Kirjoittaja Aihe: La liga livenä netissä?  (Luettu 87478 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

GameSpot

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #340 : 11.03.2006, 18.52.38 »
Mistä kohtaa tuolta toi PPlive ladataan? Tarkat ohjeet, en oikein ymmärrä...

Ja nopssasti, kiinnostais Realin peli!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #341 : 11.03.2006, 18.58.40 »
Mistä kohtaa tuolta toi PPlive ladataan? Tarkat ohjeet, en oikein ymmärrä...

http://www.coolstreaming.us/

tuolta saa melkein kaikki stream-ohjelmat..

edit: ei ollutkaan toi..

rekisteröidy tuonne -> http://www.fbtz.com/forum/index.php

täältä saat kaikki ohjeet stream-ohjelmiin -> http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?t=37473
« Viimeksi muokattu: 11.03.2006, 19.04.26 kirjoittanut The Future=Robinho »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

GameSpot

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #342 : 11.03.2006, 19.03.04 »
Sain toimimaan, mutta moneltas se Realin peli tulee ja mistä kanavasta?

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #343 : 11.03.2006, 19.05.04 »
Sain toimimaan, mutta moneltas se Realin peli tulee ja mistä kanavasta?

23.00 ja kanava on CCTV5.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #344 : 11.03.2006, 19.06.51 »
Sain toimimaan, mutta moneltas se Realin peli tulee ja mistä kanavasta?
Alkaa suomen aikaa 23.00 ja kanava on CCTV 5 ja tässä pitäisi olla suora linkki:
synacast://09jN1+TK3K3nmtyZ0tTSy9iS06edmqOZoanSlq+X0qaZn9fJpqmeoqaX0qHO5pzI2dSpoa6eltvbpuvJ4OSm
mKWWntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnaTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Oa0KfJnt7R3bCdoKCcp
OvJ4OSmmKWVntedzaTT1eSmoaaVoJbayuPKrbOvvcySpaqemauXq7OvvcySpaqdmamYluTUzuPKrdjh3Or
Y2NHezpyyraadl6eYop6enqqToaSlo66VpaGmnaaZqKvp

Eli kopioi koko teksti(Myös synacast sana!) ja liitä osoiteriville. Sen jälkeen vaan Enteriä ja sen pitäisi avata PPLive itsestään...
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

GameSpot

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #345 : 11.03.2006, 19.11.58 »
Jos peli alkaa suomen aikaan 21,00 niin miten se alkaa vasta 23,00?

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #346 : 11.03.2006, 19.13.32 »
Jos peli alkaa suomen aikaan 21,00 niin miten se alkaa vasta 23,00?
Häh?
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

GameSpot

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #347 : 11.03.2006, 19.15.35 »
Maikkarin tulospalvelussa lukee, että peli alkaa klo 21.00. Miten se sitten alkaa PP:ssä klo 23.00 ja eikös se suora lähetys ole?

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #348 : 11.03.2006, 19.19.51 »
Älä luota mihinkään maikkarin tulospalveluihin...  ;D

Eli se peli alkaa klo. 23.00 suomen aikaa. Esim. Yleltä voit tarkistaa noi tän päivän alkamisajat. Eli tänään:

 klo 21                                 
 Deportivo     - Sociedad               
                                       
 klo 23                                 
 Valencia      - Real Madrid   
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

GameSpot

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #349 : 11.03.2006, 19.22.16 »
Näköjään on maikkariinkin jo se korjattu...

GameSpot

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #350 : 14.03.2006, 21.19.01 »
Mihinkäs tuolta PPplayeristä on kaikki urheilukanavat kadonnut?
Vaan joku Golden Sports siellä..

GameSpot

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #351 : 19.03.2006, 19.13.54 »
Tuleeko illan Real-peli PPlivestä? Tai siis miltä kanavalta tulee?

___
 :traktori:

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #352 : 21.03.2006, 22.03.54 »
Huomenna

22.00  Real Zaragoza - Real Madrid [ATV, ESPN Deportes]

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #353 : 22.03.2006, 22.27.29 »
Millä katotte peliä??  ???

katson tällä: ATV, mutta pätkii ihan **tusti..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #354 : 22.03.2006, 22.29.31 »
Itse yritin kattoo atv:llä, mutta just ja just sain toimimaa ja sillokii kuulu vaa äänet.. :(
i Hala Madrid !

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #355 : 22.03.2006, 22.31.50 »
Juuri aloittaisin itse kattoo peliä, saisiko suoran linkin joltain?? :)
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #356 : 22.03.2006, 22.33.36 »
Juuri aloittaisin itse kattoo peliä, saisiko suoran linkin joltain?? :)

tartten itsekkin, ku menee hermot pätkimiseen..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #357 : 22.03.2006, 22.35.41 »
taidan mennä kattomaan chelsean peliä, ainakin tulee tv:stä... ku ei tästä näköjään tuu lasta eikä paskaa :peukku_alas:

toivottavasti real klaaraa tän pelin..ne jotka näitte pelin, pistäkää sit raporttia kehiin.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #358 : 22.03.2006, 22.52.38 »
Tässä itselläni hyvin toiminut linkki Pcast-ohjelmalle(copypastetkaa alla oleva teksti selaimen osoiteriville):

pcast://ps.itv.mop.com/channels/DEFAULT/txt/1,0,0,75/PCAST_05.txt

------
Ja itsekin tosiaan pääsin erinäisten esteiden takia vasta loppupuolella mukaan...  >:(
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #359 : 22.03.2006, 23.01.44 »
Tässä itselläni hyvin toiminut linkki Pcast-ohjelmalle(copypastetkaa alla oleva teksti selaimen osoiteriville):

pcast://ps.itv.mop.com/channels/DEFAULT/txt/1,0,0,75/PCAST_05.txt

------
Ja itsekin tosiaan pääsin erinäisten esteiden takia vasta loppupuolella mukaan...  >:(

mistä tuon pcastin saa??
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!