RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: HannuTouru - 01.09.2005, 17.23.10

Otsikko: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 01.09.2005, 17.23.10
Pystyyks jostain kattoo pelei netistä livenä? Mitä vaatii toimiakseen?
Otsikko: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 01.09.2005, 18.50.29
Pystyyks jostain kattoo pelei netistä livenä? Mitä vaatii toimiakseen?

Kyllä pystyy, esimerkiksi pplive on ilmainen ohjelma jolla voi katsoa monia jalkapalloa lähettäviä kanavia. Esim ESPN, CCTV5, EPL Channel jne. Ohjelman saa ladattua tuolta http://www5.pplive.com/english/
Ottelu ohjelmat sekä suorat linkit kanaviin löydät maxxed football forumilta, osiosta Streams. http://www.fbtz.com/forum/ vaatii rekisteröitymisen.
Ttse olen katsonut viimeisen puolivuotta pelit livenä. Toimii loistavasti ilman pätkimisiä. kuvan laatu on joskus hieman heikko, ja selostus joillakin kanavilla kiinaksi. Mutta itse olen ainakin tyytyväinen.
Otsikko: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 01.09.2005, 20.58.30
Pystyyks jostain kattoo pelei netistä livenä? Mitä vaatii toimiakseen?

Kyllä pystyy, esimerkiksi pplive on ilmainen ohjelma jolla voi katsoa monia jalkapalloa lähettäviä kanavia. Esim ESPN, CCTV5, EPL Channel jne. Ohjelman saa ladattua tuolta http://www5.pplive.com/english/
Ottelu ohjelmat sekä suorat linkit kanaviin löydät maxxed football forumilta, osiosta Streams. http://www.fbtz.com/forum/ vaatii rekisteröitymisen.
Ttse olen katsonut viimeisen puolivuotta pelit livenä. Toimii loistavasti ilman pätkimisiä. kuvan laatu on joskus hieman heikko, ja selostus joillakin kanavilla kiinaksi. Mutta itse olen ainakin tyytyväinen.


Miten tota käytetään?? oon ihan pihalla.. :)
Otsikko: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 01.09.2005, 21.40.32


Miten tota käytetään?? oon ihan pihalla.. :)
Lainaus

Tuolla forumilla on ohjeet mutta tässä lyhykäisesti. Asennat ohjelman, sulle tulee oikeeseen ala palkkiin kuvake. Paina kuvakkeen päällä hiiren oikeaa nappia ja voit Kiinan kielen vaihtaa englanniks painamalla kolmanneks alinta tekstiä. Sitten hiiren oikeaa nappia ja valitset Channel lististä kanavan jota haluat katsoa tai sitten valitset sen täältä http://www.pplive.com/source.shtml . Kun oot valinnu kanavan menee ehkä minuutti niin se käynnistää Windows media playerin ja alkaa näyttämään valitsemaasi kanavaa.
Otsikko: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 01.09.2005, 22.06.36


Miten tota käytetään?? oon ihan pihalla.. :)
Lainaus

Tuolla forumilla on ohjeet mutta tässä lyhykäisesti. Asennat ohjelman, sulle tulee oikeeseen ala palkkiin kuvake. Paina kuvakkeen päällä hiiren oikeaa nappia ja voit Kiinan kielen vaihtaa englanniks painamalla kolmanneks alinta tekstiä. Sitten hiiren oikeaa nappia ja valitset Channel lististä kanavan jota haluat katsoa tai sitten valitset sen täältä http://www.pplive.com/source.shtml . Kun oot valinnu kanavan menee ehkä minuutti niin se käynnistää Windows media playerin ja alkaa näyttämään valitsemaasi kanavaa.

mul ei oikee pelitä se.. ei tuu mitään siihen bufferini tai downloadsiin..
Otsikko: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 02.09.2005, 20.40.38
Sain ladattua ohjelman ja vaihdettua kielenkin, mutta kun valitsee kanavan niin ohjelma käynnistää Median, mutta kuvasta ei saa mitään selvää. Mistä johtuu?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Juhana - 03.09.2005, 21.06.09
----> Jaoin tämän erilleen tuolta tv-topikista, jos joku ihmettelee.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 03.09.2005, 21.15.36
Kiitos vinkistä, sain vihdoin toimiin itsellänikin kun säädin vähän palomuuria. Voisiko joku viisas vielä kertoa kuinka paljon Espanjan liigaa siltä tulee ja mistä näkee kanavien ohjelman.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: d4mn - 03.09.2005, 22.23.15
Ensaa ainakaan ite tota toimimaan. Noh, ehkä kun olenkin tälläinen juntti. :keskari:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 04.09.2005, 14.01.42
Kiitos vinkistä, sain vihdoin toimiin itsellänikin kun säädin vähän palomuuria. Voisiko joku viisas vielä kertoa kuinka paljon Espanjan liigaa siltä tulee ja mistä näkee kanavien ohjelman.

Useat kanavat näyttävät joka kierrokselta pelejä espanjan liigasta.. Täältä voit katsoa mitä tulee ja miltäkin kanavalta. http://www.boxtobox.co.uk/ 
Tänään illalla kannattaa virittäytyä kanavalle CCTV5, Luvassa Brasilia - Chile
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 04.09.2005, 16.27.47
Sain ladattua ohjelman ja vaihdettua kielenkin, mutta kun valitsee kanavan niin ohjelma käynnistää Median, mutta kuvasta ei saa mitään selvää. Mistä johtuu?

Voi johtua codeceista mitä sulla on käytössä. Varmista että sulla on käytössä yleisimmät ja uusimmat codecit. Hyviä codec packeja mm. nimo codec pack ja k-lite codeck pack. Käy myös uusin Divx codec sivulta www.divx.com
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: #10 - 04.09.2005, 18.07.57
Sitten hiiren oikeaa nappia ja valitset Channel lististä kanavan jota haluat katsoa tai sitten valitset sen täältä http://www.pplive.com/source.shtml

Saakos tuota jostain englannin kieliseksi?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 04.09.2005, 18.26.17
Sitten hiiren oikeaa nappia ja valitset Channel lististä kanavan jota haluat katsoa tai sitten valitset sen täältä http://www.pplive.com/source.shtml

Saakos tuota jostain englannin kieliseksi?

Vieritä tätä sivua alaspäin niin näät sivun kanavat englannin kielisenä --> http://www.streamsports.net/pplive.html
Tai sitten täältä ---> http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.pplive.com%2Fweb%2Fhtml%2FListByChannelWithProgram.html&langpair=zh-CN%7Cen&hl=en&safe=off&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 04.09.2005, 21.26.32
Kiitos vinkistä, sain vihdoin toimiin itsellänikin kun säädin vähän palomuuria. Voisiko joku viisas vielä kertoa kuinka paljon Espanjan liigaa siltä tulee ja mistä näkee kanavien ohjelman.

Mul on ongelmii ton palomuurin kanssa.. jos otan sen pois kokoajaksi, netti alkaa herjata.. :/ mulla pplive ei toimi palomuurilla..  ??? ???
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 04.09.2005, 21.42.10
Sain toimimaan! Jotkut kanavat tökkii kyllä pahasti.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 04.09.2005, 22.22.03
Sain toimimaan! Jotkut kanavat tökkii kyllä pahasti.

Kannattaa mennä kanaville jossa on paljon porukkaa. mitä enemmän käyttäijä sen paremmin toimii, koska ohjelma on p2p ohjelma eli toimii samalla periaatteella kuin esim. bittorrent.
Yleensä aina kun jollain kanavalla menee jalkapallo ottelu on käyttäjiä tarpeeksi että kanava näkyy ilman pätkimisiä.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 05.09.2005, 00.22.30
sain kans toimimaan pitkien tappeluiden jälkeen.. Brassit olivat kyllä niiiiiin ylivoimaisia..
Robinho teki yhden ja syötti kaks..  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 05.09.2005, 09.06.21
sain kans toimimaan pitkien tappeluiden jälkeen.. Brassit olivat kyllä niiiiiin ylivoimaisia..
Robinho teki yhden ja syötti kaks..  :peukku_ylos:
Robinho ja Adriano! Täysin ylivoimaisia!
Ja Derrickille vinkeistä :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 05.09.2005, 12.46.45
sain kans toimimaan pitkien tappeluiden jälkeen.. Brassit olivat kyllä niiiiiin ylivoimaisia..
Robinho teki yhden ja syötti kaks..  :peukku_ylos:
Robinho ja Adriano! Täysin ylivoimaisia!
Ja Derrickille vinkeistä :peukku_ylos:

Jep, kiitti Derrick  :peukku_ylos:
Oli kiintoisa selostus Brasilia vs Chile..  ;D
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Joni - 05.09.2005, 20.27.38
Sain juuri ladattua ohjelman ja näkyy toimivan. Kanavat pätkii vaan niin pirusti. No toivottavasti pelien alla ei sitten kyseistä
esiinny.

Anyway, Derrickille iso  :tuoppi:

http://www.boxtobox.co.uk/
Tuon mukaan ensi viikonloppuna ei näy La Ligan pelejä  ???
Näkyyko noilla sivuilla kaikkien PPLiven kanavien ottelut?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 05.09.2005, 21.59.11
Joo ois mukava kuulla että onko espanjan liigaa luvassa v.loppuna jos joku tietää?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 05.09.2005, 22.05.18
Joo ois mukava kuulla että onko espanjan liigaa luvassa v.loppuna jos joku tietää?

Kyllähä sieltä Realin peli tulee. CCTV5
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 05.09.2005, 22.30.24
Kyllä nyt on taas aihetta elää, kun löytys tää pplive.. Jalkapallo fanin number 1 juttu :D
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 06.09.2005, 16.32.59
Ois kiva tietää mistä näkee etukäteen kanavien tulevat ohjelmat/ottelut?
Tuolta http://www.boxtobox.co.uk/ sivulta en ainakaan itse löytänyt kaikkien kanavien tietoja. Esim. tuota CCTV5:ltä tulevaa Realin ottelua en siellä nähnyt.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 06.09.2005, 22.37.01
Ois kiva tietää mistä näkee etukäteen kanavien tulevat ohjelmat/ottelut?
Tuolta http://www.boxtobox.co.uk/ sivulta en ainakaan itse löytänyt kaikkien kanavien tietoja. Esim. tuota CCTV5:ltä tulevaa Realin ottelua en siellä nähnyt.

Totta, tuolla sivustolla ei kaikki ottelut/kanavat näy.. Oikeastaan ei ole olemassa yhtä sivuu mistä näkis kaiken vaan pitää selailla useita eri sivuja.
Voin koittaa etsiä loppuviikosta viikonlopun matsit ja postata ne tänne.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 06.09.2005, 22.41.23
Derrickille peukkuja tämän otsikon hoidosta ja tipseistä :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 06.09.2005, 23.06.43
http://www.streamingsoccer.eu.tt/
Ja sitten upcoming matches osioon niin pitäisi näkyä loppuviikon ottelut. Kaikkia listassa mainittuja otteluita ei tosin saa näkyviin PPLivellä.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: #10 - 07.09.2005, 20.21.10
Nälkä kasvaa syödessä, ton PPLiven asennettuani tuli tämmönen vastaan.

http://www.coolstreaming.org/softinfo_en.htm

Keskittyy enemmän urheiluun ja toimii Torrenttien tapaan. (Eli hemmetin paljon nopeammin)
Oli vaan myös hemmetin paljon hankalampi saada toimimaan, enkä siinä
sitten lopulta onnistunutkaan. Onko joku muu kokeillut / saanut toimimaan?
Toi toisi mukanaan ESPN:t sun muut - ainakin niin mainostettiin.
Epäilen et mun McAfee blokkaa tota liikaa, eikä siksi toimi, vaikka jo
availinkin portteja.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 07.09.2005, 21.36.22
Nälkä kasvaa syödessä, ton PPLiven asennettuani tuli tämmönen vastaan.

http://www.coolstreaming.org/softinfo_en.htm

Keskittyy enemmän urheiluun ja toimii Torrenttien tapaan. (Eli hemmetin paljon nopeammin)
Oli vaan myös hemmetin paljon hankalampi saada toimimaan, enkä siinä
sitten lopulta onnistunutkaan. Onko joku muu kokeillut / saanut toimimaan?
Toi toisi mukanaan ESPN:t sun muut - ainakin niin mainostettiin.
Epäilen et mun McAfee blokkaa tota liikaa, eikä siksi toimi, vaikka jo
availinkin portteja.

Kyllä oon käyttäny tuotakin. PPlivekin toimii torrentien tapaan joten ei tuo sen nopeampi ole, kaikki riippuu käyttäjä määristä. On noita sitten vielä Feidian, TVants ja Sopcast, samankaltasia ohjelmia. Niissä on vaan vähemmän kanavia.
ESPN tuntuu olevan semmonen kanava joka menee ja tulee. Se oli pitkään PPlivellläkin mutta nyt ei oo taas muutamiin viikkoihin näkyny.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: #10 - 07.09.2005, 22.38.21
Kyllä oon käyttäny tuotakin. PPlivekin toimii torrentien tapaan joten ei tuo sen nopeampi ole, kaikki riippuu käyttäjä määristä. On noita sitten vielä Feidian, TVants ja Sopcast, samankaltasia ohjelmia. Niissä on vaan vähemmän kanavia.
ESPN tuntuu olevan semmonen kanava joka menee ja tulee. Se oli pitkään PPlivellläkin mutta nyt ei oo taas muutamiin viikkoihin näkyny.

Mitkä sulla on tällä hetkellä käytössä, vai ootko siirtynyt ainoastaan PPLiveen?
Pistäs tähän joku tiivistelmä noista ohjelmista jos jaksat, jengiä varmaan
kiinnostaa - mua ainakin.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Anturi - 07.09.2005, 23.56.24
mä käytin tota coolstreamingiä viime kevään .. jostain syystä nykyään löytää enää 2 kanavaa  ???

pplive näyttäis tosin muutenkin tarjoovan enemmän kanavia..

näkyyks toi espanjan karsintamatsi jossain?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 08.09.2005, 00.20.44

Mitkä sulla on tällä hetkellä käytössä, vai ootko siirtynyt ainoastaan PPLiveen?
Pistäs tähän joku tiivistelmä noista ohjelmista jos jaksat, jengiä varmaan
kiinnostaa - mua ainakin.

Okei, eli tässä lista yleisimmistä streaming ohjelmista.

PPLive: http://www5.pplive.com/download.aspx
Jalkapallo kanavat: CCTV5, EPL Channel, Goal TV1, Goal TV2, Soccer wired (Super Soccer), Star sports, Guandong Sports ja joskus ESPN.
Minun mielestä tämän hetken paras ohjelma. Paljon kanavia ja lisäksi CCTV5-800k jonka kuvan laatu on todella hyvä. Ja toimii matsien aikana loistavasti. Jotta tietää mitä kanavaa katsoo kannattaa käyttää tätä sivua http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.pplive.com%2Fweb%2Fhtml%2FListByChannelWithProgram.html&langpair=zh-CN%7Cen&hl=en&safe=off&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools


Feidian: http://tv.net9.org/files/feidian.exe
Jalkapallo kanavat: CCTV5, Starports
Ohjelma kiinaksi, webbisivuilta näkee screenshoteista mitä menee milläkin kanavalla.

TVants: http://www.megaupload.com/?d=200QVGGQ
Englannin kielinen käyttöliittymä. Itellä ei kokemusta ohjelmasta.
Jalkapallo kanavat: CCTV5, ESPN, Shaanxi, Zheijang.

CoolStreaming: ftp://211.151.89.29/coolstreaming0.44.exe
Englannin kielinen ja helppokäyttönen.
Jalkapallo kanavat: ESPN, Star Sports, CCTV5, Guangdong Sports.

SopCast: http://www.sopcast.org/download/SopCast_032.zip
Jalkapallo kanavat: CCTV5, ESPN, SportsItalia
Hyvä ohjelma Seria A:n ystäville kanavan SportsItalia takia.


Lähes kaikkien ohjelmien kanavat on laadultaan 300-400kbps, poikkeuksena ainakin PPliven CCTV5-800k, jossa nimensä mukasesti 800kbps. Ite oon käyttäny eniten PPlivee sen takia koska sillä on eniten kanavia ja CCTV5-800k kuvanlaatu on loistava. CoolStreamingiä oon käyttäny ESPN:än kattomiseen.

Jos joku ohjelmista ei yhdistä kokeilemallesi kanavalle koita muita kanavia ja jos sittenkään ei toimi tarkista että palomuurisi ei blokkaa ohjelmaa.


Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 08.09.2005, 00.30.39
mä käytin tota coolstreamingiä viime kevään .. jostain syystä nykyään löytää enää 2 kanavaa  ???

pplive näyttäis tosin muutenkin tarjoovan enemmän kanavia..

näkyyks toi espanjan karsintamatsi jossain?

Käy imuttamassa CoolStreamingin uusin versio. Itelläniki kävi nii että vanhasta hävis kanavat, mutta uusi toimii taas.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 08.09.2005, 14.35.57

Mitkä sulla on tällä hetkellä käytössä, vai ootko siirtynyt ainoastaan PPLiveen?
Pistäs tähän joku tiivistelmä noista ohjelmista jos jaksat, jengiä varmaan
kiinnostaa - mua ainakin.

Okei, eli tässä lista yleisimmistä streaming ohjelmista.

PPLive: http://www5.pplive.com/download.aspx
Jalkapallo kanavat: CCTV5, EPL Channel, Goal TV1, Goal TV2, Soccer wired (Super Soccer), Star sports, Guandong Sports ja joskus ESPN.
Minun mielestä tämän hetken paras ohjelma. Paljon kanavia ja lisäksi CCTV5-800k jonka kuvan laatu on todella hyvä. Ja toimii matsien aikana loistavasti. Jotta tietää mitä kanavaa katsoo kannattaa käyttää tätä sivua http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.pplive.com%2Fweb%2Fhtml%2FListByChannelWithProgram.html&langpair=zh-CN%7Cen&hl=en&safe=off&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools


Mulla ei ainakaan ole tuolla kanavalistalla noita kaikkia kanavia.. Eikä ppliven sivuillakaan ole kaikkia.. Mistä johtuu??  ???
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 08.09.2005, 18.51.38
mä käytin tota coolstreamingiä viime kevään .. jostain syystä nykyään löytää enää 2 kanavaa  ???

pplive näyttäis tosin muutenkin tarjoovan enemmän kanavia..

näkyyks toi espanjan karsintamatsi jossain?

Käy imuttamassa CoolStreamingin uusin versio. Itelläniki kävi nii että vanhasta hävis kanavat, mutta uusi toimii taas.
Latasin ton uuden coolstreamingin(0.44), mutta silti ei näy kun kaks kanavaa. Missä vika? Eikö tuo ollutkaan uusin coolstreaming?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: d4mn - 09.09.2005, 08.19.42
Sain ton vihdoinkin toimimaan.

Siitä Derrickille  :tuoppi:

Kannattaa lauantaina kattoa Real - Celta Super Soccer kanavalta. Ja Derrickille lisää :tuoppi:
Selostajat on aika kurkoi ;D zing zing zang hang mang. ;D

Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 09.09.2005, 13.11.31

Mulla ei ainakaan ole tuolla kanavalistalla noita kaikkia kanavia.. Eikä ppliven sivuillakaan ole kaikkia.. Mistä johtuu??  ???
Lainaus

Jep, näyttäs että PPliveltä on hävinny taas kanavia, varmaankin tekijänoikeussyistä. Ja CoolStreaming on lakannu toimimasta kokonaan.
Onneks vielä näkyy ainakin CCTV5, Guangond sports, Shangdong sports ja Super Soccer.

Real Madrid - Celta Vigo tulee lauantaina 21.00 suomenaikaa ja näkyy CCTV5 ja Super Soccer kanavilla!
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Galacticos - 09.09.2005, 14.36.16
Mulla ei ainakaan lyödy tuota Super Soccer-kanavaa tuossa PPliven listalta vai onko se joku noista sport kanavista? ???
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 09.09.2005, 15.04.40
Vaikuttaako netti yhteyden nopeus kuvanlaatuun? Tuli vaan mieleen, kun keskiviikon karsintaotteluissa CCTV5 tökki aika pahasti.

Entäs toi PPStream? Onko kukaan käyttäny? Latasin ite, mutta kanavaluettelo kiinaksi  :peukku_alas:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: fernando - 09.09.2005, 15.22.31
Kiitos Derrick hyvästä vinkistä! Toimii kuin unelma. Hieno katsoa pitkästä aikaa Realin peliä :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 09.09.2005, 22.55.08
Vaikuttaako netti yhteyden nopeus kuvanlaatuun? Tuli vaan mieleen, kun keskiviikon karsintaotteluissa CCTV5 tökki aika pahasti.

Entäs toi PPStream? Onko kukaan käyttäny? Latasin ite, mutta kanavaluettelo kiinaksi  :peukku_alas:
Ei vaikuta kuvanlaatuun, mutta vaikuttaa siihen pätkiikö. Mitä huonompi kuvanlaatu, sen paremmin toimii. Itellä on 2mb netti ja CCTV5-800k joka on tämänhetken paras kuvanlaadultaan toimii ilman pätkimisiä.

Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: #10 - 10.09.2005, 00.16.54
Jep, näyttäs että PPliveltä on hävinny taas kanavia, varmaankin tekijänoikeussyistä. Ja CoolStreaming on lakannu toimimasta kokonaan.

No ilmankos perkele en saanut sitä toimimaan, jonkun tovin sen kanssa kikkailin ja ajattelin et se olis palomuurissa
se vika, mut hyvä tietää ettei sen kans kannata enää sit tapella.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 10.09.2005, 10.19.18

Ei vaikuta kuvanlaatuun, mutta vaikuttaa siihen pätkiikö. Mitä huonompi kuvanlaatu, sen paremmin toimii. Itellä on 2mb netti ja CCTV5-800k joka on tämänhetken paras kuvanlaadultaan toimii ilman pätkimisiä.


Kiitos taas vinkeistä :peukku_ylos:
Entä vaikuttaako tuo katselijoiden/lataajien määrä pätkimiseen. Eli pätkiikö sitä vähemmän mitä suositumpi ottelu/ohjelma on?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: d4mn - 10.09.2005, 10.28.35
Itselläni toimii ilman pätkimistä CCTV-5. Lisäksi pikkuveljen suosima "smackki kanava". ;D
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 10.09.2005, 12.50.17
Kiitos taas vinkeistä :peukku_ylos:
Entä vaikuttaako tuo katselijoiden/lataajien määrä pätkimiseen. Eli pätkiikö sitä vähemmän mitä suositumpi ottelu/ohjelma on?
Lainaus

Kyllä, sitä paremmin toimii, mitä enemmän on katsojia.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 10.09.2005, 13.34.48
Mitäs tänään tulee tuolta CCTV-5:lta?? Koitin saada selvää, mutta tuo kiinankieli ei oikein taivu.. Realin peli tulee kait ysiltä, mutta mitä muita pelejä tulee CCTV-5:tä? Mikä kanava tuo football on?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: fernando - 10.09.2005, 14.30.39
Eikös Realin peli pitänyt tulla CCTV-5:lta?  ???
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 10.09.2005, 14.59.27
Mitäs tänään tulee tuolta CCTV-5:lta?? Koitin saada selvää, mutta tuo kiinankieli ei oikein taivu.. Realin peli tulee kait ysiltä, mutta mitä muita pelejä tulee CCTV-5:tä? Mikä kanava tuo football on?


CCTV-5 kanavalta pitäs tulla tänää seuraavat pelit:
16:30 Bayern Leverkusen - Schalke 04
18:15 Lyon - Monaco
Sitten on kahta tietoo eripaikoissa: 21.00 Real Madrid - Celta Vigo ja 21:30 AC Milan - Siena
23.00 Deportivo - Atletico Madrid

En tiedä kumpi tulee CCTV-5 kanavalta Realin vai Milanin peli, ei auta muu kuin odottaa ja toivoa että Realin. Jos Realin peli ei tule CCTV-5 tulee se kuitenkin Super Soccer Hong Kongilta,joka löytyy SopCast ohjelmalla.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 10.09.2005, 16.52.28
ESPN on palannu PPlivelle, tässä suora linkki kanavaan, kopioi se selaimeesi niin pitäisi lähteä automaattisesti päälle. pplive://pp1.pplive.com:8000/tracker?source={7d0f9a10-f9c3-4aae-a2d6-0e54639bc727}&type=udp&chnname=%e8%b6%b3%e7%90%83%e9%a2%91%e9%81%93&engname=soccer&tracker=udpt://pp1.pplive.com:8000;tcpt://pp1.pplive.com:8000;udpt://pp3.pplive.com:8000;
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: fernando - 10.09.2005, 19.36.05
CCTV5 ei toimi  :-[
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 10.09.2005, 19.59.44
katon ite cctv-5:sta juuri sopcastilla,toimii aivan normaalisti. just menossa interin peli. asiasta toiseen:woody pääs vihdoinkin penkille, ramos myös vaihdossa. harmi ku ei vaan pääse kattoo realin pelii ku on muita suunnitelmia illaks.tulee varmaan hieno peli :P
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 11.09.2005, 10.51.14
Oli aika säätöö eilen PPLiven kanssa  :peukku_alas:
Enkä sitten saanut matsia näkymään  :peukku_alas: :peukku_alas:
CCTV5 alko toimia vasta toisella puoliajalla ja sillonkin tökki pahasti.  Ja SopCastikaan ei oikeen pelannu jostain kumman syystä.
Löysin kuitenkin eilen http://www.livesports.co.il sivuston joka on hepreankielinen! Sivusto vaatii rekisterisöinnin ja sen onnistuin tekemään. Sen jälkeen löysin englannin kielisen foorumin ja vaikutti todella lupaavalta. Otteluja tulee ohjelmatietojen mukaan todella paljon (esim. tänään 18 futis matsia mm. 4 italiasta ja 4 espanjasta). En ole aivan varma, mutta sain sen käsityksen, että kanavat toimivat vain Internet Explorerilla ja omat kokeilunikin puhuvat sen puolesta. Ja pitää myös olla Windows Media Player 10 jos aikoo otteluita katsella, näin ainakin minä ymmärsin.
Yrittäkää rekisteröidä itsenne ja kertokaa miten toimii!
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 11.09.2005, 11.55.09
Mitäs espanjan pelejä tulee Ppliveltä tänään? Eilen kun piti katsoa valkoisten peliä niin leipo kone, netti ja ohjelma niin
kiinni, että en nähnyt vilaustakaan pelistä.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 11.09.2005, 12.02.42
19:00CET Barcelona - Mallorca Super Soccer (PPlive), Guangdong Sport (PPlive, PPStream), CCTV 5 (PPlive,PPStream)

21:00CET Zaragoza - Valencia Super Soccer (PPlive), Guangdong Sport (PPlive, PPStream)

Noi taitaa tulla PPLiveltä, mutta tuolta livesportsilta näyttäis tulevan neljä ottelua. Tiedä sitten miten toimii, en oo vielä kokeillu..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 11.09.2005, 12.30.54
En löydä Super Soccer tai Guangdong Sport kanavia Ppliven kanava listalta. Voisko joku laittaa niihin
suorat linkit, Kiitos.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 11.09.2005, 12.55.25
En löydä Super Soccer tai Guangdong Sport kanavia Ppliven kanava listalta. Voisko joku laittaa niihin
suorat linkit, Kiitos.
Minäkään en löydä Super Socceria, mutta Guandong Sport taitaa olla listassa gdtv-sports.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 11.09.2005, 22.00.31
Seuraavaksi joku tietäjä voisi kertoa tuleeko Lyon matsi joltain kanavalta?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: E-spel - 11.09.2005, 22.41.50
Viasat-kanavapaketin omaavat pääsee valkkaamaa pelinsä.  :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 12.09.2005, 20.54.18
21:45   Lyon v Real Madrid              Sky Sports Extra   

21:45   Lyon v Real Madrid            SSX - Screen 1

Mikäs kanava tämä SSX on??
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 12.09.2005, 21.15.30
21:45   Lyon v Real Madrid              Sky Sports Extra   

21:45   Lyon v Real Madrid            SSX - Screen 1

Mikäs kanava tämä SSX on??
Sitä minäkin olen ihmetellyt, mutta ikävä kyllä tuskin näkyy PPLivellä. Sunnuntaina oli vähän ongelmia PPLiven kanssa, niin katselin esim. Barca-Mallorca ja Zaragoza-Valencia matsit Livesportsilta. Kuvan laatu ei ollut kovin erikoinen, mutta paremman puutteessa pystyi seuraamaan. En tiedä vielä näyttävätkö mestareiden liigaa, mutta ainakin viime viikonloppuna tarjonta oli jopa runsaampaa kuin PPLivellä.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 12.09.2005, 22.13.21
00:00   Lyon v Real Madrid                ESPNStar                  Delayed
00:00   Lyon v Real Madrid                Guangdong Sports   Delayed

Eikös toi nyt tarkoittaa että peli tulee tiistai illalla jälkilähetyksenä puolen yön aikaan. Jos pitää paikkansa niin
tarvii pihistää tulosta illalla ja katsoa peli sitten yöllä.

http://www.boxtobox.co.uk/index.php?day=2
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 12.09.2005, 23.24.33
00:00   Lyon v Real Madrid                ESPNStar                  Delayed
00:00   Lyon v Real Madrid                Guangdong Sports   Delayed

Eikös toi nyt tarkoittaa että peli tulee tiistai illalla jälkilähetyksenä puolen yön aikaan. Jos pitää paikkansa niin
tarvii pihistää tulosta illalla ja katsoa peli sitten yöllä.

http://www.boxtobox.co.uk/index.php?day=2


Itse olen tehnyt silleen, että jos en ole livenä katsonut peliä niin sitten oon imuttanu sen jälkikäteen bittorrentilla. Tästä on se hyöty että kuvanlaatu on todella paljon parempi ja selostus englanninksi.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Petri P - 12.09.2005, 23.27.46
Pitihän tämäkin testata, kun nyt on mahdollista. Toimii :tuoppi:

Olen seuraillut tässä hetken aikaa West Ham-Aston Villa -matsia vallan mainiolla kuvanlaadulla PPLiven kautta "soccer"-kanavalta. Hienoa! :pallo: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 12.09.2005, 23.43.30
Itse olen tehnyt silleen, että jos en ole livenä katsonut peliä niin sitten oon imuttanu sen jälkikäteen bittorrentilla. Tästä on se hyöty että kuvanlaatu on todella paljon parempi ja selostus englanninksi.
Lainaus

Bittorrent on kyllä tuttu, mutta mistä sivuilta oot niitä pelejä löytäny, löytyykö esim. tämän kauden
kaks ekaa peliä jostain?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Anturi - 12.09.2005, 23.55.18
http://www.fbtz.com/forum/index.php
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Anturi - 13.09.2005, 19.10.31
eli siis näkyykö toi tän illan matsi livenä joltain semmoselta kanavalta joka näkyy pplivellä?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: #10 - 13.09.2005, 21.22.13
PPLive ainaski toimis nyt, eli näkyykö matsia nyt sen kautta.
Vai tarviiko äkkiä asennella joku toinen ohjelma, jolla näkyis?
Nyt tiimihenkeä et päästään kaikki kattoon. =)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 13.09.2005, 21.28.42
PPLive ainaski toimis nyt, eli näkyykö matsia nyt sen kautta.
Vai tarviiko äkkiä asennella joku toinen ohjelma, jolla näkyis?
Nyt tiimihenkeä et päästään kaikki kattoon. =)
Ei näy PPLiveltä, mutta LiveSports sivuston kautta näkyy! Kuva ei PPLiven tasoa ole ja sivusto vaatii rekisterisöitymisen.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Geely - 13.09.2005, 21.47.00
Kattooks kukaa PPLivee kukaa, pätkiikö muilla? Minkä nopeuksinen netti pitäis olla, että noi näkyis kunnolla?  ???
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 13.09.2005, 22.05.06
Näkyy sittenkin PPLiveltä! This Hong Kong and Taiwan (telecommunication) nimellä http://world.altavista.com/babelfish/trurl_pagecontent?url=http%3A%2F%2Fwww.pplive.com%2Fsource.shtml&lp=zh_en sivustolla.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: #10 - 13.09.2005, 23.05.04
Ihan kohtalainen kuva eikä kauhiasti ees pätki.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Geely - 14.09.2005, 00.57.33
Ite en saanu mitään näkymään kunnolla, jatkuvaa pätkimistä, vaikka populaatio näytti 5 tähteä.
Missähän vika?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Anturi - 14.09.2005, 13.33.48
sul on hidas yhteys?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Geely - 14.09.2005, 15.21.02
Mul on nyt toi 512 kbit..  Mikäs ois hyvä nopeus että näkyis kunnolla?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Raul - 14.09.2005, 17.06.17
2mb/512 on itellä, eikä pätkinyt ainakaan eilen yhtään
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 15.09.2005, 20.29.44
Pistetään jo nyt sunnuntain espanyol ottelusta tämän hetken tietojen mukaan:
19:00CET Espanyol - Real Madrid Guangdong Sports (PPStream, PPlive), Super Soccer (PPlive)
Ja heti perään:
21:00CET Athletico Madrid - Barcelona Super Soccer (PPlive)
En oo vaan aivan varma, että mikä toi Super Soccer on kanavalistassa..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: d4mn - 15.09.2005, 20.42.13
Pistetään jo nyt sunnuntain espanyol ottelusta tämän hetken tietojen mukaan:
19:00CET Espanyol - Real Madrid Guangdong Sports (PPStream, PPlive), Super Soccer (PPlive)
Ja heti perään:
21:00CET Athletico Madrid - Barcelona Super Soccer (PPlive)
En oo vaan aivan varma, että mikä toi Super Soccer on kanavalistassa..

Juu, ois kiva kyllä tietää, mikä kanava se on.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 18.09.2005, 16.34.23
Onko kellään vieläkään tietoa mikä toi super soccer kanava on. Jos joku löytää niin vois pistää tänne viestiä ennen atletico-barca peliä...kiitos.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 18.09.2005, 18.57.35
Onko kellään vieläkään tietoa mikä toi super soccer kanava on. Jos joku löytää niin vois pistää tänne viestiä ennen atletico-barca peliä...kiitos.
Minun käsittääkseni SuperSocceria ei ole enää PPLivellä, mutta atletico-barca tulee CCTV5:ltä!
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Anturi - 18.09.2005, 19.56.00
öhhmm.. minuutti matsin alkuun eikä tuolt gdtv-sportsista oo tullu muutaku mainoksia viimeset 10min .. .. . . ???

edit: jeeps.. alkohan se sittenki :P
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: E-spel - 18.09.2005, 20.24.57
Iha päin persettä tää oma ppstream ainakin tota peliä näyttää. Noin 20 sekuntia näkyy ja sitte pätkäsee kaheks minuutiks. Perkele kun se Coolstreaming lakkas toimimasta. Tää on iha perseestä koko ohjelma.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Anturi - 18.09.2005, 21.53.45
mulla näky ihan täydellisesti pplivellä
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Geely - 18.09.2005, 21.59.25
Mul ei toimi toi ja ollenkaa, jatkuvaa nykimistä. Purkele..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 21.09.2005, 08.26.01
Mistä tän päivän peli tulee. Taitaakin tulla vast huomenna, ainakin livescoren ja realmadrid.comin mukaan.

Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 21.09.2005, 13.08.23
Mistä tän päivän peli tulee. Taitaakin tulla vast huomenna, ainakin livescoren ja realmadrid.comin mukaan.



Huomenna tulee Realin peli. Tänää tulee Barcelona - Valencia CCTV5:lta klo 22.00!
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 21.09.2005, 17.33.17
Mistä tän päivän peli tulee. Taitaakin tulla vast huomenna, ainakin livescoren ja realmadrid.comin mukaan.



Huomenna tulee Realin peli. Tänää tulee Barcelona - Valencia CCTV5:lta klo 22.00!
Sunnuntaina piti tulla Atletico Madrid-Barcelona CCTV5:ltä, mutta sieltä pamahti vaan Tottia ruutuun..  :peukku_alas:
Toivottavasti nuo ohjelmatiedot pitää tänään paikkansa
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 21.09.2005, 17.46.00
Kyllä se Realin peli aina joltain kanavalta tulee  ;D
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 22.09.2005, 09.28.42
Eikös realin pelin pitäisi tulla tänään cctv5:ltä???
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 22.09.2005, 17.15.35
Eikös realin pelin pitäisi tulla tänään cctv5:ltä???

ky
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Geely - 22.09.2005, 18.26.57
Boxtoboxis lukee et cctv5 tulee Lyon v Lens...  SuperSoccerilt Realin peli..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 22.09.2005, 20.29.46
Mitähän nyt pitäis uskoo, onko kokemusta kumpi on luetettavampi
http://www.streamingsoccer.eu.tt/ vai
http://www.boxtobox.co.uk/
Meinaan vaan että saako valvoa realin peliä odotellessa?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: GameSpot - 22.09.2005, 20.30.27
Jännittää illan peli, vaikken sitä mistään nääkkään, toivottavasti MTV 3:n urheiluuutisissa aamulla olisi jotain kuvamateriaalia.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: GameSpot - 22.09.2005, 20.32.08
Mitähän nyt pitäis uskoo, onko kokemusta kumpi on luetettavampi
http://www.streamingsoccer.eu.tt/ vai
http://www.boxtobox.co.uk/
Meinaan vaan että saako valvoa realin peliä odotellessa?

Siis pystyykö tuolla katsomaan pelejä suorana???
Ja maksutta? Olisi todella hienoa jos voisi. Siis maksutta.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 22.09.2005, 20.45.26
Mitähän nyt pitäis uskoo, onko kokemusta kumpi on luetettavampi
http://www.streamingsoccer.eu.tt/ vai
http://www.boxtobox.co.uk/
Meinaan vaan että saako valvoa realin peliä odotellessa?

Siis pystyykö tuolla katsomaan pelejä suorana???
Ja maksutta? Olisi todella hienoa jos voisi. Siis maksutta.

Lue tämän otsikon pari ekaa sivua
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: GameSpot - 22.09.2005, 20.51.43
Etkö nyt vaan voi kertoaa??? En jaksa lukea kaikkia niitä viestejä...
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 22.09.2005, 21.06.35
Pystyyks jostain kattoo pelei netistä livenä? Mitä vaatii toimiakseen?

Kyllä pystyy, esimerkiksi pplive on ilmainen ohjelma jolla voi katsoa monia jalkapalloa lähettäviä kanavia. Esim ESPN, CCTV5, EPL Channel jne. Ohjelman saa ladattua tuolta http://www5.pplive.com/english/
Ottelu ohjelmat sekä suorat linkit kanaviin löydät maxxed football forumilta, osiosta Streams. http://www.fbtz.com/forum/ vaatii rekisteröitymisen.
Ttse olen katsonut viimeisen puolivuotta pelit livenä. Toimii loistavasti ilman pätkimisiä. kuvan laatu on joskus hieman heikko, ja selostus joillakin kanavilla kiinaksi. Mutta itse olen ainakin tyytyväinen.

Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: #10 - 22.09.2005, 21.46.11
Etkö nyt vaan voi kertoaa??? En jaksa lukea kaikkia niitä viestejä...

Varsinainen tosifani ku ei jaksaa muutamaa sivullista viestejä kahlata,
että näkisi Realin matseja suorana...  :peukku_alas:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Raul - 22.09.2005, 21.55.16
Etkö nyt vaan voi kertoaa??? En jaksa lukea kaikkia niitä viestejä...

Varsinainen tosifani ku ei jaksaa muutamaa sivullista viestejä kahlata,
että näkisi Realin matseja suorana...  :peukku_alas:

Niinpä  >:(
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Anturi - 22.09.2005, 22.09.15
öyhm.. siis näkyykö toi tän illan matsi pplivellä? tota supersocceria ei ainakaan oo enään pplivessä
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 22.09.2005, 23.10.22
Onko joku saanu näkyyn pplivellä???
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Geely - 22.09.2005, 23.10.39
Ei taia tulla mistään,en ainakaa ite löytäny.. sääli..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 23.09.2005, 18.42.08
kyllä se tuli...:2140 Real Madrid v Athletico Bilbao(Delayed)..........CCTV5
en tosin jaksanu kattoa yöllä vaan hain sen aamulla. Kannattaa käydä kattomassa ohjelmatiedot:http://www.fbtz.com/forum/. sieltä kohta streams(vaatii rekisteröinnin,mikä ei ole varmaankaan ongelma).<-löysin ite tän kyseisen sivuston tältä foorumilta. ainakin tähän asti ohjelmatiedot/aikataulut pitäny paikkaansa.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Geely - 25.09.2005, 14.52.24
kyllä se tuli...:2140 Real Madrid v Athletico Bilbao(Delayed)..........CCTV5
en tosin jaksanu kattoa yöllä vaan hain sen aamulla. Kannattaa käydä kattomassa ohjelmatiedot:http://www.fbtz.com/forum/. sieltä kohta streams(vaatii rekisteröinnin,mikä ei ole varmaankaan ongelma).<-löysin ite tän kyseisen sivuston tältä foorumilta. ainakin tähän asti ohjelmatiedot/aikataulut pitäny paikkaansa.
Rekisteröidyin tonne, mut en saa sieltä mitään pelejä imutettua..  Mitä muuta tarvii tehä rekisteröitymisen lisäksi että pelejä saa otettua tuolta..? ???
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 25.09.2005, 14.54.41
Tuleekohan alaves peli tänään 18.00 vai 19.00 Guangdong Sportsilta, onko jollain tietoo?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 25.09.2005, 15.09.46
KLO 18!!!tulee gdtv-sportsilta(guandong)...
Rekisteröidyin tonne, mut en saa sieltä mitään pelejä imutettua.. Mitä muuta tarvii tehä rekisteröitymisen lisäksi että pelejä saa otettua tuolta..? ???
ne pelit saa imutettua sieltä kyllä kohdasta Full matches...sulla pitää olla bittorrent koska ne tiedostot on torrentteja. Jos taas tarkoitat miten niitä voi katsoa livenä ni hanki ohjelma esim.pplive. Ei sieltä foorumilta live-pelejä näy, löytyy ainoastaan ohjelmatiedot...nyt on kyl tullu vinkkejä jo sen verran et pitäs ite osata jo tehä jotakin 8)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 25.09.2005, 16.19.39
Tuleekohan alaves peli tänään 18.00 vai 19.00 Guangdong Sportsilta, onko jollain tietoo?

Eikös tuo 18.00 tule..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 26.09.2005, 17.13.00
Sain muuten TVantsin kautta näkymään Real Madrid TV:n. Onko siellä aina vai onko vaan väliaikaisesti näkyvissä?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 01.10.2005, 13.12.14
Tänään taitaa tulla Barcan matsi CCTV5:ltä. Mielenkiintoista nähdä onko ihmelapsi Messi avauksessa.  Sen verran vakuuttava oli tiistaina Udinesea vastaan, että näin Realin kannalta toivon, että ei ole kentällä  :-\
Myös Ronaldinho on taas pääsemässä vireeseen, mutta mitäs väliä sillä on niin kauan kuin pysyvät sarjassa takana  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Geely - 09.10.2005, 02.11.54
KLO 18!!!tulee gdtv-sportsilta(guandong)...
Rekisteröidyin tonne, mut en saa sieltä mitään pelejä imutettua.. Mitä muuta tarvii tehä rekisteröitymisen lisäksi että pelejä saa otettua tuolta..? ???
ne pelit saa imutettua sieltä kyllä kohdasta Full matches...sulla pitää olla bittorrent koska ne tiedostot on torrentteja. Jos taas tarkoitat miten niitä voi katsoa livenä ni hanki ohjelma esim.pplive. Ei sieltä foorumilta live-pelejä näy, löytyy ainoastaan ohjelmatiedot...nyt on kyl tullu vinkkejä jo sen verran et pitäs ite osata jo tehä jotakin 8)

Kauan teillä kestää imuttaa noita pelejä tuolta? Rupesin lataamaan tuota Belgia- Espanja matsia, niin kahen päivän kuluttua olisi valmis..  Onko yleensä noin hidasta??
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 09.10.2005, 10.07.33
3-5 tuntia...
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 10.10.2005, 13.26.55
Jos toi harjotusmatsi tulee jostain ni laittakaa tänne kanava. Olisi hauska nähä periaattees.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 15.10.2005, 14.54.19
Tänää klo 23.00 tulee CCTV-5:lta Real Madrid - Atletico Madrid !
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: fernando - 15.10.2005, 19.15.37
Ja 2100 samaiselta kanavalta tulee deportivo-barcelona. Mukava katsoa potentiaalista peliä missä barca saa läsiin.  :D Tällä hetkellä tuossa pyörii CCTV-5:lta siena-udinese, täydellisesti nykimättä. Toivottavasti pelittää vielä illemmalla, tahtoo olla jostain syystä hyvin epävakaa useasti.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 15.10.2005, 21.06.36
CCTV-5:lta

Mulla ei näy tuo perus cctv-5 ollenkaan , vaan pelkkä CCTV-5 (800k) joka ei tahdo toimia.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: fernando - 15.10.2005, 21.08.47
Depo iski maalin!  :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 15.10.2005, 21.12.02
jep...saa vaan nähä kuin kauan johto kestää. toivottavasti loppuun saakka. :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Juhana - 15.10.2005, 22.24.28
Mulla ei näy tuo perus cctv-5 ollenkaan , vaan pelkkä CCTV-5 (800k) joka ei tahdo toimia.

Tuo perus CCTV-5 on ilmeisesti tällä hetkellä ainakin pois käytöstä. Tuohon 800kbps kuvaan tarvitaan sitten jo reilusti yli meganen yhteys, jotta toimii kunnolla.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 15.10.2005, 22.45.09
Mulla ei näy tuo perus cctv-5 ollenkaan , vaan pelkkä CCTV-5 (800k) joka ei tahdo toimia.

Tuo perus CCTV-5 on ilmeisesti tällä hetkellä ainakin pois käytöstä. Tuohon 800kbps kuvaan tarvitaan sitten jo reilusti yli meganen yhteys, jotta toimii kunnolla.

Hmm, sain sopcastilla näkymään CCTV-5 , näkyy hyvin.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 15.10.2005, 22.47.36
Mulla ei näy tuo perus cctv-5 ollenkaan , vaan pelkkä CCTV-5 (800k) joka ei tahdo toimia.

Tuo perus CCTV-5 on ilmeisesti tällä hetkellä ainakin pois käytöstä. Tuohon 800kbps kuvaan tarvitaan sitten jo reilusti yli meganen yhteys, jotta toimii kunnolla.

Hmm, sain sopcastilla näkymään CCTV-5 , näkyy hyvin.
Mikä versio Sop Castista? 0.30 vai 0.46 vai joku muu?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 15.10.2005, 23.19.28
0.46 ja linkki tässä : sop://forum.sopcast.org:29019/channel-8302
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Siperia - 16.10.2005, 19.41.17
Niin miten sen saikaan näkymään VLC:n kautta?Ei tuo PPLive suostu näyttämään MEdia playerin kautta.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 18.10.2005, 14.56.31
Huomisen pelin kanavaa kitooos.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 18.10.2005, 22.06.56
Näkyykö huominen CL matsi jostain
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Anturi - 18.10.2005, 23.55.04
ilmeisesti ei  :-[

korjatkaa toki jos oon väärässä
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 19.10.2005, 17.07.21
ilmeisesti ei  :-[

korjatkaa toki jos oon väärässä
Ikävä kyllä ei taida olla korjattavaa  :-[
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 23.10.2005, 23.05.32
PPliven käyttäjille tiedoksi Real Madrid - Valencia näkyy livenä SHTV kanavalla. Näyttäs toimivan loistavasti! kanava löytyy Channel Lististä.

-edit- Perhana, olin tunnin myöhäs  :-[
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 25.10.2005, 16.16.47
Mistäs Deportivo peli näkyypi?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 25.10.2005, 20.49.37
Mistäs Deportivo peli näkyypi?

CCTV5. 
näkyy ainakin pplivellä.
 :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 26.10.2005, 20.34.33
Näkyykö suorana?? Ainakaan boxtobox ei kerro tuosta ottelusta..  ???
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 26.10.2005, 21.44.20
Näkyykö suorana?? Ainakaan boxtobox ei kerro tuosta ottelusta..  ???
pitäis näkyä. Tuo Boxtobox ei aina ole kaikkein luotettavin vaihtoehto katsoa mistä ottelut näkyvät. Tai sanotaan nyt ainakin, että tuolla ei aina näy kaikki mahdolliset kanavat  tai ottelut(sori kun en nyt osaa tuota pointtiani paremmin tuoda esille).

Kuitenkin, tässä muutama hyödyllinen linkki:

http://www.fbtz.com/forum/index.php
vaatii rekiteröitymisen, mutta se kannattaa ehdottomasti tehdä. Oman kokemuksen mukaan kaikkein luotettavimmat tiedot ppliven ja muiden vastaavien lähettämistä otteluista. Sivusto sisältää myös paljon muita herkkuja, suosittelen  :peukku_ylos:

http://footballtvs.com/
Tsekatkaa nyt toikin. Antaa usein suoria linkkejä ilman että vaatii edes mitään ohjelmaa(esim.pplive, sopcast jne.)

EDIT: EI TAIDA SITTENKÄÄN NÄKYÄ SUORANA, VAAN PUOLEN TUNNIN VIIVEELLÄ. PERKELE  :peukku_alas:

EDIT 2: EIHÄN TOSTA OTA VITTU MITÄÄN SELVÄÄ KUN JOKA PAIKASSA ON ERI TIEDOT. EI AUTA MUU KUN TOIVOO PARASTA..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Derrick - 26.10.2005, 23.25.52
Real Madrid - Deportivo näkyy nyt CCTV5:lla, eli puolen tunnin viive on. suora linkki: pplive://pp2.pplive.com:8000/tracker?source={fa599e52-c6e7-46a6-b7fd-da524ff8a453}&type=udp&chnname=CCTV-5%ef%bc%88%e6%b5%8b%e8%af%953%ef%bc%89&tracker=udp t://pp2.pplive.com:8000;udpt://pp1.pplive.com:8000;tcpt://pp2.pplive.com:8000;
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 28.10.2005, 13.09.49
Eli, hankkiuduin "vihdoin" windowsista eroon ja asensin linuxin. Toimiikos pplive (tai joku muu) linuxissa?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: VilleL - 29.10.2005, 20.51.07
Tuleeko illan Betis peli cctv 5:ta
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Raul - 01.11.2005, 21.00.22
Ei taida tän illan peliä tulla mistään   :-\
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: johnnyT - 01.11.2005, 21.11.42
eipä taida. :'( Ei mul oo ainakaan tietoa mut kertokaa ihmeessä joku jos tiedätte ni mä olen ainaki siellä. tietysti asianmukaisin varustein...
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Petri P - 01.11.2005, 21.54.14
Eipä näkynyt millään sivustolla olevan Rosenborg-Madrid -matsia tarjolla :-\  Itse tyydyn seurailemaan Betis-Chelsea -peliä korvaavana tuotteena..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 06.11.2005, 13.42.33
Mistäs tulee tänää peli.
Näköjään: 1800 GMT Real Madrid v Real Zaragoza guangdong sports,shanghai sports
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 06.11.2005, 19.22.25
Saisko suoran linkin illan peliin kiitos jos joku jaksais???
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 19.11.2005, 21.40.25
Saisko linkin Klassikkoon
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 19.11.2005, 21.50.20
Eikö Urheilukanava näy??
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 19.11.2005, 21.54.41
EIII AAAAAHAHAHAAH JOKU PLIIS
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 19.11.2005, 21.56.02
Näyttäs tulevan Guandalong Sportsilta..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 19.11.2005, 21.56.46
Pistä linkki. pliiis :D
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: markku - 21.11.2005, 12.08.18
Henkiläkohtaisesti katson kaikki Real Madridin pelit livenä satelliitin kautta .Astra1 kautta näkyy ilmaiseksi Reaid Madrid tv, sekä hispasatin kautta myös ja pelit näkyy suorana sekä päivän mittaan näyttävät paljon myös nauhoitettuja lähetyksiä, mutta selostus on tietysti Espanjan kielinen. Vähälläkin Espanjankielen taidolla kyllä peliä voi seurata ja ainahan kannattaa satsata Espanjankielen opiskeluun samalla kun katselee pelejä:-)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Raul - 23.11.2005, 19.31.55
Tuleeko tämän illan peli jostain?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 23.11.2005, 19.58.08
Ei jos tarkotat digiboxin mahdollisuuksia ym. ;D Katsele kun Betis löylyttää Maksa-allasta
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Raul - 23.11.2005, 20.05.26
Ei jos tarkotat digiboxin mahdollisuuksia ym. ;D Katsele kun Betis löylyttää Maksa-allasta


Vitut mä sellasta paskaa katon. Ja tarkotan kyllä mahdollisuutta katsoa matsia netin kautta. Jos jollain on tietoa/linkkiä niin tänne vaan
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Anturi - 23.11.2005, 21.45.20
sop://sop.sopcast.org:29019/channel-1678
tuolta näkyy ranskankielisellä selotuksella ja paskalla laadulla..
näkyy kyllä muualtakin mutta mä en ainakaan saanu niitä ppstream linkkejä toimiin
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 23.11.2005, 21.54.10
PPStream auki ja valitse  ¶«·½ÎÀÊÓ niminen kanava
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Anturi - 23.11.2005, 22.28.56
ei toi ppstream haluu toimia vaikka hain uuden version netistä..

mut ainaki guti teki maalin  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 23.11.2005, 22.34.21
http://www.coolstreaming.us/download/CoolstreamingIT0.3.exe

Tuosta kannatta ladata uusi coolstreaming. Todella paljon kanavia  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Petri P - 23.11.2005, 22.38.28
http://www.coolstreaming.us/download/CoolstreamingIT0.3.exe

Tuosta kannatta ladata uusi coolstreaming. Todella paljon kanavia  :peukku_ylos:

Pistetäänpä testiin. Kiitti linkistä :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 23.11.2005, 22.51.18
En oo vielä itse ehtiny oikein testaamaan tuota uutta Coolstreamingia, mutta siinä pitäis olla Real Madrid TV  :peukku_ylos:

Tosin yhellä keskustelu palstalla sanottiin, että juuri toi Real Madrid TV ei toimi, että ota sitten selvää  :P
Joka tapauksessa vaikutti todella lupaavalta, mitä nyt ehdin vilkaista  :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Anturi - 23.11.2005, 22.52.32
mä vilkasin vähän enkä ainakaan saanu realmadrid tv:tä toimimaan.. joku italialainen musakanava kyl natsas   8)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 24.11.2005, 10.59.32
Tosta Real Madrid TV:stä vielä: Ainakin jokin aika sitten sen sai näkymään TV Ants nimisen ohjelman kautta.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 27.11.2005, 17.22.58
Saisko suoraa linkkii Realin tän päiväseen peliin..  :)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 27.11.2005, 17.39.23
Saisko suoraa linkkii Realin tän päiväseen peliin..  :)

CCTV5 , sieltä pitäisi tulla
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 27.11.2005, 17.41.31
Saisko suoraa linkkii Realin tän päiväseen peliin..  :)

CCTV5 , sieltä pitäisi tulla

jostain luin et toi on jälkilähetys..  ???
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 27.11.2005, 17.42.00
Itse yritän ladata tota pplive hommaa.. ja toi boxtobox juttu nii mitkä kellon ajat tos on?!
Mikä toi yks Realmadrid tv on ? mistä semmosen saa toimimaa ? :D
HannuTouru!!!!???? kaiken tietävä..!! ;D ;D
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 27.11.2005, 20.46.35
Niin nyt asensin ohjelman ku painan kanavia niin tulee eteen että sivua ei voi näyttää.  ???  ???
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 06.12.2005, 21.16.26
Tän illan peli ei taida pplivellä näkyä ollenkaan :(
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Anturi - 06.12.2005, 21.29.54
eipä kai mut tvantsilla pitäis näkyä


tvants://fanshoptv.no-ip.info/tvants/?k=d58b7b439d442164
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 06.12.2005, 21.31.33
eipä kai mut tvantsilla pitäis näkyä


tvants://fanshoptv.no-ip.info/tvants/?k=d58b7b439d442164

Joo, hain just ohjelman. Katsotaan miten meganen näyttää, pplive on ainut mikä allekirjoittaneella on suostunut näkyyn kunnolla.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 06.12.2005, 21.35.17
mul pätkii ihan perkeleesti..  :-\
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 06.12.2005, 21.41.36
http://www.tvmix.net/telesdep2p.html

Ja sitten CHILEVISION nimisen kanavan rivin kohdalta   painatte (http://www.tvmix.net/images/si-link.gif) merkkiä

voipi olla sama linkki kuin Anturin heittämä..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 06.12.2005, 21.43.18
Pätkii kanssa megasella
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 06.12.2005, 21.58.29
 sop://sop.sopcast.org:29019/channel-4093
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 06.12.2005, 22.08.18
sop://sop.sopcast.org:29019/channel-4093

Touru mihin pistit ton?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 06.12.2005, 22.16.05
sop://sop.sopcast.org:29019/channel-4093

Touru mihin pistit ton?
Kopioi tuo teksti ja sitten pistät sen internet selaimesi osoiteriville jos sitä tarkoitit..
Tai sitten suoraan sinne Sopcast ohjelman osoiteriville.

ei tosin oikein toimi mulla, nyt seurailen pätkivästä TvAntsista
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 09.12.2005, 18.58.26
Pistetäänpä viikonlopun pelin kanavat, kun joku niitä kuitenkin kysyy  ;)

guangdong,shanghai,ubc sport+,super soccer  kanavat ainakin näyttävät ottelun. Ottelu alkaa suomen aikaa sunnuntaina 20.00.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: fernando - 11.12.2005, 17.21.52
Mikä ohjelma noita näyttää? Ei ainakaan ppstream eikä sopcast...
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 11.12.2005, 17.33.24
http://www.tvmix.net/telesdep2p.html#

Kokeilkaa tuon kautta. Sieltä löytyy linkit ainakin guandong sportiin ja super socceriin.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 11.12.2005, 18.33.51
http://www.tvmix.net/telesdep2p.html#

Kokeilkaa tuon kautta. Sieltä löytyy linkit ainakin guandong sportiin ja super socceriin.

Aina ku yritän käynnistää sen kanavan,nii tulee uus sivu ja siel lukee et sivua ei voi näyttää.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Juhana - 11.12.2005, 19.14.50
Tän illan peli tulee ainakin ppStreamista kanavalta ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA (http://ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA). Kannattaa samalla päivittää uusin ppStream, täältä (http://download.ppstream.com/bin/ppstreamsetup.exe).
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 11.12.2005, 19.30.39
Tän illan peli tulee ainakin ppStreamista kanavalta ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA (http://ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA). Kannattaa samalla päivittää uusin ppStream, täältä (http://download.ppstream.com/bin/ppstreamsetup.exe).
Sivua ei voi näyttää..........
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Juhana - 11.12.2005, 19.32.40
No onko uusin ppStream asennettuna?

Joku voisi melkein kirjoittaa streamien katseluoppaan  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 11.12.2005, 19.34.36
Tän illan peli tulee ainakin ppStreamista kanavalta ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA (http://ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA). Kannattaa samalla päivittää uusin ppStream, täältä (http://download.ppstream.com/bin/ppstreamsetup.exe).
Sivua ei voi näyttää..........

kopioi se tohon mihin kirjoitetaan osotteet..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: fernando - 11.12.2005, 22.20.16
Tietääkö joku saako tuon ppstreamin jotenkin englanninkieliseksi?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 11.12.2005, 22.35.01
Tietääkö joku saako tuon ppstreamin jotenkin englanninkieliseksi?
Tähän uuteen versioon en ole vielä perehtynyt, mutta ainakaan vanhaa ei saanut.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 12.12.2005, 09.17.08
Mä en oo kyl muita saannut megasella yhteydellä toimimaan kun sopcastin ja ppliven, tai oon saannu toimiin mutta liian raskasta ollu ja kuva tökkiny tosi paljon. CCTV5 on kyl luotettavin kanava kaikista.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 12.12.2005, 14.33.03
Itselläkin on meganen ja PPstream toimii parhaiten ja luotettavimmin. Haluasinkin kysyä niiltä ketkä ovat tuon uuden PPstreamin asentaneet, että kannattaako minunkin siirtyä tuohon uuteen versioon? Uuden version asentaminenhan käsittääkseni vaatii vanhan poistamisen, niin että olisi mukava kuulla onko tuo uusi jotenkin olennaisesti parempi? Vanha nimittäin toimii edelleen hyvin  :)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: gintonic - 12.12.2005, 18.17.36
ite käytän pp streamia  ja se kyl toimii ihan hyvin. eilinen matsi kyl näkys hyvin :)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: fernando - 12.12.2005, 19.58.41
Juu ppstreamilla näkyi kyllä hyvin!  :peukku_ylos: Mutta oli hieman vaikeuksia löytää oikea kanava siitä symbolisekamelskasta...
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: gintonic - 12.12.2005, 23.03.41
jep kanavan haku on hieman vaikeeta!
 :-\
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 13.12.2005, 07.11.49
Käytättekös te uutta vai vanhaa versiota?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: gintonic - 13.12.2005, 10.52.04
mulla vissii on se vanha softa luulisin..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 16.12.2005, 21.15.13
21.00 CET Osasuna - Real Madrid
[Guangdong, Shanghai, UBC Sport +, Super Soccer]


11.00 CET Sao Paolo - Liverpool
[CCTV5, Star Sports, Super Soccer]
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 18.12.2005, 12.39.39
21.00 CET Osasuna - Real Madrid
[Guangdong, ,Shanghai UBC Sport +, Super Soccer]


Jes, pplivellä näkyypi, milläs noi muut näkyy?

www.fbtz.com , laitetaan nyt tämä sivusto vielä kerran

Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 18.12.2005, 12.46.24
Voisko joku sanoo miks aina ku painan jotaa kanavaa ku yritän kattoo netist nii siin lukee et sivua ei voi näyttää.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 18.12.2005, 15.43.35
Voisko joku sanoo miks aina ku painan jotaa kanavaa ku yritän kattoo netist nii siin lukee et sivua ei voi näyttää.
Mitä ohjelmaa(PPLive, PPstream jne..) käytät?  Ja mikä versio(esim. PPstream versio  1.00.102)? Ja rekisteröidy www.fbtz.com foorumille jos et ole sitä vielä tehnyt, sieltä löytyy paljon hyödyllistä tietoa.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 18.12.2005, 16.06.56
21.00 CET Osasuna - Real Madrid
[Guangdong, ,Shanghai UBC Sport +, Super Soccer]


Jes, pplivellä näkyypi, milläs noi muut näkyy?

ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA

Tuossa on Shanghai sports PPstreamilla. Eli kopioikaan se tuonne internet selaimen osoite riville..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 18.12.2005, 16.15.22
Kiitos, Touru!!  :peukku_ylos: :pallo:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 18.12.2005, 16.49.48
Kannatta rekisteröityä  tuonne:
http://www.ione.se/signup.php

Kun olet kirjannut itsesi sisään niin paina tästä linkistä:
http://www.ione.se/content.php?content.307

Tuonne on kerätty kaikki tärkeimmät p2p ohjelmat ja ne voi myös ladata NOPEASTI sivulla näkyvistä linkeistä. Hyödyllinen myös siinä mielessä, että tuonne ilmestyy melko nopeasti ohjelmien uusimmat versiot  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 19.12.2005, 16.12.00
Keskiviikkona Santander peli tulee Guangdong sportilta, laitetaan jo nyt toive suorasta linkistä, kun itse en vaan osaa katsoa niitä mistään?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 19.12.2005, 16.36.53
Keskiviikkona Santander peli tulee Guangdong sportilta, laitetaan jo nyt toive suorasta linkistä, kun itse en vaan osaa katsoa niitä mistään?
Tässä linkki PPLivelle:
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qGe5pzI2dSpmqmdltvbpurI4OSmmKXR2dOel+ne3tHPyunZntPb1rCeoKCcpOvJ4OSmmKXR2dOdl+ne3tHPyunZntPb1rCdoKCcj+TG3dWpIlkbGzxRPHMxGKqemauXq7fhyuTM1N/a0Ja44N/e3emfoaCfnJzZ2NXZzrPN5ePg3N7G4tXp (http://synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qGe5pzI2dSpmqmdltvbpurI4OSmmKXR2dOel+ne3tHPyunZntPb1rCeoKCcpOvJ4OSmmKXR2dOdl+ne3tHPyunZntPb1rCdoKCcj+TG3dWpIlkbGzxRPHMxGKqemauXq7fhyuTM1N/a0Ja44N/e3emfoaCfnJzZ2NXZzrPN5ePg3N7G4tXp)

Itsellä ainakin toi toimii loistavasti, ei pätki yhtään  :)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 19.12.2005, 16.40.47
Saisiko saman vielä PPstreamille?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 19.12.2005, 16.50.44
Saisiko saman vielä PPstreamille?
ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA

 :) :peukku_ylos:

edit. nyt toimii..

edit 2. en onnistunut tekemään linkkiä, kopioikaa tuo teksti osoiteriville
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: VilleL - 21.12.2005, 21.47.16
Ei toimi nuo linkit?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 21.12.2005, 22.17.27
Ei toimi nuo linkit?
Kopioi ne osoiteriville..   minulla ainakin toimii silloin  ???
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 27.12.2005, 16.45.57
Nyt taitaa toimia uusin Ppsteam tai se minkä Juhana nyt lähetti :D , mut kuinka kauan menee esim. et cctv 5 tulee jotaa?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 27.12.2005, 17.12.44
Tuleeko nyt lomilla joitain vanhoi matsei noilt kanavilt tai jotaa ?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 30.12.2005, 17.23.46
Ei taida toi atletico -peli tulla miltään kanavalta?? >:(
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 30.12.2005, 19.57.40
Taitaa tulla Al jazeeralta, mutta en tiedä löytyykö tuohon kanavaan streamia..

Jokin(ainoa?) Al jazeera kanava kyllä löytyy CoolstreamingIT ohjelmasta. Avaa CoolstreamingIT ohjelma ja valitse Web-tv-->News TV-->Al jazeera

Tuon CoolstreaminIT ohjelman pystyy lataamaan tuosta: http://www.coolstreaming.us/download/CoolstreamingIT0.3.exe

Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 30.12.2005, 23.07.44
No eipä taida taas meikäläisen konstit toimia..  ::) :peukku_alas:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 30.12.2005, 23.37.22
 mms://stream1.terra.es/farm/*/rmadrid.wmv

Selostus espanjaksi, mutta kuvaa ei ole..

edit: Soldado teki juuri maalin!!!  :peukku_ylos:
       
tvants://www.tvants.com/tvants/?k=3777fc42f15f6906

^joku linkki.. en saa itse toimimaan..  :-\
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 02.01.2006, 19.59.10
onko Bilbao peliä tulossa jostakin? linkkiä??
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 02.01.2006, 23.37.25
Ei ole ainakaan vielä minulla tiedossa linkkiä tai kanavaa, mutta huomenna lähempänä matsia tulee varmaan selkeytymään(lue: olemaan taas helvetinmoista säätämistä ;D)..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 03.01.2006, 13.45.26
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qKg5pzI2dSpmquVltvbpuvJ4OSmmKXR2dOgl+ne3tHPyunZnt
Pb1rCdoKCcpOrI4OSmmKXR2dOel+ne3tHPyunZntPb1rCeoKCcpOvJ4OSmmKXR2dOdl+ne3tHPyunZntPb1rCdoKCcj+TG3dWpGTooNTdeLEoxGKqe
mauXq73NzNfUkLbb2OrH0dzY/

Kopioikaan toi selaimen osoiteriville, sen pitäs olla PPLivelle kanava joka näyttää illan matsin.

[Rivitin osoitteen, jottei se hajota ulkoasua, kootkaa kaikki kolme riviä osoiteriville niin toimii. t juhana]
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 03.01.2006, 15.21.12
Toivottavasti toimii. Siis mitä oikein pitäs tehä ku en jaksa lukea ensimmäistä 5 sivua tot juttuu :(
Siis pp live auki ja minne toi linkki ? hä ??? Pahoittelen tota mun tyhmyyttä, mutta en oo koskaan ennen käyttäny tommosia ohjelmia ja olisi kiva jos joku vois kertoo :(
Itse haluisin nähä valtavasti JOKA Realin matsin :)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 03.01.2006, 16.21.48
Mikäs mahtaa olla kellonaika jolloin peli alkaa??
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 03.01.2006, 17.33.42
Miltä kanavalta peli tulee ppsteamilta? itse sain semmosen tiedon, että cctv5 vaim ikä lie näyttää pelin ???
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 03.01.2006, 20.24.34
Toivottavasti toimii. Siis mitä oikein pitäs tehä ku en jaksa lukea ensimmäistä 5 sivua tot juttuu :(
Siis pp live auki ja minne toi linkki ? hä ???
Siis ei tarvitse olla PPLiveä auki. Kopioi tuo laittamani teksti ja liitä se internet selaimesi osoiteriville. (Siis esim. tuon http://www.realmadridfin.net osoitteen tilalle) Tämän jälkeen painat ihan normaalisti enteriä ja PPLiven ja tuon kanavan pitäisi aueta ihan itsestään..

Mikäs mahtaa olla kellonaika jolloin peli alkaa??
23.00 Suomen aikaa.

Miltä kanavalta peli tulee ppsteamilta? itse sain semmosen tiedon, että cctv5 vaim ikä lie näyttää pelin ???
Minun käsittääkseni ei tule CCTV5:ltä, eikä edes ppstreamilta. Käsittääkseni ainoastaan PPLiveltä. Tosin jos jollekin on tuttu tuo PDBox, niin sen kautta saattaa tulla..          Muutenkin tuo PDBox on aina hyvä varalle, jos tulee ongelmia esim. PPLiven kanssa.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 03.01.2006, 20.36.20
Ainakin tällä hetkellä on kyllä surkea kuva, toivottavasti toi alkaa toimia illalla paremmin(ottelu käynnissä-->enemmän katsojia-->parempi kuva?)..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 03.01.2006, 22.11.20
Työkalu rivillä on toi pplive merkintä mut tos on pelkkii kysymys merkkejä mitä pitää painaa? ja saako tuota Suomen kieliseksi :D
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: RONALDO - 09.01.2006, 21.45.37
Mää en enään netistä noita pelejä kato on vähän hermo menny ku tulee jotain siansaksaa, maalit katon ja ottelua seuraan Realmadrid.comin otteluseyrannasta.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Raul - 12.01.2006, 16.56.29
Saisko linkkiä illan peliin?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 12.01.2006, 20.35.24
Joku nero vois laittaa tuon mrc footballin linkin sopcastille kun mulla ei näy tuossa listassa sitä, vai onko se eri nimellä?

Joo, mrc ilmestyykin 30min ennen peliä sopcast listaan, eli sitä venaillessa.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 12.01.2006, 22.02.25
sop://211.152.42.231:29019/channel-9772

sopcastille.. laadusta en ole varma!
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 12.01.2006, 22.59.43
^ toimii loistavasti!!
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 15.01.2006, 15.20.09
2000 gmt Real Madrid v Seville CCTV5

Eli Suomessa 22.00

tuo ei ole aivan 100% varmaa..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 15.01.2006, 18.24.28
BoxToBoxin mukaan tulee Super Soccerilta kanssa. Saiskohan suoraa linkkiä johonkin PPstream kanavaan ???
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Gioiello di Bari - 15.01.2006, 22.52.21
http://www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s22/e10053/live_lng0_spo22_evt10053_mtc115183.shtml

Paremman puutteessa tuonne... mut Realin hallintaa tuntuis olevan :peukku_ylos:

edit: Oho väärä topic
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: RONALDO - 15.01.2006, 23.03.49
http://www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s22/e10053/live_lng0_spo22_evt10053_mtc115183.shtml

Paremman puutteessa tuonne... mut Realin hallintaa tuntuis olevan :peukku_ylos:

edit: Oho väärä topic

Jaa nyt vasta tajusinkin että eihän toi peli näy vaan pelitapahtumat tulee tonne.No jokatapauksessa seuraan tota ainakin tämän ottelun.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 18.01.2006, 18.12.58
Jos jotain kiinnostaa ???(no totta helvetissä pitäis kiinnostaa) niin tässä ois suora linkki tämän päiväiseen peliin:21.30 CET Real Betis Sevilla - Real Madrid mms://213.8.108.26:5948/5468249154 ....En nyt ole sitten täysin varma tästä mutta pitäis toimia
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 18.01.2006, 18.17.07
Windows Media Player ei voi toistaa tiedostoa, koska se ei tue määritettyä protokollaa. Jos kirjoitit URL-osoitteen Avaa URL -valintaikkunaan, kokeile jotakin toista siirtoprotokollaa (esimerkiksi http: tai rtsp:).
??? ??? ??? ? ? ? :o :o Hä
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 18.01.2006, 18.33.33
Joo no en saanut itsekään tota toimimaan kun en tietenkään kokeillut :-[(katoin vaan et se avaa mplayerin), saan kyllä sen linkin/kanavan josta sen pelin näkee ongittua jostain,toivottavasti...
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Juhana - 18.01.2006, 18.42.50
Tullee myös SopCastilta, mutta kanava ilmestyy listaan vasta lähempänä ottelua.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 18.01.2006, 18.46.52
Voisko joku sitte pistää sen kanavan nimen tai linkin sopcastii
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 18.01.2006, 21.46.09
Tanskalainen kanava sopcastille, ainakin itselläni toimii hyvin. Maxxed forumilla oli ainakin puhetta että peli tulisi tältä kanavalta, joten itse en ota täyttä vastuuta.

sop://211.152.42.231:29019/channel-10838

edit. Äsken alkoi C.S.I eli  tuskin on oikea kanava.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 18.01.2006, 22.01.12
Joo voi vitsi :( Mistäs sen pelin voi katsoa viel? Tuliskohan cctv-5 ku se toimii nyt pitkäst aikaa ja tulee joku Juve matsi :) Jos ei Realin peliä löydy niin katon varmaan jonkuu muun matsin. :( Haluisin kyl nähä Joaquinin Realia vastaan, nyt hänellä olis näytönpaikka, ehkä älyisivät ostaa hänet . Sori hieman of- topiccia.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 18.01.2006, 22.03.11
Sittenkin. Lähetys pelistä alkoi jo nyt. :peukku_ylos: Kelaavat viime viikonlopun nauhoja ja hehkuttavat Zidanen hattutemppua.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 18.01.2006, 22.14.20
Tanskalainen kanava sopcastille, ainakin itselläni toimii hyvin. Maxxed forumilla oli ainakin puhetta että peli tulisi tältä kanavalta, joten itse en ota täyttä vastuuta.

sop://211.152.42.231:29019/channel-10838

Itselläni ei toimi tuo kanava muut toimii, mutta ei toi :(
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 18.01.2006, 22.19.43
Mulla toimii kans ja onpahan muuten hyvä kuvanlaatu ;D :peukku_ylos: :pallo:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 18.01.2006, 22.20.46
Tanskalainen kanava sopcastille, ainakin itselläni toimii hyvin. Maxxed forumilla oli ainakin puhetta että peli tulisi tältä kanavalta, joten itse en ota täyttä vastuuta.

sop://211.152.42.231:29019/channel-10838

edit. Äsken alkoi C.S.I eli  tuskin on oikea kanava.

Kyllä taitaa pelin näyttää.. Jokin ennakkostudio näkyy tulevan..

^^ oho.. jokuhan tuon jo mainitsi..  :)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 18.01.2006, 22.21.51
Mulla toimii !  :peukku_ylos: Mainoskatko ;)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Petri P - 18.01.2006, 22.23.43
Nyt on vissiin mainostauko menossa? Odotellaanpa, josko sieltä pelikin tulis...

edit: hyvä kuvanlaatu, joskin bufferoi aikalailla taas... jospa tuo paranee

edit: jeah, sieltähän se matsi alkaa :peukku_ylos:

edit: argh, SopCast tarjoili kesken lähetyksen "Fatal error" -kommenttia ja siihen pysähty...?  >:(

... eikä halua enää käynnistyä uudelleen... voi rähmä :keskari:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 18.01.2006, 23.03.08
edit: argh, SopCast tarjoili kesken lähetyksen "Fatal error" -kommenttia ja siihen pysähty...?  >:(
Sama  >:(
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 18.01.2006, 23.03.30
edit: argh, SopCast tarjoili kesken lähetyksen "Fatal error" -kommenttia ja siihen pysähty...?  >:(

Sama täällä.. ilmeisesti kanava hävisi.. :-\
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 18.01.2006, 23.04.44
edit: argh, SopCast tarjoili kesken lähetyksen "Fatal error" -kommenttia ja siihen pysähty...?  >:(

Sama täällä.. ilmeisesti kanava hävisi.. :-\

Sama
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Petri P - 18.01.2006, 23.05.57
Täytynee tyytyä siis johonkin Eurosportin känäiseen seurantaan... :-[
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: RONALDO - 18.01.2006, 23.07.30
´Mun mielestä toi otteluseuranta mikä on Realin sivuilla  niin on ihan jees Eurosportillakin oli ihan hyvä mutta tykkään tosta Realin otteluseurannasta enemmän  ;) Sorry of-topic
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Juhana - 19.01.2006, 17.30.17
Täytynee tyytyä siis johonkin Eurosportin känäiseen seurantaan... :-[

No jos tarkkoja ollaan, niin tuo livestreami katkesi, mutta siellä oli myös noin puoli tuntia viivästetty hiukan heikompilaatuinen streami samasta ottelusta. Vaan hiukanhan turha tätä on jälkikäteen kertoa :D
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Petri P - 19.01.2006, 22.48.53
Kiva kun tässä vaiheessa asiasta kerroit... >:( ::) :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 20.01.2006, 23.39.26
23.00 Real Madrid v Cadiz cctv5

ppstream://218.30.69.145:11144/YE3DAKCDUIDS4IP2EMTLKI5QLIVG5VEP
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 21.01.2006, 19.01.40
IHAN v*tun hölmö kysymys, mut eihän tuota ppsteamia tarvi kopioida tost? Finale ?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 21.01.2006, 19.04.48
IHAN v*tun hölmö kysymys, mut eihän tuota ppsteamia tarvi kopioida tost? Finale ?
Kyllä sekin pitää kopioida...
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 21.01.2006, 19.17.43
Cctv:tä en pysty käynnistää ppsteamella ja kun laitan ton linkin ni ei tapahu mitää ???  :-\
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 21.01.2006, 20.31.17
Cctv:tä en pysty käynnistää ppsteamella ja kun laitan ton linkin ni ei tapahu mitää ???  :-\

Kyllä mulla käynnistää cctv5:n tuolla linkillä.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: RONALDO - 21.01.2006, 20.34.52
Kun ite en tänään pysty peliä seuraan niin pistäkää sitten raporttia miten Real pelas ;)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 21.01.2006, 20.35.32
Mullakin oli jotain häikkää ton linkin kanssa(tosin johtunee muista syistä kuin linkistä!), mutta tässä pitäis olla PPLivelle:

synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qGc5pzI2dSpmqmbltvbpuvJ4OS
mmKWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCc
pOvJ4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoKvgzObZqp+bm6TModSa19vZqqicj+TG3dWprLm5xp2ho6iVpaKn
rLm5xqWmmqaYo5bY2N2ioqGkl6eeqZ6dmaiToqGko66VoKCmoaaVoJbg0dvS1a3U3unZ49jN29vi
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 21.01.2006, 20.39.53
V*ttu ku en osaa käyttää näitä nytki toho tulee joku homma play list mut se on tyhjä ? Vai tuleeko siihen joku kun peli alkaa?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 21.01.2006, 20.43.55
V*ttu ku en osaa käyttää näitä nytki toho tulee joku homma play list mut se on tyhjä ? Vai tuleeko siihen joku kun peli alkaa?

siis lykkäät ton linkin tuohon mis on realmadridfin.net jne. sit pitäis tulla uus ikkuna. hyväksyt sen mitä se ehdottaa ja sitten ohjelman pitäisi aueta. oletko päässyt tuohon asti?? ja palomuuri pois päältä..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 21.01.2006, 21.19.36
ja palomuuri pois päältä..
Tuo ei ole välttämättä pakollista, tai ainakin minulla toimii palomuuri päälläkin..  mutta mihin asti olet ronaldo_90 nyt päässyt vai toimiiko jo?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 21.01.2006, 21.34.25
Tuo tuohon ylemmäs laittamani linkki PPlivelle näkyi huonosti(pätki yms.), mutta tämä näkyy tällä hetkellä loistavasti:

synacast://09jN1+TK3K3nodyZo9ajoaiS1KfOoKOZqamjlteYoqaZm6ia0aPPnayco9TO5pzI2dSpnaycltvbpuvJ4OSmm
KWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCcpOv
J4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoKvgzObZqp+bm6TModSa19vZqqicj+TG3dWprLm5xp2hkUNdPRiVo6iV
paKnrLm5xp2ho6eVo6OS1eXMraKdoaSWqamamqaXnqKdobCdoKCco66VoKCS3d7K3dWp0evY5OPUyuj
Klr2pm6iXnqGimaSXo6aam6mYqqifna6fpKOgnbHi


Siellä on juuri menossa  Zaragoza - Athletico Madrid   :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 21.01.2006, 22.26.06
Ei muuten toimi minulla tuo linkki.. sama onglema kuin ronaldo_90..  :-\
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 21.01.2006, 23.14.59
Mun streami hyppäs sitte suoraan 8 minuutin kohdalle mukaan pelitapahtumiin  :peukku_alas:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 21.01.2006, 23.53.09
Mun streami hyppäs sitte suoraan 8 minuutin kohdalle mukaan pelitapahtumiin  :peukku_alas:

CCTV5:lla sama juttu.. Studio-osuus venähti..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 22.01.2006, 00.07.32
Sain pelin näkymään ;)  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 25.01.2006, 18.10.40
Touru iskeppäs linkkiä ruutuun illan matsiin..  ;D tietenkin joku muukin voi laittaa.. :)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 25.01.2006, 18.36.12
Varmaan lähempänä matsia alkaa löytymään linkkiä... tai sitten ei...  mutta muutenkin ottaa päähän kun ekat minuutit saattaapi jäädä näkemättä muiden menojen takia..  :peukku_alas:

Mutta linkkiä vaan tännekin kehiin, jos joltain löytyy...  :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Raul - 25.01.2006, 21.03.49
linkki illan peliin:
sop://211.152.42.231:29019/channel-9772/channel-12000

edit. ei toimi prkl
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 25.01.2006, 21.04.46
linkki illan peliin:
sop://211.152.42.231:29019/channel-9772/channel-12000

toimiiko?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 25.01.2006, 21.06.11
Täällä ei toimi :peukku_alas: Samaa fatal error tekstiä tulee kuin viime viikollakin :peukku_alas:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 25.01.2006, 21.15.37
sop://211.152.42.231:29019/channel-12010

itellä pätkii perkeleesti  :'(
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 25.01.2006, 21.17.13
kyllä ja toimii, just piti ite laittaa ;D :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 25.01.2006, 21.17.41
Hyvä hartikainen :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 25.01.2006, 21.29.07
kyllä ja toimii, just piti ite laittaa ;D :peukku_ylos: :peukku_ylos:

sama tääl.. mul pätkii toi linkki ihan sairaasti..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 25.01.2006, 21.31.24
Pätkii kans niin ettei pysty oikein seuraan :peukku_alas:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 25.01.2006, 21.32.25
ja kusahti just äsken, ei oo tosin mikän yllätys viime cup-pelin perusteella... :peukku_alas:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 25.01.2006, 21.32.35
Pätkii kans niin ettei pysty oikein seuraan :peukku_alas:

Niinpä :( , luovutan ja siirryn eurosportin puolelle.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Juhana - 25.01.2006, 21.40.35
Ja onhan aina Radio Marca: http://212.80.130.30:8080/ramgen/encoder/radio.rm  :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: RONALDO - 25.01.2006, 21.42.04
Joo mää yritin saada näkyy ja näin ehkä abaut 2sekkaa koko pelistä ;) RealMadridin otteluseurantaan siirryn.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 29.01.2006, 13.36.00
Ja tän päivän pelihän tulee CCTV5 eli kaikki linjoille!
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: #10 - 29.01.2006, 16.00.45
Ja tän päivän pelihän tulee CCTV5 eli kaikki linjoille!

Olettekos huomannut, et PPLivestä on tullut uus versio, ilmeisesti tän vuoden puolella.
Onkos tää nyt sitten 1.07, tos pääruudussa on tommoiset punaiset japanilaistyyliset
reunat ja jotenkin kokonaisote on mennyt hieman viilatumpaan suuntaan. CCTV5
lähti ainakin kiltisti toimimaan kun äsken koitin.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 29.01.2006, 16.29.52
Ja tän päivän pelihän tulee CCTV5 eli kaikki linjoille!

Olettekos huomannut, et PPLivestä on tullut uus versio, ilmeisesti tän vuoden puolella.
Onkos tää nyt sitten 1.07, tos pääruudussa on tommoiset punaiset japanilaistyyliset
reunat ja jotenkin kokonaisote on mennyt hieman viilatumpaan suuntaan. CCTV5
lähti ainakin kiltisti toimimaan kun äsken koitin.

Laita ihmeessä tänne sivuille linkki ppliven uusimpaan versioon, helpottaisi varmasti monen elämää.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Puskas - 29.01.2006, 17.09.44
Ja tän päivän pelihän tulee CCTV5 eli kaikki linjoille!

Hienoa, että tulee, kun aluksi näitti, että jää peli katsomatta, kun ei käyttämilläni listoilla ottelua näkynyt, mutta nyt on ottelu sinne ilmestynyt. Pelistä on odotettavissa tiukka ja hyvä.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: #10 - 29.01.2006, 17.10.56
Eli tässä:

http://www.pplive.com/english/index.shtml

Itellä oli ainakin viimeksi käytössä erilainen (vanhempi) PPLive, korjatkaa
jos olen väärässä tuon suhteen, että kyseessä tosiaan olisi uusi versio.
Sen verran korjaan itsekin, että tämä versio on 1.1.0.7, eikä 1.07 kuten
aikaisemmin mainitsin.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 29.01.2006, 22.04.48
eikös tuon cctv5 800k pitäisi megasella pyöriä helposti
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: #10 - 29.01.2006, 22.07.09
eikös tuon cctv5 800k pitäisi megasella pyöriä helposti

Mulla on 2 megainen ja kun otin muut kaistaa vievät pimpulat pois päältä,
ni kyllä ihan mukavasti pyörii, vähän on lagia, mut ei pahasti. Ja kun ei
noi kevyemmät CCTV5 kanavat pyörineet sen paremmin, ni tähän jään.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: #10 - 29.01.2006, 22.12.22
Näkyy olevan CCTV taas 5 minuuttia perässä varsinaista liveseurantaa.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: #10 - 29.01.2006, 22.26.30
Noniin, pahaa hallintaa ollut Vigolta, mutta onneksi Real pääsi kuittamaan, Robinho
tuikkasi avauksen.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 04.02.2006, 11.28.35
CCTV5 näyttäisi olevan kanava, aijai. Iltaa odotellessa.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Puskas - 08.02.2006, 11.11.54
Tuleekohan tämän päivän peli joltakin kanavalta?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 08.02.2006, 11.35.32
Tuleekohan tämän päivän peli joltakin kanavalta?

Kuulemma vähän huonot mahdollisuudet nähdä näitä Copa del Reyn pelejä netistä, mutta jos jostain tulee niin selviää aikaisintaan tunti ennen peliä. Korjatka toki jos olen väärässä.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 08.02.2006, 11.52.45
Tuleekohan tämän päivän peli joltakin kanavalta?

Kuulemma vähän huonot mahdollisuudet nähdä näitä Copa del Reyn pelejä netistä, mutta jos jostain tulee niin selviää aikaisintaan tunti ennen peliä. Korjatka toki jos olen väärässä.

Oon nähny netist melkee kaikki Copa del Reyn ottelut.. siis Realin.. koitan hankkia linkkiä..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 08.02.2006, 11.58.30

Oon nähny netist melkee kaikki Copa del Reyn ottelut.. siis Realin.. koitan hankkia linkkiä..

Totta että melkein aina on linkki löytynyt, mutta niiden taso onkin sitten vähän eri asia milloin katkeaa koko lähetys ja milloin bufferoi niin ettei pelistä saa selvää. Mutta laita Future ihmeessä linkki heti kun löytyy ja toivotaan hyvää lähetystä :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 08.02.2006, 13.27.43
http://www.tvmix.net/

tuntia ennen pitäisi alkaa näkymään.. en ole koskaan ennen kokeillut joten en lupaa mitään..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 08.02.2006, 17.58.25
Jep, ja juuri tuota about tuntia ennen niitä linkkejä alkaa yleensä löytymään. Toivottavasti tällä kertaa toimis hyvin koko pelin ajan...  :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 08.02.2006, 18.11.33
Onko joku kokeillut tuota PPV:ta realmadrid.comissa.. Eli sivuilla voisi katsoa pelejä maksua vastaan.. kokemuksia??
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 08.02.2006, 18.50.31
Jep, ja juuri tuota about tuntia ennen niitä linkkejä alkaa yleensä löytymään. Toivottavasti tällä kertaa toimis hyvin koko pelin ajan... :tuoppi:
Niinpä, pari edellistä cupin peliä katkennut jo ennen puoliaikaa...
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 08.02.2006, 19.03.27
FF:lla oli tälläinen linkki josta FanshopTV löytyy.

http://www.tvmix.net/telesdep2p.html
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: gintonic - 08.02.2006, 19.59.45
ei kenelläkään ole tietoa näkyiskö illal peli pp streamilla ?? tänää tulee voitto 3-0  :peukku_ylos: :peukku_ylos: :)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 08.02.2006, 20.24.16
mihin aikaan peli alkaa??
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 08.02.2006, 20.28.12
mihin aikaan peli alkaa??
22
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 08.02.2006, 20.58.00
Copa del Rey
21.00 CET Real Zaragoza - Real Madrid
FanshopTV - PPLive 1.0.7.4
It's not sure this one is working well.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 08.02.2006, 21.05.36
^^mistäköhän saisi tuon vanhan ppliven?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 08.02.2006, 21.11.24
^^mistäköhän saisi tuon vanhan ppliven?

http://s61.yousendit.com/d.aspx?id=2EU7TJ4CDKD6U13X9POAYRGG4D
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 08.02.2006, 21.38.37
MCTV Football

näyttäisi olevan parempi
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 08.02.2006, 21.50.24
MCTV Football

näyttäisi olevan parempi


Mites sait tuon MCTV toimiin ???
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 08.02.2006, 22.08.52
MCTV Football

näyttäisi olevan parempi


Mites sait tuon MCTV toimiin ???

Ei toi sit näyttäny peliä :(
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: #10 - 08.02.2006, 22.17.02
Onko ketään saanut tota näkymään mitään kautta?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 08.02.2006, 22.21.51
http://www.tvmix.net/telesdep2p.html

tuolta Macao football.. mulla ei toimi vielä, mutta jollai toimi..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 08.02.2006, 22.24.21
^^ toimii..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: #10 - 08.02.2006, 22.29.09
Bufferoi ja bufferoi, muttei pääse yli 40% millään, tuskaa.  :(
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 08.02.2006, 22.32.35
Pätkii niin vi¤#%ti ja aina kun kuva palaa niin vastustajalla on yksi maali lisää :keskari: :keskari: :keskari:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: RONALDO - 08.02.2006, 22.33.32
Mullakin pätki niin perkeleesti joten siirryin RealMadridin otteluseurantaan.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 08.02.2006, 22.42.43
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qKf5pzI2dSpmqqeltvbpuvJ4OSm
mKWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCcpO
vJ4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoJbayuPKrSAwLDssYj1hNR6foqChm7Gy0dPN2Jar39/
gy9fR3KqdmamYltzb0LPXntedzaTT1eSmoaaVoKqkmaaVluTUzuPKrdvQ3ezY7Q==

Tuo on toiminut loistavasti ja englanninkielisellä selostuksella, mutta ei se tällä hetkellä paljoa lohduta  :keskari:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 08.02.2006, 22.48.44
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qKf5pzI2dSpmqqeltvbpuvJ4OSm
mKWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCcpO
vJ4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoJbayuPKrSAwLDssYj1hNR6foqChm7Gy0dPN2Jar39/
gy9fR3KqdmamYltzb0LPXntedzaTT1eSmoaaVoKqkmaaVluTUzuPKrdvQ3ezY7Q==

Tuo on toiminut loistavasti ja englanninkielisellä selostuksella, mutta ei se tällä hetkellä paljoa lohduta :keskari:
millä ohjelmalla tota voi seurata?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 08.02.2006, 22.51.11
PPLivellä. Copypasteta osoteriville.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 08.02.2006, 22.56.56
Älkää luovuttako, pätkii ekat 5-10min ja sen jälkeen rupee toimimaan paremmin kuin hyvin, ehkä yksi parhaista streameista mitä olen katsellut.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 08.02.2006, 23.01.14
Älkää luovuttako, pätkii ekat 5-10min ja sen jälkeen rupee toimimaan paremmin kuin hyvin, ehkä yksi parhaista streameista mitä olen katsellut. :peukku_ylos:
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qKf5pzI2dSpmqqeltvbpuvJ4OSm
mKWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCcpO
vJ4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoJbayuPKrSAwLDssYj1hNR6foqChm7Gy0dPN2Jar39/
gy9fR3KqdmamYltzb0LPXntedzaTT1eSmoaaVoKqkmaaVluTUzuPKrdvQ3ezY7Q==
tämäkö?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 08.02.2006, 23.13.38
http://www.tvmix.net/telesdep2p.html tuolta macao, vissiin sama kuin tourun linkki
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 10.02.2006, 16.03.35
Huomenna 22.00 Athletic Bilbao v Real Madrid cctv5, Super Soccer, SuperSport.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 10.02.2006, 16.10.01
Huomenna 22.00 Athletic Bilbao v Real Madrid cctv5, Super Soccer, SuperSport.
Oi Oi  :peukku_ylos: Viimistä 4 peliä en nähny eli nyt on PAKKO kattoo.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 10.02.2006, 23.24.31
Huomenna 22.00 Athletic Bilbao v Real Madrid cctv5, Super Soccer, SuperSport.

Korjataas vielä pelin alkamisajankohdaksi 23.00 Suomen aikaa ;)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 11.02.2006, 23.02.21
Mulla tulee jostaa syystä luisteluu cctv5:sta..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: RONALDO - 11.02.2006, 23.04.20
Olisko olympialaisten takia  ::) mulla jökkii kone ny sen verran pahasti etät en ees yritä peliä kattoo, toisen ikkunan kattomiseen menee joku puol tuntia  :keskari:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 12.02.2006, 17.46.52
Onko jollain linkkiä Castilla-Murcia peliin??
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 14.02.2006, 17.11.40
Linkkiä illan peliin??

mihin aikaan matsi alkaa??
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 14.02.2006, 17.37.41
Linkkiä illan peliin??

mihin aikaan matsi alkaa??

Itse en ole vielä löytänyt linkkiä illan peliin. www.fbtz.com luki että tulisi MCTV footballilta mutta niin luki viime viikollakin... Varmaan rupeaa lähempänä peliä tuleen enemmön tietoa ja sitten alkaa taasen se älytön säheltäminen, kun mikään ei toimi ::)

22.00 suomen aikaa
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 14.02.2006, 19.47.41
ymmärsin et toi mctv olis se macao-tv tai jolu vastaava, siltähän se viimeksikin tuli...
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 14.02.2006, 19.57.24
ymmärsin et toi mctv olis se macao-tv tai jolu vastaava, siltähän se viimeksikin tuli...

Jos näin on niin olen sitten täysin väärässä. Viimeksi en itse saanut sitä toimimaan, mutta käsittääkseni jotkut saivat ???
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 14.02.2006, 20.03.38
enpäs löytänytkään enää ppliven sivuilta mctv:tä tai macao tv:tä joten joku varmaan laittaa suoran linkin matsiin.. :P
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 14.02.2006, 20.14.46
En kyllä edes oo varma onko tää Macao-tv. Ja en myöskään oo varma tuleeko se peli edes siltä Macaolta. Mutta tällä muistaakseni katselin viime viikon matsia:

synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qKf5pzI2dSpmqqeltvbpuvJ4OSm
mKWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCcpO
vJ4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoJbayuPKrSAwLDssYj1hNR6foqChm7Gy0dPN2Jar39/
gy9fR3KqdmamYltzb0LPXntedzaTT1eSmoaaVoKqkmaaVluTUzuPKrdvQ3ezY7Q==

Mites on, toimiiks toi teillä? Jos toi on oikea kanava, niin voi olla että alkaa toimia vasta vähän ennen pelin alkua.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 14.02.2006, 20.22.32

Mites on, toimiiks toi teillä? Jos toi on oikea kanava, niin voi olla että alkaa toimia vasta vähän ennen pelin alkua.
Mulla ei toimi tosin ei oo toiminukkaa mikään edellinenkään. Kyl mulle työpalkkii tulee toi ppliven kuvake mut eiks sen pitäs avaa sitä mediaplayerii kans ??
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 14.02.2006, 20.33.25
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qKf5pzI2dSpmqqeltvbpuvJ4OSm
mKWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCcpO
vJ4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoJbayuPKrSAwLDssYj1hNR6foqChm7Gy0dPN2Jar39/
gy9fR3KqdmamYltzb0LPXntedzaTT1eSmoaaVoKqkmaaVluTUzuPKrdvQ3ezY7Q==
Olen näköjään todella huono käyttämään tätä ohjelmaa mutta mihin paikkaan toi linkki liitetään? :-[
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 14.02.2006, 20.49.35
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qKf5pzI2dSpmqqeltvbpuvJ4OSm
mKWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCcpO
vJ4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoJbayuPKrSAwLDssYj1hNR6foqChm7Gy0dPN2Jar39/
gy9fR3KqdmamYltzb0LPXntedzaTT1eSmoaaVoKqkmaaVluTUzuPKrdvQ3ezY7Q==
Olen näköjään todella huono käyttämään tätä ohjelmaa mutta mihin paikkaan toi linkki liitetään? :-[

Kopioi tuo teksti kokonaan, ja liitä se internetselaimesi osoiteriville(mutta toikaan ei taida auttaa nyt, koska toi linkki ei ilmeisesti toimi).

Mulla ei toimi tosin ei oo toiminukkaa mikään edellinenkään. Kyl mulle työpalkkii tulee toi ppliven kuvake mut eiks sen pitäs avaa sitä mediaplayerii kans ??
No normaalisti pitäis, mutta toi antamani linkki ei nyt oikein toimi(eli johtuu huonosta linkistä).
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 14.02.2006, 20.58.17
Tuolta kun valitsi Madridin pelin niin fanshop kanava lähti pyörimään ihan mukavasti. Toivottavasti myös peli tulee sieltä.

http://www.tvmix.net/
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 14.02.2006, 21.00.54
Sieltähän se itse asiassa tulee...
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: #10 - 14.02.2006, 21.59.02
Näkyykö tuolta kautta selaimessa matsi vai käyttääkö toi PPLiveä?
(En osaa sanaakaan espanjaa...)
Kyseessä siis tämä: http://www.tvmix.net/
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 14.02.2006, 22.31.22
Millä katotte peliä??
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 14.02.2006, 22.51.28
sop://sop.sopcast.org:29019/channel-14902
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 14.02.2006, 22.54.54
sop://sop.sopcast.org:29019/channel-14902

sain toimimaan.. ei kestäny ku joku vartti et lähti pyörimään.. Tää matsi on pakko nähdä..  ;D
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: RONALDO - 14.02.2006, 22.56.18
sain toimimaan.. ei kestäny ku joku vartti et lähti pyörimään.. Tää matsi on pakko nähdä..  ;D

Hyvä että sait toimimaan  :peukku_ylos: menetit kyllä paljon tuosta alusta.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 14.02.2006, 22.58.49
sain toimimaan.. ei kestäny ku joku vartti et lähti pyörimään.. Tää matsi on pakko nähdä..  ;D

Hyvä että sait toimimaan  :peukku_ylos: menetit kyllä paljon tuosta alusta.

Sitä minäkin.. tuli nukkuttuuks pikkasen pitkään  :D
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 26.02.2006, 14.05.16
Linkkiä illan peliin??
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 26.02.2006, 14.51.22
Linkkiä illan peliin??

Tuolta pitäisi löytyä.

http://www.tvmix.net/
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 26.02.2006, 16.44.15
Linkkiä illan peliin??
http://planet.nana.co.il/livetv/

Tuollakin näkyy olevan aika monta vaihtoehtoa, kyllä jonkun luulisi toimivan...
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 11.03.2006, 13.08.14
Moneltas peli tulee Suomen aikaan? Itse kattoisin vaa toisen puoliajan ku on vähän menoja.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 11.03.2006, 13.16.51
Moneltas peli tulee Suomen aikaan? Itse kattoisin vaa toisen puoliajan ku on vähän menoja.

23.00 ja kanava on CCTV5.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: GameSpot - 11.03.2006, 18.52.38
Mistä kohtaa tuolta toi PPlive ladataan? Tarkat ohjeet, en oikein ymmärrä...

Ja nopssasti, kiinnostais Realin peli!
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 11.03.2006, 18.58.40
Mistä kohtaa tuolta toi PPlive ladataan? Tarkat ohjeet, en oikein ymmärrä...

http://www.coolstreaming.us/

tuolta saa melkein kaikki stream-ohjelmat..

edit: ei ollutkaan toi..

rekisteröidy tuonne -> http://www.fbtz.com/forum/index.php

täältä saat kaikki ohjeet stream-ohjelmiin -> http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?t=37473
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: GameSpot - 11.03.2006, 19.03.04
Sain toimimaan, mutta moneltas se Realin peli tulee ja mistä kanavasta?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 11.03.2006, 19.05.04
Sain toimimaan, mutta moneltas se Realin peli tulee ja mistä kanavasta?

23.00 ja kanava on CCTV5.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 11.03.2006, 19.06.51
Sain toimimaan, mutta moneltas se Realin peli tulee ja mistä kanavasta?
Alkaa suomen aikaa 23.00 ja kanava on CCTV 5 ja tässä pitäisi olla suora linkki:
synacast://09jN1+TK3K3nmtyZ0tTSy9iS06edmqOZoanSlq+X0qaZn9fJpqmeoqaX0qHO5pzI2dSpoa6eltvbpuvJ4OSm
mKWWntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnaTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Oa0KfJnt7R3bCdoKCcp
OvJ4OSmmKWVntedzaTT1eSmoaaVoJbayuPKrbOvvcySpaqemauXq7OvvcySpaqdmamYluTUzuPKrdjh3Or
Y2NHezpyyraadl6eYop6enqqToaSlo66VpaGmnaaZqKvp

Eli kopioi koko teksti(Myös synacast sana!) ja liitä osoiteriville. Sen jälkeen vaan Enteriä ja sen pitäisi avata PPLive itsestään...
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: GameSpot - 11.03.2006, 19.11.58
Jos peli alkaa suomen aikaan 21,00 niin miten se alkaa vasta 23,00?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 11.03.2006, 19.13.32
Jos peli alkaa suomen aikaan 21,00 niin miten se alkaa vasta 23,00?
Häh?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: GameSpot - 11.03.2006, 19.15.35
Maikkarin tulospalvelussa lukee, että peli alkaa klo 21.00. Miten se sitten alkaa PP:ssä klo 23.00 ja eikös se suora lähetys ole?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 11.03.2006, 19.19.51
Älä luota mihinkään maikkarin tulospalveluihin...  ;D

Eli se peli alkaa klo. 23.00 suomen aikaa. Esim. Yleltä voit tarkistaa noi tän päivän alkamisajat. Eli tänään:

 klo 21                                 
 Deportivo     - Sociedad               
                                       
 klo 23                                 
 Valencia      - Real Madrid   
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: GameSpot - 11.03.2006, 19.22.16
Näköjään on maikkariinkin jo se korjattu...
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: GameSpot - 14.03.2006, 21.19.01
Mihinkäs tuolta PPplayeristä on kaikki urheilukanavat kadonnut?
Vaan joku Golden Sports siellä..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: GameSpot - 19.03.2006, 19.13.54
Tuleeko illan Real-peli PPlivestä? Tai siis miltä kanavalta tulee?

___
 :traktori:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 21.03.2006, 22.03.54
Huomenna

22.00  Real Zaragoza - Real Madrid [ATV, ESPN Deportes]
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 22.03.2006, 22.27.29
Millä katotte peliä??  ???

katson tällä: ATV, mutta pätkii ihan **tusti..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 22.03.2006, 22.29.31
Itse yritin kattoo atv:llä, mutta just ja just sain toimimaa ja sillokii kuulu vaa äänet.. :(
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 22.03.2006, 22.31.50
Juuri aloittaisin itse kattoo peliä, saisiko suoran linkin joltain?? :)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 22.03.2006, 22.33.36
Juuri aloittaisin itse kattoo peliä, saisiko suoran linkin joltain?? :)

tartten itsekkin, ku menee hermot pätkimiseen..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 22.03.2006, 22.35.41
taidan mennä kattomaan chelsean peliä, ainakin tulee tv:stä... ku ei tästä näköjään tuu lasta eikä paskaa :peukku_alas:

toivottavasti real klaaraa tän pelin..ne jotka näitte pelin, pistäkää sit raporttia kehiin.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 22.03.2006, 22.52.38
Tässä itselläni hyvin toiminut linkki Pcast-ohjelmalle(copypastetkaa alla oleva teksti selaimen osoiteriville):

pcast://ps.itv.mop.com/channels/DEFAULT/txt/1,0,0,75/PCAST_05.txt

------
Ja itsekin tosiaan pääsin erinäisten esteiden takia vasta loppupuolella mukaan...  >:(
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 22.03.2006, 23.01.44
Tässä itselläni hyvin toiminut linkki Pcast-ohjelmalle(copypastetkaa alla oleva teksti selaimen osoiteriville):

pcast://ps.itv.mop.com/channels/DEFAULT/txt/1,0,0,75/PCAST_05.txt

------
Ja itsekin tosiaan pääsin erinäisten esteiden takia vasta loppupuolella mukaan...  >:(

mistä tuon pcastin saa??
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 22.03.2006, 23.05.51
http://www.ione.se/content.php?content.307

Nopea rekisteröityminen ja Pcastin(kuten myös muiden p2p-ohjelmien) lataaminen onnistuu.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 25.03.2006, 17.02.44
Real Madrid-Deportivo la Coruna:
shanghai,guangdong,shandong
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: GameSpot - 26.03.2006, 11.34.22
Real Madrid-Deportivo la Coruna:
shanghai,guangdong,shandong
Mitä tuo nyt meinaa?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 26.03.2006, 11.40.46
Real Madrid-Deportivo la Coruna:
shanghai,guangdong,shandong
Mitä tuo nyt meinaa?

Shanghai, Guangdong ja Shandong ovat kanavia jotka pelin näyttävät. Kaikkien pitäsi löytyä PPstreamisistä sekä PPlivestä.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: GameSpot - 26.03.2006, 12.45.35
Entäs TVants?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 08.04.2006, 11.04.08
Mulla ei jostain syystä näy tuolla
http://www.fbtz.com/ -foorumilla sitä STREAMS-osiota, vaan ainoastaan kolme aluetta kun ennen niitä näkyi yli kymmenen. Toimiikos muilla normaalisti, eli näättekö esim. mistä RMA:n tämän illan peli tulisi?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Zeik - 08.04.2006, 11.47.01
Mulla ei jostain syystä näy tuolla
http://www.fbtz.com/ -foorumilla sitä STREAMS-osiota, vaan ainoastaan kolme aluetta kun ennen niitä näkyi yli kymmenen. Toimiikos muilla normaalisti, eli näättekö esim. mistä RMA:n tämän illan peli tulisi?

Itellänikii näkyy vain kolme aluetta..

Ja Real Madrid - Real Sociedad tulee tänään CCTV 5:lta.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Anturi - 08.04.2006, 12.23.24
http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?t=50150
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 08.04.2006, 14.51.31
Kiitokset vastauksista, luulin jo hetken itse säheltäneeni jotain...  ;D
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 08.04.2006, 18.07.09
http://www.asiaplate.com/login2.htm

tossa asiallinen sivusto, ite tuolta yleensä kattonu et mistä pelit tulee.

onko fbtz nyt kuopattu sit  >:(
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 08.04.2006, 20.47.57
Olisin todella kiitollinen suorasta linkistä illan peliin...
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 08.04.2006, 20.55.20
Kokeilepa jompaa kumpaa näistä:
http://tinyurl.com/kjcg9

http://tinyurl.com/znccb

Ensimmäinen vaikuttaa toimivan itselläni ihan hyvin.  :)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 08.04.2006, 20.56.57
Mikäköhän on kun ei kumpikaan aukee("palvelinta ei löydy") ???
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 08.04.2006, 20.58.19
tuleeko peli siis CCTV 5:lta??

kuva on meinaan paras mitä olen streamin kautta nähnyt..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 08.04.2006, 20.59.27
pystytkö kopioimaan sen cctv5:n linkin tänne??
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 08.04.2006, 21.01.49
En voi tietää varmasti tuleeko se peli CCTV5:ltä, mutta niin ainakin tuo Hartikaisen antama sivusto väittää... toivotaan parasta!

Ja toimiiko kellään noi laittamani linkit?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 08.04.2006, 21.03.26
Prkl ku en löydä kanavaa pplivelle ja sopcastin cctv5 ei pelitä...
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 08.04.2006, 21.06.32
Jep, kyllä se peli tulee sieltä(ja ilmeisesti myös Celta-Valencia heti perään).

synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qGc5pzI2dSpm6eWp5bayuPKrbO
vvcySpaqemauXq7OvvcyaqqGcnKmL3N/
TpqiWqJ6doq+ToaCel6iWqKqkmaaVqqicmaaL29+p3trV5KqbmKyVnqKcoqSWoqaamqmdqqicmaag5dTc3b
CUn6adl6eao56doamTp6SmoaaVoKvhzebZqp+bm6ednqGloqSWoKKam6eVqqicmaag5dTc3bCUn6KdoaS
WqamamqaXnqKdoLCdoKCcpOrI4OSmmKWboJ6ema+ToaKil6eYoaqkma6g5NPc3bCUn6adl6eao56doam
Tp6OmoaaL5NjR1tui2OXf3enN0eLR


ja kokeile mikko29 copypastettaa toi osoiteriville...
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: RONALDO - 08.04.2006, 21.07.35
Ja toimiiko kellään noi laittamani linkit?

Mulla ei toimi    :(
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 08.04.2006, 21.10.08
Piina on ohi,kiitoksia :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: GameSpot - 08.04.2006, 21.14.49
CCTV5:ltä tulee, pätkii kuva vaan pahasti.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: raulforever - 08.04.2006, 21.21.40

Ja toimiiko kellään noi laittamani linkit?


Mul toimii ainaki, mitä ny pätkii aika paljo.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 14.04.2006, 17.37.41
Getafe- Real Madrid: Guangdong Sports ja Shanghai Sports
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 16.04.2006, 19.08.37
Aletaanpas taas heräilemään elikkäs joku vois laittaa linkin peliin...

Mulla ei nähkääs pelitä oikein toi ppliven kanavasivu joten sen takia se suora linkki
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: El Real - 16.04.2006, 19.18.03
Joo linkkiä kehiin :traktori:                                  :sydän:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: El Real - 16.04.2006, 19.21.53
En tidä kuinka muilla,mutta mulla ei toimi tämä:http://www.tvmix.net/
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: GameSpot - 16.04.2006, 19.25.25
Tuolta ainakin näkee:http://planet.nana.co.il/livetv/

 :sydän:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 16.04.2006, 19.26.50
http://www.asiaplate.com/live.today.htm

Toimiikos teillä tuolla olevat linkit? Sieltä pitäisi tulla, tosin toisessa PPLIVE linkissä ei ole ääntä ja toisessa on heikko kuvanlaatu.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 16.04.2006, 19.34.02
Aletaanpas taas heräilemään elikkäs joku vois laittaa linkin peliin...

Mulla ei nähkääs pelitä oikein toi ppliven kanavasivu joten sen takia se suora linkki

sinun viestisi yläpuolella..  :P

edit. tosin linkkiä ei ole..  ;)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 16.04.2006, 19.36.44
Enköhän pärjää tolla sivustolla minkä touru laittoi, siellä kuitenkin ne linkit löytyvät..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 16.04.2006, 20.11.39
suoraa linkkiä mielellää pplive.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 23.04.2006, 12.52.28
Mites on onko joku löytänyt jotain tietoa illan pelistä ??? Itsellä ei ole mitään hajuakaan.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 23.04.2006, 13.23.11
http://www.tvmix.net/
Tuolta pitäisi löytyä ennen peliä toimivia linkkejä.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: florentinoperze - 23.04.2006, 13.37.25
Joo ja voin myös antaa linkin kun ollaan lähempänä peliä. Tulee sähköpostiin sellasia linkkejä.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 23.04.2006, 19.07.36
Joo ja voin myös antaa linkin kun ollaan lähempänä peliä.

Löytyykö jo suoraa linkkiä?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Juhana - 23.04.2006, 19.49.10
Väärä.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: mikko29 - 23.04.2006, 20.16.39
Kellään linkkiä sopcastille tai pplivelle???!!!
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 23.04.2006, 20.20.34
Kaikki linkit mitä löytyy näyttävät Bilbao-Valencia peliä jälkilähetyksenä :peukku_alas:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Juhana - 23.04.2006, 20.20.49
Joo, eipä taida Madridin peliä mistään nähdä. No aina on Radio Marca (http://212.80.130.30:8080/ramgen/encoder/radio.rm).
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 23.04.2006, 20.24.59
PC CAST nimisellä ohjelmalla näkyy. Ihan hyvä kuvanlaatu ja selostus englanniksi  :peukku_ylos:

pcast://ps.itv.mop.com/channels/DEFAULT/txt/1,0,0,75/PCAST_05.txt
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: florentinoperze - 23.04.2006, 20.27.27
Se linkki äyttää jotain ihme rantalenttistä.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 23.04.2006, 20.29.02
PC CAST nimisellä ohjelmalla näkyy. Ihan hyvä kuvanlaatu ja selostus englanniksi  :peukku_ylos:

pcast://ps.itv.mop.com/channels/DEFAULT/txt/1,0,0,75/PCAST_05.txt

Kiitti touru  :sydän:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 23.04.2006, 20.29.26
PC CAST nimisellä ohjelmalla näkyy. Ihan hyvä kuvanlaatu ja selostus englanniksi  :peukku_ylos:

pcast://ps.itv.mop.com/channels/DEFAULT/txt/1,0,0,75/PCAST_05.txt

Kiitos taas, toimii loistavasti :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Juhana - 23.04.2006, 20.30.36
Mistäs tuon PC CASTin saa ladattua?
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 23.04.2006, 20.31.31
Mistäs tuon PC CASTin saa ladattua?

http://www.freepgs.com/asia_colgate/pcast.exe
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Juhana - 23.04.2006, 20.36.26
Kiitän ja kivasti toimii  :peukku_ylos: Ja kai tuo pelitilannekin vielä tuosta...
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: florentinoperze - 23.04.2006, 20.38.43
Danke ja bitte.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 23.04.2006, 20.55.26
On muuten yks parhaista streameista mitä on ollu ikinä ja vielä enkku selostus , hehkuttaa kyl hiukan liikaa beckhamia  ;)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 23.04.2006, 20.57.20
Joo ei kestä kiittää. Itseltäkin jäi ekat 10-15 minuuttia väliin menojen takia, muuten olisin voinut laittaa linkkiäkin nopeammin...  :-\
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Finale - 23.04.2006, 21.16.34
Nyt meni streami jumiin ???

e. taas toimii :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 04.05.2006, 17.38.13
CCTV5 näyttää Racing- RMA..  :peukku_ylos: pelihän alkaa klo22 ja Zizoun toiseksi viimeinen matsi..
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 04.05.2006, 19.02.19
pelihän alkaa klo22 ja Zizoun toiseksi viimeinen matsi..
Niin sen verran voisin tarkentaa, että pelihän alkaa klo. 22 Espanjan aikaa, eli suomen aikaa klo. 23.00. Ja tuo otteluhan on Zidanen kolmanneksi viimeinen valkoisissa...
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 04.05.2006, 19.16.07
pelihän alkaa klo22 ja Zizoun toiseksi viimeinen matsi..
Niin sen verran voisin tarkentaa, että pelihän alkaa klo. 22 Espanjan aikaa, eli suomen aikaa klo. 23.00. Ja tuo otteluhan on Zidanen kolmanneksi viimeinen valkoisissa...

eli kaikki tiedot oli päin persettä..  ;) toivottavasti edes tuo CCTV5 on oikein..  :)
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Juhana - 04.05.2006, 22.55.40
CCTV:ltä taitaa tulla tunnin viivästettynä, jos oikein olen ymmärtänyt.
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 04.05.2006, 22.57.20
Eli tuo ei tule mistään suorana...? Tällä hetkellä CCTV5:ltä tulee tennistä  :peukku_alas:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Hartikainen - 04.05.2006, 23.02.41
Tennis loppui juuri ja luultavasti matsi alkaa
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: HannuTouru - 04.05.2006, 23.03.03
Jaahas, nyt ne katkaisi tenniksen, ja siirtyivät johonkin studioon. Jospa sittenkin tulisi peli ajallaan...  :peukku_ylos:

Nyt se mainitsi Zidanen, jos oikein kuulin  :peukku_ylos: :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga livenä netissä?
Kirjoitti: Juhana - 04.05.2006, 23.07.53
No saakeli, menin uskomaan itseäni ja sammutin jo ohjelmat  ::)