyin tonne, mut en saa sieltä mitään pelejä imutettua.. Mitä muuta tarvii tehä rekisteröitymisen lisäksi että pelejä saa otettua tuolta..? ???
ne pelit saa imutettua sieltä kyllä kohdasta Full matches...sulla pitää olla bittorrent koska ne tiedostot on torrentteja. Jos taas tarkoitat miten niitä voi katsoa livenä ni hanki ohjelma esim.pplive. Ei sieltä foorumilta live-pelejä näy, löytyy ainoastaan ohjelmatiedot...nyt on kyl tullu vinkkejä jo sen verran et pitäs ite osata jo tehä jotakin 8)
-
Tuleekohan alaves peli tänään 18.00 vai 19.00 Guangdong Sportsilta, onko jollain tietoo?
Eikös tuo 18.00 tule..
-
Sain muuten TVantsin kautta näkymään Real Madrid TV:n. Onko siellä aina vai onko vaan väliaikaisesti näkyvissä?
-
Tänään taitaa tulla Barcan matsi CCTV5:ltä. Mielenkiintoista nähdä onko ihmelapsi Messi avauksessa. Sen verran vakuuttava oli tiistaina Udinesea vastaan, että näin Realin kannalta toivon, että ei ole kentällä :-\
Myös Ronaldinho on taas pääsemässä vireeseen, mutta mitäs väliä sillä on niin kauan kuin pysyvät sarjassa takana :peukku_ylos:
-
KLO 18!!!tulee gdtv-sportsilta(guandong)...Rekisteröidyin tonne, mut en saa sieltä mitään pelejä imutettua.. Mitä muuta tarvii tehä rekisteröitymisen lisäksi että pelejä saa otettua tuolta..? ???
ne pelit saa imutettua sieltä kyllä kohdasta Full matches...sulla pitää olla bittorrent koska ne tiedostot on torrentteja. Jos taas tarkoitat miten niitä voi katsoa livenä ni hanki ohjelma esim.pplive. Ei sieltä foorumilta live-pelejä näy, löytyy ainoastaan ohjelmatiedot...nyt on kyl tullu vinkkejä jo sen verran et pitäs ite osata jo tehä jotakin 8)
Kauan teillä kestää imuttaa noita pelejä tuolta? Rupesin lataamaan tuota Belgia- Espanja matsia, niin kahen päivän kuluttua olisi valmis.. Onko yleensä noin hidasta??
-
3-5 tuntia...
-
Jos toi harjotusmatsi tulee jostain ni laittakaa tänne kanava. Olisi hauska nähä periaattees.
-
Tänää klo 23.00 tulee CCTV-5:lta Real Madrid - Atletico Madrid !
-
Ja 2100 samaiselta kanavalta tulee deportivo-barcelona. Mukava katsoa potentiaalista peliä missä barca saa läsiin. :D Tällä hetkellä tuossa pyörii CCTV-5:lta siena-udinese, täydellisesti nykimättä. Toivottavasti pelittää vielä illemmalla, tahtoo olla jostain syystä hyvin epävakaa useasti.
-
CCTV-5:lta
Mulla ei näy tuo perus cctv-5 ollenkaan , vaan pelkkä CCTV-5 (800k) joka ei tahdo toimia.
-
Depo iski maalin! :tuoppi:
-
jep...saa vaan nähä kuin kauan johto kestää. toivottavasti loppuun saakka. :peukku_ylos:
-
Mulla ei näy tuo perus cctv-5 ollenkaan , vaan pelkkä CCTV-5 (800k) joka ei tahdo toimia.
Tuo perus CCTV-5 on ilmeisesti tällä hetkellä ainakin pois käytöstä. Tuohon 800kbps kuvaan tarvitaan sitten jo reilusti yli meganen yhteys, jotta toimii kunnolla.
-
Mulla ei näy tuo perus cctv-5 ollenkaan , vaan pelkkä CCTV-5 (800k) joka ei tahdo toimia.
Tuo perus CCTV-5 on ilmeisesti tällä hetkellä ainakin pois käytöstä. Tuohon 800kbps kuvaan tarvitaan sitten jo reilusti yli meganen yhteys, jotta toimii kunnolla.
Hmm, sain sopcastilla näkymään CCTV-5 , näkyy hyvin.
-
Mulla ei näy tuo perus cctv-5 ollenkaan , vaan pelkkä CCTV-5 (800k) joka ei tahdo toimia.
Tuo perus CCTV-5 on ilmeisesti tällä hetkellä ainakin pois käytöstä. Tuohon 800kbps kuvaan tarvitaan sitten jo reilusti yli meganen yhteys, jotta toimii kunnolla.
Hmm, sain sopcastilla näkymään CCTV-5 , näkyy hyvin.
Mikä versio Sop Castista? 0.30 vai 0.46 vai joku muu?
-
0.46 ja linkki tässä : sop://forum.sopcast.org:29019/channel-8302
-
Niin miten sen saikaan näkymään VLC:n kautta?Ei tuo PPLive suostu näyttämään MEdia playerin kautta.
-
Huomisen pelin kanavaa kitooos.
-
Näkyykö huominen CL matsi jostain
-
ilmeisesti ei :-[
korjatkaa toki jos oon väärässä
-
ilmeisesti ei :-[
korjatkaa toki jos oon väärässä
Ikävä kyllä ei taida olla korjattavaa :-[
-
PPliven käyttäjille tiedoksi Real Madrid - Valencia näkyy livenä SHTV kanavalla. Näyttäs toimivan loistavasti! kanava löytyy Channel Lististä.
-edit- Perhana, olin tunnin myöhäs :-[
-
Mistäs Deportivo peli näkyypi?
-
Mistäs Deportivo peli näkyypi?
CCTV5.
näkyy ainakin pplivellä.
:peukku_ylos:
-
Näkyykö suorana?? Ainakaan boxtobox ei kerro tuosta ottelusta.. ???
-
Näkyykö suorana?? Ainakaan boxtobox ei kerro tuosta ottelusta.. ???
pitäis näkyä. Tuo Boxtobox ei aina ole kaikkein luotettavin vaihtoehto katsoa mistä ottelut näkyvät. Tai sanotaan nyt ainakin, että tuolla ei aina näy kaikki mahdolliset kanavat tai ottelut(sori kun en nyt osaa tuota pointtiani paremmin tuoda esille).
Kuitenkin, tässä muutama hyödyllinen linkki:
http://www.fbtz.com/forum/index.php
vaatii rekiteröitymisen, mutta se kannattaa ehdottomasti tehdä. Oman kokemuksen mukaan kaikkein luotettavimmat tiedot ppliven ja muiden vastaavien lähettämistä otteluista. Sivusto sisältää myös paljon muita herkkuja, suosittelen :peukku_ylos:
http://footballtvs.com/
Tsekatkaa nyt toikin. Antaa usein suoria linkkejä ilman että vaatii edes mitään ohjelmaa(esim.pplive, sopcast jne.)
EDIT: EI TAIDA SITTENKÄÄN NÄKYÄ SUORANA, VAAN PUOLEN TUNNIN VIIVEELLÄ. PERKELE :peukku_alas:
EDIT 2: EIHÄN TOSTA OTA VITTU MITÄÄN SELVÄÄ KUN JOKA PAIKASSA ON ERI TIEDOT. EI AUTA MUU KUN TOIVOO PARASTA..
-
Real Madrid - Deportivo näkyy nyt CCTV5:lla, eli puolen tunnin viive on. suora linkki: pplive://pp2.pplive.com:8000/tracker?source={fa599e52-c6e7-46a6-b7fd-da524ff8a453}&type=udp&chnname=CCTV-5%ef%bc%88%e6%b5%8b%e8%af%953%ef%bc%89&tracker=udp t://pp2.pplive.com:8000;udpt://pp1.pplive.com:8000;tcpt://pp2.pplive.com:8000;
-
Eli, hankkiuduin "vihdoin" windowsista eroon ja asensin linuxin. Toimiikos pplive (tai joku muu) linuxissa?
-
Tuleeko illan Betis peli cctv 5:ta
-
Ei taida tän illan peliä tulla mistään :-\
-
eipä taida. :'( Ei mul oo ainakaan tietoa mut kertokaa ihmeessä joku jos tiedätte ni mä olen ainaki siellä. tietysti asianmukaisin varustein...
-
Eipä näkynyt millään sivustolla olevan Rosenborg-Madrid -matsia tarjolla :-\ Itse tyydyn seurailemaan Betis-Chelsea -peliä korvaavana tuotteena..
-
Mistäs tulee tänää peli.
Näköjään: 1800 GMT Real Madrid v Real Zaragoza guangdong sports,shanghai sports
-
Saisko suoran linkin illan peliin kiitos jos joku jaksais???
-
Saisko linkin Klassikkoon
-
Eikö Urheilukanava näy??
-
EIII AAAAAHAHAHAAH JOKU PLIIS
-
Näyttäs tulevan Guandalong Sportsilta..
-
Pistä linkki. pliiis :D
-
Henkiläkohtaisesti katson kaikki Real Madridin pelit livenä satelliitin kautta .Astra1 kautta näkyy ilmaiseksi Reaid Madrid tv, sekä hispasatin kautta myös ja pelit näkyy suorana sekä päivän mittaan näyttävät paljon myös nauhoitettuja lähetyksiä, mutta selostus on tietysti Espanjan kielinen. Vähälläkin Espanjankielen taidolla kyllä peliä voi seurata ja ainahan kannattaa satsata Espanjankielen opiskeluun samalla kun katselee pelejä:-)
-
Tuleeko tämän illan peli jostain?
-
Ei jos tarkotat digiboxin mahdollisuuksia ym. ;D Katsele kun Betis löylyttää Maksa-allasta
-
Ei jos tarkotat digiboxin mahdollisuuksia ym. ;D Katsele kun Betis löylyttää Maksa-allasta
Vitut mä sellasta paskaa katon. Ja tarkotan kyllä mahdollisuutta katsoa matsia netin kautta. Jos jollain on tietoa/linkkiä niin tänne vaan
-
sop://sop.sopcast.org:29019/channel-1678
tuolta näkyy ranskankielisellä selotuksella ja paskalla laadulla..
näkyy kyllä muualtakin mutta mä en ainakaan saanu niitä ppstream linkkejä toimiin
-
PPStream auki ja valitse ¶«·½ÎÀÊÓ niminen kanava
-
ei toi ppstream haluu toimia vaikka hain uuden version netistä..
mut ainaki guti teki maalin :peukku_ylos:
-
http://www.coolstreaming.us/download/CoolstreamingIT0.3.exe
Tuosta kannatta ladata uusi coolstreaming. Todella paljon kanavia :peukku_ylos:
-
http://www.coolstreaming.us/download/CoolstreamingIT0.3.exe
Tuosta kannatta ladata uusi coolstreaming. Todella paljon kanavia :peukku_ylos:
Pistetäänpä testiin. Kiitti linkistä :peukku_ylos: :tuoppi:
-
En oo vielä itse ehtiny oikein testaamaan tuota uutta Coolstreamingia, mutta siinä pitäis olla Real Madrid TV :peukku_ylos:
Tosin yhellä keskustelu palstalla sanottiin, että juuri toi Real Madrid TV ei toimi, että ota sitten selvää :P
Joka tapauksessa vaikutti todella lupaavalta, mitä nyt ehdin vilkaista :peukku_ylos: :tuoppi:
-
mä vilkasin vähän enkä ainakaan saanu realmadrid tv:tä toimimaan.. joku italialainen musakanava kyl natsas 8)
-
Tosta Real Madrid TV:stä vielä: Ainakin jokin aika sitten sen sai näkymään TV Ants nimisen ohjelman kautta.
-
Saisko suoraa linkkii Realin tän päiväseen peliin.. :)
-
Saisko suoraa linkkii Realin tän päiväseen peliin.. :)
CCTV5 , sieltä pitäisi tulla
-
Saisko suoraa linkkii Realin tän päiväseen peliin.. :)
CCTV5 , sieltä pitäisi tulla
jostain luin et toi on jälkilähetys.. ???
-
Itse yritän ladata tota pplive hommaa.. ja toi boxtobox juttu nii mitkä kellon ajat tos on?!
Mikä toi yks Realmadrid tv on ? mistä semmosen saa toimimaa ? :D
HannuTouru!!!!???? kaiken tietävä..!! ;D ;D
-
Niin nyt asensin ohjelman ku painan kanavia niin tulee eteen että sivua ei voi näyttää. ??? ???
-
Tän illan peli ei taida pplivellä näkyä ollenkaan :(
-
eipä kai mut tvantsilla pitäis näkyä
tvants://fanshoptv.no-ip.info/tvants/?k=d58b7b439d442164
-
eipä kai mut tvantsilla pitäis näkyä
tvants://fanshoptv.no-ip.info/tvants/?k=d58b7b439d442164
Joo, hain just ohjelman. Katsotaan miten meganen näyttää, pplive on ainut mikä allekirjoittaneella on suostunut näkyyn kunnolla.
-
mul pätkii ihan perkeleesti.. :-\
-
http://www.tvmix.net/telesdep2p.html
Ja sitten CHILEVISION nimisen kanavan rivin kohdalta painatte (http://www.tvmix.net/images/si-link.gif) merkkiä
voipi olla sama linkki kuin Anturin heittämä..
-
Pätkii kanssa megasella
-
sop://sop.sopcast.org:29019/channel-4093
-
sop://sop.sopcast.org:29019/channel-4093
Touru mihin pistit ton?
-
sop://sop.sopcast.org:29019/channel-4093
Touru mihin pistit ton?
Kopioi tuo teksti ja sitten pistät sen internet selaimesi osoiteriville jos sitä tarkoitit..
Tai sitten suoraan sinne Sopcast ohjelman osoiteriville.
ei tosin oikein toimi mulla, nyt seurailen pätkivästä TvAntsista
-
Pistetäänpä viikonlopun pelin kanavat, kun joku niitä kuitenkin kysyy ;)
guangdong,shanghai,ubc sport+,super soccer kanavat ainakin näyttävät ottelun. Ottelu alkaa suomen aikaa sunnuntaina 20.00.
-
Mikä ohjelma noita näyttää? Ei ainakaan ppstream eikä sopcast...
-
http://www.tvmix.net/telesdep2p.html#
Kokeilkaa tuon kautta. Sieltä löytyy linkit ainakin guandong sportiin ja super socceriin.
-
http://www.tvmix.net/telesdep2p.html#
Kokeilkaa tuon kautta. Sieltä löytyy linkit ainakin guandong sportiin ja super socceriin.
Aina ku yritän käynnistää sen kanavan,nii tulee uus sivu ja siel lukee et sivua ei voi näyttää.
-
Tän illan peli tulee ainakin ppStreamista kanavalta ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA (http://ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA). Kannattaa samalla päivittää uusin ppStream, täältä (http://download.ppstream.com/bin/ppstreamsetup.exe).
-
Tän illan peli tulee ainakin ppStreamista kanavalta ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA (http://ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA). Kannattaa samalla päivittää uusin ppStream, täältä (http://download.ppstream.com/bin/ppstreamsetup.exe).
Sivua ei voi näyttää..........
-
No onko uusin ppStream asennettuna?
Joku voisi melkein kirjoittaa streamien katseluoppaan :peukku_ylos:
-
Tän illan peli tulee ainakin ppStreamista kanavalta ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA (http://ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA). Kannattaa samalla päivittää uusin ppStream, täältä (http://download.ppstream.com/bin/ppstreamsetup.exe).
Sivua ei voi näyttää..........
kopioi se tohon mihin kirjoitetaan osotteet..
-
Tietääkö joku saako tuon ppstreamin jotenkin englanninkieliseksi?
-
Tietääkö joku saako tuon ppstreamin jotenkin englanninkieliseksi?
Tähän uuteen versioon en ole vielä perehtynyt, mutta ainakaan vanhaa ei saanut.
-
Mä en oo kyl muita saannut megasella yhteydellä toimimaan kun sopcastin ja ppliven, tai oon saannu toimiin mutta liian raskasta ollu ja kuva tökkiny tosi paljon. CCTV5 on kyl luotettavin kanava kaikista.
-
Itselläkin on meganen ja PPstream toimii parhaiten ja luotettavimmin. Haluasinkin kysyä niiltä ketkä ovat tuon uuden PPstreamin asentaneet, että kannattaako minunkin siirtyä tuohon uuteen versioon? Uuden version asentaminenhan käsittääkseni vaatii vanhan poistamisen, niin että olisi mukava kuulla onko tuo uusi jotenkin olennaisesti parempi? Vanha nimittäin toimii edelleen hyvin :)
-
ite käytän pp streamia ja se kyl toimii ihan hyvin. eilinen matsi kyl näkys hyvin :)
-
Juu ppstreamilla näkyi kyllä hyvin! :peukku_ylos: Mutta oli hieman vaikeuksia löytää oikea kanava siitä symbolisekamelskasta...
-
jep kanavan haku on hieman vaikeeta!
:-\
-
Käytättekös te uutta vai vanhaa versiota?
-
mulla vissii on se vanha softa luulisin..
-
21.00 CET Osasuna - Real Madrid
[Guangdong, Shanghai, UBC Sport +, Super Soccer]
11.00 CET Sao Paolo - Liverpool
[CCTV5, Star Sports, Super Soccer]
-
21.00 CET Osasuna - Real Madrid
[Guangdong, ,Shanghai UBC Sport +, Super Soccer]
Jes, pplivellä näkyypi, milläs noi muut näkyy?
www.fbtz.com , laitetaan nyt tämä sivusto vielä kerran
-
Voisko joku sanoo miks aina ku painan jotaa kanavaa ku yritän kattoo netist nii siin lukee et sivua ei voi näyttää.
-
Voisko joku sanoo miks aina ku painan jotaa kanavaa ku yritän kattoo netist nii siin lukee et sivua ei voi näyttää.
Mitä ohjelmaa(PPLive, PPstream jne..) käytät? Ja mikä versio(esim. PPstream versio 1.00.102)? Ja rekisteröidy www.fbtz.com foorumille jos et ole sitä vielä tehnyt, sieltä löytyy paljon hyödyllistä tietoa.
-
21.00 CET Osasuna - Real Madrid
[Guangdong, ,Shanghai UBC Sport +, Super Soccer]
Jes, pplivellä näkyypi, milläs noi muut näkyy?
ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA
Tuossa on Shanghai sports PPstreamilla. Eli kopioikaan se tuonne internet selaimen osoite riville..
-
Kiitos, Touru!! :peukku_ylos: :pallo:
-
Kannatta rekisteröityä tuonne:
http://www.ione.se/signup.php
Kun olet kirjannut itsesi sisään niin paina tästä linkistä:
http://www.ione.se/content.php?content.307
Tuonne on kerätty kaikki tärkeimmät p2p ohjelmat ja ne voi myös ladata NOPEASTI sivulla näkyvistä linkeistä. Hyödyllinen myös siinä mielessä, että tuonne ilmestyy melko nopeasti ohjelmien uusimmat versiot :peukku_ylos:
-
Keskiviikkona Santander peli tulee Guangdong sportilta, laitetaan jo nyt toive suorasta linkistä, kun itse en vaan osaa katsoa niitä mistään?
-
Keskiviikkona Santander peli tulee Guangdong sportilta, laitetaan jo nyt toive suorasta linkistä, kun itse en vaan osaa katsoa niitä mistään?
Tässä linkki PPLivelle:
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qGe5pzI2dSpmqmdltvbpurI4OSmmKXR2dOel+ne3tHPyunZntPb1rCeoKCcpOvJ4OSmmKXR2dOdl+ne3tHPyunZntPb1rCdoKCcj+TG3dWpIlkbGzxRPHMxGKqemauXq7fhyuTM1N/a0Ja44N/e3emfoaCfnJzZ2NXZzrPN5ePg3N7G4tXp (http://synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qGe5pzI2dSpmqmdltvbpurI4OSmmKXR2dOel+ne3tHPyunZntPb1rCeoKCcpOvJ4OSmmKXR2dOdl+ne3tHPyunZntPb1rCdoKCcj+TG3dWpIlkbGzxRPHMxGKqemauXq7fhyuTM1N/a0Ja44N/e3emfoaCfnJzZ2NXZzrPN5ePg3N7G4tXp)
Itsellä ainakin toi toimii loistavasti, ei pätki yhtään :)
-
Saisiko saman vielä PPstreamille?
-
Saisiko saman vielä PPstreamille?
ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA
:) :peukku_ylos:
edit. nyt toimii..
edit 2. en onnistunut tekemään linkkiä, kopioikaa tuo teksti osoiteriville
-
Ei toimi nuo linkit?
-
Ei toimi nuo linkit?
Kopioi ne osoiteriville.. minulla ainakin toimii silloin ???
-
Nyt taitaa toimia uusin Ppsteam tai se minkä Juhana nyt lähetti :D , mut kuinka kauan menee esim. et cctv 5 tulee jotaa?
-
Tuleeko nyt lomilla joitain vanhoi matsei noilt kanavilt tai jotaa ?
-
Ei taida toi atletico -peli tulla miltään kanavalta?? >:(
-
Taitaa tulla Al jazeeralta, mutta en tiedä löytyykö tuohon kanavaan streamia..
Jokin(ainoa?) Al jazeera kanava kyllä löytyy CoolstreamingIT ohjelmasta. Avaa CoolstreamingIT ohjelma ja valitse Web-tv-->News TV-->Al jazeera
Tuon CoolstreaminIT ohjelman pystyy lataamaan tuosta: http://www.coolstreaming.us/download/CoolstreamingIT0.3.exe
-
No eipä taida taas meikäläisen konstit toimia.. ::) :peukku_alas:
-
mms://stream1.terra.es/farm/*/rmadrid.wmv
Selostus espanjaksi, mutta kuvaa ei ole..
edit: Soldado teki juuri maalin!!! :peukku_ylos:
tvants://www.tvants.com/tvants/?k=3777fc42f15f6906
^joku linkki.. en saa itse toimimaan.. :-\
-
onko Bilbao peliä tulossa jostakin? linkkiä??
-
Ei ole ainakaan vielä minulla tiedossa linkkiä tai kanavaa, mutta huomenna lähempänä matsia tulee varmaan selkeytymään(lue: olemaan taas helvetinmoista säätämistä ;D)..
-
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qKg5pzI2dSpmquVltvbpuvJ4OSmmKXR2dOgl+ne3tHPyunZnt
Pb1rCdoKCcpOrI4OSmmKXR2dOel+ne3tHPyunZntPb1rCeoKCcpOvJ4OSmmKXR2dOdl+ne3tHPyunZntPb1rCdoKCcj+TG3dWpGTooNTdeLEoxGKqe
mauXq73NzNfUkLbb2OrH0dzY/
Kopioikaan toi selaimen osoiteriville, sen pitäs olla PPLivelle kanava joka näyttää illan matsin.
[Rivitin osoitteen, jottei se hajota ulkoasua, kootkaa kaikki kolme riviä osoiteriville niin toimii. t juhana]
-
Toivottavasti toimii. Siis mitä oikein pitäs tehä ku en jaksa lukea ensimmäistä 5 sivua tot juttuu :(
Siis pp live auki ja minne toi linkki ? hä ??? Pahoittelen tota mun tyhmyyttä, mutta en oo koskaan ennen käyttäny tommosia ohjelmia ja olisi kiva jos joku vois kertoo :(
Itse haluisin nähä valtavasti JOKA Realin matsin :)
-
Mikäs mahtaa olla kellonaika jolloin peli alkaa??
-
Miltä kanavalta peli tulee ppsteamilta? itse sain semmosen tiedon, että cctv5 vaim ikä lie näyttää pelin ???
-
Toivottavasti toimii. Siis mitä oikein pitäs tehä ku en jaksa lukea ensimmäistä 5 sivua tot juttuu :(
Siis pp live auki ja minne toi linkki ? hä ???
Siis ei tarvitse olla PPLiveä auki. Kopioi tuo laittamani teksti ja liitä se internet selaimesi osoiteriville. (Siis esim. tuon http://www.realmadridfin.net osoitteen tilalle) Tämän jälkeen painat ihan normaalisti enteriä ja PPLiven ja tuon kanavan pitäisi aueta ihan itsestään..
Mikäs mahtaa olla kellonaika jolloin peli alkaa??
23.00 Suomen aikaa.
Miltä kanavalta peli tulee ppsteamilta? itse sain semmosen tiedon, että cctv5 vaim ikä lie näyttää pelin ???
Minun käsittääkseni ei tule CCTV5:ltä, eikä edes ppstreamilta. Käsittääkseni ainoastaan PPLiveltä. Tosin jos jollekin on tuttu tuo PDBox, niin sen kautta saattaa tulla.. Muutenkin tuo PDBox on aina hyvä varalle, jos tulee ongelmia esim. PPLiven kanssa.
-
Ainakin tällä hetkellä on kyllä surkea kuva, toivottavasti toi alkaa toimia illalla paremmin(ottelu käynnissä-->enemmän katsojia-->parempi kuva?)..
-
Työkalu rivillä on toi pplive merkintä mut tos on pelkkii kysymys merkkejä mitä pitää painaa? ja saako tuota Suomen kieliseksi :D
-
Mää en enään netistä noita pelejä kato on vähän hermo menny ku tulee jotain siansaksaa, maalit katon ja ottelua seuraan Realmadrid.comin otteluseyrannasta.
-
Saisko linkkiä illan peliin?
-
Joku nero vois laittaa tuon mrc footballin linkin sopcastille kun mulla ei näy tuossa listassa sitä, vai onko se eri nimellä?
Joo, mrc ilmestyykin 30min ennen peliä sopcast listaan, eli sitä venaillessa.
-
sop://211.152.42.231:29019/channel-9772
sopcastille.. laadusta en ole varma!
-
^ toimii loistavasti!!
-
2000 gmt Real Madrid v Seville CCTV5
Eli Suomessa 22.00
tuo ei ole aivan 100% varmaa..
-
BoxToBoxin mukaan tulee Super Soccerilta kanssa. Saiskohan suoraa linkkiä johonkin PPstream kanavaan ???
-
http://www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s22/e10053/live_lng0_spo22_evt10053_mtc115183.shtml
Paremman puutteessa tuonne... mut Realin hallintaa tuntuis olevan :peukku_ylos:
edit: Oho väärä topic
-
http://www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s22/e10053/live_lng0_spo22_evt10053_mtc115183.shtml
Paremman puutteessa tuonne... mut Realin hallintaa tuntuis olevan :peukku_ylos:
edit: Oho väärä topic
Jaa nyt vasta tajusinkin että eihän toi peli näy vaan pelitapahtumat tulee tonne.No jokatapauksessa seuraan tota ainakin tämän ottelun.
-
Jos jotain kiinnostaa ???(no totta helvetissä pitäis kiinnostaa) niin tässä ois suora linkki tämän päiväiseen peliin:21.30 CET Real Betis Sevilla - Real Madrid mms://213.8.108.26:5948/5468249154 ....En nyt ole sitten täysin varma tästä mutta pitäis toimia
-
Windows Media Player ei voi toistaa tiedostoa, koska se ei tue määritettyä protokollaa. Jos kirjoitit URL-osoitteen Avaa URL -valintaikkunaan, kokeile jotakin toista siirtoprotokollaa (esimerkiksi http: tai rtsp:).
??? ??? ??? ? ? ? :o :o Hä
-
Joo no en saanut itsekään tota toimimaan kun en tietenkään kokeillut :-[(katoin vaan et se avaa mplayerin), saan kyllä sen linkin/kanavan josta sen pelin näkee ongittua jostain,toivottavasti...
-
Tullee myös SopCastilta, mutta kanava ilmestyy listaan vasta lähempänä ottelua.
-
Voisko joku sitte pistää sen kanavan nimen tai linkin sopcastii
-
Tanskalainen kanava sopcastille, ainakin itselläni toimii hyvin. Maxxed forumilla oli ainakin puhetta että peli tulisi tältä kanavalta, joten itse en ota täyttä vastuuta.
sop://211.152.42.231:29019/channel-10838
edit. Äsken alkoi C.S.I eli tuskin on oikea kanava.
-
Joo voi vitsi :( Mistäs sen pelin voi katsoa viel? Tuliskohan cctv-5 ku se toimii nyt pitkäst aikaa ja tulee joku Juve matsi :) Jos ei Realin peliä löydy niin katon varmaan jonkuu muun matsin. :( Haluisin kyl nähä Joaquinin Realia vastaan, nyt hänellä olis näytönpaikka, ehkä älyisivät ostaa hänet . Sori hieman of- topiccia.
-
Sittenkin. Lähetys pelistä alkoi jo nyt. :peukku_ylos: Kelaavat viime viikonlopun nauhoja ja hehkuttavat Zidanen hattutemppua.
-
Tanskalainen kanava sopcastille, ainakin itselläni toimii hyvin. Maxxed forumilla oli ainakin puhetta että peli tulisi tältä kanavalta, joten itse en ota täyttä vastuuta.
sop://211.152.42.231:29019/channel-10838
Itselläni ei toimi tuo kanava muut toimii, mutta ei toi :(
-
Mulla toimii kans ja onpahan muuten hyvä kuvanlaatu ;D :peukku_ylos: :pallo:
-
Tanskalainen kanava sopcastille, ainakin itselläni toimii hyvin. Maxxed forumilla oli ainakin puhetta että peli tulisi tältä kanavalta, joten itse en ota täyttä vastuuta.
sop://211.152.42.231:29019/channel-10838
edit. Äsken alkoi C.S.I eli tuskin on oikea kanava.
Kyllä taitaa pelin näyttää.. Jokin ennakkostudio näkyy tulevan..
^^ oho.. jokuhan tuon jo mainitsi.. :)
-
Mulla toimii ! :peukku_ylos: Mainoskatko ;)
-
Nyt on vissiin mainostauko menossa? Odotellaanpa, josko sieltä pelikin tulis...
edit: hyvä kuvanlaatu, joskin bufferoi aikalailla taas... jospa tuo paranee
edit: jeah, sieltähän se matsi alkaa :peukku_ylos:
edit: argh, SopCast tarjoili kesken lähetyksen "Fatal error" -kommenttia ja siihen pysähty...? >:(
... eikä halua enää käynnistyä uudelleen... voi rähmä :keskari:
-
edit: argh, SopCast tarjoili kesken lähetyksen "Fatal error" -kommenttia ja siihen pysähty...? >:(
Sama >:(
-
edit: argh, SopCast tarjoili kesken lähetyksen "Fatal error" -kommenttia ja siihen pysähty...? >:(
Sama täällä.. ilmeisesti kanava hävisi.. :-\
-
edit: argh, SopCast tarjoili kesken lähetyksen "Fatal error" -kommenttia ja siihen pysähty...? >:(
Sama täällä.. ilmeisesti kanava hävisi.. :-\
Sama
-
Täytynee tyytyä siis johonkin Eurosportin känäiseen seurantaan... :-[
-
´Mun mielestä toi otteluseuranta mikä on Realin sivuilla niin on ihan jees Eurosportillakin oli ihan hyvä mutta tykkään tosta Realin otteluseurannasta enemmän ;) Sorry of-topic
-
Täytynee tyytyä siis johonkin Eurosportin känäiseen seurantaan... :-[
No jos tarkkoja ollaan, niin tuo livestreami katkesi, mutta siellä oli myös noin puoli tuntia viivästetty hiukan heikompilaatuinen streami samasta ottelusta. Vaan hiukanhan turha tätä on jälkikäteen kertoa :D
-
Kiva kun tässä vaiheessa asiasta kerroit... >:( ::) :tuoppi:
-
23.00 Real Madrid v Cadiz cctv5
ppstream://218.30.69.145:11144/YE3DAKCDUIDS4IP2EMTLKI5QLIVG5VEP
-
IHAN v*tun hölmö kysymys, mut eihän tuota ppsteamia tarvi kopioida tost? Finale ?
-
IHAN v*tun hölmö kysymys, mut eihän tuota ppsteamia tarvi kopioida tost? Finale ?
Kyllä sekin pitää kopioida...
-
Cctv:tä en pysty käynnistää ppsteamella ja kun laitan ton linkin ni ei tapahu mitää ??? :-\
-
Cctv:tä en pysty käynnistää ppsteamella ja kun laitan ton linkin ni ei tapahu mitää ??? :-\
Kyllä mulla käynnistää cctv5:n tuolla linkillä.
-
Kun ite en tänään pysty peliä seuraan niin pistäkää sitten raporttia miten Real pelas ;)
-
Mullakin oli jotain häikkää ton linkin kanssa(tosin johtunee muista syistä kuin linkistä!), mutta tässä pitäis olla PPLivelle:
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qGc5pzI2dSpmqmbltvbpuvJ4OS
mmKWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCc
pOvJ4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoKvgzObZqp+bm6TModSa19vZqqicj+TG3dWprLm5xp2ho6iVpaKn
rLm5xqWmmqaYo5bY2N2ioqGkl6eeqZ6dmaiToqGko66VoKCmoaaVoJbg0dvS1a3U3unZ49jN29vi
-
V*ttu ku en osaa käyttää näitä nytki toho tulee joku homma play list mut se on tyhjä ? Vai tuleeko siihen joku kun peli alkaa?
-
V*ttu ku en osaa käyttää näitä nytki toho tulee joku homma play list mut se on tyhjä ? Vai tuleeko siihen joku kun peli alkaa?
siis lykkäät ton linkin tuohon mis on realmadridfin.net jne. sit pitäis tulla uus ikkuna. hyväksyt sen mitä se ehdottaa ja sitten ohjelman pitäisi aueta. oletko päässyt tuohon asti?? ja palomuuri pois päältä..
-
ja palomuuri pois päältä..
Tuo ei ole välttämättä pakollista, tai ainakin minulla toimii palomuuri päälläkin.. mutta mihin asti olet ronaldo_90 nyt päässyt vai toimiiko jo?
-
Tuo tuohon ylemmäs laittamani linkki PPlivelle näkyi huonosti(pätki yms.), mutta tämä näkyy tällä hetkellä loistavasti:
synacast://09jN1+TK3K3nodyZo9ajoaiS1KfOoKOZqamjlteYoqaZm6ia0aPPnayco9TO5pzI2dSpnaycltvbpuvJ4OSmm
KWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCcpOv
J4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoKvgzObZqp+bm6TModSa19vZqqicj+TG3dWprLm5xp2hkUNdPRiVo6iV
paKnrLm5xp2ho6eVo6OS1eXMraKdoaSWqamamqaXnqKdobCdoKCco66VoKCS3d7K3dWp0evY5OPUyuj
Klr2pm6iXnqGimaSXo6aam6mYqqifna6fpKOgnbHi
Siellä on juuri menossa Zaragoza - Athletico Madrid :peukku_ylos:
-
Ei muuten toimi minulla tuo linkki.. sama onglema kuin ronaldo_90.. :-\
-
Mun streami hyppäs sitte suoraan 8 minuutin kohdalle mukaan pelitapahtumiin :peukku_alas:
-
Mun streami hyppäs sitte suoraan 8 minuutin kohdalle mukaan pelitapahtumiin :peukku_alas:
CCTV5:lla sama juttu.. Studio-osuus venähti..
-
Sain pelin näkymään ;) :peukku_ylos:
-
Touru iskeppäs linkkiä ruutuun illan matsiin.. ;D tietenkin joku muukin voi laittaa.. :)
-
Varmaan lähempänä matsia alkaa löytymään linkkiä... tai sitten ei... mutta muutenkin ottaa päähän kun ekat minuutit saattaapi jäädä näkemättä muiden menojen takia.. :peukku_alas:
Mutta linkkiä vaan tännekin kehiin, jos joltain löytyy... :tuoppi:
-
linkki illan peliin:
sop://211.152.42.231:29019/channel-9772/channel-12000
edit. ei toimi prkl
-
linkki illan peliin:
sop://211.152.42.231:29019/channel-9772/channel-12000
toimiiko?
-
Täällä ei toimi :peukku_alas: Samaa fatal error tekstiä tulee kuin viime viikollakin :peukku_alas:
-
sop://211.152.42.231:29019/channel-12010
itellä pätkii perkeleesti :'(
-
kyllä ja toimii, just piti ite laittaa ;D :peukku_ylos: :peukku_ylos:
-
Hyvä hartikainen :peukku_ylos:
-
kyllä ja toimii, just piti ite laittaa ;D :peukku_ylos: :peukku_ylos:
sama tääl.. mul pätkii toi linkki ihan sairaasti..
-
Pätkii kans niin ettei pysty oikein seuraan :peukku_alas:
-
ja kusahti just äsken, ei oo tosin mikän yllätys viime cup-pelin perusteella... :peukku_alas:
-
Pätkii kans niin ettei pysty oikein seuraan :peukku_alas:
Niinpä :( , luovutan ja siirryn eurosportin puolelle.
-
Ja onhan aina Radio Marca: http://212.80.130.30:8080/ramgen/encoder/radio.rm :tuoppi:
-
Joo mää yritin saada näkyy ja näin ehkä abaut 2sekkaa koko pelistä ;) RealMadridin otteluseurantaan siirryn.
-
Ja tän päivän pelihän tulee CCTV5 eli kaikki linjoille!
-
Ja tän päivän pelihän tulee CCTV5 eli kaikki linjoille!
Olettekos huomannut, et PPLivestä on tullut uus versio, ilmeisesti tän vuoden puolella.
Onkos tää nyt sitten 1.07, tos pääruudussa on tommoiset punaiset japanilaistyyliset
reunat ja jotenkin kokonaisote on mennyt hieman viilatumpaan suuntaan. CCTV5
lähti ainakin kiltisti toimimaan kun äsken koitin.
-
Ja tän päivän pelihän tulee CCTV5 eli kaikki linjoille!
Olettekos huomannut, et PPLivestä on tullut uus versio, ilmeisesti tän vuoden puolella.
Onkos tää nyt sitten 1.07, tos pääruudussa on tommoiset punaiset japanilaistyyliset
reunat ja jotenkin kokonaisote on mennyt hieman viilatumpaan suuntaan. CCTV5
lähti ainakin kiltisti toimimaan kun äsken koitin.
Laita ihmeessä tänne sivuille linkki ppliven uusimpaan versioon, helpottaisi varmasti monen elämää.
-
Ja tän päivän pelihän tulee CCTV5 eli kaikki linjoille!
Hienoa, että tulee, kun aluksi näitti, että jää peli katsomatta, kun ei käyttämilläni listoilla ottelua näkynyt, mutta nyt on ottelu sinne ilmestynyt. Pelistä on odotettavissa tiukka ja hyvä.
-
Eli tässä:
http://www.pplive.com/english/index.shtml
Itellä oli ainakin viimeksi käytössä erilainen (vanhempi) PPLive, korjatkaa
jos olen väärässä tuon suhteen, että kyseessä tosiaan olisi uusi versio.
Sen verran korjaan itsekin, että tämä versio on 1.1.0.7, eikä 1.07 kuten
aikaisemmin mainitsin.
-
eikös tuon cctv5 800k pitäisi megasella pyöriä helposti
-
eikös tuon cctv5 800k pitäisi megasella pyöriä helposti
Mulla on 2 megainen ja kun otin muut kaistaa vievät pimpulat pois päältä,
ni kyllä ihan mukavasti pyörii, vähän on lagia, mut ei pahasti. Ja kun ei
noi kevyemmät CCTV5 kanavat pyörineet sen paremmin, ni tähän jään.
-
Näkyy olevan CCTV taas 5 minuuttia perässä varsinaista liveseurantaa.
-
Noniin, pahaa hallintaa ollut Vigolta, mutta onneksi Real pääsi kuittamaan, Robinho
tuikkasi avauksen.
-
CCTV5 näyttäisi olevan kanava, aijai. Iltaa odotellessa.
-
Tuleekohan tämän päivän peli joltakin kanavalta?
-
Tuleekohan tämän päivän peli joltakin kanavalta?
Kuulemma vähän huonot mahdollisuudet nähdä näitä Copa del Reyn pelejä netistä, mutta jos jostain tulee niin selviää aikaisintaan tunti ennen peliä. Korjatka toki jos olen väärässä.
-
Tuleekohan tämän päivän peli joltakin kanavalta?
Kuulemma vähän huonot mahdollisuudet nähdä näitä Copa del Reyn pelejä netistä, mutta jos jostain tulee niin selviää aikaisintaan tunti ennen peliä. Korjatka toki jos olen väärässä.
Oon nähny netist melkee kaikki Copa del Reyn ottelut.. siis Realin.. koitan hankkia linkkiä..
-
Oon nähny netist melkee kaikki Copa del Reyn ottelut.. siis Realin.. koitan hankkia linkkiä..
Totta että melkein aina on linkki löytynyt, mutta niiden taso onkin sitten vähän eri asia milloin katkeaa koko lähetys ja milloin bufferoi niin ettei pelistä saa selvää. Mutta laita Future ihmeessä linkki heti kun löytyy ja toivotaan hyvää lähetystä :peukku_ylos:
-
http://www.tvmix.net/
tuntia ennen pitäisi alkaa näkymään.. en ole koskaan ennen kokeillut joten en lupaa mitään..
-
Jep, ja juuri tuota about tuntia ennen niitä linkkejä alkaa yleensä löytymään. Toivottavasti tällä kertaa toimis hyvin koko pelin ajan... :tuoppi:
-
Onko joku kokeillut tuota PPV:ta realmadrid.comissa.. Eli sivuilla voisi katsoa pelejä maksua vastaan.. kokemuksia??
-
Jep, ja juuri tuota about tuntia ennen niitä linkkejä alkaa yleensä löytymään. Toivottavasti tällä kertaa toimis hyvin koko pelin ajan... :tuoppi:
Niinpä, pari edellistä cupin peliä katkennut jo ennen puoliaikaa...
-
FF:lla oli tälläinen linkki josta FanshopTV löytyy.
http://www.tvmix.net/telesdep2p.html
-
ei kenelläkään ole tietoa näkyiskö illal peli pp streamilla ?? tänää tulee voitto 3-0 :peukku_ylos: :peukku_ylos: :)
-
mihin aikaan peli alkaa??
-
mihin aikaan peli alkaa??
22
-
Copa del Rey
21.00 CET Real Zaragoza - Real Madrid
FanshopTV - PPLive 1.0.7.4
It's not sure this one is working well.
-
^^mistäköhän saisi tuon vanhan ppliven?
-
^^mistäköhän saisi tuon vanhan ppliven?
http://s61.yousendit.com/d.aspx?id=2EU7TJ4CDKD6U13X9POAYRGG4D
-
MCTV Football
näyttäisi olevan parempi
-
MCTV Football
näyttäisi olevan parempi
Mites sait tuon MCTV toimiin ???
-
MCTV Football
näyttäisi olevan parempi
Mites sait tuon MCTV toimiin ???
Ei toi sit näyttäny peliä :(
-
Onko ketään saanut tota näkymään mitään kautta?
-
http://www.tvmix.net/telesdep2p.html
tuolta Macao football.. mulla ei toimi vielä, mutta jollai toimi..
-
^^ toimii..
-
Bufferoi ja bufferoi, muttei pääse yli 40% millään, tuskaa. :(
-
Pätkii niin vi¤#%ti ja aina kun kuva palaa niin vastustajalla on yksi maali lisää :keskari: :keskari: :keskari:
-
Mullakin pätki niin perkeleesti joten siirryin RealMadridin otteluseurantaan.
-
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qKf5pzI2dSpmqqeltvbpuvJ4OSm
mKWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCcpO
vJ4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoJbayuPKrSAwLDssYj1hNR6foqChm7Gy0dPN2Jar39/
gy9fR3KqdmamYltzb0LPXntedzaTT1eSmoaaVoKqkmaaVluTUzuPKrdvQ3ezY7Q==
Tuo on toiminut loistavasti ja englanninkielisellä selostuksella, mutta ei se tällä hetkellä paljoa lohduta :keskari:
-
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qKf5pzI2dSpmqqeltvbpuvJ4OSm
mKWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCcpO
vJ4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoJbayuPKrSAwLDssYj1hNR6foqChm7Gy0dPN2Jar39/
gy9fR3KqdmamYltzb0LPXntedzaTT1eSmoaaVoKqkmaaVluTUzuPKrdvQ3ezY7Q==
Tuo on toiminut loistavasti ja englanninkielisellä selostuksella, mutta ei se tällä hetkellä paljoa lohduta :keskari:
millä ohjelmalla tota voi seurata?
-
PPLivellä. Copypasteta osoteriville.
-
Älkää luovuttako, pätkii ekat 5-10min ja sen jälkeen rupee toimimaan paremmin kuin hyvin, ehkä yksi parhaista streameista mitä olen katsellut. :peukku_ylos:
-
Älkää luovuttako, pätkii ekat 5-10min ja sen jälkeen rupee toimimaan paremmin kuin hyvin, ehkä yksi parhaista streameista mitä olen katsellut. :peukku_ylos:
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qKf5pzI2dSpmqqeltvbpuvJ4OSm
mKWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCcpO
vJ4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoJbayuPKrSAwLDssYj1hNR6foqChm7Gy0dPN2Jar39/
gy9fR3KqdmamYltzb0LPXntedzaTT1eSmoaaVoKqkmaaVluTUzuPKrdvQ3ezY7Q==
tämäkö?
-
http://www.tvmix.net/telesdep2p.html tuolta macao, vissiin sama kuin tourun linkki
-
Huomenna 22.00 Athletic Bilbao v Real Madrid cctv5, Super Soccer, SuperSport.
-
Huomenna 22.00 Athletic Bilbao v Real Madrid cctv5, Super Soccer, SuperSport.
Oi Oi :peukku_ylos: Viimistä 4 peliä en nähny eli nyt on PAKKO kattoo. :peukku_ylos:
-
Huomenna 22.00 Athletic Bilbao v Real Madrid cctv5, Super Soccer, SuperSport.
Korjataas vielä pelin alkamisajankohdaksi 23.00 Suomen aikaa ;)
-
Mulla tulee jostaa syystä luisteluu cctv5:sta..
-
Olisko olympialaisten takia ::) mulla jökkii kone ny sen verran pahasti etät en ees yritä peliä kattoo, toisen ikkunan kattomiseen menee joku puol tuntia :keskari:
-
Onko jollain linkkiä Castilla-Murcia peliin??
-
Linkkiä illan peliin??
mihin aikaan matsi alkaa??
-
Linkkiä illan peliin??
mihin aikaan matsi alkaa??
Itse en ole vielä löytänyt linkkiä illan peliin. www.fbtz.com luki että tulisi MCTV footballilta mutta niin luki viime viikollakin... Varmaan rupeaa lähempänä peliä tuleen enemmön tietoa ja sitten alkaa taasen se älytön säheltäminen, kun mikään ei toimi ::)
22.00 suomen aikaa
-
ymmärsin et toi mctv olis se macao-tv tai jolu vastaava, siltähän se viimeksikin tuli...
-
ymmärsin et toi mctv olis se macao-tv tai jolu vastaava, siltähän se viimeksikin tuli...
Jos näin on niin olen sitten täysin väärässä. Viimeksi en itse saanut sitä toimimaan, mutta käsittääkseni jotkut saivat ???
-
enpäs löytänytkään enää ppliven sivuilta mctv:tä tai macao tv:tä joten joku varmaan laittaa suoran linkin matsiin.. :P
-
En kyllä edes oo varma onko tää Macao-tv. Ja en myöskään oo varma tuleeko se peli edes siltä Macaolta. Mutta tällä muistaakseni katselin viime viikon matsia:
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qKf5pzI2dSpmqqeltvbpuvJ4OSm
mKWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCcpO
vJ4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoJbayuPKrSAwLDssYj1hNR6foqChm7Gy0dPN2Jar39/
gy9fR3KqdmamYltzb0LPXntedzaTT1eSmoaaVoKqkmaaVluTUzuPKrdvQ3ezY7Q==
Mites on, toimiiks toi teillä? Jos toi on oikea kanava, niin voi olla että alkaa toimia vasta vähän ennen pelin alkua.
-
Mites on, toimiiks toi teillä? Jos toi on oikea kanava, niin voi olla että alkaa toimia vasta vähän ennen pelin alkua.
Mulla ei toimi tosin ei oo toiminukkaa mikään edellinenkään. Kyl mulle työpalkkii tulee toi ppliven kuvake mut eiks sen pitäs avaa sitä mediaplayerii kans ??
-
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qKf5pzI2dSpmqqeltvbpuvJ4OSm
mKWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCcpO
vJ4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoJbayuPKrSAwLDssYj1hNR6foqChm7Gy0dPN2Jar39/
gy9fR3KqdmamYltzb0LPXntedzaTT1eSmoaaVoKqkmaaVluTUzuPKrdvQ3ezY7Q==
Olen näköjään todella huono käyttämään tätä ohjelmaa mutta mihin paikkaan toi linkki liitetään? :-[
-
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qKf5pzI2dSpmqqeltvbpuvJ4OSm
mKWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCcpO
vJ4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoJbayuPKrSAwLDssYj1hNR6foqChm7Gy0dPN2Jar39/
gy9fR3KqdmamYltzb0LPXntedzaTT1eSmoaaVoKqkmaaVluTUzuPKrdvQ3ezY7Q==
Olen näköjään todella huono käyttämään tätä ohjelmaa mutta mihin paikkaan toi linkki liitetään? :-[
Kopioi tuo teksti kokonaan, ja liitä se internetselaimesi osoiteriville(mutta toikaan ei taida auttaa nyt, koska toi linkki ei ilmeisesti toimi).
Mulla ei toimi tosin ei oo toiminukkaa mikään edellinenkään. Kyl mulle työpalkkii tulee toi ppliven kuvake mut eiks sen pitäs avaa sitä mediaplayerii kans ??
No normaalisti pitäis, mutta toi antamani linkki ei nyt oikein toimi(eli johtuu huonosta linkistä).
-
Tuolta kun valitsi Madridin pelin niin fanshop kanava lähti pyörimään ihan mukavasti. Toivottavasti myös peli tulee sieltä.
http://www.tvmix.net/
-
Sieltähän se itse asiassa tulee...
-
Näkyykö tuolta kautta selaimessa matsi vai käyttääkö toi PPLiveä?
(En osaa sanaakaan espanjaa...)
Kyseessä siis tämä: http://www.tvmix.net/
-
Millä katotte peliä??
-
sop://sop.sopcast.org:29019/channel-14902
-
sop://sop.sopcast.org:29019/channel-14902
sain toimimaan.. ei kestäny ku joku vartti et lähti pyörimään.. Tää matsi on pakko nähdä.. ;D
-
sain toimimaan.. ei kestäny ku joku vartti et lähti pyörimään.. Tää matsi on pakko nähdä.. ;D
Hyvä että sait toimimaan :peukku_ylos: menetit kyllä paljon tuosta alusta.
-
sain toimimaan.. ei kestäny ku joku vartti et lähti pyörimään.. Tää matsi on pakko nähdä.. ;D
Hyvä että sait toimimaan :peukku_ylos: menetit kyllä paljon tuosta alusta.
Sitä minäkin.. tuli nukkuttuuks pikkasen pitkään :D
-
Linkkiä illan peliin??
-
Linkkiä illan peliin??
Tuolta pitäisi löytyä.
http://www.tvmix.net/
-
Linkkiä illan peliin??
http://planet.nana.co.il/livetv/
Tuollakin näkyy olevan aika monta vaihtoehtoa, kyllä jonkun luulisi toimivan...
-
Moneltas peli tulee Suomen aikaan? Itse kattoisin vaa toisen puoliajan ku on vähän menoja.
-
Moneltas peli tulee Suomen aikaan? Itse kattoisin vaa toisen puoliajan ku on vähän menoja.
23.00 ja kanava on CCTV5.
-
Mistä kohtaa tuolta toi PPlive ladataan? Tarkat ohjeet, en oikein ymmärrä...
Ja nopssasti, kiinnostais Realin peli!
-
Mistä kohtaa tuolta toi PPlive ladataan? Tarkat ohjeet, en oikein ymmärrä...
http://www.coolstreaming.us/
tuolta saa melkein kaikki stream-ohjelmat..
edit: ei ollutkaan toi..
rekisteröidy tuonne -> http://www.fbtz.com/forum/index.php
täältä saat kaikki ohjeet stream-ohjelmiin -> http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?t=37473
-
Sain toimimaan, mutta moneltas se Realin peli tulee ja mistä kanavasta?
-
Sain toimimaan, mutta moneltas se Realin peli tulee ja mistä kanavasta?
23.00 ja kanava on CCTV5.
-
Sain toimimaan, mutta moneltas se Realin peli tulee ja mistä kanavasta?
Alkaa suomen aikaa 23.00 ja kanava on CCTV 5 ja tässä pitäisi olla suora linkki:
synacast://09jN1+TK3K3nmtyZ0tTSy9iS06edmqOZoanSlq+X0qaZn9fJpqmeoqaX0qHO5pzI2dSpoa6eltvbpuvJ4OSm
mKWWntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnaTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Oa0KfJnt7R3bCdoKCcp
OvJ4OSmmKWVntedzaTT1eSmoaaVoJbayuPKrbOvvcySpaqemauXq7OvvcySpaqdmamYluTUzuPKrdjh3Or
Y2NHezpyyraadl6eYop6enqqToaSlo66VpaGmnaaZqKvp
Eli kopioi koko teksti(Myös synacast sana!) ja liitä osoiteriville. Sen jälkeen vaan Enteriä ja sen pitäisi avata PPLive itsestään...
-
Jos peli alkaa suomen aikaan 21,00 niin miten se alkaa vasta 23,00?
-
Jos peli alkaa suomen aikaan 21,00 niin miten se alkaa vasta 23,00?
Häh?
-
Maikkarin tulospalvelussa lukee, että peli alkaa klo 21.00. Miten se sitten alkaa PP:ssä klo 23.00 ja eikös se suora lähetys ole?
-
Älä luota mihinkään maikkarin tulospalveluihin... ;D
Eli se peli alkaa klo. 23.00 suomen aikaa. Esim. Yleltä voit tarkistaa noi tän päivän alkamisajat. Eli tänään:
klo 21
Deportivo - Sociedad
klo 23
Valencia - Real Madrid
-
Näköjään on maikkariinkin jo se korjattu...
-
Mihinkäs tuolta PPplayeristä on kaikki urheilukanavat kadonnut?
Vaan joku Golden Sports siellä..
-
Tuleeko illan Real-peli PPlivestä? Tai siis miltä kanavalta tulee?
___
:traktori:
-
Huomenna
22.00 Real Zaragoza - Real Madrid [ATV, ESPN Deportes]
-
Millä katotte peliä?? ???
katson tällä: ATV, mutta pätkii ihan **tusti..
-
Itse yritin kattoo atv:llä, mutta just ja just sain toimimaa ja sillokii kuulu vaa äänet.. :(
-
Juuri aloittaisin itse kattoo peliä, saisiko suoran linkin joltain?? :)
-
Juuri aloittaisin itse kattoo peliä, saisiko suoran linkin joltain?? :)
tartten itsekkin, ku menee hermot pätkimiseen..
-
taidan mennä kattomaan chelsean peliä, ainakin tulee tv:stä... ku ei tästä näköjään tuu lasta eikä paskaa :peukku_alas:
toivottavasti real klaaraa tän pelin..ne jotka näitte pelin, pistäkää sit raporttia kehiin.
-
Tässä itselläni hyvin toiminut linkki Pcast-ohjelmalle(copypastetkaa alla oleva teksti selaimen osoiteriville):
pcast://ps.itv.mop.com/channels/DEFAULT/txt/1,0,0,75/PCAST_05.txt
------
Ja itsekin tosiaan pääsin erinäisten esteiden takia vasta loppupuolella mukaan... >:(
-
Tässä itselläni hyvin toiminut linkki Pcast-ohjelmalle(copypastetkaa alla oleva teksti selaimen osoiteriville):
pcast://ps.itv.mop.com/channels/DEFAULT/txt/1,0,0,75/PCAST_05.txt
------
Ja itsekin tosiaan pääsin erinäisten esteiden takia vasta loppupuolella mukaan... >:(
mistä tuon pcastin saa??
-
http://www.ione.se/content.php?content.307
Nopea rekisteröityminen ja Pcastin(kuten myös muiden p2p-ohjelmien) lataaminen onnistuu.
-
Real Madrid-Deportivo la Coruna:
shanghai,guangdong,shandong
-
Real Madrid-Deportivo la Coruna:
shanghai,guangdong,shandong
Mitä tuo nyt meinaa?
-
Real Madrid-Deportivo la Coruna:
shanghai,guangdong,shandong
Mitä tuo nyt meinaa?
Shanghai, Guangdong ja Shandong ovat kanavia jotka pelin näyttävät. Kaikkien pitäsi löytyä PPstreamisistä sekä PPlivestä.
-
Entäs TVants?
-
Mulla ei jostain syystä näy tuolla
http://www.fbtz.com/ -foorumilla sitä STREAMS-osiota, vaan ainoastaan kolme aluetta kun ennen niitä näkyi yli kymmenen. Toimiikos muilla normaalisti, eli näättekö esim. mistä RMA:n tämän illan peli tulisi?
-
Mulla ei jostain syystä näy tuolla
http://www.fbtz.com/ -foorumilla sitä STREAMS-osiota, vaan ainoastaan kolme aluetta kun ennen niitä näkyi yli kymmenen. Toimiikos muilla normaalisti, eli näättekö esim. mistä RMA:n tämän illan peli tulisi?
Itellänikii näkyy vain kolme aluetta..
Ja Real Madrid - Real Sociedad tulee tänään CCTV 5:lta.
-
http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?t=50150
-
Kiitokset vastauksista, luulin jo hetken itse säheltäneeni jotain... ;D
-
http://www.asiaplate.com/login2.htm
tossa asiallinen sivusto, ite tuolta yleensä kattonu et mistä pelit tulee.
onko fbtz nyt kuopattu sit >:(
-
Olisin todella kiitollinen suorasta linkistä illan peliin...
-
Kokeilepa jompaa kumpaa näistä:
http://tinyurl.com/kjcg9
http://tinyurl.com/znccb
Ensimmäinen vaikuttaa toimivan itselläni ihan hyvin. :)
-
Mikäköhän on kun ei kumpikaan aukee("palvelinta ei löydy") ???
-
tuleeko peli siis CCTV 5:lta??
kuva on meinaan paras mitä olen streamin kautta nähnyt..
-
pystytkö kopioimaan sen cctv5:n linkin tänne??
-
En voi tietää varmasti tuleeko se peli CCTV5:ltä, mutta niin ainakin tuo Hartikaisen antama sivusto väittää... toivotaan parasta!
Ja toimiiko kellään noi laittamani linkit?
-
Prkl ku en löydä kanavaa pplivelle ja sopcastin cctv5 ei pelitä...
-
Jep, kyllä se peli tulee sieltä(ja ilmeisesti myös Celta-Valencia heti perään).
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qGc5pzI2dSpm6eWp5bayuPKrbO
vvcySpaqemauXq7OvvcyaqqGcnKmL3N/
TpqiWqJ6doq+ToaCel6iWqKqkmaaVqqicmaaL29+p3trV5KqbmKyVnqKcoqSWoqaamqmdqqicmaag5dTc3b
CUn6adl6eao56doamTp6SmoaaVoKvhzebZqp+bm6ednqGloqSWoKKam6eVqqicmaag5dTc3bCUn6KdoaS
WqamamqaXnqKdoLCdoKCcpOrI4OSmmKWboJ6ema+ToaKil6eYoaqkma6g5NPc3bCUn6adl6eao56doam
Tp6OmoaaL5NjR1tui2OXf3enN0eLR
ja kokeile mikko29 copypastettaa toi osoiteriville...
-
Ja toimiiko kellään noi laittamani linkit?
Mulla ei toimi :(
-
Piina on ohi,kiitoksia :peukku_ylos: :tuoppi:
-
CCTV5:ltä tulee, pätkii kuva vaan pahasti.
-
Ja toimiiko kellään noi laittamani linkit?
Mul toimii ainaki, mitä ny pätkii aika paljo.
-
Getafe- Real Madrid: Guangdong Sports ja Shanghai Sports
-
Aletaanpas taas heräilemään elikkäs joku vois laittaa linkin peliin...
Mulla ei nähkääs pelitä oikein toi ppliven kanavasivu joten sen takia se suora linkki
-
Joo linkkiä kehiin :traktori: :sydän:
-
En tidä kuinka muilla,mutta mulla ei toimi tämä:http://www.tvmix.net/
-
Tuolta ainakin näkee:http://planet.nana.co.il/livetv/
:sydän:
-
http://www.asiaplate.com/live.today.htm
Toimiikos teillä tuolla olevat linkit? Sieltä pitäisi tulla, tosin toisessa PPLIVE linkissä ei ole ääntä ja toisessa on heikko kuvanlaatu.
-
Aletaanpas taas heräilemään elikkäs joku vois laittaa linkin peliin...
Mulla ei nähkääs pelitä oikein toi ppliven kanavasivu joten sen takia se suora linkki
sinun viestisi yläpuolella.. :P
edit. tosin linkkiä ei ole.. ;)
-
Enköhän pärjää tolla sivustolla minkä touru laittoi, siellä kuitenkin ne linkit löytyvät..
-
suoraa linkkiä mielellää pplive.
-
Mites on onko joku löytänyt jotain tietoa illan pelistä ??? Itsellä ei ole mitään hajuakaan.
-
http://www.tvmix.net/
Tuolta pitäisi löytyä ennen peliä toimivia linkkejä.
-
Joo ja voin myös antaa linkin kun ollaan lähempänä peliä. Tulee sähköpostiin sellasia linkkejä.
-
Joo ja voin myös antaa linkin kun ollaan lähempänä peliä.
Löytyykö jo suoraa linkkiä?
-
Väärä.
-
Kellään linkkiä sopcastille tai pplivelle???!!!
-
Kaikki linkit mitä löytyy näyttävät Bilbao-Valencia peliä jälkilähetyksenä :peukku_alas:
-
Joo, eipä taida Madridin peliä mistään nähdä. No aina on Radio Marca (http://212.80.130.30:8080/ramgen/encoder/radio.rm).
-
PC CAST nimisellä ohjelmalla näkyy. Ihan hyvä kuvanlaatu ja selostus englanniksi :peukku_ylos:
pcast://ps.itv.mop.com/channels/DEFAULT/txt/1,0,0,75/PCAST_05.txt
-
Se linkki äyttää jotain ihme rantalenttistä.
-
PC CAST nimisellä ohjelmalla näkyy. Ihan hyvä kuvanlaatu ja selostus englanniksi :peukku_ylos:
pcast://ps.itv.mop.com/channels/DEFAULT/txt/1,0,0,75/PCAST_05.txt
Kiitti touru :sydän:
-
PC CAST nimisellä ohjelmalla näkyy. Ihan hyvä kuvanlaatu ja selostus englanniksi :peukku_ylos:
pcast://ps.itv.mop.com/channels/DEFAULT/txt/1,0,0,75/PCAST_05.txt
Kiitos taas, toimii loistavasti :peukku_ylos:
-
Mistäs tuon PC CASTin saa ladattua?
-
Mistäs tuon PC CASTin saa ladattua?
http://www.freepgs.com/asia_colgate/pcast.exe
-
Kiitän ja kivasti toimii :peukku_ylos: Ja kai tuo pelitilannekin vielä tuosta...
-
Danke ja bitte.
-
On muuten yks parhaista streameista mitä on ollu ikinä ja vielä enkku selostus , hehkuttaa kyl hiukan liikaa beckhamia ;)
-
Joo ei kestä kiittää. Itseltäkin jäi ekat 10-15 minuuttia väliin menojen takia, muuten olisin voinut laittaa linkkiäkin nopeammin... :-\
-
Nyt meni streami jumiin ???
e. taas toimii :peukku_ylos:
-
CCTV5 näyttää Racing- RMA.. :peukku_ylos: pelihän alkaa klo22 ja Zizoun toiseksi viimeinen matsi..
-
pelihän alkaa klo22 ja Zizoun toiseksi viimeinen matsi..
Niin sen verran voisin tarkentaa, että pelihän alkaa klo. 22 Espanjan aikaa, eli suomen aikaa klo. 23.00. Ja tuo otteluhan on Zidanen kolmanneksi viimeinen valkoisissa...
-
pelihän alkaa klo22 ja Zizoun toiseksi viimeinen matsi..
Niin sen verran voisin tarkentaa, että pelihän alkaa klo. 22 Espanjan aikaa, eli suomen aikaa klo. 23.00. Ja tuo otteluhan on Zidanen kolmanneksi viimeinen valkoisissa...
eli kaikki tiedot oli päin persettä.. ;) toivottavasti edes tuo CCTV5 on oikein.. :)
-
CCTV:ltä taitaa tulla tunnin viivästettynä, jos oikein olen ymmärtänyt.
-
Eli tuo ei tule mistään suorana...? Tällä hetkellä CCTV5:ltä tulee tennistä :peukku_alas:
-
Tennis loppui juuri ja luultavasti matsi alkaa
-
Jaahas, nyt ne katkaisi tenniksen, ja siirtyivät johonkin studioon. Jospa sittenkin tulisi peli ajallaan... :peukku_ylos:
Nyt se mainitsi Zidanen, jos oikein kuulin :peukku_ylos: :peukku_ylos: :tuoppi:
-
No saakeli, menin uskomaan itseäni ja sammutin jo ohjelmat ::)